Elektromobilita
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Takže drtivé vítězství elektromobilů je mnohem blíže, než by kdokoli ještě včera čekal. :yes:
😁
Po kolikáté už?
Po kolikáté už?
Tak, tak
Žijeme lépe, žijeme RADOSTNĚJI
Jen by mne zajímalo, zda Tesla (vyhlášená svým "přesným" dodržováním termínů) tu baterii představí už 31. června a nebo s ní počká až na dobu "po prázdninách", tedy 31. září.
A určitě ji představí společně s tahačem a kybertruckem... Že?
Jisto zatím pouze to, že Elon má "v rukávu" připravený speciální, plně autonomní model, který se do "driver-free" módu přepne pouhým zařazením zpětného chodu vozu. prostě, zařadíte zpátečku, začnete couvat - a auto vás jako řidiče obratem přestane potřebovat . Zkoušky tohoto modelu zatím úspěšně probíhají "kdesi v Anglii" a zkušební jezdec, jehož zatím známe pouze pod jeho krycí identitou Jason Tuatara je se systémem odpojování volantu na výsost spokojen 😉 😉 😉
https😐/www.auto.cz/…ni-volant-134395
Korespondent agentury The Wild Duckie
J.G.
Utajené místo kdesi v U.K. 😁
Žijeme lépe, žijeme RADOSTNĚJI
Jen by mne zajímalo, zda Tesla (vyhlášená svým "přesným" dodržováním termínů) tu baterii představí už 31. června a nebo s ní počká až na dobu "po prázdninách", tedy 31. září.
A určitě ji představí společně s tahačem a kybertruckem... Že?
Jisto zatím pouze to, že Elon má "v rukávu" připravený speciální, plně autonomní model, který se do "driver-free" módu přepne pouhým zařazením zpětného chodu vozu. prostě, zařadíte zpátečku, začnete couvat - a auto vás jako řidiče obratem přestane potřebovat . Zkoušky tohoto modelu zatím úspěšně probíhají "kdesi v Anglii" a zkušební jezdec, jehož zatím známe pouze pod jeho krycí identitou Jason Tuatara je se systémem odpojování volantu na výsost spokojen 😉 😉 😉
https😐/www.auto.cz/…ni-volant-134395
Korespondent agentury The Wild Duckie
J.G.
Utajené místo kdesi v U.K. 😁
Hele a co když tu baterii fakt představí? Co když bude ele auto s reálným dojezdem 600km které nepotřebuje naftu, benzín, servis, olej, filtry, řemeny, rozvody atd. a bude stát stejně jako spalovák...
Tak to furt bude dementní mixér, kterým chce doopravdy jezdit jen opravdový automobilový analfabet, neřidič a nýmand. Nic to na podstatě věci nemění.
A čím jezdí teda ti co znají? 95% aut co se prodá jsou jen nejlevnější technika co jde vyrobit.
A s motrem a ne s tím, co požívám, když si dělám smoothie.
Jako myslíš tím napříč vepředu? S McP místo náprav? Nic levnejšího už udělat nejde. Je to samotné dno automobilové konstrukce a je to 95% automobilové produkce. Takže o techniku zákazníkům asi nejde.
Ano, nýmandům, posunovačům a automobilovým analfabetům. Asi jakokdyž si dají Starbucks coffee a chutná jim i když to je břečka za nesmyslné peníze. Mají kafe, jsou spokojeni. To že kdokoli trochu pije kafe by jim to chrstnul do ksichtu už je věc druhá. A tady je to stejně, má to dveře, sedačku a umí se to pohybovat. To že kterýkoli automobilový fanušek by radši odešel pěšky je věc druhá.
Takže nemáš nic proti ele autům, ale proti všem "Starbucks" autům?
V tom případě tě třeba Tesla musí potěšit. Její technika podvozku je opravu lepší než u většiny prodávaných aut.
V tom případě tě třeba Tesla musí potěšit. Její technika podvozku je opravu lepší než u většiny prodávaných aut.
Děkuji, ze jsi mě poučil co vlastně já tim myslím.
Chytrému napověz, hloupého kopni.... kopnout tě nemůžu a nápověda smysl nemá.
Chytrému napověz, hloupého kopni.... kopnout tě nemůžu a nápověda smysl nemá.
Kari, co se divíš?
Vždyť se podívej, jak velká část motopisálků (a nejen jich) vnímá a prezentuje auto jako "takové ty zbytečné kusy plechu okolo toho ústředního tabletu"; věc v podstatě škodlivou, která smrdí, vraždí chodce a měla by být zničena...
Vždyť se podívej, jak velká část motopisálků (a nejen jich) vnímá a prezentuje auto jako "takové ty zbytečné kusy plechu okolo toho ústředního tabletu"; věc v podstatě škodlivou, která smrdí, vraždí chodce a měla by být zničena...
Bohužel je to tak. Podívej se třeba na testy motorek od Pepy Sršně. Ten řekne jak stroj pracuje, jaky má motor, jak se chová v různých situacích, jak funguje motor, jak funguje podvozek, jak fungují brzdy...co se mu na tom líbí a co ne. Pak řekne, že to má mraky nastaveni a elektroniky, ale ze od toho tu není a to ať si každý okoukne v salónu. Prostě řekne to, by mělo mě jako řidiče zajímat.
A tady se nejvíce dočteš o všemožných volovinách, které jsou z poloviny na obtíž a spoustu z nich ani nevyuziješ, dočteš se co všechno tam jde připojit a nastavit, ale o jízdě, motoru, řízení a pod mas jeden odstavec, kde se stejně dozvíš celkem prd. I v kapitole motor a jízda je převážně popis vehementů, něž samotná podstata jízdy.
A tady se nejvíce dočteš o všemožných volovinách, které jsou z poloviny na obtíž a spoustu z nich ani nevyuziješ, dočteš se co všechno tam jde připojit a nastavit, ale o jízdě, motoru, řízení a pod mas jeden odstavec, kde se stejně dozvíš celkem prd. I v kapitole motor a jízda je převážně popis vehementů, něž samotná podstata jízdy.
Paradoxně, profesně odbornější byly recenze ve Světě Motorů v letech (dejme tomu) 1960 - 2000, nežli dneska.
