Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeCitroën a jeho záplava novinek pro další roky. Nástupce C4 i C5 nebo revoluční C3
24 komentářů
pevec1
Mám francouzská auta rád, zvlášť citroeny. Bohužel má první příspěvek v mnohém pravdu. A posun z technologicky zajímavých vozů do levé třídy, no nevím, řekl bych, že to značce citroen zrovna moc nepomůže.
Co se týče nových modelů, uvěřím, až uvidím.
Co se týče nových modelů, uvěřím, až uvidím.
del42sa
hlavně že to bude low cost 😉 to je přesně to co Citroen potřeboval jako sůl, ořezat všechnu tu zbytečnou techniku na kost a která podle slov vedení stejně nebyla k ničemu a navíc to nikdo nechtěl, že ? 😁
Nebo ne ? 😉
Renault čeká to samé, zřejmě zruší všechny modely a nechají jen Clio a Dacii. Bravo :yes:
Nebo ne ? 😉
Renault čeká to samé, zřejmě zruší všechny modely a nechají jen Clio a Dacii. Bravo :yes:
mirek661
Cital som ten rozhovor z ktorého autor článku zrejme čerpal a tam celkom jasne zaznelo že citroen bude zastavat rolu mainstreamu a v žiadnom prípade nie lowcost ako pise autor.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
...bylo mi jasné, že tato předražený a až na kost výbavově a zpracováním ořezaný model bude propadák. A (jako obvykle) jsem se v odhadu úspěšnosti tohoto auta nemýlil. 😄
P.S. Někde jsem četl, že výroba elektrovehyklu E-Mehari buď již skončila, nebo se tak v nejbližší době stane, a to (jaké překvapení!) pro minimální zájem zákazníků.... 😁
P.S. Někde jsem četl, že výroba elektrovehyklu E-Mehari buď již skončila, nebo se tak v nejbližší době stane, a to (jaké překvapení!) pro minimální zájem zákazníků.... 😁
frite
že se C5 vrátí mi říkali na prodejně Citroenu už před rokem. Ale co naplat, ten kdo potřebuje auto v roce 2019 nebude čekat do roku 2021 ( a počítám že v reálu budou dodávky až v roce 22).
Mě prostě hlava nebere jak mohli opustit segment střední třídy - a to bývalá C5 sloužila 10 let, takže času měli dost. Opustili třídu která produkuje nějakou marži, tvoří image značky a navíc generuje další prodeje (protože ve slušném autě střední třídy se může vozit ten co rozhoduje co se koupí pro sekretářky, obchodáky, dodávky dělňasům apod.).
Mě prostě hlava nebere jak mohli opustit segment střední třídy - a to bývalá C5 sloužila 10 let, takže času měli dost. Opustili třídu která produkuje nějakou marži, tvoří image značky a navíc generuje další prodeje (protože ve slušném autě střední třídy se může vozit ten co rozhoduje co se koupí pro sekretářky, obchodáky, dodávky dělňasům apod.).
ani mna netesi ze segment strednej mainstreamovej triedy ( mimo firmy ) je v eu defakto uz mrty... ale to mas tak.... ludia dnes uz skor kupia za rovnaku cenu flexibilnejsie SUVecko s rovnakym kufrom aj razvorom ako nejaky megakombik... aj znamy co mal 407 kombik... tak dnes uz miesto neho ma tucsona.... a ver mi ze posluzi mu rovnako.. navyse je kompaktnejsi .. v meste sa mu s tym aj lepsie parkuje aj ma lepsi vyhlad... a paradoxne aj ked je kratsi tak mas tam aj viac miesta v kabine lebo je vzdusnejsia ako v klasickom osobaku ... aj nasuipovanie je pre cloveka po 50tke do SUVecka uz asi prijemnejsie ako do nizkeho sedany... aj na vikend na chalupu mu je to tiez lepsie ako 407 s megapravismi .... takze ja toto fakt chapem... volil by som totiz tiez radsej SUVecko ako akykolvek sedan ci kombik s podobnym razvorom/kufrom aj cenovkou ..... ono ak nie je raz zaujem a vyroba me***danu bola stratova tak asi to takf nema zmysel riesit... jednoducho tie dnesne 5m sedany hrajuce sa stale este na strednu triedu to uz fakt zacina byt okrajovka ... a prave aj ten ich neustaly a nezmyselny narast rozmerov to len cele zaklincoval ze su uz tam kde su... teda coraz viac na na okraji zaujmu beznych zakaznikov
mna len skor mrzi ten spominany nastupca C4-ky... lebo tu hatchback kludne mohli aj nadalej ponechat... a ten spominany cross spravit nadalej popri tom hatchbacku... tak ako to ma napriklad honda s HR-V ktora ale nadalej ma aj civica v C segmente .... a podobnych pripadov je fakt viac... CX-30 vs mazda 3 .. ceed vs xceed ... corolla vs C-HR a pod
mna len skor mrzi ten spominany nastupca C4-ky... lebo tu hatchback kludne mohli aj nadalej ponechat... a ten spominany cross spravit nadalej popri tom hatchbacku... tak ako to ma napriklad honda s HR-V ktora ale nadalej ma aj civica v C segmente .... a podobnych pripadov je fakt viac... CX-30 vs mazda 3 .. ceed vs xceed ... corolla vs C-HR a pod
Ta debata jestli kombi nebo SUV je stejně věčná jako zbytečná.
Někdo má auto na ježdění, někdo na nastupování a parkování. Kombi lépe jezdí, do SUV se líp nastupuje.
Já radši jezdím, tělesně se snažím udržovat v kondici, nastupování mi problém nedělá, takže moje volba je jasná, jinak ať si každý koupí co chce.
Když už je článek o Citroenu - C5 aircross je prostorově bohužel tragická - ač je poziciované jako středně třídní SUV a má základ v Peugeotu, které už jakousi praktičnost má (ale pořád do něj nenaložím jako do C5 kombi).
Někdo má auto na ježdění, někdo na nastupování a parkování. Kombi lépe jezdí, do SUV se líp nastupuje.
Já radši jezdím, tělesně se snažím udržovat v kondici, nastupování mi problém nedělá, takže moje volba je jasná, jinak ať si každý koupí co chce.
Když už je článek o Citroenu - C5 aircross je prostorově bohužel tragická - ač je poziciované jako středně třídní SUV a má základ v Peugeotu, které už jakousi praktičnost má (ale pořád do něj nenaložím jako do C5 kombi).
Přesně tak. Nejraději mám berliny, tedy italské sedany, ovšem liftbacky také smím, jsou praktičtější. Sportuji a za volantem se také rád svezu na zajímavé zvlněné silnici se solidním povrchem. Honit se po rovině odmítám, to je pro osly za volantem. Staregii v případě Citroenu chápu, rozvíjení konceptu jednoduchého Cactusu považuji za jeden s perspektivních trendů, pokud bude spolehlivý a jízdně alespoň solidně neutrální, tedy aktivně bezpečný. Ty, co zdržují svým pížením se v zatáčkách, považuji za kandidáty vrácení řidičáku a výrobce auta, který to plížení jeho vlastnostmi vynucuje, na okamžité zavření krámu.
seXholka1995
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
a vieš prečo ??
je VW pozitiv
A rozdělovat auta na zženštilá/chlapácká je problém jen těch co si svou příslušnost k pohlaví potřebují potvrzovat a pak si koupí do města nějakou pitomost jako pick up a podobně..