Největší hybridní SUV značky zamíří poprvé v historii na starý kontinent. Na trzích západní Evropy, včetně Česka, by se mělo objevit počátkem roku 2021.
...pohledné auto, ale ta lišta na masce kolem firemního emblému je vypůjčená od Subaru, ne? :D:D:D
P.S. Ovšem bez pořádného turbodieselu takový stodola v Evropě nemá šanci na slušný prodejní úspěch! ;-\
Fajn, že se to dostane do Evropy. Zvenku docela přijatelný, palubka (hlavně zakomponování tabletu) ovšem bída. Řekl bych si - holt mají Japonci jiný vkus. Ale Subaru i Mazda umí krásný interiéry, proč ne Toyota?
Podle videa tam jde i šestiválec, u nás smolík. Ale pár zdejších soudruhů by mi jistě vysvětlilo, že to rozhodně není vinou EU.
Každopádně ale celkově zajímavý auto, jsem zvědavý na živo a pokud v té době náhodou ještě nebudu mít nový, určitě se půjdu svézt.
Pokud by někoho zajímal i reál, a ne jen přitroublé malůvky: https://www.youtube.com/watch?…
Americký ceny sou 35 - 49 t. dolarů = ale taky daleko širší nabídka. Před časem sem tu zmiňoval vliv oslabující koruny = tak příští rok bude po letech paekonomiky slovenskýho exkomunistickej estébáka tuneláře z 90ek dnes oligarchy co krade v miliardách DALŠÍ PROPAD kurzu koruny = jestli dolar za 20 nebo 26 Kč = to se na cenách dražších aut už projeví
Jo koruna dál půjde do háje vůči všem měnám = nejen dolaru
Konečně se k nám oficiálně dostane, bohužel ale bez V6. Obecně u nás velká SUV chybí a ta jediná co tu jsou patří do prémiového/luxusního segmentu. Za mě by byla hybridní V6 ideální motorizace :yes: Ten čtyřválec (z RAVky?) asi postačí, ale na velké mimoměstské cestování to u nás moc nevidím. Škoda.
Popisované odhlučnění mě zajímá, pokud by aspoň utlumili hučící motor a celkově to bude na dálnici tiché, tak to bude zajímavé :yes:
Čo ti ja viem? Mne to takto z fotiek pripadá ako konkurent Kodiaqu & CO. Či je to veľké ako Touareg? V tom prípade som zvedavý na cenu, pretože len s jednou motorizáciou to bude mať sakra ťažké.
Přesně a na to narážím. U nás velká SUV nejsou, nebo alespoň ne ta mainstreamová. Highlander znám z Ruska a Asie. Třeba v Bangkoku když jsem byl na podzim jich tam jezdilo obrovské množství. Stejně jako jiných 5m dlouhých mainstreamových SUV :)
Nie? a čo je potom Santa Fe, Sorento, Rexton a najnovšie Explorer? Ako jasné, tie predaje sú slabé, ale aj tak to nie sú autá primárne pre európsky trh.
Inak toto je podobný nápad, ako vrátiť do Európy Camry. Tiež som bol skeptický a už predbehla aj Mazdu 6...hoci teda tá sa snáď prestala vyrábať že zažíva taký dramatický prepad.
Do RAVky nedáš 7 sedadiel či? Ak to má cca o 20 cm do dĺžky, tak sa to bude zčasti kryť s autami typu Kodiaq či Santa fe. Len je to také trochu americky nakynuté. Na Touarega sa to podľa mňa nechytá.
Pokud se bavíme o velikosti, tak kromě šířky je i ten Touareg uvnitř velmi srovnatelný s Kodiaqem.
Mmch, Touareg není sedmimístný, má kratší kufr než Kodiaq.
s tym displejom suhlas ... ale ano tiez by som to prezil... to je tak presne... nic nie je dokonale... 10 veci ti sadne .. 2-3 povedzme nesadnu ale tak ak vacsina veci sedi tak da sa uz tu jednu "nesadnutu" vec nejak prekusnut ... ak to nie je nic vazne
ono hlavne k takemuto typu velkeho SUV mi ten displej takto rieseny fakt nesedi... nic proti ked to tak bude v yarise alebo C-HR... ale tu to mohli fakt urobit inak.. a nejako skor decentnejsie a "lexusne" ... ale ok :yes:
ale takhle na první pohled se mi to líbí víc, než RX450HlL. škoda, že do toho nepustí ten stejně pohon. jsem zvědav na cenu. pres týden mamacar a o víkendu rodinnej výlet/chata/pár dovolených ročně, to by ten 4válec zvládnout mohl.
určitě pozitivní přírůstek
Bez dieselu to v Evropě v kategorii velkých SUV nejde
X5, GLE, Q7, Touareg se prodávají převážně s třílitrovým dieselem, níže kralují pro změnu zase diesely dvoulitrové, evropské prodeje SUV vede Tiguan 2.0 TDI.