Vzpomínám si, jak jsem si občas půjčoval tátovy staré časáky a překvapovalo mne, jak se tehdy (ve starých testech) redaktoři snažili být až úzkostlivě odborní a přesní.
Neklame-li mne paměť, v roce 1969-1970 (?????) tam testovali Moskviče 427 (kombiverze modelu 412) kdy auto mj. nechali stát přes noc venku na mraze - a ráno testovali, za jak dlouho se kabina vytopí na dostatečnou teplotu. Tuším, že tam měřili i objem vzduchu, který dokáže topení nafoukat za 30 minut (????)
Njn, tehdy to byl Svět Motorů - dneskaj je to spíše Svět Nemotorů 😒
Vzpomínám si, jak jsem si občas půjčoval tátovy staré časáky a překvapovalo mne, jak se tehdy (ve starých testech) redaktoři snažili být až úzkostlivě odborní a přesní.
Neklame-li mne paměť, v roce 1969-1970 (?????) tam testovali Moskviče 427 (kombiverze modelu 412) kdy auto mj. nechali stát přes noc venku na mraze - a ráno testovali, za jak dlouho se kabina vytopí na dostatečnou teplotu. Tuším, že tam měřili i objem vzduchu, který dokáže topení nafoukat za 30 minut (????)
Njn, tehdy to byl Svět Motorů - dneskaj je to spíše Svět Nemotorů 😒
Akorát že ten "nemotor" z mixéru má snad ve všech ohledech lepší parametry než spalovací motor.
Pokud si lze na něco stěžovat, tak spíš na baterii, motor je na elektroautech to poslední, co by bylo špatně.
Pokud si lze na něco stěžovat, tak spíš na baterii, motor je na elektroautech to poslední, co by bylo špatně.
Motor z mixéru má byt v mixéru a ne v autě.
Jel jsi někdy ele autem?
Viď?
A co když si v papírnictví koupím tužku - a namísto tuhy v ní bude diamant?
Čím pak budu psát?
Obojí (grafit i diamant) jsou přece jenom formy uhlíku 😉
A co když si v papírnictví koupím tužku - a namísto tuhy v ní bude diamant?
Čím pak budu psát?
Obojí (grafit i diamant) jsou přece jenom formy uhlíku 😉
Počkej, zamysli se a řekni. Co se stane s evropským automotiv průmyslem, když by Tesla nasadila ele auta levnější než spalovací?
No coby, prodáme tužky, jejichž tuhy se přes noc změnily v diamantové tyčinky a budeme jezdit na jednorožcích 😁
No Jerry, ty jsi v u l 🙂
Ale priznavam, ze nemotorum i jednorozcum jsem se zasmal.
Jen vic nadsazky a nadhledu 😉
To co predvadis niz je uz jen opet zumpa...
PS Ze jsem ubohy elektrofil, nerozumim psanemu textu, nemam zkusenosti ani vzdelani a mas me v hate-listu uz od tebe vim... Diky. Ty jsi skutecny prinos vecne diskuzi. 😁
Ale priznavam, ze nemotorum i jednorozcum jsem se zasmal.
Jen vic nadsazky a nadhledu 😉
To co predvadis niz je uz jen opet zumpa...
PS Ze jsem ubohy elektrofil, nerozumim psanemu textu, nemam zkusenosti ani vzdelani a mas me v hate-listu uz od tebe vim... Diky. Ty jsi skutecny prinos vecne diskuzi. 😁
Neni vubec dulezity ze ji predstavi v nejaky uchvatny prezentaci. Dulezity bude az ji budou seriove vyrabet a davat do aut. Slibovat a ukazovat powerpoint prezentace neni umeni.
Prijde ti, ze je Tesla druha nejhodnotnejsi automobilka sveta kvuli Powerpointu???
Ze zamestnava nejvetsi e😜erty na baterie vis?
Ma to patentovane..
https😐/electrek.c👋2020/04/24/tesla-paten-electrode-million-mile-battery/
A nakupuje stroje pro vyrobu...
https😐/electrek.c👋2020/05/04/tesla-battery-making-machines-cells/
Ze zamestnava nejvetsi e😜erty na baterie vis?
Ma to patentovane..
https😐/electrek.c👋2020/04/24/tesla-paten-electrode-million-mile-battery/
A nakupuje stroje pro vyrobu...
https😐/electrek.c👋2020/05/04/tesla-battery-making-machines-cells/
Dik za linky.Najvyssi cas si zas kupit akcie Tesly a zarobit natom :-!
Az to bude v serii tak tomu budu verit. Nerikam ze nezamestnavaji spickovy odborniky ale ze takove LG nebo Panasonic ktery jsou daleko pokrocilejsi firmy ve vyrobe baterii nic takoveho nemaji a Tesla objevila zlaty gral se mi moc nezda. Spis si myslim ze to bude jen marketing a hromada kecu, ale mozna me prekvapi. Pockame uvidime.
https😐/solartribune.com/master-plan/
Masterplan mi neprijde jako hromada kecu.
Dava to smysl. A hlavne se to postupne naplnuje. :yes:
Masterplan mi neprijde jako hromada kecu.
Dava to smysl. A hlavne se to postupne naplnuje. :yes:
😁 😁 to je takovej Muskuv Mein kampf. 😁 No ja mu preju at mu to vychazi ale bral bych to s rezervou. Plany ma teda velkolepy to se musi nechat.
https😐/driving.ca/tesla/auto-news/news/canadian-researchers-help-tesla-build-new-million-mile-battery
The technology was developed in partnership with China’s Contemporary Amperex Technology Ltd (CATL); and a group of academic battery e😜erts recruited by Musk.
CATL's annual sales volume amounted to 21.18 GWh of energy storage capacity in 2018.[5] Based on annual shipments, CATL is the world's third largest provider of EV, HEV and PHEV battery solutions behind Panasonic (Sanyo) and BYD.
The technology was developed in partnership with China’s Contemporary Amperex Technology Ltd (CATL); and a group of academic battery e😜erts recruited by Musk.
CATL's annual sales volume amounted to 21.18 GWh of energy storage capacity in 2018.[5] Based on annual shipments, CATL is the world's third largest provider of EV, HEV and PHEV battery solutions behind Panasonic (Sanyo) and BYD.
