Dokončení už deset let stojící výstavby a zkapacitnění zbývajících 51 kilometrů vnějšího okruhu kolem Prahy stále vypadá jako úkol ještě na další dvě pětiletky. A to jen zatím…
z fašismu a tak dál. No já za to nemůžu, že jakýkoliv režim v jakékoliv části světa v jakékoliv době byl v tomto ohledu lepší než my teď.
Je tady někde netcarxx? Mám tady pro ten vřed jeden odkaz. http://www.skrytapravda.cz/…moskva-petrohrad
Jo, v prázdném prostorou bez lidí, to se to staví...
V ČR je především chybou, že do stavby čehokoli může kecat každý, klidně i z druhého konce republiky. A to i když to na něj nemá vůbec žádný vliv. Typický případ je ta špína z Dětí Země.
Změna zákona o liniových stavbách byla připravena, právě kvůli zkušenosti s obstrukcemi různých zachránců světa, už koncem minulé dekády, pak přišel spasitel Bárta z VV, po něm dostaly do ruky resort figurky současného spasitele Bureše, výsledkem je, že ani po dvanácti letech od návrhu nemá ČR novelu tohoto zákona. To je první problém, druhým je naprosto diletantská práce úředníků Min. dopravy, prošvihnuté lhůty podání správních úkonů, chyby v dokumentaci, ta pochybení, opomenutí, jsou bohužel standardem jejich práce. A těch umí využít právě zmetci z neziskovek a zdržovat a obstruovat, dokud se s nimi stát nedohodne na výpalném (běžný postup). Takže, paraziti tu jsou, ano, ale paraziti jsou vždy a všude, jde o to, nedat jim šanci, stačí dělat svou práci pořádně, a to jak vláda tak státní úředníci nedělají, je to jen horší a horší.
Naprostý souhlas. Úředník dělající naprosto fatální chyby by měl ztráty platit a samozřejmě být okamžitě vyhozen. Kde je odpovědnost? Berou nehorázné peníze za flákání, kdy ani nedokážou pohlídat termíny. Ekoaktivisti nejsou příčinou problémů, jen využívají jejich chyb. Ale ono je to ve velkém jako v malém - třeba tady u nás jsou 2 spojené vesnice: Popůvky a Troubsko, obě mají kilometry účelových komunikací, fakticky cest v zahraních koloniích. Popůvky se aktivně starají, ve velkém pokládají na cesty panely. Tam kde ještě panely nejsou vozí každý rok obrus a cesty udržují v rozumném stavu. Stojí je to miliony ale když vybírají daň z nemovitosti, zase ty peníze plátcům vrací. Troubsko? Za posledních zhruba 20 let neinvestovalo do svých komunikací ani jednu korunu. Pokud je nějaká v lepším stavu, zaplatili a opravu provedli sami zahrádkáři. Cesty pouze v "péči" Troubska jsou hluboké vyjeté koleje v blátě, po dešti zcela nesjízdné. Starostka tvrdila, jak vykupují pozemky nutné k rozšíření těchto cest - lež, ani jednoho majitele zatím neoslovili. Tedy abych to uzavřel - je to jen o lidech. Neschopní lemplové se jen vymlouvají a vybudují prd. To je případ ČR. Rusko, Čína, tam se staví jako o závod. To se potom promítá do růstu jejich ekonomiky. https://www.youtube.com/watch?…
tady je máme. Buzerovat každýho, aby oddůvodnili existenci svého většinou zbytečného pracovního místa, to by jim šlo. Ale sami jste ve článku četli, co ta verbež napáchala. Postavit k lanovýmu mostu s cedulí na krku "liskni mě" a každej v zácpě by mohl to hovadu vylískat.
Bohužel bych se vsadil, že zmiňovaným xindlům se nestalo nic.
ÚŘEDNÍK - NEJVÉTŠÍ ŠKODNÁ A PARAZIT!
Od té doby co nám vládne Babiš se okruh zastavil i když jde o nejdůležitější stavbu v ČR vůbec. Její neexistence stojí ročně biliony jak ekonomiku tak nás lidi co trpíme v kolonách i ty co bydlí u silnic kudy dočasně provoz jezdí. Stát by měl udělat speciální zákon a tím vše okamžitě rozhýbat a začít stavět hned a pak teprve řešit výkup pozemků! Na koronaviru to vidíme že když se chce tak to jde a za chvíli bude muset stát vyhlásit nouzový stav i kvůli kolonám..
