Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Italský Jeep Compass nabídne benzínovou 1.3 s automatem a čtyřkolku pouze s hybridem

48 komentářů

Ota4
Nová dvojspojka. Doteď měla 6st
Anonym
Za 15 let to bude mít jeden válec a dvacet kvaltů.
Nebo
Žádnej válec a jeden kvalt.
Anonym
s tím, co si představím, když se řekne "džíp", jen hodně málo společného...
Avatar - Ozzman
Ozzman
A mne to zase příjde v záplavě změti pseudocrossoverů jako hezké menší SUV klasických tvarů, chvíli jsme po něm koukali.
Anonym
Však právě...menší SUV.
Já těma představama myslím wilíka, (grand) čerokéze, wrangléra jako měl nyk slótr.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak z čerkoeze udělali nevzhlednou hroudu 😐, GC se mi líbí pořád a ten zbytek mne nějak obchází, Wranglérem jsem jezdil, s italským dieslem, nejelo to špatně, ale kromě toho, že by byla sranda se s tim vlétě odkapotovanym vozit po Praze, tak nevím, k čemu bych ho chtěl 😁 Nejlepší Jeep, kterým jsem jezdil je starý čerkéz s čtyřlitrem, to má alespoň zvuk 😁
Avatar - Anonym
Anonym
No Jeep s 1,3 je fakt velká parodie. 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To víš, pro Evropu to "vylepšili".
V USA nabízejí co vyžadují zákazníci, v EU o tom co dostanou zákazníci rozhoduje RVHP pardon EP/EU/EK. :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - Anonym
Anonym
Naštěstí se pár věcí dá z USA pořád dovéz, jako třeba Wrangler / Gladiator s 3,6 V6 Pentastar atd atd.
Speed
A proč tak objemný motor. Nestačilo by 2 válcové triturbo 0,8? 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, doteď to mělo 140k 1.4Tjet...takže to takový rozdíl není a na auto této velikosti to stačí.
Speed
Možná jsem jako majitel Mazdy 2,5L trochu postižený, ale na velikost tohoto typu auta min.2 litr. Vše menší půjde velmi rychle do kytek.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nevím, proč by oturbený čtyřválec měl jít do kytek, navíc na výkony té 2.5l Mazdy dnes stačí foukaná 1.5tka 😊
Avatar - Anonym
Anonym
Optimální motor pro Compass je 2,4 R4 s 175+ HP

Cokoliv jiného je velká trapárna 😄
Ota4
Tak ta 1.3 pojede určitě lépe než utrapena 2.4
Anonym
Co bereš? Přestaň s tím.
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně, 2,4 je strašně utrápená. Jel si v tom někdy? Já měl měsíc 2,0 Caliber 160 HP a to jezdilo výborně.
Ota4
Takže atmo 2.4 175koni pojede lépe než oturbena 1.3 ktera má 130 nebo 150 koni a 270nm????? Hlavně v pruznosti bude 2.4 v zadeli.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, ale Barik si pak najdu jednu věc, v které je ta 2.4 lepší, třeba, že má větší objem, nebo spotřebu a bude ti to tady v diskuzích omlacovat 😁

Onehdá se tu vysmíval s nějakou Amerikou s 2.7V6 , která měla asi o 10 koní víc, než 2.8 V6 od VW v Superbiu 1, že VW dokázal vydolovat z většího objemu méně kw... ale už neviděl, že ta Americká krabice jela na stovku i s tím motorem o 2s pomaleji a V max byl asi 20 km/h nižší 😒] 😒]
Ota4
Ok to mi stačí.
Avatar - Anonym
Anonym
Převodovka, Ozzmane, převodovka 😄

5 kvalt v superbu vs 4 kvalt v Sebringu.