Tesla je drahá. Presne tento názor nám je podsúvaný hneď v perexe ďalšieho článku o Tesle, ktorý pre nás opäť preložil Ondřej Mára. Neviete niekto, či pracuje ako motoristický novinár, alebo je len tlmočník? Osobne by som uvítal trochu tej pridanej hodnoty, teraz v redakcii asi toľko necestujú po testovačkách, tak by mohli mať trochu viac času venovať sa obsahu toho, čo píšu.
A prečo ten celý úvod? Pretože si myslím, že Tesla cenovo zodpovedá triede v ktorej sa pohybuje. Alebo mi tu niekto nájde "výrazný cenový rozdíl mezi elektromobily a vozy se spalovacími motory" s porovnateľnými parametrami?
A prečo ten celý úvod? Pretože si myslím, že Tesla cenovo zodpovedá triede v ktorej sa pohybuje. Alebo mi tu niekto nájde "výrazný cenový rozdíl mezi elektromobily a vozy se spalovacími motory" s porovnateľnými parametrami?
Tesla je drahá i kdyby ji rozdávali. Vyzkoušel jsem a nechci ani zadarmo.
Čím jazdíš?
Autem.
Akože Ťa tato vysadí pred školou? Podľa Tvojich príspevkov by to dávalo zmysel.
Ak sa chceme baviť seriózne o tom, čo si napísal, tak by bolo fajn mať bod z ktorého vychádzame, napríklad Tvoju reálnu skúsenosť.
Ak sa chceme baviť seriózne o tom, čo si napísal, tak by bolo fajn mať bod z ktorého vychádzame, napríklad Tvoju reálnu skúsenosť.
Moje reálná zkušenost jsou 2 miliony km a 50 let platnosti řidičského průkazu. Konstatuji, že auto na baterky je nesmysl. Bylo to už rozebráno 100x a nikdo to nevyvrátil.
Aj pre mňa je Tesla drahá. Kedysi sme mali s kolegami možnosť skúsiť si Teslu. V podstate ju nikto nevyskúšal, lebo sa každý bál skúsiť tak drahé auto za daných podmienok (prípad havárie)... a to sme ešte netušili, že Tesle môže odpadnúť volant 😊
Občas čítam jeden server, ktorý je očividne zameraný voči elektromobilom. Vlastne som zatiaľ skôr na strane klasiky, elektroautám zatiaľ neverím.
Jeden zaujímavý článok😒br />https😐/www.autoforum.cz/…ko-pred-20-lety/
Občas čítam jeden server, ktorý je očividne zameraný voči elektromobilom. Vlastne som zatiaľ skôr na strane klasiky, elektroautám zatiaľ neverím.
Jeden zaujímavý článok😒br />https😐/www.autoforum.cz/…ko-pred-20-lety/
Palix: Ja nevravím, že je Tesla lacná. Ja len vravím, že stojí toľko, ako porovnateľné autá so spaľovacím motorom. Auto s podobným výkonom k modelu 3 je napr. BMW 340i 😁rive, ktorý začína niekde na 65.000 €. Podobne nájdeme nejakú sedmičku k modelu S. V tomto kontexte hovoriť, že je Tesla drahá je nezmysel.
A dokonca by som povedal, že je lacnejšia, ako by si čakal. Nabúchaná Octavia RS sa cenou blíži základnej Tesla Model 3, ale má len zlomok z jej výkonu, vybavenia a pod. A keď započítame náklady na prevádzku, tak tá Octavia sa stane v určitom bode drahšia.
Mojim vyjadrením protestujem proti úvodu článku, keby som ho písal ja, tak poviem, že nové lacnejšie batérie Tesla dávajú predpoklad k tomu, aby mohli vzniknúť dostupné elektrické autá v nižších kategóriách. To ale môžeme čakať prinajlepšom až o pár rokov.
A dokonca by som povedal, že je lacnejšia, ako by si čakal. Nabúchaná Octavia RS sa cenou blíži základnej Tesla Model 3, ale má len zlomok z jej výkonu, vybavenia a pod. A keď započítame náklady na prevádzku, tak tá Octavia sa stane v určitom bode drahšia.
Mojim vyjadrením protestujem proti úvodu článku, keby som ho písal ja, tak poviem, že nové lacnejšie batérie Tesla dávajú predpoklad k tomu, aby mohli vzniknúť dostupné elektrické autá v nižších kategóriách. To ale môžeme čakať prinajlepšom až o pár rokov.
Ve srovnání s 340i nebo 7-er samozřejmě TM3 a TMS drahé jsou. Bez ohledu na porovnatelné výkony motoru.
Pokojne tú myšlienku rozveď, som zvedavý, prečo sa 350 koní v jednom aute oplatí a v druhom sú už drahé.
Pokud je to stále nutné opakovat - BMW je kvalitně nalakované, kvalitně smontované, ale hlavně - má to interiér odpovídající cenovce. A interiér třeba 7er určitě nedělá 1% ceny auta. Spolehlivostí se bohužel asi nijak zásadně neliší.
Problémy s infrastrukturou ponechávám stranou.
Problémy s infrastrukturou ponechávám stranou.
K jednotlivým bodom😒br />
- kvalitne nalakované - nie je to taká hrôza ako sa traduje, ale Tesla má rezervy a nájdu sa vady, ktoré by auto za 50 a viac tisíc mať nemalo, súhlasím. Zmenu čakám až pri novej lakovni, ktorá bude osadená v Berlíne, t.j. cca o rok. Ale teraz nedávno som videl Ferrari 458 Spider, auto za +200k s takými chybami lakovania, že by si sa posr.. 😄 Majiteľ s tým šiel na detailing, aby to ako-tak vyzeralo.
- interiér - jasne, BMW aj Mercedes ho majú lepší. Drobný rozdiel je v cenovke, aj keď som napísal, že porovnateľnú 340i kúpiš za 65 tis., tak v reáli je to takých 90 a to sa niekde odraziť musí.