Bol by som zvedavy ci by si tak rozpraval aj kebysi ty tam mal pozemok a stat ti ho zobere a urciti cenu vykupu.To by bol teprve pre teba Babis mega ko..t
Takhle to ale funguje skoro všude.
To by se nepostavilo nic.
Je to sožitý - dneska všude někomu něco patří.
Máš kus pravdy,,,ale bezzubost dnešní evropské společnosti budovat velké projekty je taky zřejmá.
Ja viem,ze to tak funguje,kedze sme to zazili v rodine,ked nam kvoli dialnici zabavili majetok a preto viem o com hovorim..
Je mi jasne,ze nic by sa nepostavilo,ale ked uz ti chcu zabavit tvoj majetok v DEMOKRATICKEJ krajine,tak minimalne ti maju dat trznu hodnotu pozemku a nie stanovovat si ceny podla seba ako to im vyhovuje.
S tou důležitostí, ono každý má tendenci vidět jako nejdůležitější dopravní stavbu v zemi, právě tu, kterou má pod svými okny, ano, pražský okruh měl být už dávno, ale stejně tak x dalších dopravních staveb v ČR. Pokud jde o škody (biliony jsou takové burešovské číslo; je to fakt hodně nul ;-) ), pak bych si dovolil tipnout, že zácpy, havárie a uzavření D1, budou stát násobně více, a je to proto, že v daný moment je zcela uzavřen pohyb v nejfrekventovanějším směru v rámci ČR, tj. východ-západ. A pokud bych řekl fajn, v jakém případě by se při uzavřené D1 doprava nemusela zastavit? V případě, kdy by fungovalo spojení východ-západ ještě jinou cestou, tj. byla by dostavěna dálnice z Hradce do Olomouce, alternativa D1. Jinými slovy, tímto pohledem můžu tvrdit, že nejdůležitější dopravní stavbou v ČR je D35.
A pak se podívá z okna někdo v Mikulově a řekne, ne, spojení Brna s Vídní už mělo být dávno, pak někdo z Varů začne o nekonečné story stavby D6 atd., atp.
Dkončení Pražského JE nejdůležitější dopravní stavba u nás, jenže Praha nevolí Bureše, tudíž nemá nárok. ANO má propachtované Mnisterstvo dopravy už 6 let a D1 vypadá tak, jak vypadá.
Na tvůj koment platí, co jsem napsal, je zjevné, kde se asi díváš z okna, resp. kudy denně jezdíš.
Blábolení o tom, jak Praha nevolí Bureše (po té co tam 5 let ANO vládlo) je jen blábolení, podle této logiky by se těch pět let muselo na okruhu pracovat o sto šest, a podobně například D1 kolem Přerova by musela být dávno hotová, protože tam má Bureš fabriku a ve volbách 30%, jenže, je to tam stejné jako s pražským okruhem, deset let nic. Ta neschopnost aktuální vládní skvadry nemá lokálně politický podtext, oni jsou prostě neschopní, neschopní všude a ve všem.
Kdyz mi bylo kolem triceti, rikal jsem, ze se v duchodu svezu po nove otevrenem okruhu. Bral jsem to jako povedeny bonmot. V petatriceti uz jsem to jako bonmot nemyslel. A ted po ctyricitce zacinam mit obavy, ze v dobe otevreni kompletniho obchvatu Prahy mozna uz nebudu mit ridicak.
pritom StBacek tvrdi, ze stavi za 150 mega
ale kolem budejic to je 3/4 mega, dal ke hranicim k pul mega, od HK k jaromeri na rovine kolem 200mega, od jaromere na polsko 500-750mega, tak kde je tech 150 mega??
zlatej kalousek se svejma 350 megama za kilometr
Otázka: Kdy konečně bude pokračovat výstavba Pražského okruh
Odpoveď:
Přece tehdy, až se "kucí, co spolu mluvěj" konečně dohodnou, JAK to provést, aby se na stavbu po všem tom odklánění různě velkých čátek na různé množství "potřebných" účtů" dostalo ALESPOŇ NĚCO.
A divná věc, ať už o tom jednají jak jednají, vždycky jim z toho vyjde jeden jediný výsledek a závěr:
* postaví se toho méně (O HODNĚ méně...)
* stavba bude to trvat déle (O HODNĚ déle...)
* a bude dražší (O HODNĚ dražší...)
A na tomto trojjediném závěru se nakonec všichni shodnou, tak nějak napříč politickým spektrem, jak se tak zvykne říkávat.
A tak si tu žijem... :-(