Já se dívám při jízdě z okna:)
Interiéry jsem nikdy nechápal, respektive vždy si vybírám sportovnější vozy a u těch je strohý interiér naprosto v poradku. Kdybych kupoval limuzíny, asi bych chtěl taky víc... ale nekupuju.
pre mna je o nieco dolezitejsi interier ako exterier, kedze v aute sedim. Tesla to ma ale tak nejak naopak ... exterier je pekny, ale uplne desne spracovany a interier zase desne vyzera, ale spracovanie je velmi dobre ( s vynimkou par detailov )...a az na kozenkove sedacky v Tesle 3 ... tam fakt mohli dat radsej nejaku prijemnu latku, ktora by vyzerala lepsie a aj by bola prijemnejsia na sedenie
Pro mě taky. Ale koruna za kilometr, to je jiné kafe:))) Interiéry jdou mimo mě, to vůbec neřeším. Protože to jde z Ameriky, tak to třeba nemá jízdní asistenty, kterými jsou nové auta prošpikované? Nevím. To je věc, kterou bych vypínaje po každém nasednutí do auta, musel proklínat. Dojezd 400 by mi stačil na většinu dnů v roce s výjimkou těch, pro které bych si nechal aktuálního benzíňáka.
A pak je tady ještě jedno hledisko a to je minimálně lokální ekologie.
Tak je to mimo téma, ale ok. Seděls v tom? Já jo, v několika kusech s růz. úrovní "výbavy", a taky jsem se projel. Akcelerace ohromí, v každém tesle, tesla S100d je opravdu raketa, ale pominu-li problém s dojezdem, využitelností/použitelností, tak jsou tu ty interiery, a na to prostě nemám. Specielně model 3, to má vnitřek naprosto nehodný své cenovky, snad i dacia za tři kila vypadá uvnitř líp, pro mě neakceptovatelné. Že mi to auto dává možnost ztrapnit na světlech prakticky kohokoliv? To pro mě není nijak podstatný motiv pro koupi auta na denní ježdění.
Teslu Model 3 Performance si rozhodně dokážu představit jako každodenní auto. Jezdit za korunu na kilometr a deklasovat kde co při pořizovačce okolo 1,5 M se mi zdá dobrá koupě.
Je, tak to řeší ve Formuli E. Až si tu teslu pořídíš a pojedeš s ní znemožňovat benzíňáky na okruh, kde budeš v průběhu ježdění měnit baterii, pozvi mě, rád se přijedu podívat. ;-)
No, v podstatě jo, jakkoliv jsou ta auta díky nízkému těžišti a okamžitě dostupnému výkonovému maximu na trati schopná a rychlá, na běžném pětikilometrovém okruhu se s nimi reálně nepovozíš víc jak patnáct kol, půl hodiny (pokud se do té doby nepřehřeje), pak baterie dojde do stavu rezervy, max. výkon nelze využít... a končíš s vožením, auto na plaťák a domů na nabíječku, do zítřka. Na závodění s el. auty bude třeba si počkat, nebo na něj ani nikdy nedojde.
mmt :-) pisem o 99,99 % ... Ty budes jeden z tych 0,01 % ... ktory realne zrychlenie sice nevyuzije, ale je "posahany" a zabava sa :-):-) ale teraz vazne ... pises o pocite zo zrychlenia a zvuku, ale nie o realnej potrebe / vyuzivani moznosti auta. samozrejme, ze je super mat benzinovy vysokovykonny motor ... zvuk a zatlacenie do sedacky je super, ale pri EV, aspon zatial, si musis vybrat, ci vyuzijes dynamiku, alebo budes mat pouzitelny dojazd. Tesla S 100D ma zrychlenie tusim pod 2,5 s a je to fakt super pocit, ale ... vyslahas bateriu extremne rychlo a vyrazne pri tom nicis podvozok a pneumatiky ( hlavne nech teraz nezacne mudrovat niekto, kto v zivote Teslu nejazdili a nema ani paru o jej servise a problemoch, ktore toto auto realne ma ... dakujem ) . ja osobne by som preferoval realny dojazd 600-800 km, zrychlenie 5,5s a kludne maximalku 180km/h. ale jasne, ze s Tebou suhlasim ... EV vobec nie su nepouzitelne a maju dokonca v mnohych pripadoch lepsie dynamicke vlastnosti ( v nizsich rychlostiach ) ako sportove benzinove specialy ... zabija ich zatial vyssia cena a "bateria", ktora je ich velkou slabinou, samozrejme dlzka nabijania a vyrazne drahsi servis / opravy ... pokial uz auto nie je v zaruke / skoncil servisny balik.
ok, mě zkušenost s těmito povozy chybí zcela, proto se ptám - nicméně tvrdit, že to jsou absolutně neschopné auta se mi příčí - video to jasně vyvrací.
