Za kvalitní práci přiměřená cena. Vzhledem k poskytovaným zárukám, to budou mít dobře odladěné a testované. Porce krouťáku dostačující. :yes::yes::yes:
Tenhle čiptuning je úplný nesmysl. 438 Nm - 76 Nm = takže tovární Octavia disponuje 362 Nm? Není to spíš 360 Nm?, to jen zdejší redaktor zase "perlí".
Na 438 Nm určitě není toto 7 DSG konstruováno, jeho maximem je 400 Nm (např. Golf GTD 7. gen po FL). Kodiaqy, Transportery, atp. dostaly masivnější 7 DSG do 600 Nm.
Když už tunit, tak 1.5TSI, které dostalo konečně pořádnou manuální převodovku (v zásadě stejnou jako 2.0TDI), kde je limitem, myslím, 350 Nm.
S konkurencí v základu? A která konkurence Octavie má v základu 144kW diesel? Astra, Focus, Megane, 308, Korejci všichni mají v základu 70-90 kW diesely, dokonce i prémie, základní A 160d začíná na 70kW a končí u 220d se 140 kW.
Pokud budeme porovnávat porovnatelné (článek je o dieselovém motoru), tak Honda má prd a Kia má 85 a 100kW diesel, to má k 144 kW (nebo k sériovým 147 kW, které bude mít silnější dvoulitr v Octávii) poměrně hodně daleko.
Teď teprve čučím že jde o dýzl, ani ve snu mě nenapadlo že budou zvedat výkon u motoru čipem, když se vlastně na podobný výkon dělá normálně. Moje mnohonásobná chyba :-)
Když se to hodí do krámu tak to srovnáváme s menšími auty, co? Ale když chceme ukázat jak je Okta skvělá, tak ji porovnáváme s auty jako Mondeo, Mazda 6 apod. A tam už skutečně tyto značky nabízejí 190 koňové nafty standardně...
tak to musej hrabnout i do aerodynamiky a pak to auto musi vypadat uplne jinak.
vzhledem k tomu, ze potrebny vykon roste s treti mocninou rychlosti by to znamenalo, ze oktafka bez upravy se 150 konma by mela jet 250, pritom jede "jen" 228.
takze se 196 konma by mela s odrenejma usima dosahnout na 250km/h.
a na 275km/h by potrebovala 260koni ...
vychazim z technickych udaju, kdy O4 150k limuzina ma psanejch 228.
O3 150k ma psanejch 223, tolik jsem mel kdysi davno s O2 160k a vytah sem z ni 230 tacho. to bylo posledni auto, u kteryho sem to zkousel ...
aerodynamika se evidentne s kazdym novym modelem trochu zlepsuje a tedy maximalka se stejnym vykonem trochu zvysuje ...
No, shodou okolností O3 110kw také jezdím a opět reálně cca 220 km/h tacho a to v Německu na rovině, nepočítám kopec dolu, stejně jako výše zmíněný Sup2 125kw. Určitě za nějakých podmínek bude možné dotáhnout to na tacho 230-240, ale 275?! Tomu nevěřím ani omylem.
Jo, to je totiž BSR, ti umí v Cupře přes 600 koní a pak to jede 400...to jsi ještě neslyšel? :D:D Hrozní klauni...by mě zajímalo, jestli jim to zde redaktoři žerou nebo je to neoznačený PR článek...a nevím, co z toho je horší... :no:
Plus ta diskuze níže ohledně záruky - přesně, to je možná záruka na to, že se ten soft úplně neposere, možná to je jen záruka na tu úpravu, ne na auto, často to tak bývá, i když se to tváří jinak.A opravdu nejde o záruku, ale pojistku...