Pár kusů benzínového hybridu se jistě prodá i u nás, když tedy majitel nebude potřebovat tahat přívěs, ale jako vážnou konkurenci to zrovna nevidím.
Re: Bez dieselu to v Evropě v kategorii velkých SUV nejde
Na to Ti ale většina reálně kupujících odpoví, že žije se TADY A TEĎ. A budou mít pravdu. Teď je prostě X5 s 3.0 D v Evropě výborná volba - dotáhne k Jadranu třítunovou jachtu a ještě přitom pojede úsporněji, než prázdný Highlander. Toť vše.
Re: Bez dieselu to v Evropě v kategorii velkých SUV nejde
Ano, jezdil jsem velkým autem s velkým benzinovým motorem i naftovým (oba osmiválce a oba přeplňované, mimochodem ten benzín bylo V8biturbo od MB, není to to stejné jako v ML ? ) a do velkého SUV prostě patří nafta i kdybych za to měl platit dvojnásobek. Chci krouťák vodspodu, což využiju při tahání věcí, či při plně naloženém autě, v létě i v zimě, na horách, na polní cestě... nebo k čemu jinému si budu takto velké SUV kupovat? Do města holkám stačí hybridní Ravka a Auris :D
Re: Bez dieselu to v Evropě v kategorii velkých SUV nejde
Hezka teorie = sice ne pravdivá protože kompresor V8 v RR ani AMG V8 by za naftu neměnil nikdo kdo vyzkoušel ani při dnešním dotovaném provozu. Je to JEDNOZNAČNĚ lepší vs horší. Ani modla naftomilů V8 tdi = si proti koncernoVWýmu V8 benzinu neškrtne = a to sou lepší V8 benzíny. Zrovna tak V10 tdi vs V10 benzín a nemusí to být V10 Lexusu klidně zas jen koncern. Dtto V12 tdi ale stejně i R3 1.5 = benzin Toyota vs nějaký 1.6 tdi
A to všechno při DOTOVANÉM palivu pro diesly! Teď si představ jak ty rozdíly narostou = když ho přestaneš desítkama miliard dotovat
A teď praxe teda realita = nafta je od příštího měsíce ne dotovaná ale za normální tržní cenu = přes místní hlášky by ste se okamžitě zbavili dieslu i vy chlapY = Win i ty :*)
Nestačilo ti srovnání zrychlení holčičích hybridů vs chlapských dieslů = co se neobejdou bez dotace? ;-)
S brutal bonusem že s e-CVT hybridem to můžeš dělat dennodenně roky furt pryč :yes:
Re: Bez dieselu to v Evropě v kategorii velkých SUV nejde
Hamuno, já jsem ta auta řídil, mám v nich dokonce i fotky, natočené videa, takže nemusíš mi vnucovat názor jiných... i když mi bude sto tisíc lidí tvrdit, že je skvlé jíst třeba červy, jak je to strašně dobré a zdarvé, stejně je jíst nebudu, protože jsem je vyzkoušel a nechutnalo mi to... tak je to i s tím SUV a velkou naftou. Je fakt, že jsem porovnával to skvělé V8TDI, což je prostě naprosto perfektní volba do velkého SUV, kdo na to má...
Ty pořád nechápeš, že lidé si nekupují jen to nejlepší, ale to co se jim líbí a s čím se jim dobře jezdí. Pro mne v SUV této velikosti jasně vede nafta, je to nákladní auto, k tomu bych si ho koupil, k práci a jízdě v plné náloži, k čemu jinému tak velké auto potřebuji ? Abych s tím jezdil do Lidlu a zpět ? Nejde o cenu, nafty i ve velkém kombi se zbavím až tehdy, kdy nebude v nabídce, nebo ty motory neujedou ani 10 tisíc km, což se neděje... jde totiž o jízdu a né o ekonomiku.
Holčičí hybrid má převahu ve městě, opět ve svém teritoriu, jako nafta u velkého auta, tyto zaměření se naprosto míjí, na dálnici se rozdíl smaže, to jsme si mockrát exaktně přeměřili.....
Takže, neříkej, že je to teorie, já mám bohužel pro tebe najeto a mám svůj názor a rozhoduji se podle něj, nikomu ho nenutím....:) Ať si každý koupí velký benzín do velkého SUV, stejně budu chtít naftu... ale prodeje jasně mluví, že je dost lidí, jako já...