- kvalita montáže - tu by som povedal, že sa veci zásadne zmenili a ak si videl nejaký ich model pred 5-timi rokmi, tak dnes je úplne inde, vlastne sa chyby riešia kontinuálne, nie s modelovými rokmi, ako u klasických automobiliek. Veci ktoré vídaš na internete sa vyskytujú na menej ako 1 promile áut, nie je to pravidlo.
- infraštruktúra - nesúhlasím, je pomerne malé percento ľudí, ktorí s tým majú problém v reálnom živote. Stať sa môže, ale ak niekto býva na vesnici v paneláku a chodí s Teslou iba tam u nich do hospody, tak si definitívne kúpil nesprávne auto.
- interiér - jasne, BMW aj Mercedes ho majú lepší. Drobný rozdiel je v cenovke, aj keď som napísal, že porovnateľnú 340i kúpiš za 65 tis., tak v reáli je to takých 90 a to sa niekde odraziť musí.
- kvalita montáže - tu by som povedal, že sa veci zásadne zmenili a ak si videl nejaký ich model pred 5-timi rokmi, tak dnes je úplne inde, vlastne sa chyby riešia kontinuálne, nie s modelovými rokmi, ako u klasických automobiliek. Veci ktoré vídaš na internete sa vyskytujú na menej ako 1 promile áut, nie je to pravidlo.
- infraštruktúra - nesúhlasím, je pomerne malé percento ľudí, ktorí s tým majú problém v reálnom živote. Stať sa môže, ale ak niekto býva na vesnici v paneláku a chodí s Teslou iba tam u nich do hospody, tak si definitívne kúpil nesprávne auto.
O Ferrari a kvalitě montáže jsem slyšel taky zkazky, ale jen JPP, nic oficiálnějšího, tak nevím. Pokud ano, je to stejná nebo spíš ještě větší ostuda.
Súhlasím, túto kapitolu by som zhrnul tým, že vyššia cena neznamená vyššiu kvalitu v akomkoľvek slova zmysle. Mal som MB S400 a bola to jedna katastrofa, celá prvá generácia Porsche Cayenne bola zrelá do koša, takýchto nepodarkov nájdeme viac. Súčasná Tesla aj s tými pár chybami, ktoré zatiaľ nevychytali je kúpa porovnateľná s inými autami v rovnakej triede.
Ondore, a jsi si plně vědom toho, že pokud sis dopřával radosti MB S400, tak i ty jsi odpovědný za "ropné války" po celém světě, z nichž jsi osočil toliko _Karla_? 😉 😉 😉
Jirko, si si vedomý toho, že Ti chýba schopnosť chápať písaný text? Moje príspevky začali doplnením informácií, ktoré v článku absentovali, ale zrazu sa na mňa zosypali Tebe podobní a fakty vydávali za moje názory a postoje? Jedna vec je fakt, druhá vec je, čo si o tom myslím. A áno, aj v súčasnosti mám ropáka, aj moje ďalšie auto bude ropák. To nič nemení na existencii vojen súvisiacich s ropou a áno, každý máme svoj diel viny. A keď nie my (nie všetci tu majú vodičák), tak naši otcovia a dedovia určite 😁
Co se paprčíš chlape?
Tvoje myšlenková zkratka "využíváš ropné produkty, jsi tedy spoluzodpovědný za ropné války po celém světě" byl hloupý a agresivní útok na _Karla_ - a ne, že ne.
Tak to uznej jako chlap a nevykrucuj se jak naolejované klíště ze psího zadku 😉
BTW, rozumím ti správně, že formulací "Moje príspevky začali doplnením informácií, ktoré v článku absentovali, ale zrazu sa na mňa zosypali Tebe podobní a fakty vydávali za moje názory a postoje? " se MNE snažíš činit odpovědným za to, co ti napsal NĚKDO JINÝ?
To by byl vskutku neotřelý a inovativní postup v rámci diskusní argumentace 😉 😉 😉
Tvoje myšlenková zkratka "využíváš ropné produkty, jsi tedy spoluzodpovědný za ropné války po celém světě" byl hloupý a agresivní útok na _Karla_ - a ne, že ne.
Tak to uznej jako chlap a nevykrucuj se jak naolejované klíště ze psího zadku 😉
BTW, rozumím ti správně, že formulací "Moje príspevky začali doplnením informácií, ktoré v článku absentovali, ale zrazu sa na mňa zosypali Tebe podobní a fakty vydávali za moje názory a postoje? " se MNE snažíš činit odpovědným za to, co ti napsal NĚKDO JINÝ?
To by byl vskutku neotřelý a inovativní postup v rámci diskusní argumentace 😉 😉 😉
Nepaprčím sa, je mi to volné 😄 Moja asociácia vyšla z pogovej vety "elektroauta jsou lidem i firmám tlačeny silou i za cenu zničení průmyslu a života mnoha lidem" a ja som len ukazoval, že dtto platí o ropákoch, pokojne si diskusiu prejdi ešte raz. A priznávam, mám vysokú spotrebu + som už pár stotisíc kilometrov nabehal, tak aj ja som spoluzodpovedný za financovanie vojen. Možno som aj zabil 0,00035458% nejakého Araba a je mi to ľúto, ale taký je život. Veď isisti mi to zrátajú, keď tam budem niekedy na dovolenke.