Podle mě je to prostě nějaký překlep. O3 RS 220k benzín má maximálku někde těsně pod 250, O4 má lepší aerodynamiku, tak by třeba s necelými 200k mohla dát 240 nebo s trochou optimismu 245... a čtyřka a sedmička jsou na numerické klávesnici hned pod sebou... :-D
Já bych tomu uvěřil u nějaké hodně přefouklé 2.0TSI, ale ani né dvousetkoňová TDI..... i když nedávno mi jeden majitel Audi A6 3.0TDI tvrdil, že jezdí 300+ a v 250ti točí motor pod 2 tisíce otáček :D
Sa pomylil o 100 kmh ja mam 260 koni tiez 3 jku dizel a 150 kmh to v pohode toci pod 2 tisic otacek a maximalku pise 250 kmh som to neskusal nemal kde :-!
No oni vlastně nelžou, jen to zde nepřesně píšou, protože v jiném článku je to asi správně, že " Součástí ceny kitu je rovněž posunutí el. omezovače maximální rychlosti na 275 km/h", no a omezovač může být posunut třeba na 500 km/h
a taky me napada, jestli v ty cene je i vymena pneumatik, kdyz dosavadnimu staci "V"ecko do 240km/h, ale jestlize tvrdej, ze to jede 275, nestaci ani "W"do 270, ale muse jit do "Y" do 300, a tam ty ceny gum budou asi trochu jinde ...
Ahoj.
Když ve značkovém servisu zjistí, že je auto "načipované", tak to nahlásí garančnímu oddělení importéra. A dotčené auto přijde o kompletní záruku na celý hnací řetězec a emisní systém (motor vč. příslušenství, chlazení, převodovka, spojka, hnací hřídele, diferenciál, ložiska, svody, katalyzátory, atd.), a to doživotně, vč. jakékoli možnosti kulance.
Záruka co tito "profesionálové" nabízejí je jen pojištění. Když nastane závada, tak se to řeší jako pojistná událost. Tj, nahlásí se škodní událost, společnost poskytující záruku musí odsouhlasit rozsah opravy, náklady, zákazník si všechno zaplatí a pak čeká, až mu ta firma opravu proplatí.
Spousta takových aut jezdí do značkových servisů. Řada majitelů, kteří jsou uklidněni tvrzením, že na všechno mají záruku, totiž vůbec neví, že pak můžou mít problém.
Tyto firmy se totiž snaží vytvářet dojem, že jejich úprava je naprosto legální, nebo dokonce přímo odsouhlasená výrobcem.
Ani není třeba jet do značkového servisu. Již nějakou dobu škodovky mají simku s eCall a funkcemi "Skoda connect". Ano, můžeš si sice povypínat takové věci jako sledování polohy, maximální rychlosti, opuštění oblasti apod., ale ne diagnostické informace, které se přenášejí do Škodovky. Jako vlastník vozidla lze zažádat o odpojení služby (osobně v autorizovaném servisu) ale eCall (pro případ nehody) ti zůstane neboť je to povinné. Z druhé strany Skoda connect vidím jako přínos, alespoň pro mě. Spotřeba, tankování, jízdy.......
Nevím jak BSR, ale jsou běžně k dostání plug in programovací jednotky, často s více programy. A pak není nic jednoduššího, než před návštěvou servisu nahrát opet originální SW. A to nemluvím o upraveném SW, který se pro diagnostiku tváří jako originál. I takové jsou.
Přehrání originál SW nepomůže. V Boleslavi se o zásahu do SW dozví okamžitě díky interní SIM v autě. A pokud si myslíš, že SIM nějak deaktivuješ, tak můžeš, ale vzápětí přijde doporučený dopis abys ses dostavil do servisu na opravu. eCall (automatické volání v případě nehody) je totiž povinný a automobilka to v případě eCall závady (např. tvojí deaktivací) musí neprodleně řešit.
Ono je to slozitejsi a jeste vic Orwel 1984 nez by jeden cekal.
Od zacatku letosniho roku je pro automobilky povinne davat do novych aut (tj presneji do novych modelu (!) aut) zarizeni, ktere te sleduje - pod zaminkou sledovani realne spotreby vozu.
