Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Další průšvih Tesly. Modelu 3 upadl při couvání volant

Že Tesla mívá problémy s kvalitou výroby, je poměrně známá věc. Pověst americké automobilky jistě nevylepší příhoda, která se stala jednomu majiteli Modelu 3 v Anglii.
Zpět na článek
11. 5. 2020 22:39
12. 5. 2020 07:34
12. 5. 2020 11:19
12. 5. 2020 13:09
12. 5. 2020 16:05
12. 5. 2020 07:58
12. 5. 2020 09:12
12. 5. 2020 11:19
12. 5. 2020 11:30
12. 5. 2020 12:41
12. 5. 2020 12:47
11. 5. 2020 22:00
Vy toho neděláte
Vy toho neděláte.. volant není zas tak důležitý díl.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Jerry.Gunman
11. 5. 2020 23:29
Re: Vy toho neděláte
tak tak :D
On volant je to takové to pověstné "páté kolo u vozu", čili věc naprosto zbytečná. A navíc taková maličkost (odpadnutí volantu) se ostatním automobilkám přece stává prakticky každou minutu :D

Ale jenom počkejte, vy škodoradostná verbeži... Jenom co sem doklapou členové místní orálně-masturbační skupiny Svědkové Elonovi, oni vám už vysvětlí, jak to vlastně bylo. Že je to vlastně progresivní a správné a skvělé - a komu sa to nelůbí, tak je zapšklý hlupák, příznivce Trumpa a Babiša a Zemana a Okamury a Vlavimír Vladimírovič Putin mu za rozeštvávání krásné EUropské Elektrické budoucnosti každej měsíc posílá minimálně dva hrnce zlatých rublú ;-)
12. 5. 2020 07:18
Re: Vy toho neděláte
Ostatním výrobcům se chyby nestávají? Ale ano, jen se tu o nich nepíše.

PS: Článek už v první větě používá manipulaci a neustále podsouvá nějaký názor a nedává ho do souvislostí s ostatním automotiv. Po přečtení by bylo lepší si položit otázku proč to tak je. Je to chytřejší přístup než se hloupě radovat nad návnadou kterou jsi spolkl.
12. 5. 2020 07:50
Re: Vy toho neděláte
Pochop, je to Tesla, tej sa neodpúšťa...
Avatar - Dinar
12. 5. 2020 08:05
Re: Vy toho neděláte
Nedělej z toho drama, je to spíš groteska, jedno auto letí na Mars, druhé nemůže zacouvat do garáže, páč mu upadl volant. Jistě, situace běžná i u jiných značek... :D
12. 5. 2020 10:04
Re: Vy toho neděláte
Povedal by som, že dráma sa robí z každej náhodnej chyby u Tesly a patrične sa to okorení komentármi. Faktom je, že pri tak zložitom výrobku akým auto je, sa chyby proste vyskytujú. Akurát som si nevšimol, že by sa vyslovene cielilo na niektorú značku tak, ako v súčasnosti práve na Teslu. ;-)
12. 5. 2020 10:29
Re: Vy toho neděláte
Elektrické auto je přece oproti spalovacímu velmi jednoduché a nenáročné na údržbu. To jsou vaše slova. Tak jaká složitost?
12. 5. 2020 10:30
Re: Vy toho neděláte
:-[] :-[] :-[] :yes:
12. 5. 2020 10:31
Re: Vy toho neděláte
Tesla se prostě stala symbolem konce evropského průmyslu, vynuceného nástupu elektroaut a zákazu aut se spalovacím motorem.
Avatar - CICERO
12. 5. 2020 11:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jerry.Gunman
12. 5. 2020 08:24
Re: Vy toho neděláte
Klaudie,
Tesle přece není co odpouštět, to přece ví každej. Teslaje to nejdokonalejší a nejnadbožanštější vozidlo v tomto rameni naší spirálové galaxie, nikdy nikde nic dokonalejšího nebylo a nikdy nikde nic dokonalejšího také ani být nemůže :D

