Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
Kdo by chtěl velké auto s 1,6kou, která nejela a jak se ukázalo smradila mnohem více než VW. Espace mi nepřipadá to správné vzdušné auto, ve kterém se cestuje tak úžasně. No a lidi se poblbli po SUV.
Jen technická - Renault už má 1.8tCe a 2.0dCi, 225 a 200k... takže v motorech teď už problém není.
Jinak... podle mě bude největší škoda toho Scenicu, Talisman ve své třídě nic zvláštního nenabízí a Espace - jak říkáš, užitnou hodnotu SMaxu nemá.
PS: největší škoda teda bude toho SMaxu :'-(
Jinak... podle mě bude největší škoda toho Scenicu, Talisman ve své třídě nic zvláštního nenabízí a Espace - jak říkáš, užitnou hodnotu SMaxu nemá.
PS: největší škoda teda bude toho SMaxu :'-(
Trochu mi to začíná u Renaultu připomínat začátek konce Fiatu...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To teda jo. Protože stačí pár pohledů na statistiky a je vidět že z aktuální trojky talisman, espace a Koleos je v evropě nejúspěšnější talisman (byť těsně). Problém renaultu je, že obecně neumí střední třídu a výš (v jakékoli kategorii). Nicméně řešením pro ně mělo být jedno auto společný nástupce výše zmíněných tří modelů - a to crossover s pořádným prostorem a designem. Tedy něco mezi espacem a koleosem. Rozhodně to nebude prodloužený kadjar. Toho udělají jednu generaci a následně zaříznou a zůstane jim jen nižší střední.
Jo :-)... ale jen pokud by zařízli i Megane.
Přece jen, střední třída skomírá a zářez C-Max + S-Max + Mondeo je taky už v podstatě hotová věc, budoucnost Passatu je předmětem vášnivých diskusí v anarchistických kroužcích... takže Renault (bohužel) jen chystá to, co možná chystají i ostatní mainstreamoví výrobci.
Přece jen, střední třída skomírá a zářez C-Max + S-Max + Mondeo je taky už v podstatě hotová věc, budoucnost Passatu je předmětem vášnivých diskusí v anarchistických kroužcích... takže Renault (bohužel) jen chystá to, co možná chystají i ostatní mainstreamoví výrobci.
Takže mám Mondeo konzervovat jako investiční auto? :D Já zase někde slyšel, že možná mk6 bude...:D
Takhle dopadnou všichni mimo prémii. VW vydrží nejdéle. Automobilky jsou dnes v hodně složité situaci a tlačení je do elektroaut jim také moc nepomáhá.
"Jen technická - Renault už má 1.8tCe a 2.0dCi, 225 a 200k... takže v motorech teď už problém není. "
není, ale přišli s nimi až na konci životního cyklu obou modelů a ve chvíli , když zájem o tyto vozy začal poměrně upadat...
Tyhle motory měli mít v nabídce od začátku
není, ale přišli s nimi až na konci životního cyklu obou modelů a ve chvíli , když zájem o tyto vozy začal poměrně upadat...
Tyhle motory měli mít v nabídce od začátku
Keď som menil Scenica tak bola u mňa prvá voľba tento Espace IP. Páčilo sa mi, introš vypadal k svetu a 1.6 benzín by stačil. Čo ma ale vcelku nas.ralo tak bola nemožnosť vypnúť,prepnúť adaptívny tempomat na normálny a tempomatové obmedzenie na 140km/h.
Nakoniec som skončil u Galaxy. Mne dáva stále väčší zmysel MPV pred SUV.
Nakoniec som skončil u Galaxy. Mne dáva stále väčší zmysel MPV pred SUV.
Nemoznost prepnut ACC na klasiku je skor standard ako nestandard a to iste je rychlost, aj ked tusim moje to dava do 160. ale ok beriem. Mna skor zarazila cena. Nedivim sa, ze sa predava viac alahambra, ktora v zaklade je za 30k, ked Espace v nizkej vybave nedava zmysel a je drahsi o 5-6k. To odradi velku cast zakaznikov to vobec dalej konfigurovat. Tiez mi dava Espace zmysel len v Initial Paris, ale to sme uz cenou dost inde. Podla mna jediny problem Espaceu bol hlavne v cene. A 4control je super vec, len clovek to fakt nechce servisovat na slovensku.