ale s tím zrychlením musím oponovat, používám ho tak desetkrát denně, nevím, kdy mě přestane bavit dát plný plyn, poslouchat jak se 400 kobyl chce postavit na zadní a dělá u toho dementní kravál, kdy odolám tomu nedat na výjezdu z Husovického tunelu co mám kilometr od baráku nedat plný a nechat ohluchnout zbytek, co má tu smůlu, že jede se mnou, no prostě vyzrálý řidič, kterému táhne pomalu na padesátku:)
zdravim, myslim, ze nedokaze. jazdil som s Teslou S 100D v plnom tempe na okruhu a nedal som s nou pri plne nabitej baterii ani 100km. s Teslou 3, ci s akymkolvek inym EV to bude rovnake. podla mna je zrychlenie pod 5-6s z 0-100 nezmysel, ktory 99,99 % majitelov realne nedokaze vyuzit ( nie len na EV, ale ani pri benzinovych / dieslovych autach - ja osobne jazdim benzin so zrychlenim 4,8s a realne som ho vyuzil 2x ... ked som zabehol motor a chcel som vyskusat, co dokaze ). podobne je to aj s max rychlostou. omnoho dolezitejsi pre EV je dojazd pri vybornej a vyuzitelnej dymanike, co je niekde okolo spominanych 5-6s na 100 a maximalka moze byt kludne na 180km/h. to je samozrejme len moj nazor :-)
Třeba se ti taky stýská po starých krásných časech, kdy bylo v obchodě jedno mléko, jeden chleba a jedny rohlíky. Takových zákazníků moc není, co jim vadí široký sortiment...
Ještě jsem v tom nejel. Ale ty dynamické schopnosti musí být zábavné bezpochyby taky.
A propos, oslavovatelé nafty se pohoršují nad elektřinou, WTF :-)
O zábavu za volantem přece "nám fandům do aut" přece jde ne?Je mi úplně jedno kolik má Tesla výkonu a že zajede okruh o minutu rychleji a "roztrhá mě na kusy".já se dobře pobavím i se starší generací mx5 nebo Z3.
Ale jestli tě baví jet v tichu, neřadit a jenom točit volantem tak ok ,sto lidí sto chutí,ale pro mě tím pádem nejsi řidič.
Občas spomínam na staré časy kde pri BMW bolo na výber 3, 5, 7 a hotovo. Osma bol krátkodobý zjav, inak všetko krásne zaškatuľkované a jasné. Dnes sa v tom už pomali ani predajca nevyzná 😁
Ja v tom vidím veľkú inšpiráciu tým čo robilo BMW po vojne. Akurát tie pôvodné ľadviny boli užšie. Je to svojim spôsobom odvážne, výrazné a zaujímavé. Síce mi to nedáva zmysel pri EV, ale očakávam že v budúcnosti sa to objaví aj na zvyšku produkcie.
Rad bych řekl i něco na tvoji adresu. Ale nějak me nic nenapadá... jsi pod moje rozlišovací schopnosti. Slibuji, ze si občas nějaký tvůj comment přečtu, opravdu :yes:
viz video výše. To už chce velkou vnitřní sílu, když tě elektromobil roztrhá na kusy a ty jen suše prohlásíš: "no a co, ale já jsem se u toho bavil" ;-)
Když ale Tesla model 3 Performance udělá na okruhu lepší čas než M3, potom už je to na zváženou. To už nejsou jenom závody na semaforech. https://www.youtube.com/watch?…
sterilní nudná nicnerikající věc, která umí jen zrychlit, navíc se stoupajícími otáčkami ji dochází dech. Tohle je auto pro nikoho. Vážně by si někdo nechal ujít parádní zvuk řadového šestiválce, který se stoupajícími otáčkami ožívá a navíc, který půjde kombinovat s manuální převodovkou? M4 je ztělesněním esence zábavy a ten fén vedle toho bude ztělesněním vyhozených peněz.
pár krát užijete to zrýchlenie a šup do nabíjačky... Možno som zo starej školy no pri tom zrýchlení by som rád počul zavíjať motor a nie pískanie - bzučanie mixéra 🤪
pán Mára, nezosadí z trónu aj keď bude silnejšie. Tu ide troška aj o zábavu a precítenie s autom poprípade iné neekologické veci. :-! Toto mi zatial EV asi nedajú aj keď majú fakt veľmi dobré zrýchlenie.
Chlapi nechápu. Ty protažený ledviny, spíš bobří zuby, jsou děsný. Ještě horší je ta přední pr*el na X7, ta je na živo ještě horší než na fotkách ... :no:
Auto jede na výkon (práce za čas). Mk je funkce výkonu. Tedy pokud za nějakou dobu má vůz zrychlit na nějakou rychlost, nebo si nějakou rychlost dlouhodobě udržet oproti odporům (aerodynamický, valivý...), potřebuje výkon. Hlavně to dál nerozpitvávejme :-)