Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW a Ford ladí dohody o sdílení techniky i v době koronavirové

Pandemie koronaviru sice zasadila automobilovému průmyslu pořádnou ránu, jednání o spolupráci automobilek VW a Ford ovšem neohrozila. Ba naopak.
Zpět na článek
18. 5. 2020 08:05
Re: Je to pořád dokola - obrovské náklady na vývoj...
Ja ziju ted nekolik let v Londyne.
Ty investice do EV se delaji kvuli celemu svetu, ne kvuli CR. CR je malicka pochop to je asi tak velky jako jedno mesto ve kterem zrovna ted ziju.

CR je 10 milionu z 600 jen v EU a asi z asi 2,5 miliard lidi, kteri tvori ten trh cely (tj kde se ty EV budou v dohledne dobe prodavat a to vynechavam Indii).

A tys neodpovedel na mou otazku.
Avatar - Ozzman
18. 5. 2020 07:37
Re: Náklady na EV?
Víš, že pro ten kamion mi to nepřijde tak špatné? Pokud se by se přeprava na delší dálku realizovala takto z prekladiste A do B a pak rozvezla menšími dodávkami, ubyde kamionu a taky jejich emise se počítají, takže pro nás by to znamenalo více spalovaku a kamion neblokujici předjížděci pruh :D A nebo... Co udělat něco tak zvraceneho a vrátit ten náklad na ty speciální elektrické náklaďáky, které jezdí po své vlastní trase, takže nezacpavaji silnice a jsou tu někdy od 30.let 20. Století.... Říká se jim... Vlaky :D
18. 5. 2020 03:46
Re: Náklady na EV?
Ta sedla! Ale v Německu jsou fakt takoví šílenci, že postavili kus dálnice opravdu s trolejemi, ze kterých odebírá proud experimentální elektrický kaminon! :D :D :D
17. 5. 2020 17:31
Re: Je to pořád dokola - obrovské náklady na vývoj...
A proč se oháníš Evropou, potažmo Anglií? Ty tu nežiješ? Pro mě je důležitý, jak to tu vypadá, kupuju auta tady - nová i ojetá, ty ne?
17. 5. 2020 16:37
Re: Je to pořád dokola - obrovské náklady na vývoj...
Boze prece CR neni trh pro EV, tady nejsou ani nabijecky a lidi jsou radi, kdyz jim vyjde na oktavku v zakladu.

Mimochodem cisla z koronaviroveho zacatku roku 2020, to je hodne relevantni.

Treba anglie 72 tisic EV za lonsky rok 2019. Zadny velky procento, ale 72 tisic neni malo. Letos se pocita s 100-120 tisic (protoze Tesla M3 prisla loni az v pulce roku).
A tam ted dotace neni, jen uleva na zakonne par stovek.
17. 5. 2020 13:03
Re: Je to pořád dokola - obrovské náklady na vývoj...
Tak z nuly se o 100% rychle roste, že? Dej sem absolutní číslo ;-)

Fajn pár ti těch čísel dám:

2019 - celkem se v ČR prodalo 249915 aut, z toho 649 ks EV = 0.43%
2020 - celkem se v ČR prodalo 60873 ks aut, z toho 868ks EV = 1.43% a z toho 534ks dotovaného Citigoe...

Takže panečku to je fakt rána :-[]
17. 5. 2020 11:53
Re: Je to pořád dokola - obrovské náklady na vývoj...
Nojo, vzdyt ten EV trh roste kazdy rok o vic jak 100% co chces vic, milion procent?

Ze se ve svete snazi snizit lokalni emise ve mestech, kde zije X milionu lidi na hromade, to je podle me pochopitelny.
To, ze jsou ti kdo delaji regulace idioti a neumi rozlisit mezi potrebami maleho mesta a metropole a kazdy pravidlo plati pro vsechny, to je jiny problem (a je to fakt problem).

Kazda ucebnice ekonomie 101 ti ale jasne vysvetli, ze volny trh a ekologie nejdou ruku v ruce a musi se to korigovat, jinak vsichni hebnem.

A ty investice do autonomie to vysvetlis jak?
17. 5. 2020 11:21
Příspěvek připomíná spam. Je do rozhodnutí administrátora dočasně skrytý.
Avatar - Ozzman
17. 5. 2020 10:44
Re: Náklady na EV?
Takže zavedeme po celé Evropě troleje ! A pak to bude easy, ty si to vyřešil !
17. 5. 2020 09:38
Re: Náklady na EV?
jako ze by ti pridelali na vagn pantograf?
17. 5. 2020 09:02
Náklady na EV?
Jak je možné, že malé firmy dokáží vyrábět trolejbusy? Že tu elektromobilitu zvládnou?

Neměl by se raději VW a Ford sloučit se Škoda Transportation?
17. 5. 2020 08:42
Re: Je to pořád dokola - obrovské náklady na vývoj...
Tak kdyby o to byla tak velká rvačka, nemyslíš si, že by prodeje elektroaut vypadali úplně jinak? Investují do toho, protože musí... Pokuty za překročení emisních norem jsou likvidační :no:
17. 5. 2020 08:33
Re: Je to pořád dokola - obrovské náklady na vývoj...
Bla bla bla.
Tak mi teda vysvetli proc by do toho VSICHNI investovali, kdyz to podle tebe pry NIKDO nechce?
Tva myslenka nejak nema hlavu a patu.
Muzes mi to vysvetlit, rad se priucim.
16. 5. 2020 22:48
Je to pořád dokola - obrovské náklady na vývoj...
elektrovehyklů a systémů autonomní jízdy - přitom právě tyto věci je to poslední, o co má běžný zákazník zájem. Ten totiž chce, milé automobilky, hezká, bezpečná a pohodlná auta s nízkou spotřebou a nízkoemisními SPALOVACÍMI motory, které si pak (s radostí) bude řídit sám!!! Stejně už několik automobilek na férovku přiznalo, že autonomní jízda je minjimálně v nejbližších 20 letech technicky i právně nerealizovatelná!