Pre mňa nebola problémom cena, pretože aj Galaxy je takmer nabitý na full a cenovo boli cca rovnako. U mna vcelku rozhodol ten tempomat.
V com je problem? Kym pred sebou nemas auto, tak funguje ako klasicky tempomat a ked auto mas, tak nieje problem ho obehnut skor ako ta zacne adaptivny spomalovat. Treba sa iba naucit aka je realna bezpecna vzdialenost na dialnici. Rozhodne to niesu 3 metre ako vacsina vodicov predvadza.
A navyse samozrejme rychlost mozes pridat plynom, ak pocas tepomatu.
A navyse samozrejme rychlost mozes pridat plynom, ak pocas tepomatu.
Problem asi je, ze tempomat sa automaticky vypne myslim nad 160 km/h. Staci sa na dialnici uhnut nejakemu rychlejsiemu autu a tempomat zapipa a vypne sa. Otazne je, kto vyuziva tempomat v takych rychlostiach. Snad len na nemeckych prazdnych cestach :-)
Aha takto.. 160 nejazdim, takze toto ide mimo mna. Kazdopadne dnes v novych autach casto adaptivny tempomat funguje v celom rozsahu rychlosti, nie ako v 5 rocnych renaultoch 50-160.
Ja zas jazdim bez tempomatu, pri takych rychlostiach uz to v premavke nie je sranda. A postupne sa bude jazdit pomalsie aj tak.
V Německu někdy, když se zadaří se dá jet na tempomat i víc, do 200 km/h, ale je to jen pár úseků, nýbrž 160 tempomat je příjemná rychlost v nízkém provozu i na delší trasu, samozřejmě tam, kde se to smí.
blah..
Niekde som cital ze uz mozno nepocitaju ani s meganom. Ide o emisie ako nikdy predtym a vsetci nakupuju vysoke auta s vysokym odporom.
Preco Renault nepredava v USA?
Preco Renault nepredava v USA?
Nepočítá se s Méganem kombi, je snaha více tlačit SUV.
V USA by neměli moc co nabízet, i jen samotný vstup na trh by byl drahý (reklama, vybudování sítě, vůbec nějaké povědomí o značce).
V USA by neměli moc co nabízet, i jen samotný vstup na trh by byl drahý (reklama, vybudování sítě, vůbec nějaké povědomí o značce).
chytrak1
Trochu off-topic, ale po sečtení čísel golf sportsvan a Touran jsou tyto dva daleko před scenicem a gandscenicem. Je to zajímavý jak se VW dokázal vytáhnout na lídra středních MPV Evropě ač v minulosti patřila kategorie renaultu či citroenu a smutný protože i vw tato auta se utlumuje a asi nebudou. Takže všichni asi budeme jezdit v teréňácích nebo co.
3_diamanty
MPV obecne padaju a talisman ako som tvrdil uz davno nie je tym pojmom co laguna kedysi a od zaciatku bolo jasne ze dlho sa tu tento "barok" neohreje... ale na druhej strane ale je to aj skoda ze klasicky segment strednej nepremiovej triedy v eu vymiera ... ved uz tu okrem koncernu nemame skoro nic... a este aj insignia a mondeo asi tiez skoncia bez priameho nastupcu .... :'-( ... kde su tie casy ked sme tu mali P406 s 6 valcom ach jo ...a k tomu boli prachy aj na kupatko :'-( .. aut je stale viac aj ludi... ale vyrobcovia uz nemaju prachy na nic ... len na SUVecka a elektrokosacky... fakt divne no
Kukynoo
Při příchodu měly tyto dva modely jen motory o objemu 1,6 litru (nafta i benzin).
Potom, co Renault přišel na to, že se zmenšeným objemem to nikam nedotáhne, honem přispěchal s 1,8 TCe a 2,0 Blue dCi.
Bohužel pozdě, protože už zkraje produkce obou modelů (2015 a 2016) mnoho zákazníků přeběhlo ke konkurenci, protože nabízeli standartní dvoulitry.
Dnes mají oba modely fantastické a zároveň úsporné motory (cca 8 vs. 6 litrů průměrně), avšak zákazníci mají zafixované, že to má malý obsah a je vymalováno.