A že elektrické autá nie sú len zlé a ropáci dobrí, to je celé, čo som chcel povedať, howgh 😄
Doplnené: Ja som Ti palec dole nedal, snažím sa nehodnotiť, ak s niekým diskutujem 😄
Doplnené2: "Tebe podobní" naozaj nie si Ty, ja sa nepotrebujem skrývať, ak Ti chcem vynadať, spravím to priamo 😄
A že elektrické autá nie sú len zlé a ropáci dobrí, to je celé, čo som chcel povedať, howgh 😄
Doplnené: Ja som Ti palec dole nedal, snažím sa nehodnotiť, ak s niekým diskutujem 😄
Doplnené2: "Tebe podobní" naozaj nie si Ty, ja sa nepotrebujem skrývať, ak Ti chcem vynadať, spravím to priamo 😄
Jak to říci 😁
Pokud vskutku cítíš osobní odpovědnost za smrt 0,00035458% nejakého Araba, kterou jsi možná způsobil (a možno nie), mohu ti poradit 😉
Budeš-li nekdy v (jakékoliv) Arábii, najdi si tam nějakou místní cérenku a DŘÍVE, nežli vaše přátelství postoupí na vyšší a hlubší úroveň, ji požádej, aby ti provedla masážní techniku tzv. "vrozkrokkop". Budeš pak mít nejenom 0,00035458% pravděpodobnost, že populaci tamní Arábie o nějakého toho človíčka navýšíš, ale také několikahodinovu možnost meditace nad příčinami a následky vlastní viny 😉 😉 😉
Pokud vskutku cítíš osobní odpovědnost za smrt 0,00035458% nejakého Araba, kterou jsi možná způsobil (a možno nie), mohu ti poradit 😉
Budeš-li nekdy v (jakékoliv) Arábii, najdi si tam nějakou místní cérenku a DŘÍVE, nežli vaše přátelství postoupí na vyšší a hlubší úroveň, ji požádej, aby ti provedla masážní techniku tzv. "vrozkrokkop". Budeš pak mít nejenom 0,00035458% pravděpodobnost, že populaci tamní Arábie o nějakého toho človíčka navýšíš, ale také několikahodinovu možnost meditace nad příčinami a následky vlastní viny 😉 😉 😉
Možná jsem konec článku správně nepochopil, ale mě z toho vychází, že snad v nějaké hypotetické situaci (málo proudu v síti?) pošle Tesla majitelům aut SMS a oni se poběží připojit na síť, aby mohli vybít svoje auta?
Proč tak málo fantazie? Ele auta jsou připojena přes noc pravidelně. Není potřeba nikam běhat.
Je to logický krok jak navázat na elektomobilitu - zapojit jí do energetické sítě.
Je to logický krok jak navázat na elektomobilitu - zapojit jí do energetické sítě.
Já tedy EV nemám, ale kdybych ho měl, a když bych ho připojoval na noc do sítě - dělal bych to zcela jistě proto, abych ho nabil. Ne, abych ráno zjistil, že jsem vykryl energetickou špičku a můžu jet autobusem. Třeba mi uniká nějaká souvislost, tak se ptám. Mě to přijde absolutně nesmyslné.
Je to známá věc chytrých energetických sítí. To co se plánuje a někde i buduje. Dnes je čas internetu a komunikace. není problém, aby auto ve večerní špičce energii do sítě dodávalo a nabilo se v noci. Není problém, aby jsi zadal, že jedeš ráno 50km do práce a stačí ti jen malý dojezd a co je navíc lze prodat do sítě. Různé ceny ele podle vytížení sítě. Možností je spousta. V kombinaci například s FVE jsou zase další možnosti.
tak to sis trošku zasnil, ne?
A čo tak zamyslieť sa nad "plýtvaním" nabíjacích cyklov batérie? Aby som pokryl špičky, tak si v podstate budem vybíjať zbytočne baterie.
Keby malo auto na streche solárne panely a dodávalo energiu do siete takto, bolo by to iné. Stále by ale bolo otravné auto niekde pripájať...
Každopádne budúcnosť nebude riešená osobnou dopravou, ale nejakou hromadnou. Alebo už tak "zdementieme", že budeme žiť vo virtuálnej realite a nebudeme chodiť / jazdiť nikde. Vlastne som aj rád, že som sa narodil v minulom storočí. Boli to pekné časy, keď sme snívali o autách, obdivovali techniku... Dnes autá už vlastne chlapcov ani nezaujímajú...
Keby malo auto na streche solárne panely a dodávalo energiu do siete takto, bolo by to iné. Stále by ale bolo otravné auto niekde pripájať...
Každopádne budúcnosť nebude riešená osobnou dopravou, ale nejakou hromadnou. Alebo už tak "zdementieme", že budeme žiť vo virtuálnej realite a nebudeme chodiť / jazdiť nikde. Vlastne som aj rád, že som sa narodil v minulom storočí. Boli to pekné časy, keď sme snívali o autách, obdivovali techniku... Dnes autá už vlastne chlapcov ani nezaujímajú...
kdyz bude baterka na 1M mili, kolik bezny auta najede ??
100k mili??
to je v 1/10
takhle si na sebe jeste vydela ...
100k mili??
to je v 1/10
takhle si na sebe jeste vydela ...
No jasně TY koupíš auto + baterky a Tesla bude prodávat elektriku z nich. Super!
Jde o to, ze Tesla muze v prvnim kroku sit kompenzovat treba tim, ze prestane nabijet.
Dynamicky tarify existuji uz dnes.
To neni zadny sci-fi 😄
Druhy krok je, ze nabijecky budou obousmerny...
Auto muze dodavat do site maly vykon, ktery se na milion mile battery v podstate neprojevi.
Tohle je budoucnost :yes😒br /> Smart grid.
Auta (mimo rychlonabijecky...) nebudou sit zatezovat, nybrz odlehcovat a spotrebovavat prebytecny vykon v dobe, kdy ho nikdo nepotrebuje. A jeste na tom majitele / Tesla vydela.
Dynamicky tarify existuji uz dnes.
To neni zadny sci-fi 😄
Druhy krok je, ze nabijecky budou obousmerny...
Auto muze dodavat do site maly vykon, ktery se na milion mile battery v podstate neprojevi.
Tohle je budoucnost :yes😒br /> Smart grid.
Auta (mimo rychlonabijecky...) nebudou sit zatezovat, nybrz odlehcovat a spotrebovavat prebytecny vykon v dobe, kdy ho nikdo nepotrebuje. A jeste na tom majitele / Tesla vydela.
To čo spomínaš skutočne existuje. Po tsunami v Japonsku to začal min. Nissan implementovať do áut a zmysel toho bol, že v prípade podobnej katastrofy či živelnej pohromy by boli schopní pripojiť svoje autá k domu a zabezpečiť tak aspoň základné fungovanie.
To, čo si našiel v článku je predpokladám "voľná interpretácia" pôvodného článku. V tom sa píše o tom, že po ukončení životnosti batérie v automobile sa táto batéria dá použiť ešte do batérií, ktoré sú používané na vyrovnávanie výpadkov v elektrickej sieti (Megapack a Powerpack).
