Novinky
Opravdu utáhne jen 3050Kg? 😁
/…1435040768_n.jpg
Pak je to tedy klamavá reklama, nebo že by se autor článku upsal? 😁
/…1435040768_n.jpg
Pak je to tedy klamavá reklama, nebo že by se autor článku upsal? 😁
A čo čakáš na tomto webe? 3050kg má single/extra Cab. Double Cab má 3500kg s poznámkou😒br />
"Celková hmotnosť brzdeného prívesu 3500 kg je pri verzii Double Cab platná len pri objednaní ťažného zariadenia (príslušenstvo) z výroby. Ostatné montáže ťažného zariadenia na túto verziu znižujú hmotnosť brzdeného prívesu na 3200 kg"
Tady uvádí Toyota 3050kg s manuálem i s automatem.
https😐/pdf.sites.toyota.cz/cenik_hilux.pdf
https😐/pdf.sites.toyota.cz/cenik_hilux.pdf
Tak potom je to chyba importera a nie tohoto webu. Ale stale plati, ze moze tahat az 3500kg.
Koukl jsem na pár EU webů Toyoty a všude je 3050, viz třeba Německo
https😐/www.toyota.de/…-spezifikationen
https😐/www.toyota.de/…-spezifikationen
https😐/parkers.co.uk/vans-pickups/best/2018/best-pickup-trucks-for-towing/
Nejlepší pro tažení dle testu
1. SsangYong Muso
2. Mercedes X-Class
3. Toyota Hilux
4. Ford Range
5. Mitsubishi L200
6. Nissan Navara
7. Isuzu D-Max = všichni 3,5 tuny
8. VW Amarok = 3,1 tuny
9. Fiat Fullback = taky 3,1
Nejlepší pro tažení dle testu
1. SsangYong Muso
2. Mercedes X-Class
3. Toyota Hilux
4. Ford Range
5. Mitsubishi L200
6. Nissan Navara
7. Isuzu D-Max = všichni 3,5 tuny
8. VW Amarok = 3,1 tuny
9. Fiat Fullback = taky 3,1
tak napr. fullback uz dnes ani neexistuje .. ten uz skoncil
Jj test je z 29. března 2019 = a má jinou vypovídací hodnotu než ACZ = takže tady sbírka :no: 😁
taka el. kona 0kg.... tak to uz radsej aj pandu ze jo .. kto ich vlastne kupuje... primarne firmy? lebo ja sukromnikov u nas nevidim ziadnych na el soule ani el kone ani el nire.... nikde fakt... a to si fakt vsimam auta vo svojom okoli
Je treba chapat psany text.... v tom ceniku, na ktery se odkazujete, je zcela jasne napsano...
Celková hmotnost brzděného přívěsu 3 500 kg je platná pouze při objednání příšlušenství z výroby u verze Double Cab. Ostatní montáže tažného zařízení na vozidlo snižují
celkovou hmotnost brzděného přívěsu na 3 050 kg (pro všechny verze).
Evidentne ani dalsi, kteri na vas reaguji, si ho neprecetli.
Celková hmotnost brzděného přívěsu 3 500 kg je platná pouze při objednání příšlušenství z výroby u verze Double Cab. Ostatní montáže tažného zařízení na vozidlo snižují
celkovou hmotnost brzděného přívěsu na 3 050 kg (pro všechny verze).
Evidentne ani dalsi, kteri na vas reaguji, si ho neprecetli.
Potom by v tabulce mělo být u Hiluxu 3050-3500kg 😊
Pri Superbe iV bolo viac pri Hiluxe menej, takze v priemere je to v poriadku.
To opravdu nemuze. Pokud si totiz koupite auto bez tazheno montovaneho v tovarne, nemuzete prekrocit. 3050. Tovarni tazne totiz neni pouze montaz koule, ale take zmeny na zadni casti auta pro vyssi unosnost tak, aby bylo schopno tu zatez 3500 vozit. Tyto zmeny na pozdeji doplnovanem taznem uz neudelate. Maji to napsane spravne. Zaklad je bez techto zmen a tudiz ne vice nez 3050. Vse ostatni tam je uvedeno. Jak v extra chlivku na strane 4, kde se pise i to tonazi 3500 tak v poznamce, kde to je vysvetleno.
P.S. V posledni dobe se docela hodne automobilek takto chova. Pokud nemate tovarni montaz, mate pak nizsi hmotnosti nebo v nekterych pripadech dokonce neni dodatecna montaz vubec umoznena. Chybi pak totiz na tech autech priprava pro tazne z vyroby. Na to je treba davat pozor pri bazarovych nakupech.