Přitom se stačí projet s Talismanem a ten komfort při jízdě Vás pošle do kolen. Bez jakýchkoliv drahých tlumičů či vzduchových podvozků jezdí Talisman jak na vzduchovém polštáři.
Žel o tom nikdo neví, protože se jich prodá je minimum.
Jediná recenze Talismanu na Moje.Auto.cz je toho důkazem.
Potom, co Renault přišel na to, že se zmenšeným objemem to nikam nedotáhne, honem přispěchal s 1,8 TCe a 2,0 Blue dCi.
Bohužel pozdě, protože už zkraje produkce obou modelů (2015 a 2016) mnoho zákazníků přeběhlo ke konkurenci, protože nabízeli standartní dvoulitry.
Dnes mají oba modely fantastické a zároveň úsporné motory (cca 8 vs. 6 litrů průměrně), avšak zákazníci mají zafixované, že to má malý obsah a je vymalováno.
Přitom se stačí projet s Talismanem a ten komfort při jízdě Vás pošle do kolen. Bez jakýchkoliv drahých tlumičů či vzduchových podvozků jezdí Talisman jak na vzduchovém polštáři.
Žel o tom nikdo neví, protože se jich prodá je minimum.
Jediná recenze Talismanu na Moje.Auto.cz je toho důkazem.
Nic proti talismanu, ale je to prostě jen průměrné auto uvadající kategroie. Že dobře péruje? No to passat taky. Ale talsimann v rámci třídy nijak nevybočuje a proto se mu nedaří.
je to tak, ze začátku naprosto tristní nabídka motorů , jen dvě 1,6 ... kvalitu nehodnotím. Dneska je už situace s motory jiná, ale tak trochu s křížkem po funuse....
Londonbridge
Talismana nepredavali ani v UK nie ze by mi to vadilo ale po Nemcoch sa tu preda najviac aut v EU a Renault mal zamalo prehodit volant a nadelit to na ostrovy... :-O Inak pekne auto ten Talismanik ked to porovnam napr. s Vel Satisom ktory bol ako skarede kacatko...
z francuzov ma v UK tusim najvacsi uspech znacka pezo.... kamarat sa vratil aj s P508 z UK asi pred dvoma rokmi .. aj volant uz mal opacne samozrejme ... no ale to potom ani predat to auto nevedel... dodnes netusim na co ho sem tahal.... a nepredal ho este pred navratom domov ( mozno ani nestihol ) ..
Nemyslel si SUV cka 5008 / 3008 tych tu vidim dost vela na ulici parkuju hned 2 myslim 3008 tazko sa mi rozoznavaju , 508 je pekny kusok a viac mi sedi ako SUV cka.
Ale to zarezali lagunu uz po prvej generacii, svojho casu v uk nechali iba clio, megan a scenic
radolaco
Skoda ho, podla mna vynimocny dizajn, ked ho raz za polroka niekde zbadam, neviem sa vynadivat
rohYpnol
Podle mě vyklízet pole v MPV byla, je a BUDE chybou. Stále je početná skupina zákazníků, kteří ocení právě vlastnosti MPV.
Ale rozumím tomu, že kategorie MPV se dá dnes pokrýt přecijen jinak než dříve. Podle mě to má nejlíp vymyšlené PSA s jejich Rifterem/Berlingem a Travellerem/Spacetourerem. Dodávky značně zpohodlněly, tak proč toho nevyužít. Navíc prodloužené verze jsou fakt o hodně praktičtější než základ.
Podle mě k tomu samému směřuje Renault. Scénica/Grand Scénica je škoda. Ale pokud jej nahradí Kangem, tak proč ne. No a Espace... Toho zabil Renault už ve stávající generaci. Totální základní kámen evropských MPV už dávno žije jen ve jménu, současná generace nenabízí ani zlomek klíčových vlastností svého předchůdce. Není divu, že zákazníci šli jinam.
Zkrátka - podle mě je budoucnost MPV právě v osobních verzích malých dodávek.
