sa im nečudujem. RAM či F150 dokážu plnohodnotne zastúpiť rodiné a kľudne i pracovné auto. Benzín lacný, až nejazdíš po centre mesta, financovanie asi veľmi lákavé tak prečo nie?
Se ani nedivím, dnes se všude šetří na plechu, auta jsou bezpečná spíš jen v laboratoři. Proti náklaďáku, vlaku samonoska většinou bez šance. Tak že i ti co nutně nepotřebují vozit náklad sáhnou po pick-upu. I když i na nich se šetří ;-\
Chces rict za 15 litru a min. Moderni V8 half ton pickupy (150,1500) maji prumernou spotrebu kolem 12-13 litru. Ja mam za rok a pul 12.5l a pres 15l jsem se pri beznem jezdeni jeste nedostal. S 16 roku starym RAMem jsem ale me dlouhodoby prumer 18.5l... :D
Na spritmonitoru je průměr 15 (ale z těch 10 ti uživatelů tam jeden uvádí 1,75, asi to mělo být 17,5), tady v testu byl průměr 18, ale nakonec proč ne, na takovou krávu si myslím že číslo od 15 po 20 je adekvátní...
Jenze v Americe se da jezdit za mene. Pokud vylozene nejezdis ve meste, vetsinu casu jedes ustalenou rychlosti na nizke otacky. Ja jezdim vetsinou sestivalcu se spotrebou kolem 9 litru. Pochybuji, ze bych to dokazal v evropskem provozu
To je ovsem trochu povera. Komplet cely zapad ma vyssi limity a policie neresi jejich prekroceni, pokud je to tak do 10-15 mil. Takze naprosto bez problemu muzes jezdit 85-90 mil/hod.
Zákazník chce to co potřebuje a na co má. Dej daň na benzin jak v Evropě a emisní pokuty jak na slovensku a bude to raritka pro extroverty jak u nás...
ale aj novy zeland ci australia su skratka rajom pre pickupy.... ide este o nepreludnene staty kde vacsina ludi tam zije v domoch na rancoch a malych mesteckach ktore su neraz desiatky km od rusnych megalopol .... z toho logicky vyplyva aj zlozenie ich automobiloveho parku...
inak ten podiel sedanov sa aj v amerike zmensuje kazdym rokom ak si niekto vsimol.... a SUV aj tam rastu na ukor inych segmentov .... minimalne aspon v tomto je to kusok podobne aj nam ...
Situace na trhu je uplne vychylena. Neprobihaji fleetove nakupy, autopujcovny (ktere pickupy nabizeji jen omezene) nemaji poptavku a koupily skoro o 80% mene aut nez vloni. A hlavne, v USA alespon docasne ztratilo praci pres 20 milionu lidi. Drtiva vetsina z nich jsou lide pracujici ve sluzbach (pokojske, servirky, recepcni...), kteri nepotrebuji nebo si ani nemohou dovolit novy pick up truck. A sorry, opravdu full size pick up nestoji jako Octavia. Naopak profese, ktere potrebuji ke sve praci pickupy, zatim nijak ohrozene nejsou. A se vsemi soucasnymi slevami je ted nejlepsi cas si pick up poridit. Pochybuji, ze dlouhodobe budou prodeje pickupu prevazovat.
Jo. Tady je opravdu idealni cas koupit truck. Zemedelstvi, stavby, remesla... vsechny tyhle profese ted jedou na plno a komplet vsichni tito zamestnanci pouzivaji pickupy. Tady to jinak nejde, uz proto, ze nezpevnene cesty jsou tu uplne bezne, kdyz vyjedes za mesto. Lidi si casto stavi domy na samote, kam jim asfaltka nevede. Jasne, ze si pickup kupuji lidi i pro normalni jezdeni, ale tech zase tolik neni
Ty tady hazes uplne nesmyslna cisla. Octavia v CR zacina na 460 vcetne DPH, zadnych 600. A co tech 560 za pick up? To by znamenalo, ze bys ho musel koupit za 22.400 USD. Uplny nesmysl, nikdo ti to za ty prachy neproda. Se vsemi moznymi slevami se dostanes na 26.000, coz je 650 tisic CZK. A ted si k tomu pripocitej dane, kterym se v USA nevyhnes ani jako podnikatel. zhruba 8%. A jsi na 700 tisic. A to jsem jeste tech 26 za truck podstrelil, ted mi chodi nabidky tak za 28. Ale OK, treba dealera nejak presvedcis.