Nejen u Dusteru dala nabídka motorů těm modelům tvrdou ránu. Pro Sandero není 1.0 SCe dobrou náhradou staré dvanáctistovky, 1.0 TCe zase zvedá cenu docela vysoko. U Dusteru je motorová nabídka taky docela nezajímavá.
Taky si myslím, že zákazník Dacie je spíše ten, který chce jednoduché auto. Ovšem i zde se asi bojuje s flotilovými emisemi, takže něco udělat musí.
Čas ukáže, jaké zákazníky mají.
Na Dacii emise doléhají poměrně dost, její čísla šla do háje už v lednu, kdy pandemie ještě neúřadovala... zřejmě teda Dacia předregistrovala dost aut koncem 2019.
Sandero sa v prvom štvrťroku v európskych predajoch medziročne prepadlo o 41% a medzi malými autami kleslo na 8. miesto. Na Slovensku si o 46 percent polepšilo.
Duster za rovnaké obdobie hlási medziročný pokles o 49 percent, ale stále je 4. najpredávanejším malým SUV. Na Slovensku mal prepad o vyše 50 percent
Je mi úplne jasné, že každému teraz zavarila pandémia, ale celkom by ma zaujímalo, či sa už do tých výsledkov nepremieta aj nezáujem automobiliek predávať viac áut kvôli flotilovým emisiám. Alebo to pri Dusteri domrvili ponukou motorov?