Co se Tallismanu týká - za mě opět klasická chyba. Automobilka, která nemá klasickou střední třídu, prostě má v nabídce díru která se těžce zalepuje. Navíc prosadit se ve střední třídě je složité, očekávání zákazníků jsou vysoká a spletitá. Výpadek jedné generace znamená problém na generace dopředu. Navíc zákazníci se zde ztrácejí hodně snadno. Své může říct Ford se svým Mondeem. Nedávno ještě "BMW pro chudé", dnes bez většího zájmu...
Střední třída asi není nejvýdělečnější, ale je to určitý nositel štítu. Když automobilka umí udělat dobré auto střední třídy, tak člověk vnitřně ví, že i v nižších třídách by to mohlo dobře fungovat.
Ale rozumím tomu, že kategorie MPV se dá dnes pokrýt přecijen jinak než dříve. Podle mě to má nejlíp vymyšlené PSA s jejich Rifterem/Berlingem a Travellerem/Spacetourerem. Dodávky značně zpohodlněly, tak proč toho nevyužít. Navíc prodloužené verze jsou fakt o hodně praktičtější než základ.
Podle mě k tomu samému směřuje Renault. Scénica/Grand Scénica je škoda. Ale pokud jej nahradí Kangem, tak proč ne. No a Espace... Toho zabil Renault už ve stávající generaci. Totální základní kámen evropských MPV už dávno žije jen ve jménu, současná generace nenabízí ani zlomek klíčových vlastností svého předchůdce. Není divu, že zákazníci šli jinam.
Zkrátka - podle mě je budoucnost MPV právě v osobních verzích malých dodávek.
Co se Tallismanu týká - za mě opět klasická chyba. Automobilka, která nemá klasickou střední třídu, prostě má v nabídce díru která se těžce zalepuje. Navíc prosadit se ve střední třídě je složité, očekávání zákazníků jsou vysoká a spletitá. Výpadek jedné generace znamená problém na generace dopředu. Navíc zákazníci se zde ztrácejí hodně snadno. Své může říct Ford se svým Mondeem. Nedávno ještě "BMW pro chudé", dnes bez většího zájmu...
Střední třída asi není nejvýdělečnější, ale je to určitý nositel štítu. Když automobilka umí udělat dobré auto střední třídy, tak člověk vnitřně ví, že i v nižších třídách by to mohlo dobře fungovat.
MPV je a bude nejrychleji klesající kategorie aut. Crossovery a SUV zastanou stejnou úlohu a s nezanedbatelnou dávkou módního stylu navíc. To se prostě počítá. Nakonec, taky jsem zpočátku uvažoval o 2008 jako novém autě... jen kvůli hezčímu designu.
Renault by měl Kangoo co nejdříve modernizovat, a to zásadně. Protože jinak ztratí celou kategorii, proti PSA je momentálně naprosto podřadné.
Talisman je zase problém. Velké auto s omezeným okruhem zájemců. Zespoda dotírá Mégane sedan (i když je kvalitativně třeba horší) a kombi (byť asi s nahnutým osudem), ze stran útočí SUV. Koneckonců to samé je u Passatu, ten je taky pod tlakem SUV ze všech stran a postupně mu podléhá.
Renault by měl Kangoo co nejdříve modernizovat, a to zásadně. Protože jinak ztratí celou kategorii, proti PSA je momentálně naprosto podřadné.
Talisman je zase problém. Velké auto s omezeným okruhem zájemců. Zespoda dotírá Mégane sedan (i když je kvalitativně třeba horší) a kombi (byť asi s nahnutým osudem), ze stran útočí SUV. Koneckonců to samé je u Passatu, ten je taky pod tlakem SUV ze všech stran a postupně mu podléhá.
Ne. SUV a crossovery jsou reálně o dost míň praktické pro rodinu než MPV.
Mégane má k Tallismanu poměrně daleko. Tallisman je výrazně větší. Výrazně hodnotnější.
Souhlas, Kangoo potřebuje nástupce jak prase drbání. Vedle Rifteru/Berlinga je absolutně mimo hru.
Mégane má k Tallismanu poměrně daleko. Tallisman je výrazně větší. Výrazně hodnotnější.
Souhlas, Kangoo potřebuje nástupce jak prase drbání. Vedle Rifteru/Berlinga je absolutně mimo hru.
Nové Kangoo bude letos.
Tak to jsem hodně zvědavý. Doufám že Renault udrží trend a novinka posune měřítka stejně jako Captur a Clio.