E-call je jen “detail” diky kteremu se auto datove propoji s vyrobcem, jak tady rika Side, ale to neni cela historka. Nicmene z toho duvodu je e-call odted povinny. A kdyby prestal fungovat, je automobilka povinna ho zase zapnout.
Tohle u tveho auta jeste neplatilo.
No a samozrejme je to jeste stavnatejsi, protoze nikdo nevi presne jaka vsechna data to vlastne odesila.
Urcite tam bude ujeta vzdalenost a stav paliva tj spotreba.
Ale nejspis tam toho bude jeste mnohem vic, kdo vi, treba i GPS pozice, to je na automobilce a na tom, co zakaznik pri koupi auta podepsal (tj klasika jako kdyz mas podminky kdekoliv v bance nebo v mobilu, zkratka vubec nevis co podepisujes, ale podepises to).
Nicmene zajimave to bude ve chvili, kdy se to zacne jednoho dne pouzivat pro firemni cestak, pripadne pojistovnu. A to i zpetne.
Ale to predbiham a prehanim, tak daleko by prece zajit nemohli, to by si prece dovolit nemohli, ze ne! :-)
No, já bych zase z toho tak úplně "Velkýho bratra" nedělal. Je tu jeden podstatný rozdíl a to v tom, že údaje se sbírají o autě, nikoliv o řidiči.
Jen tak pro zajímavost, k registraci do "Škoda connect" ti stačí e-mail (samotnýho mě to při registraci překvapilo) a fyzický přístup k autu kvůli kódu, který ti příjde do infotaimentu. A nemusíš být majitel. Jediná vyjímka je, když chceš auto zamykat na dálku, tak musí být provedeno tvoje ověření v servisu, že jsi majitel. A jak jsem psal. Jako řidič máš možnost si v infotaimentu vypnout sledování překročení rychlosti nebo opuštění vymezení oblasti.
Pokud máš nastavený "domovský servis" tak nejen že ti v případě nějaké vážnější závady příjde notifikace na mail(mobil), ale domovksý servis se ti umí sám ozvat, jelikož se o závadě dozví.
Takže pro _Karel_.... věř, že o zásahu do SW v Boleslavi vědí dřív, než nastatuješ auto....
Hele ja s tim velkym bratrem nemam moc problem, protoze vsichni mame v kapse mobil a ja jako ajtak vim jak funguje, co a jak lze sledovat.
Takze tohle uz je davno dobre dve dekady zarizeny, operator ma ze zakona povinnost sledovat tvou polohu (podle triangulace pripojeni k BTS + sila signalu - to je +-100m presnost) a k tomu ukladat info o vsech tvych hovorech a zpravach (kdy, od koho, komu), ukladat to vsechno nekolik let zpetne a dat tyto informace volne pristupne policii bez toho, aby to musel schvalit soud.
Od chvile chipu GPS doslova dovedeno k dokonalosti (ten nesmi jit nijak vypnout a treba v pripade zavolani cisla 911 odesila pozici ikdyz jsi "polohove sluzby" v mobilu vypnul).
Tedy ze nejaka data bude auto odesilat do automobilky, to uz je vlastne uplne jedno, co se "velkeho bratra" tyka.
No a jinak Skoda connect je uplne jina vec, to je uplne normalni sluzba, u ktere se sam svobodne rozhodnes, jestli ji chces pouzivat nebo ne. S tim problem nemam, prave naopak to je podle me super.
Proc by si to potreboval psat do technicaku? Zvyseny vykon ti nikdo nezjisti. RJ komunikuje normalne takze ani na technicky kde auto prolezaji to nebudou resit.
Ale no tak to je hodne velkej nesmysl. Jak by pojistovna na nabouranym aute resila ciptuning? Tak to bych se bal vic ze me trefi meteorit :D Hlavne pojistovna u nehody neni jen policie a ta maximalne koukne jestli auto nemelo nespravny (sjety pneu). Ze by se pojistovna pidila po vykonu motoru je hovadina.