Re: Bez dieselu to v Evropě v kategorii velkých SUV nejde
Sorry ale to míříš do argumentace úrovně Wina
Prodeje dieslů sou přece JEN důsledek toho umělého pokrivení trhu = to že je dost lidí jako ty je dáno JEN dlouhodobou dotací v miliardách. Fakt ti nedochází že bez ní = tahle diskuze vůbec neexistuje?
Porovnával si benzin naftu v RR a AMG benzín naftu v Mercedesu = a vyšlo ti co píšeš? To je dobře že se porovnávání věci nevěnuješ profesionáln = jako já
To že zastoupení hybridů lidi co se profesně věnují (audio)technice (dovozci, výrobci nebo my) je násobně větší než v běžný český populaci = není náhoda.
Re: Bez dieselu to v Evropě v kategorii velkých SUV nejde
Ale ten V8biturbo je fenomenální, ale né do náklaďáku, chápeš? :D Jasně, že je to jízdně lepší motor s charakteristickým zvukem, ale do pojízdné stodoly, která bude tahat přívěs a jezdit naložená na hory je pro běžné užití lepší ta V8TDI.
Nechci argumentovat jako Win, já mam prostě naftu rád, nikomu to necpu, tak mi nepřesvědčuj, že je pro mě lepší něco, co já vím, že není, protože jsem to zkusil.
Mimochodem, někomu, kdo jezdí kolem komína hybrid více, než doporučuji, možná jsem k dnešnímu dni už projel více hybridů, než ty ;)
Re: Bez dieselu to v Evropě v kategorii velkých SUV nejde
Ne nechápu = tě. Kompresor v RR je lepší = i dnes. A já neříkám co je pro TEBE lepší = ale co JE lepší
Navíc ty pro too čem říkáš že je lepší pro TEBE = potřebuješ DOTACI. Bez ni = sou to fakt jen kecy
Furt přes fanatickej odpor = nafta v osobnich autech by bez dotace neexistovala. Ani v SUV = to že v těch velkejch typu RR už funkčně dává smysl = sem tu nesčetněkrát napsal sám. Ale ne celkově = ekonomicky bez dotací v miliardách ani tam ne
Tvou závěrečnou větu moc neberu = zajít si vyzkoušet auto není přece problém. Proč to neděláme sem tu vysvětloval = vím kolik zbytečnýho času a peněz to stoji v mym oboru
Až přijde čas vyzkouším i tu Camry 4x4 a když se mu bude líbit narozdíl od zkoušečů i koupím
Re: Bez dieselu to v Evropě v kategorii velkých SUV nejde
Já neřeším ekonomiku provozu, ale to, jak se mi s tím jezdí :) .
Ty tuny slohu o dotování nafty si můžeš nechat od cesty, akorát tím zasíráš diskuze a už si mi to napsal za poslední rok asi 1500x ;)
Já si Camry nekoupím, není to kombik :) Ale kdyby to byl nafťák a 4x4 kombi, pak bych o ní uvažoval :D Ale když ta auta nevyzkoušíš, pak nás nemůžeš přesvědčovat, že máš pravdu :)
Re: Bez dieselu to v Evropě v kategorii velkých SUV nejde
Ne, neměl, protože velké SUV nepotřebuji, kdyby si četl pořádně, tak jsem psal, že velké SUV bych si koupil, kdybych ho využil, taháním, jízdou v plně naloženém autě, na velké vzdálenosti a tak.. a tam bych si vzal radši to V8TDI :) Ale to ty víš,ale jen tak rýpeš :D
Re: Bez dieselu to v Evropě v kategorii velkých SUV nejde
A vzal by sis horší V8TDI = i bez dotování provozu? To nebyl vtip že okamžikem SKONČENÍ DOTACE PROVOZU by se prodej dieslů smrsknul na jednotku procent. Ani to že by evropské bazary byly zaplaveny miliony neprodejných dieslů. Protože všechno je jen o penězích = viz já 7:51 je to lepší vs horší motor od R3 po V12 a lepší byl i koncernový W12 = bez dotace provozu všichni sáhnou po levnějším benzínu, když je to navíc i lepší motor
Vono lepší motor + levnější pořízení + levnější provoz = to je VELKÁ argumentační hodnota ;-)
Re: Bez dieselu to v Evropě v kategorii velkých SUV nejde
Špatně položená otázka.
Vzal by sis V8TDI do velkého SUV, když se zruší dotace ?
Ano, vzal, protože je to do takového auta ideální motor
Vzal by sis V8TDI do sedanu místo V8biturbo ?
Nevzal, vzal bych si benzinové biturbo.