A kdo o tom pochybuje, je zpátečník, zločinec, zvrhlík, agent Kremlu a vůbec osoba mravně pochybná, která zaživa žere malé děti a przní koťátka!
12. 5. 2020 10:08
Re: Vy toho neděláte
To si napísal ty...
Avatar - WinDiesel
12. 5. 2020 11:10
Re: Vy toho neděláte
Ještě před pár lety jsi byl poměrně normální.
Kdy a kde jsi chytil E-Virus?
Avatar - Katikakus
12. 5. 2020 11:16
Re: Vy toho neděláte
Take jsem se uz ptal, kdy nastal ten zlom a z normalniho diskutera se zajmem o auta Klaudia se stal militantni elektroidi0t stejneho jmena.
Avatar - CICERO
12. 5. 2020 11:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jerry.Gunman
12. 5. 2020 08:15
Re: Vy toho neděláte
Hendly, nezklamal jsi mne - a já ti za to děkuji :D :D :D
Ale v příštím příspěvku prosím nezapomeň zmínit, že tuhle "návnadu" vyfabrikovali v Kremlu koblihoidní příznivci SPD pod vedením ďábelské trojice Putin - Zeman - Trump, bez toho to nejni ono :D
12. 5. 2020 08:39
Re: Vy toho neděláte
Ale jasně že se o chybách jiných výrobců normálně píše. A jasně že bychom se za upadnutý volant smáli jakékoliv jiné značce.
Avatar - CICERO
12. 5. 2020 11:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 5. 2020 22:39
Kvalita
Pokud tohle chce člověk zažít, musí si koupit Teslu... Nikde jinde se mu to nestane :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
4
12. 5. 2020 07:34
Re: Kvalita
Pozri poslednu zvolavacku na Tuareg, kde bol v systeme riadenia zle utiahnuty spoj. Chyba bola oznacena ako kriticka, hrozila strata riadenia.
Avatar - CICERO
12. 5. 2020 11:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 5. 2020 13:09
Re: Kvalita
Ano, měli svolavacku a vyřešili to .. Nebo se někomu v Tuaregu stalo, že mu zůstal volant v ruce?
12. 5. 2020 16:05
Re: Kvalita
To že jsi to tu nečetl znamená, že se to nestalo?
12. 5. 2020 00:14
Není to jedno?
I kdyby tomu autu za jízdy upadla všechna kola, protože tam zapomněli dát šrouby nikdo to řešit nebude, protože Elon je přece génius, Tesla je přece nejlepší auto na světě a vlastnit jí je doslova povinnost ...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jerry.Gunman
12. 5. 2020 08:18
Re: Není to jedno?
Vlastnit ne, na to ti horoucí srdce a prázdná šrajtofle nestačí... Musíš mít i prachy :D
Ale je nutno ji neustále, vždy a všude chválit, adorovat a do sedmého nebe (ne-li ještě dál) ji vynášet :D
12. 5. 2020 10:46
Re: Není to jedno?
Při vší úctě, kolik se jich prodalo a kolika jim upadnul volant?
12. 5. 2020 06:59
Software je víc než hardware
To je fakt problém teda. Prostě až si budu přebírat svou Teslu, tak zkusím, zda na šroub nezapomněli. Tesla s pokročilým autopilotem je alespoň jediná, která když si to stane za jízdy, tak vás zachrání. A nedopadnete jako pán v Renaultu, co mu nešel vypnout tempomat a rozsekal se o mýtnou bránu. Software je důležitější než hardware.
Rozbalit vlákno
5
12. 5. 2020 07:44
Re: Software je víc než hardware
Pánovi evidentne vynechával mozog, že ho nenapadlo dupnúť na brzdu. ;-)
Avatar - kari.laz
12. 5. 2020 07:54
Re: Software je víc než hardware
teď si nejsem jistý, jestli to měla být ironie, nebo jsi to myslel doopravdy.
Avatar - Dinar
12. 5. 2020 08:06
Re: Software je víc než hardware
Sebelepší software je v nefukčním hardware k ničemu.
12. 5. 2020 08:42
Re: Software je víc než hardware
Přesně tak. Já chodím nová auta přebírat jen se sadou nářadí a rovnou si v salonu všechny šrouby překontroluji.
Avatar - speedfred
12. 5. 2020 10:36
Re: Software je víc než hardware
😂😂😂👹
12. 5. 2020 07:53
Dealer Tesly...
Teda kdyz ti upadne palubni deska i s volantem, tak to asi neni moc dobry auto ... jen aby tohle nahodou nebyla nejaka kachna, kdyz je v tom zamichany nejaky dealer s nahradnim Jaguarem ... to je nejaky podezrely :-)
Aby to nahodou nebyli typci co cekali pul roku az sezenou 2 rozstreleny Tesly a sesroubuji je do jednoho kusu, ktery prodaji borcovi z Blackpoolu jako novy kus ... jen zapomneli na nektery srouby ... :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lyon667
12. 5. 2020 07:58
Nepřekvapuje
Cca dva týdny zpět jsem měl to "štěstí" řídit Model X a ztratil jsem poslední zbytky iluzí o tom, že by bylo možné brát Teslu vážně. Proto naprosto chápu pocit znechucení majitele z článku.
Rozbalit vlákno
6
12. 5. 2020 07:59
Re: Nepřekvapuje
Tak se podel, nenapinej
Avatar - Jerry.Gunman
12. 5. 2020 08:26
Re: Nepřekvapuje
Také bych se přimlouval za recenzi či zkušenosti
Avatar - lyon667
12. 5. 2020 09:21
Re: Nepřekvapuje
Cílem nebylo dělat recenzi, ale převézt auto z bodu A do bodu B, takže jen zběžně: bylo třeba resetovat TPMS po výměně kol, k čemuž má Tesla infotainmentu nástroj kol ne nepodobný webovému konfigurátoru výrobců aut. Po nastavení nové konfigurace celá Tesla zničehonic umřela a 5 minut nereagovala vůbec na nic, nešla zapnout ani zamknout. Prostě mrtvolka. Mysleli jsme, že chcípla baterie, ale po opětovném naběhnutí ta měla nějakých 50% kapacity, takže na důvod jsme nepřišli.