P.S. V posledni dobe se docela hodne automobilek takto chova. Pokud nemate tovarni montaz, mate pak nizsi hmotnosti nebo v nekterych pripadech dokonce neni dodatecna montaz vubec umoznena. Chybi pak totiz na tech autech priprava pro tazne z vyroby. Na to je treba davat pozor pri bazarovych nakupech.
Hilux 2011 DC 3.0 brzdeny jen 2500kg, ale tazne asi dodelavano u nas
Muzete mne vysvetlit, jak je to s tou rychlosti? Kdyz mam na voziku 130, tak bych ho tak hnal po cele Evrope...
Muzete mne vysvetlit, jak je to s tou rychlosti? Kdyz mam na voziku 130, tak bych ho tak hnal po cele Evrope...
Rychlost, kterou vam udava vyrobce voziku jako maximalni povolenou je technicky mozna bezpecna rychlost, kterou to muze vozidlo jet.
A proti tomu se stavi narodni legislativa jednotlivych statu, ktera dava omezeni na rychlost jizdy aut a soupravy aut-vlek. Je to podobe, jako ze osobak ma maximalku napr 200, ale legislativa dovoluje napr u nas 50-90-110-130. Podobne napr kamiony maji treba technicky max moznou 90, ale u nas smi dle legislativy jen 80.
A tak napr. v DE plati, ze souprava smi jen 80. Ovsem pokud mate technicky zpusobily vozik na vice, muzete si nechat u jejich zkusebniho organu toto zkontrolovat a potvrdit a pak vam daji doklad, ze muzete vice. V DE se to jmenuje "TEMPO 100". Viz google.
A proti tomu se stavi narodni legislativa jednotlivych statu, ktera dava omezeni na rychlost jizdy aut a soupravy aut-vlek. Je to podobe, jako ze osobak ma maximalku napr 200, ale legislativa dovoluje napr u nas 50-90-110-130. Podobne napr kamiony maji treba technicky max moznou 90, ale u nas smi dle legislativy jen 80.
A tak napr. v DE plati, ze souprava smi jen 80. Ovsem pokud mate technicky zpusobily vozik na vice, muzete si nechat u jejich zkusebniho organu toto zkontrolovat a potvrdit a pak vam daji doklad, ze muzete vice. V DE se to jmenuje "TEMPO 100". Viz google.
Sa odjakživa používajú dodávky.
Papírový údaj, stejně jako maximální rychlost. Pro některá auta je to vyšponované maximum, některá si letí cestovní rychlostí blízké maximálce. Ono těžký masivní tahoun může mít na kouli záměrně málo, aby se vešel třeba do hmotnosti soupravy. Přitom je to vhodné auto. Naopak Defender má 3500 kg, pokud bude s krátkým rozvorem 90 a nějakou dýchavičnou 2,5 předkomůrkou, bude to sajgon! Naopak J12 má myslím 2,8t, jenže o nich ani neví. S těžkým autem, třeba dodávkou vlek minimálně necvičí a auto je postaveno tak, že se i s minimem kW rozjede v kopci opakovaně. Takže já bych se díval i na auto samotné, než jen papírový údaj. Stejně jako 50kW malého městského auta je něco jiného, než 50 kW starého zemědělského traktoru. 5t vlečku s hnojem to netahá stejně. Touareg i když je VW není úplně špatná volba, otázkou je, jak na tom technicky bude když by to měl dělat dlouhodobě. Land Cruisery nebo Ducata to dávají, u VW ale nevím, težko říct. ps: nechápu na cestě z Itálie do ČR německého policistu, ale nevadí
Proč nechápeš německého policistu? Přirozená a nejrychlejší trasa z Prahy do Říma je Mnichov, Innsbruck, Brenner, Bolzano, Bologna etc., tedy přes Německo. A Turek s českou SPZ a přívěsem na převoz aut je asi nejtypičtějším autem českých autobazaristů, které němečtí policajti, ale i rakouští rádi kontrolují, ani ne tak kvůli hmotnosti přívěsu jako spíše jestli nemají pod plachtou nějakou fungl novou, kradenou prémii.
Řekl bych že to bude celkem běžná trasa na jih pro obyvatele od Prahy na západ, Praha - Plzeň - Mnichov - Innsbruck - Bolzano
Ahááá eureka. Mě absolutně nenapadlo, žeby někdo mohl jet z Prahy 😒] To pak jó, no ne já jsem totiž z Moravy a jinak než přes Vídeň jsem dolů v životě nejel, tak mi to nesedělo. Ok beru zpět, Praha omg, též destinace 8-s
Pokud není Mnichov zacpaný, tak i ze severního Chorvatska je to docela rychlá trasa
Když není zacovidováno je tam docela hustej provoz i v jednu ráno
Párkrát jsem to projel i v létě prázdné, samozřejmě v noci. Problém je, že poslední roky tam pořád něco opravují...