"MPV je a bude nejrychleji klesající kategorie aut. Crossovery a SUV zastanou stejnou úlohu" - tak to by som nečakal, že zrovna ty napíšeš takúto blbosť.
Paulie88
Já sice ještě nemám rodinu, takže si bohatě vystačím s hatchbackem (což bude asi zachvíli taky mrtvý segment) , ale až budu mít děti atd... tak MPV považuju za nejlepší volbu a nějaké ošklivé obludné SUV by mě v životě ani nenapadlo ... To ta hrozná doba nikdy neskončí???? A zrovna když MPV od Renaultu začly vypadat tak parádně ...
Alternativou MPV je kombík. SUV a spol nemají vnitřní prostor.
Mal som kombik. Na sirku relativne ok ale nedostatocny, 3 sedacky nevosli do druhej rady. Kufor 610L po plato. Dnes mam SUV, kufor 750L po plato - Je sirsi a vyssi, dlzka narovnako s kombikom. 3 sedacky vojdu. Netreba zbytocne pausalizovat.
Jenomže problém je v tom, že poslední generace Espacu je proti svým předchůdcům zoufale stísněná a také její variabilita již zdaleka není to, co bývala... ;-\
del42sa
Není to tak dávno co tu proběhnul článek o tom, že to má Renault Megane nahnuté a že značka má jiné priority : https://www.auto.cz/…-priority-134220
teď je tu další článek, že skončí všechny MPV a Talisman. Takže co vlastně z Renaultu zbyde ? Clio, Captur a Dacia ? ;-\ :no:
proč to rovnou nezavřít ? ;-)
teď je tu další článek, že skončí všechny MPV a Talisman. Takže co vlastně z Renaultu zbyde ? Clio, Captur a Dacia ? ;-\ :no:
proč to rovnou nezavřít ? ;-)
Arese
...taková obsažná a zásadní diskuse o budoucnosti a minulosti Renaultu, a největší zdejší odborník na tuto značka, slovutný Áda, zde chybí?! Co se to stalo, není snad těžce nemocen?! :-O :-O :-O
×
Sdílení komentáře
×
XXC otvoril šampus, no more Scenic :-!
- "tabletem na vejšku" v interiéru
- (zpočátku jenom) maličkými motůrky pod kapotou
- mizernou pověstí (ne zcela oprávněně) zděděnou po Laguně
- a velmi sebevědomou částkou na cenovce
S tím se pak bojuje těžko.
Bojím se, bojím, aby u Renaultů neproběhl proces "Fiatizace" a z celého širokého portfolia jim nakonec nezbyl jenom ten Duster... :-(:-(:-(
rovnako v strednej triede v eu uz dnes mas skutocne len par znaciek mimo premiu.... ono je to v tom ze zakaznik dnes uz ani nechce mega sedan ale svoju staru 406tku si dnes uz radsej vymeni za SUV P5008 ... tak to je....lebo keby bol o sedany nadalej velky fakt zaujem tak asi postupne nezmiznu ... MPV to iste
Tj Renault v osobácích zahraňuje Clio a Captur :yes:
Captur nejprodávanější (druhý?) model v EU, Clio také naprostý TOP.
no a scenic je dnes uz dokonale pozierany capturom ... a ten novy captur je uz aj velkostne defakto skoro aj ako ten kratsi scenic ...takze sa nie je comu divit...
automobilky sa obecne dostavaju do doby ked uz to nebude o kvantite modeloveho portfolia ale skor o tom vyrabat len to co sa predava... uz to nebude o 10 sedanoch/kombikoch a 5 MPVeckach... a 4 kupatkach... za par rokov budeme radi ked bezne znacky bude mat aspon po 3-4 zmysluplne modely ... a portfolio coskoro zredujuju aj premiovky.. toto nie je len pripad renaultu ci fordu ... aj medved uz avizoval ukoncenie S coupe .. S cabria... a par dalsich kuskov ... casy kvantity skoncili....
https://www.auto.cz/…-silnicich-95305
Kua jsem jedinej, komu z ničeho nic vyskočí na celou stránku reklama na Colu, která nejde zavřít? Dělají tu všechno, aby návštěvu stránek otrávili. :no:
Minuta a je vyřešeno. :-)