Dále má ta věc spoustu rádobyvychytávek, které jsou většinou spíš k smíchu: automatické zavírání předních dveří funguje jen tehdy, pokud auto není v mírném náklonu, pak se dveře nedovřou - motorek je neutáhne. Vtipná byla detekce předmětů v okolí vozu, kdy mého kolegu procházejícího před vozem identifikovala jako zájezdový autobus. Ať žije pokročilá AI...

Po jízdní stránce je zajímavý snad jen brzdný účinek motoru, takže minimálně v městském provozu si řidič obvykle vystačí s jedním pedálem. Při plné akceleraci mě nepříjemně překvapily vibrace do volantu, jestli za to mohly zásahy traction control, netuším. Jelikož osobně nesnáším dotykové panely, o "ergonomii" tohoto ovládání přes tablet se rozepisovat nebudu.

Celkově auto působí jako naleštěná bída, nemohl jsem se zbavit pocitu, že sedím v levné čínské hračce, kde má pocit luxusu navodit palubka vykládaná dřevem. Ne nebylo to nové auto, ale na to, že je ve výrobě sotva tři roky.... nechtěl bych to ani zadarmo.
12. 5. 2020 10:32
Re: Nepřekvapuje
Velmi výstižné! ;-) :yes:
12. 5. 2020 14:31
Re: Nepřekvapuje
:yes: :yes:
Ja jsem na jednu stranu fanousek jak EV tak Tesly, ale na stranu druhou vnimam Teslu presne jako ty - jako nalestenou bidu. Vzdyt sotva sotva umi smotnovat auto aby se nerozpadlo, nelicuje nic a kdyby neco, tak opravit to neni kde a jak.
Ale kdyz funguje, je to podle me pekny svezeni. To mi pripomina Alfa Romeo, kdyz to funguje, je to pecka, ale ... vetsina lidi si to radsi nekoupi :-)

Navic osobne jen tak hned mit EV nebudu, protoze potrebuju jezdit pres celou evropu :-)
Jako druhy auto jako mamataxi a do prace si to v Londyne predstavit dovedu, kdybych ovsem mel doma jak nabijet a k tomu prachy na druhy auto v Londyne ... :-)
12. 5. 2020 16:13
Re: Nepřekvapuje
Naleštěná bída je spíš většina stávajících aut. Sice malé spáry a hezké plasty, ale podvozek to nejjednodušší co jde. V tomhle má Tesla jasně navrch.