To, čo si našiel v článku je predpokladám "voľná interpretácia" pôvodného článku. V tom sa píše o tom, že po ukončení životnosti batérie v automobile sa táto batéria dá použiť ešte do batérií, ktoré sú používané na vyrovnávanie výpadkov v elektrickej sieti (Megapack a Powerpack).
Tak to je opravdu něco úplně jiného, než se píše v článku. A nechce se mi úplně věřit, že by Tesla chtěla být "energetickou společností", protože se staré baterky dají ještě použít.
V článku je: "Společně s rozvojem technologie baterií se navíc očekává oznámení Tesly, že se začne více soustředit na svůj statut energetické společnosti"
Tesla už nejaký piatok vyrába spomenuté Powerpacky (pre rozvodné siete) alebo napr. napr. solárne panely + powerwall (pre domácnosti) a len túto oblasť chce posilniť, nič iné tam nehľadaj.
Tesla už nejaký piatok vyrába spomenuté Powerpacky (pre rozvodné siete) alebo napr. napr. solárne panely + powerwall (pre domácnosti) a len túto oblasť chce posilniť, nič iné tam nehľadaj.
Já v tom ale něco jiného hledám: "Pokud by totiž vozy mohly posílat uloženou energii zpět do sítě, mohla by se z Tesly rychle a snadno stát poměrně velká energetická společnost s relativně unikátními možnostmi."
Nechce sa mi opäť hľadať pôvodný článok, ale ak si pamätám jeho obsah, tak myslím, že toto v ňom nebolo a to už je autorský vklad pana Máru. Tam sa naozaj hovorilo o "druhom živote" pre batérie, ktoré už v autách doslúžili.
Aby som ale neútočil len na preklad - aj pôvodný Reuters článok bol kombináciou známych vecí a fabulácií, ktoré sa podľa mňa nenaplnia nikdy, v lepšom prípade až v hodne dlhom časovom horizonte. Ku cti autora patrí to, že ich sem nedal.
Aby som ale neútočil len na preklad - aj pôvodný Reuters článok bol kombináciou známych vecí a fabulácií, ktoré sa podľa mňa nenaplnia nikdy, v lepšom prípade až v hodne dlhom časovom horizonte. Ku cti autora patrí to, že ich sem nedal.
Čárlí, je vidět, žes neznalý elektrofób, putinovec, trumpovec, zemanovec, kobliha a vůbec člověk mravně pochybný, který navíc tím, že jezdí autem, podporuje války na celém světě - jak nedávno nad veškerou pochybnst jeden místní "osvícený" jasně prokázal 😁 😁
Vozy Tesla přece elektřinu nejen, že vůbec nespotřebovávají, ale ony ji jízdou dokonce vyrábějí! Proto už nebude třeba žádných nabíječek, elektrických rozvodů ani elektráren. Prostě přijede maník s Teslou, zapojí ji do bezdrátového rozvaděče - a za jízdy vyrobenou elektřinou budou zásobovat celé vesnice, ba i města. Na Slovensku již proběhly úspěšné testy Tesly ve vesnici Vyšné Vlkodlaky, u nás se do testování jako první přihlásila radnice staroslavného města Kocourkova.
To bude ten krásný nový svět 😁 😁
http😐/www.cesky-dialog.net/clanek/1368-z-casopisu-abc-rok-1960/
Vozy Tesla přece elektřinu nejen, že vůbec nespotřebovávají, ale ony ji jízdou dokonce vyrábějí! Proto už nebude třeba žádných nabíječek, elektrických rozvodů ani elektráren. Prostě přijede maník s Teslou, zapojí ji do bezdrátového rozvaděče - a za jízdy vyrobenou elektřinou budou zásobovat celé vesnice, ba i města. Na Slovensku již proběhly úspěšné testy Tesly ve vesnici Vyšné Vlkodlaky, u nás se do testování jako první přihlásila radnice staroslavného města Kocourkova.
To bude ten krásný nový svět 😁 😁
http😐/www.cesky-dialog.net/clanek/1368-z-casopisu-abc-rok-1960/
To jsou příspěvky jak z mateřské školky. Tohle snad nikdo nemusí mít zapotřebí.
Vidíš - a mně to "třeštění a vřeštění" uctívačů elektrodebility zatraceně připomíná roky tak nějak 1998 - 2004, kdy se zrodila první velká modla českých silnic: "Oktáfka fmetle, nahlínách a fčervenym TéDéÍčku". Tehdy se jejich majitelé předháněli, kdo s ní dokáže jet rychleji a komu to žere míň, takže nebylo zřídkavým jevem slyšet či číst s vážnou tváří míněný názor, že dotyčnému to "při stoosmdesátce na dálnici v Rajchu bralo jenom dva a půl litru na sto"
Jak se tak říká, čas oponou trhnul, staré modly pokáceny a na jejich místě skví se nové. Namísto Octávie (kterou občas někdo měl) je tu Tesla, kterou nemá skorem nikdo. Jenom ta fanaticky zarputilá blbost jejích vášnivých uctívačů, ta je furt stejná 😄 😄 😄
Nihil novi sub sole...
Jak se tak říká, čas oponou trhnul, staré modly pokáceny a na jejich místě skví se nové. Namísto Octávie (kterou občas někdo měl) je tu Tesla, kterou nemá skorem nikdo. Jenom ta fanaticky zarputilá blbost jejích vášnivých uctívačů, ta je furt stejná 😄 😄 😄
Nihil novi sub sole...
Opět vedle. Oktávka nebyla ve své době ničím technickým zajímavá. Teď tu máš auto které umí samo řídit, zrychlí za 3,4s a neobtěžuje tě hluk a vibrace. Najdi srovnatelné auto.
Proč teda něco takového porovnáváš ve svém příspěvku?
Proč teda něco takového porovnáváš ve svém příspěvku?
TEHDY nebylo mezi auty nižší střední třídy žádné, které by mělo tak velký kufr a tak nízkou spotřebu a mělo tak skvěle pružmý motor - a bylo prostě TAK nadbožansky dokonalé, jako Octavia.
DNESKA se u Tesly adorují jiné charakteristiky-ale ten závěr "najdi mi jiné tak nadbožansky dokonalé auto", ten je furt stejný.
