Elektromobily
Přihlásit pro přidání komentáře
ericn
Takže v Číně za 8tis Eur, Evropa je bohatá, takže 16tis Eur. Technika stejná, umrněných 33kw s baterií 26,8kWh bude luxus. Pokud píší 200km dojezd, tak to buse reálně tak 160km a nedej bože, že pojedete v 4 Lidech někam na výlet. Např. z Prahy dojet třeba do Písku to bude s odřenýma ušima... Tam teda naštěstí je hned na kraji Mekáč s nabíječkou (celkem daleko od centra), takže trochu déle poobědváte, kousek se projdete a hurá do zpět do Prahy k dalšímu stojanu. Jak stvořené pro víkendové výlety 😒]
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jenže toto auto není stvořené pro rodinné výlety. Jak jste na to příšel ? Kdo vám to nakukal ? ...
Je to příměstské poskakovadlo, proto má také rychlost omezenu na 105, ve městě to nijak nevadí. Toto je myslěno jako druhé auto do domácnosti pro pravidelné dojíždění do práce, městské pojíždění po nákupech, nebo vyloženě jako užitkový vůz typu eko-taxi / rozvážka pizzy apod, vidíte že těch účelů na které se bude perfektně hodit je spousta, ale dálkové cesty mezi to LOGICKY patřit nebudou. Jinak hádám že pokud dodrží cenu pod 300tis Kč, tak se z tohoto auta skutečně stane nový úsvit elektromobility a přesně ta revoluce o které dacia hovoří. Ostatně ve světě se to už děje, to jen v evropě nás drží velké koncerny mimo tuto revoluci tím, že sem levné elektromobily prostě nevpustí (typicky ten Renauly K-EV se v Číně prodává dokonce pod 200tis Kč v přepočtu) takže je to opravdu jen otázka dočasně specifického trhu - a tím specifickým trhem je teď bohužel celá Evropa.
Je to příměstské poskakovadlo, proto má také rychlost omezenu na 105, ve městě to nijak nevadí. Toto je myslěno jako druhé auto do domácnosti pro pravidelné dojíždění do práce, městské pojíždění po nákupech, nebo vyloženě jako užitkový vůz typu eko-taxi / rozvážka pizzy apod, vidíte že těch účelů na které se bude perfektně hodit je spousta, ale dálkové cesty mezi to LOGICKY patřit nebudou. Jinak hádám že pokud dodrží cenu pod 300tis Kč, tak se z tohoto auta skutečně stane nový úsvit elektromobility a přesně ta revoluce o které dacia hovoří. Ostatně ve světě se to už děje, to jen v evropě nás drží velké koncerny mimo tuto revoluci tím, že sem levné elektromobily prostě nevpustí (typicky ten Renauly K-EV se v Číně prodává dokonce pod 200tis Kč v přepočtu) takže je to opravdu jen otázka dočasně specifického trhu - a tím specifickým trhem je teď bohužel celá Evropa.
A najednou se tady zjeví elektrycký oudomobil za 280 000.
Takže s čínskou nízkou cenou čínská nízká kvalita.
Obykle jsou v Evropě ceny vyšší cca 2x, takže jsou to jen báchorky, aby se lidi zajímali... třeba to za 540 000 nějaký hlupák koupí...
Bezpečnost - 1*?????
Newiditelná ruka trhu, jitrnice jakou swět newiděl a teď EV za 270 000 kteý swět nikdy neuvidí, leda by to prodávali bez baterie, jak už Renault v minulosti dělal.
Nebo uvidíme nějakou ještě lepší výmluvu, jako že je to základ ale reálně se to za 270 000 nebude dát objednat. :no:
To Wám nestačí? Nebo si myslíte že byli představitelé Škody zkouření či sjetí?