Jakou specifikací si jel? Říkat o autě se zrychlením kolem 4s, že tě skoro nic nezaujalo je zajímavé.

PS: X se dělá už šestým rokem.
12. 5. 2020 09:12
Jezdit Teslou...
...je opravdu velké dobrodružství. A hlavně musí být kupující naprostý ignorant, co se týče kvality dílenského zpracování. Fuj tajksl! :-( :no:
Rozbalit vlákno
0
12. 5. 2020 09:34
Když na to nemáte
Hoši, chápu, že když na to nemáte, tak na to plivete. Vaše oktavky jsou pro vás modla, když tu má někdo na víc tak ojetou audinku nebo shnilého bavoračka.
Tady ty tendenční články proti Tesle a obecně EV jsou vtipné, prostě se banda joudu mechošů, co se všechno naučili naslepo a rozumí leda tak hovnu začlo psát rádoby profesionální novinařinu. Jasné, chápu, že ti, co jsou rádi že spočítají 8 válců elektromotory nepobírají, protože je to nikdo nenaučil a staré psy novým kouskům nenaučíš, ale tak aspoň to pište na nějaký blog a ne jako hlavní zprávy nikde nic ozdrojované, "jeden zákazník dokonce tvrdí". To fakt může napsat jen někdo, či největší odborné dílo byl referát v páté třídě na téma jak se točí motor.
Celý tento server je z nějakého důvodu proti EV ale vsadím svůj osmiválec, že za pár let jakmile se stane EV standardem tak se tady otočí názor všech o 180 stupňů a naráz budete recenzovat EV jak na běžícím pase jen pro ty prasule za čtenost
Rozbalit vlákno
12
Avatar - lyon667
12. 5. 2020 09:54
Re: Když na to nemáte
Koupil bys pozlacené lejno za 10 mega? Jestli ne, bezpochyby to bude tím, že na něj nemáš...
12. 5. 2020 09:55
Re: Když na to nemáte
ACZ proti EV?
Tak co je potom Autoforum?
ACZ pise o EV praveze rad,lebo je potom iste ,ze ich clanok bude casto navstevovany kvoli diskusii pod clankom,kde sa stretnu dve "znepriatelene" skupiny a ide sa na "boj" a vacsinou to konci diskusiou o 100 prispevkoch a viac a to je pre ACZ super...nic ine by som vtom nevidel co sa tyka stranky ACZ.
Avatar - WinDiesel
12. 5. 2020 10:02
Re: Když na to nemáte
Už jsi se dnes wole pomodlil ke svému bohu Elonu Muskovi?
A opravdu si myslíš že tady na Auto-CZ vycházejí kritické články jen proti Tesle?
Ano, Auto-CZ je nekritické vůči Škodě Auto, ale ostatní to pravidelně schytávají, takže ne jen Tesla.
Takže Tesly žádné vady nemají?
Kázání jsi tady sepsal pěkné, to se musí uznat.
Ten 8-válce vlastníš ve snu?
12. 5. 2020 10:32
Re: Když na to nemáte
Tohle je úplně zbytečný sociální hejt. ;-)
12. 5. 2020 10:42
Re: Když na to nemáte
To víš, když jsou elektrohujeři argumentačně na dně, tak zoufale sází na ubohou lidskou závist. Jenomže nechápou, že většina lidí jim ty jejich Tesly fakt nezávidí, protože není co! :D
Avatar - CICERO
12. 5. 2020 11:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 5. 2020 10:44
Re: Když na to nemáte
Takze reagovat muze jen ten, kdo na to ma ? Proc bych nemohl kritizovat to, ze Tesla je predrazeny automobil spatne kvality ? Protoze se ti kritika nelibi ? Ja bych treba na zakladni Teslu mel, ale copak jsem blazen, abych za to dal takove penize, kdyz za polovinu mam plne vybavene MPV v mnohem lepsi kvalite ?
EV auta se ,,zatim" nikdy neprosadi, leda by nam byla vnucena, coz by melo obrovske socialni dopady a to si zadna vlada nevezme na triko.
12. 5. 2020 11:23
Re: Když na to nemáte
EU si to na triko vzala. Lidi a sociální dopady jsou ji zcela ukradené.
12. 5. 2020 10:50
Re: Když na to nemáte
Hele, jak jsi přišel na to, že za pár let budou EV "standardem"? :D :D :D
Avatar - WinDiesel
12. 5. 2020 11:15
Re: Když na to nemáte
Budou ukázkovým modelem nikam nevedoucího ztrátového byznysu a vyhazování z okna peněz daňových poplatníků.
Taky to bude učebnicový příklad toho jak chudší, kteří mají sotva na nové auto nebo ojetinu za 200 000 dotují bohatší, kteří si kupují s podporou 200 000 zbytečné a předražené EV.
Jako drahá hračka dobrý, ale odkdy stát dotuje nákupy hraček ??????????????????
Avatar - CICERO
12. 5. 2020 11:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
12. 5. 2020 11:24
Re: Když na to nemáte
Tady je dost lidi, kteri na tu Teslu maji (ono to neni zas tak nedostupne auto), ale nikdy by sve penize nevyhodili z okna za tak nepovedeny smejd. Lide, kteri penize maji, je totiz maji proto, ze pri jejich utraceni premysleji (ano, jsou extremni vyjimky).