Akurát že tehdejší Uctívači Octávie ji měli alespoň jako služebáka - nebo měli alespoň mezi svým příbuzenstvem někoho, kdo ji měl.
Dnešní Teslofil se s vlastnictvím nebude obtěžovat, tomu stačí jen revoluční zápal v srdci, oheň v očích - a dutoprázdno v hlavě 😉 😉 😉
Nihil novi sub sole... 😉
DNESKA se u Tesly adorují jiné charakteristiky-ale ten závěr "najdi mi jiné tak nadbožansky dokonalé auto", ten je furt stejný.
Akurát že tehdejší Uctívači Octávie ji měli alespoň jako služebáka - nebo měli alespoň mezi svým příbuzenstvem někoho, kdo ji měl.
Dnešní Teslofil se s vlastnictvím nebude obtěžovat, tomu stačí jen revoluční zápal v srdci, oheň v očích - a dutoprázdno v hlavě 😉 😉 😉
Nihil novi sub sole... 😉
Prd. Takhle můžeš hanit příznivce všeho. Prostě napiš co ti na tesle vadí a máš to.
A věřil bys, že jsem od tebe nic jiného, nežli ten prd ani nečekal? 😁
Já marně čekám na aspoň jeden technický příspěvek do diskuze. Ještě lépe když by byl slušný. Jak se někde řeší technika tak mlcis. I tady, řeší se technika a ty argumentujes pocity kolik lidí je hrdých na velký kufr O1.
Na Tesle (jako automobilce) mi nevadí téměř nic - je to firma, jako mnohé jiné, která se v rámci pravidel (a leckdy asi i za nimi) snaží urvat, co se dá.
MNOHO mi vadí na lidech v příslušných institucích, kteří vytvářejí a prosazují podmínky, jimiž je elektromobilita (z mého úhlu pohledu) velmi nezdravě a draze (protože z veřejných peněz) podporována a protlačována.
A ze zcela zadubených elektrofilů, kteří objekt své adorace vynášejí na oběžnou dráhu Marsu a možná ještě dál, se mi částečně zvedá žaludek a částečně z nich mám nepokrytou srandu.
Protože
- jak říkal Jan Werich "nad lidskou blbostí se nedá vyhrát, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat"
- a jak říkal můj děda, nesmírně moudrý to muž "budeme-li se všichni řídit zásadou, že moudřejší ustoupí, bude svět nakonec plný hlupáků"
MNOHO mi vadí na lidech v příslušných institucích, kteří vytvářejí a prosazují podmínky, jimiž je elektromobilita (z mého úhlu pohledu) velmi nezdravě a draze (protože z veřejných peněz) podporována a protlačována.
A ze zcela zadubených elektrofilů, kteří objekt své adorace vynášejí na oběžnou dráhu Marsu a možná ještě dál, se mi částečně zvedá žaludek a částečně z nich mám nepokrytou srandu.
Protože
- jak říkal Jan Werich "nad lidskou blbostí se nedá vyhrát, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat"
- a jak říkal můj děda, nesmírně moudrý to muž "budeme-li se všichni řídit zásadou, že moudřejší ustoupí, bude svět nakonec plný hlupáků"
Jestli byl jeden z tisíce Oktávkářů takový, tak je to moc. A přesto se z toho zrodil kult pro bojovníky jako ty...
Vzpomeň si na tehdejší články o Škodě Octavia v časopisech a její až bezhlavou adoraci v téměř jakýchkoli testech... a oprav svůj odhad možná i o více, než jeden řád. Minimálně "na konci milénia" byla Octavia nezpochybnitelným kultem a nedotknutelnou svátostí.
Já ji měl od července 1997 (a že to tehdy byl na našich silnicích, ale třeba i v Německu FAKT unikát) a už tehdy se na mne koukali jako na kacíře, když jsem jim vysvětloval, že je to auto obstojné, ale k dokonalosti má FAKT DOST daleko.
Tehdy mne chtěli kamenovat fanatičtí Octaviáni, dneska fanatičtí Teslofilové 😁 😁 😁
Já ji měl od července 1997 (a že to tehdy byl na našich silnicích, ale třeba i v Německu FAKT unikát) a už tehdy se na mne koukali jako na kacíře, když jsem jim vysvětloval, že je to auto obstojné, ale k dokonalosti má FAKT DOST daleko.
Tehdy mne chtěli kamenovat fanatičtí Octaviáni, dneska fanatičtí Teslofilové 😁 😁 😁
Klasicky blud. Na co se soustředí to potkává. Zkus se jeden týden soustředit třeba na žlutá auta, najednou je taky uvidíš všude.
Hm, to bude asi společností, ve které se pohybuješ. Já tedy mám poměrně široké spektrum kontaktů a známostí, ale že bych kdekoli zažíval takovéhle situace, to se mi nikdy nestalo.
První Octavia byla přijata novináři s nadšením jako revoluce pro Škodu, ale už tehdy byl dost kriticky hodnocený vnitřní prostor (i Felda na tom se zadními sedadly byla líp) nebo jízdní vlastnosti s naloženým autem. Na konci milénia byla naopak Oktávka dost odmítaná, tehdy ještě letěla nenáročná a snadno opravitelná Felicie.
První Octavia byla přijata novináři s nadšením jako revoluce pro Škodu, ale už tehdy byl dost kriticky hodnocený vnitřní prostor (i Felda na tom se zadními sedadly byla líp) nebo jízdní vlastnosti s naloženým autem. Na konci milénia byla naopak Oktávka dost odmítaná, tehdy ještě letěla nenáročná a snadno opravitelná Felicie.
nasi predkove jezdili nekolik tisicileti na obnovitelnou travu a seno, pak 2 stoleti na neobnovitelny uhli a ropu, a ted se bude jezdit nekolik tisicileti na obnovitelnou elektriku
to je pokrok, a ani nejvetsi pesimista na auto.cz s tim nic nenadela
to je pokrok, a ani nejvetsi pesimista na auto.cz s tim nic nenadela
Uhlí i ropa jsou OBNOVITELNÉ zdroje energie - tak asi.
Záleží ako sa elektrina vyrobí. Pokiaľ to bude z uhlia, tak to bude to isté ako s benzínom / naftou.