To si spíš klikař. Viz já 9:27 smutný rozdíl v informování čtenáře ACZ a PARKERS
Sem čet pod testem RAVky jak si nevážíš -nácti let praxe našich testovacích schopností https😐/www.hifi-voice.com/…a-psychoakustika :-!
Sem čet pod testem RAVky jak si nevážíš -nácti let praxe našich testovacích schopností https😐/www.hifi-voice.com/…a-psychoakustika :-!
On je hluchej, stejně tak i já 😒] . Pořád nějak nemůžu se rozhodnout .
To řiká hodně lidí = ale v reálu neslyší nerozlišuje je jednotky % lidí
Zrovna na ten test v odkazu uší nebylo třeba :😉
A ozzy psal že my co testujeme a jsme odborníci na VŠECHNO https😐/www.hifi-voice.com/…udrzet-v-kondici při výběru auta vypínáme a zrovna ty neporovnáváme. Asi to mělo bejt vtipný = ale nějak mi to přišlo moc PROTO sem to zmínil
Mno a konečně vidíš jak vypadám :-!
Zrovna na ten test v odkazu uší nebylo třeba :😉
A ozzy psal že my co testujeme a jsme odborníci na VŠECHNO https😐/www.hifi-voice.com/…udrzet-v-kondici při výběru auta vypínáme a zrovna ty neporovnáváme. Asi to mělo bejt vtipný = ale nějak mi to přišlo moc PROTO sem to zmínil
Mno a konečně vidíš jak vypadám :-!
Cože jsem to psal? 😁 Prosímtě pošli mi sem ten můj text, já ti to přeložím, protože docela nechápu tvé závěry 😁
Edit, už jsem to našel... no narážím na to, že o SUV tvrdíš, že mají špatné jízdní vlastnosti...až na Ravku, kterou máte 😁 Co to má spolešného s tím, co jsi teď psal mimo toho rýpnutí, které jsem udělal ? 😁
Edit, už jsem to našel... no narážím na to, že o SUV tvrdíš, že mají špatné jízdní vlastnosti...až na Ravku, kterou máte 😁 Co to má spolešného s tím, co jsi teď psal mimo toho rýpnutí, které jsem udělal ? 😁
1. ne ŠPATNÉ ale z principu HORŠÍ
2. zrovna u RAVky je vliv případného zadního elektromotoru SAKRA poznat
3. kdyby se těžiště a rozložení hmotnosti mezi nápravy dalo testovat stejně snadno jako zrychlení elektromotorů = už bych tě ponorka ať si ZASE SÁM vyzkoušíš
A s tim záběrem na semaforu to já dělám roky = tuhle mi to ve vedlejším pruhu nandalo bavo 750i. Fakt = stačí V8 + 2 turba a Prius se nechytá 😉
2. zrovna u RAVky je vliv případného zadního elektromotoru SAKRA poznat
3. kdyby se těžiště a rozložení hmotnosti mezi nápravy dalo testovat stejně snadno jako zrychlení elektromotorů = už bych tě ponorka ať si ZASE SÁM vyzkoušíš
A s tim záběrem na semaforu to já dělám roky = tuhle mi to ve vedlejším pruhu nandalo bavo 750i. Fakt = stačí V8 + 2 turba a Prius se nechytá 😉
Už zas Prius? Hele a proč si to přitáhl sem a neřeší se to u testu Ravky?
Protože ten test byl před.. a ten už číst nebudeš? 😉
Jo = zatimco elektromotor to zrychlení muže dělat roky =tvá převodovka by to vydržela = tejden? 😄
Čekám na Camry 4x4 = čekám že to bude podobný byť trochu menší vliv jako u RAVky
Hele ty snad netvrdíš že stejná platforma stejnej pohon stejná převodovka = třeba Camry a RAV = má jedno Z PRINCIPU lepší těžiště a aerodynamický odpor a spotřebu a chování a vůbec? :-!
Jo = zatimco elektromotor to zrychlení muže dělat roky =tvá převodovka by to vydržela = tejden? 😄
Čekám na Camry 4x4 = čekám že to bude podobný byť trochu menší vliv jako u RAVky
Hele ty snad netvrdíš že stejná platforma stejnej pohon stejná převodovka = třeba Camry a RAV = má jedno Z PRINCIPU lepší těžiště a aerodynamický odpor a spotřebu a chování a vůbec? :-!
je tažné zařízení z výroby. Je škoda nechat v českém servisu kuchat Land Cruiser nebo Hilux... Stejný problém mají Korejci. Zatímco u Kodiaqu je originál tažné, které se samo umí i schovat pod auto, v rámci konfigurace nového vozu, Sorento nebo Santa Fe nic.