PS: kolik tech Tesel jsi uz koupil ty?
Avatar - Mikesus
12. 5. 2020 11:19
to je toho
Fakt z komára děláte velblouda.
Prostě daný kus byl už připraven na plnou autonomii, tak mu přidali i funkci odebrání volantu.
:-[] :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CICERO
12. 5. 2020 11:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
12. 5. 2020 12:41
Re: to je toho
myslíš sundavací volant. To doufám, že ne
12. 5. 2020 12:47
Re: to je toho
Majitel by mal byt vlastne rad, ze dostal bez doplatku prvok vyssej vybavy "odnimatelny volant"...
12. 5. 2020 13:31
Stát se to může i jiným automobilkám
To se stát může. Lidi jsou jen lidi. Teď Tesla obnovila výrobu – navzdory zákazu. https://www.volty.cz/…navzdory-zakazu/
Rozbalit vlákno
5
12. 5. 2020 14:40
Re: Stát se to může i jiným automobilkám
Ne, upadavajici volanty se stat nemuzou.
Je jenom par veci, ktery musi fungovat - volant, brzdy, kola. Tyhle tri veci nesmi "upadnout" za zadnych okolnosti.

Jinak ze Musk se*e na koronu je sice hezky a plni to titulky novin, ale jestli se mu lidi nakazi a nedej boze poumiraj, tak to nejen ze se nedoplati, to muze skoncit v base. Ale volba je jeho, vsak uz je dospelej.
12. 5. 2020 15:28
Re: Stát se to může i jiným automobilkám
Půl roku stará Škodovka, kompletní sada kola od nich, první přezouvání v autorizáku u daného dealera. Cestou domů vždy maximálně pár set metrů od semaforu k semaforu v hustém provoru, tak jsem si toho nevšiml. Když jsem chtěl pak jet o víkendu na hory, tak jsem za městem myslel, že se mi to auto rozpadne.

"Když to jsou nová nepoužitá kola z fabriky, tak musí být OK", tak nějak zněly myšlenkové pochody pánů v serivisu. Nikoho nenapadlo zkontrolovat vyvážení. Kdybych se mi to povedlo rozjez na dálniční rychlost, tak by mě vůbec nepřekvapilo, kdyby z toho auta něco upadlo.
12. 5. 2020 15:42
Re: Stát se to může i jiným automobilkám
Jedna vec je upadnuty volant a jina vec je retardovany zamestnanec servisu, ktery nevyvazi kola. Kola se vyvazuji vzdy nez se nasadi na auto. Musi se prevazit ikdyz chvili lezi ladem (treba zimaky pres leto).
Vymlouvat se muzou jak chteji, ale velmi dobre to vedeli.

Navic tohle neni stejny problem jako upadnuty volant. Auto stale lze ovladat a zastavit.
12. 5. 2020 16:15
Re: Stát se to může i jiným automobilkám
Ty si myslíš, že nikdy žádnému autu neupadlo kolo, něco z brzd a nebo volant?
12. 5. 2020 22:09
Re: Stát se to může i jiným automobilkám
Nikdy u techniky neříkejte nikdy... https://www.sport.cz/…l-i-bez-nej.html :D