Člověče...
Komunisti plánovali na pětiletky,
Áda snil o říši na dalších tisíc let
ale kam se na tebe hrabou. Ty víš, jak a na co budeme jezdit NĚKOLIK (dalších) TISÍCILETÍ 😉
No TWL 😁 😁 😁
Neměl bys tu návštěvu lékaře odkládat, fakt ne 😁
Komunisti plánovali na pětiletky,
Áda snil o říši na dalších tisíc let
ale kam se na tebe hrabou. Ty víš, jak a na co budeme jezdit NĚKOLIK (dalších) TISÍCILETÍ 😉
No TWL 😁 😁 😁
Neměl bys tu návštěvu lékaře odkládat, fakt ne 😁
kdyby blbost nadnasela,
tak ty litas jak holubicka
😁 😁 😁
tak ty litas jak holubicka
😁 😁 😁
Tak jo, toptene...
Když víš tak dokonale, co bude (a mimochodem krásně ilustruješ pravdivost mé definice elektrofila https😐/www.auto.cz/diskuse/75094/1 ) - tak se předveď😒br />
Na zítřek mám smluvenou schůzku a vše je již "napevno" sjednáno, takže to již nelze změnit
Kdy, kam a čím přesně se tam dopravím?
A slibuji ti, že přiznám veřejně, pokud se trefíš alespoň ve dvou bodech ze tří
Tak, chutě do toho 😉 😉
Když víš tak dokonale, co bude (a mimochodem krásně ilustruješ pravdivost mé definice elektrofila https😐/www.auto.cz/diskuse/75094/1 ) - tak se předveď😒br />
Na zítřek mám smluvenou schůzku a vše je již "napevno" sjednáno, takže to již nelze změnit
Kdy, kam a čím přesně se tam dopravím?
A slibuji ti, že přiznám veřejně, pokud se trefíš alespoň ve dvou bodech ze tří
Tak, chutě do toho 😉 😉
ty me gumane utvrzujes v tom, ze kdyby se dalo jezdit na blbost, tak ty ses cerpaci stanice
Nepochybuju o tom, že ty seš v tom případě perpetuum mobile.
Bereš mi ta slov a od úst, Čárlí 😁
Hele, třeba Elon dokáže extrahovat lidskou blbost a přeměnit ji na užitečnou energii. To by pak měl TopTen jistotu práce až do důchodu. Dělal by v Giga-fucktory energetickej zdroj 😁
Hele, třeba Elon dokáže extrahovat lidskou blbost a přeměnit ji na užitečnou energii. To by pak měl TopTen jistotu práce až do důchodu. Dělal by v Giga-fucktory energetickej zdroj 😁
gunmane, sorry, ale bylo to silnejsi nez ja 😄
a uznavam, ze to bylo na urovni zemanovych bonmotu
a uznavam, ze to bylo na urovni zemanovych bonmotu
Ale ne, Toptene, teď mi to teprve došlo ŽE a PROČ máš ve svých vlhkých snech o tisíciletích elektrické dopravy vlastně pravdu 😁
---------------------------------------------------------------------------------
Jak zjistil náš reportér z Agentury Wild Duck, Elon Musk hodlá prezentovat svůj nejnovější objev. Nový, nevyčerpatelný a sebeobnovující se zdroj energie.
Shromáždí dostatek elektrofilů, vydestiluje z nich esenciální prvek jejich osobnosti (organickou chemikálii Důležitan Blbičnatý) a tím bude pohánět generátory ve svých elektrárnách. Takto vyrobeným proudem bude následně plnit baterie 😁
A protože nekritických elektrofilů bude vždycky dost a protože se budou vzájemně podporovat, i zdroj Důležitanu Blbičnatého bude nevyčerpatelný a neustále se obnovující!
------------------------------------------------------------------------
TopTene, chlapče jeden ušatá, vždyť ty máš v té elektrické budoucnosti NAPROSTO NEZASTUPITELNOU ROLI. Ty tam, spolu se svými elektrofilními pobratimy, VY VŠICHNI tam budete dělat důležitej zdroj 😉 😉 😉 😉 😉
A energetickou soběstačnost máme zaručenou.
Můžeme jít odpojit ropovody 😉 😉 😉
---------------------------------------------------------------------------------
Jak zjistil náš reportér z Agentury Wild Duck, Elon Musk hodlá prezentovat svůj nejnovější objev. Nový, nevyčerpatelný a sebeobnovující se zdroj energie.
Shromáždí dostatek elektrofilů, vydestiluje z nich esenciální prvek jejich osobnosti (organickou chemikálii Důležitan Blbičnatý) a tím bude pohánět generátory ve svých elektrárnách. Takto vyrobeným proudem bude následně plnit baterie 😁
A protože nekritických elektrofilů bude vždycky dost a protože se budou vzájemně podporovat, i zdroj Důležitanu Blbičnatého bude nevyčerpatelný a neustále se obnovující!
------------------------------------------------------------------------
TopTene, chlapče jeden ušatá, vždyť ty máš v té elektrické budoucnosti NAPROSTO NEZASTUPITELNOU ROLI. Ty tam, spolu se svými elektrofilními pobratimy, VY VŠICHNI tam budete dělat důležitej zdroj 😉 😉 😉 😉 😉
A energetickou soběstačnost máme zaručenou.
Můžeme jít odpojit ropovody 😉 😉 😉
karle, tobe jeste nikdo nerek, ze jezisek, certi, ani to perpetuum neexistuje?
Já si dost často u tvých výroků říkám, jestli skutečně existuješ. Jestli ne, je to úleva.
Já občas dokonce přemejšlím, zda u TopTena dochází k výroKům nebo již přímo k výroNům 😉
1 výrok = 1 výron
Hele, kluci.
Mate neco k veci?
K bateriim?
K energetice?
Ne?
Driv se tady diskutovalo...
PS Cetli jste vubec clanek? Ze se zrejme jedna o velky pokrok? Rika vam to neco?
Mate neco k veci?
K bateriim?
K energetice?
Ne?
Driv se tady diskutovalo...
PS Cetli jste vubec clanek? Ze se zrejme jedna o velky pokrok? Rika vam to neco?
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.