Asi tak... každý motor má své zaměření, já totiž na rozdíl od dost lidí vím, na co si své auto kupuji a vím, jak ho budu používat.... stejně jako do města bych bral ideálně nějaké Bčko s hybridem, na okresky pak benzinové auto s manuálem, atd....
a když se zruší dotace, to už jsme počítali, pak pořád ten rozdíl nebude tak propastný, abych si na tom vycucal rozpočet... když budu mít na velké SUV, budu mít i na naftu ;)
Re: Bez dieselu to v Evropě v kategorii velkých SUV nejde
A teď ze světa BY do reality = vlastní rodiny. Když mám (na) velké SUV nepotřebuji zvýhodněnou naftu a koupím si lepší motor = teda MB ML AMG a teď RR kompresor = přesně obráceně
Byl si mimo náš kontinent? Víš jak moc je tadypokřivený vnímání týhle problematiky = že ani 1500 opakování nestačí :D
Myslíš že Win už chápe = že to dieslu fakt bez dotace nejde? Naposled když jsem dal odkaz jak mě cituje CEO VW Doacek nafty musí skončit"" = mi ryccardo vysvětloval že to není dotace a ty miliardy sou jen hypotetický :-)
Re: Bez dieselu to v Evropě v kategorii velkých SUV nejde
Uvidíme, jsem zvědav. Záleží samozřejmě na ceně. Auta co vypisuješ stojí 2M a víc. V době kdy všichni zdražují kvůli CO2 pokutám bude v této kategorii možná i hůř, což by teoreticky mohli být další body pro Highlander. Cenové srovnání rozhodne.
Re: Bez dieselu to v Evropě v kategorii velkých SUV nejde
CENA HYBRIDU NENÍ NIKDY NIŽŠÍ NEŽ ODPOVÍDAJÍCÍHO DIESELU.
Skutečná spotřeba není nikdy lepší než u dieselu.
Diesel je dnes stejně čistý jako hybrid.
Tyto velké krámy potřebují diesel jako koza drbání. Ten kdo v Evropě do velkých aut nedá diesel, si ničí prodeje ještě než začaly.
Re: Bez dieselu to v Evropě v kategorii velkých SUV nejde
To už je ZOUFALEJ odpor k realitě Wine = nejde o cenu POHONNÉHO SYSTÉMU která je mimochodem téměř stejná, ale o desetiletí PROTOŽE teda nákladů na palivo!
A tam si diesel bez dotace ani neškrtne = za tržní ceny dává smysl ca od 3,5 tuny. Takže nákladní doprava = ano. V osobnich autech = bez trvalé podpory v miliardách = ne
PROTO neevropské automobilky víceméně nepoužívají diesel v osobnich sob nich autech = bez trvalé dotace setrvalé finanční podpory prostě nedává smysl
Re: Bez dieselu to v Evropě v kategorii velkých SUV nejde
Cena hybridu a dieselu je srovnatelná, viz https://www.ford.cz/…d_new_mondeo.pdf
Skutečná spotřeba dieselu se na hybrid vůbec nedostane, některé dokonce ani na dálnici.
Diesel možná je stejně čistý jako hybrid. Až do Euro6d je dokázáno, že v provozu vůbec neplní to, co v laboratoři. U Euro6d si musíme ještě počkat, zda opravdu je tak čistý jak se tvrdí.
U velkých aut má diesel výhodu, ale jen v případě, pokud jsou hodně zatěžovány, třeba taháním přívěsů.
Takže tvé výmysly fakt nikdo nebere. S kterým dieselem jezdíš za průměrnou spotřebu 4 litry v kombinaci 50% město a 50% mimoměsto? Takový existuje jen v tvém vlhkém snu. Ovšem pokud jezdí denně stovky kilometrů na dálnici, především neměcké, tam už samozřejmě diesel vede. Což je jediné místo, kde je lepší než hybrid.
je opravdu asi jen jeden, putovní. Tohle auto vypadá, že zrovna doputoval od Subaru do Toyoty, kde před časem několik let působil, pak s malou zastávkou u hondy do subaru, a tak pořád dokola...
A přesto je to pohříchu asi nejhezčí SUV od Toyoty. Náhrada LC to nemůže být už kvůli pohonu, takže za off-rond ho zřejmě neoznačeni prodejce s vytetovanými dvěma na sebe kolmými ovály na čele. ;-)
Jsem asi jediný, komu se fakt líbí Ravka ? Když nemá barvy jako stormtrooper, vypadá celkem k světu, má slušný interiér a hlavně použitelný kufr. Nejvíce ji chybí.... diesel :-[]:-[]