Výhoda se ale může proměnit v nevýhodu. Když do Škody Scala první majitel nebo dealer neobjedná tzv. přípravu pro tažné zařízení, už nikdy se za takové auto nesmí přípojit i ten nejlehčí přívěs po dědečkovi. Škodovka na tvrdo napíše do TP 0 kg.
Jedine skodovka neumožňuje doplniť ťažné dodatočne, pokial si prvý kupec nepriplatil.
Ak vieš o inej značke, nápis, ja viem len o škodovke.
Ak vieš o inej značke, nápis, ja viem len o škodovke.
U nekterych aut (jako treba Octavia) je tam vice zmen napr. vetsi chladic, odebrani uzaviratelnych lamel v predni masce apod. Nevim co vsechno a zalezi i na verzi / motorizaci. Takze to je mozna hromada prace delat to az po vyrobe a to asi bude mit vic aut minimalne v koncernu VW mozna i u jinych znacek, to nevim.
Bohužel nemáš pravdu, i jiné značky to dělají takhle.
tam by som cakal ze vacsie X7 bude mat navrch.. ale jasne.. rozmery nie su vsetko
Článek je pěkný, ale chybí mi tam jedna věc, kterou lidé docela často řeší - co když chci mít auto, které občas utáhne i středně těžký vlek (dejme tomu lehké sportovní auto na podvalu), ale nechci SUV ani offroad? Chci tedy normální sedan či kombi - placaté auto.
Co vím, tak nejlíp vychází Audi A6 Allroad, které utáhne 2,5 tuny.
Co vím, tak nejlíp vychází Audi A6 Allroad, které utáhne 2,5 tuny.
Vzhledem k tomu, že jednoho Megana IV doma mám, tak vím že utáhne 1700 kg dle TP. Takže minimálně tady máte chybu.
Ked uz sa spomina, tak Forester, co nejede a s prevodovkou, co nejede este viac - 2000kg brzdenych a 750 nebrzdenych. Cisto benzinovy.
Ale pro CVT - je jedno od jaké značky - nebude moc zdravé častější tahání přívěsů - a 2t tuplem.
To moze a nemusi byt pravda. 2 spojka a hlavne HDM bude z principu trvanlivejsie.
Na denne tahanie 2t to asi nebude, to ale asi ani nikto nerobi.
Kazdopadne na testovanie zataze, ktoru auto utiahne, su standardizovane metody - opakovane tahanie do kopca a podobne.
Na denne tahanie 2t to asi nebude, to ale asi ani nikto nerobi.
Kazdopadne na testovanie zataze, ktoru auto utiahne, su standardizovane metody - opakovane tahanie do kopca a podobne.
Toho jaguara vezete do šrotu? Rozříznout a odvezt na 2x....
Tak nějak jste zapomněli ze jsou i jiné SUV co umí tahat přes 3T.
Například Dodge Durango
Například Dodge Durango
Volkswagen Touareg 4.2 TDI, motor V8 se 250 kW se vzduchovým podvozkem. Nepopsatelně parádní svezení. Má ohromný výkon i krouťák. Když něco i těžkého táhneš na kouli, skoro o tom nevíš. Je výklopný, takže jedeš na rande a závěs jedním pohybem nohy skryješ pod auto... Je jedno jestli jedeš do kopce, po rovině nebo z kopce. A když chceš, šlápneš na plyn a vystřelí tak rychle, že zapadneš do té pohodlné super sedačky. Vzduchový podvozek má stavitelnou výšku s ovládáním z místa řidiče, i přes počítač možno jí nastavit. Můžeš vybrat normální ON road nebo OFF road a vyjet skoro cokoliv. Navíc s občasnou jízdou vysokou rychlostí se vejdeme v průměru do 8,5 litrů nafty na 100 km. Vyjedu kamkoliv, neprší a nesněží na mne, žádné bahno v botách... 😉 Navíc Touareg může oficiálně a legálně táhnout 3,5 t těžký přívěs třeba s jachtou, bagrem, karavanem, s koňmi, podval s dalším autem apod. Když něco nakládáš do kufru auta, můžeš si ho snížit pro pohodlnější nakládání. Takovou káru jen tak neutaháš 😉 . A jiná auta např. BMW X6, Audi Q7, LandRover apod. na něj podle mne v leckterém ohledu nemají šanci. Kromě toho LandRover a Q7 jsou asi víc v servisu než na silnici...
ramon68
Příspěvek podléhá schvalování.
q7 60 tfsi ma 3500kg stejne jako cayenne e hybrid nebo Tureg r, 2700 ma slabsi 55 tsie. 2700 ma taky x5 45e. V jejim pripade ma 3500 pouze osmivalec a 50d
Obecne se auta s vlekem tahaji docela dobre dokud aktualni hmotnost vleku nepresahne 3/4 tazneho auta. Ty maximalni hodnoty zvlast u kombiku je dobry brat opravdu jako maximalni...