Kombinovaná Spotřeba obou aut identická 9,9 L. Ale amerika motory neumí vid 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, koncern mel tedy slabší motor a o tolik lepší převodovku, že to auto Sebring setrelo rozdílem třídy. Budu si to pamatova 😊. K čemu je mi ten velký motor, když mi ujede i oturbeny R4? 😊
Avatar - Anonym
Anonym
Trošku lepší zrychlení dané převodovkou a vyšší maximálka, což může být víc faktorů vč. omezovače je rozdíl třídy jo.

aha, hmm 😄
Anonym
twl meleš srance a čísla z papíru.
Jasně, že pojede líp.
A nehádej se.
Tady si píšeš s fostekem.
Avatar - Anonym
Anonym
The 2.4L MultiAir® 2 - 184 HP a 243 Nm.

Pojede to určitě hůř jak něco se 130 HP a turbíčkem a taky to turbíčko bude víc spolehlivé a déle to vydrží, najede víc km vid .

Jde to to, zda se jim to konečně povedlo sladit s 9.st převodvkou ZF, to byl hlavní zádrhel v pružnosti a v tom jak hladce to řadí.
Ota4
Tak možná absolutní zrychlení bude možná o trošku lepší ale pružnost-tedy uživatelská privetivost určitě ne. 150ti konova verze už by 2.4 smazla ve všem. O tom že by měl fiat problémy se spolehlivostí svých motorů nic nevím. Naposled možná 1.4 12v barava marea a nebo 1.8 16v barcheta stilo.
Mr.Murphy
Ale zas to dozene spotrebou 12 ve meste 😉
Speed
Tak jako určitě. Stačí. Než se po...re
Anonym
Tak zase...když ho koupíš novej, třeba 5 let a 150tis záruka (to stojí pár šušní) tak je ti to asi jedno, ne? A netaháš s sebou zbytečnou váhu. Hele, ta 2.5 ka (nechci googlit) to je R4 stejně ne? ...a prej nějakej udušenej je.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
V Mazdě si to zaplaťpánbu nemyslí !!!! Mazda :yes: :yes: :yes:
Foukané 1,5 :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Anonym
Jseš maskovanej Mazda66 že jo? A už nám to zase cpeš? To snad ne.
Jestli ne, sorry.
Jinak máš pravdu.
Ideál do tohoto 2.0 nafta v automatu, když jezdíš míň, klidně podobný benál.
Speed
??????
Anonym
Už jsem dával edit, ale jaks odpověděl, už to nešlo.
Už vím, že nejsi a OMLUVA.
Ten vohnout má M6 a ty koukám nějaký to jejich SUV. Sorry kámo.
Speed
JJ, CX-5. Spokojenost :yes:
Anonym
Nějak se nám tady rozmáhá takový nešvar...
Poslední dobou nějak moc diskutérů s mazdím SUV a všichni jen chválej 😁
Včera tady bylo to samý.
OK, užívejte!
Speed
Asi něco dělaj dobře, klucí japonský. Ale v poho. Nejsem skalní. Pár motorizací jsem vyzkoušel a prostě mi Mazda sedí. Nic víc, nic míň.
Ota4
Ne ne T-Jet to nebyl. Multi air to byl!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pro mne je vše od FCA Tjet 😁
Ota4
Tak to potom jo
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tuším to byl Multiair, ne T-JET.

EDIT: aha, nejsem první. Každopádně na tu váhu to chce podladěný dvoulitr.
Renoo
A ten jako nahradili hybridem? Emise euro6dT přece plnil...To byl jediný normální diesel, který měl dost síly a navíc šel pro šetřílky pořídit i s manuálem a AWD a na druhé straně pak s automatem a AWD. Kombinace pro každého, výkonu tak akorát.
Anonym
To je takový obyčej v týhle době. Šestnáctiletí spratci buzerujou OSN, bukvice se vdávaj a zákazníkům se bere zboží, který chtějí a cpe se jim, co nechtějí. :-!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Při pohledu na tabulkovou spotřebu 1.4 bylo jasné, že přijde nějaká zrada, ale tohle je ke zblití. Jednak si nejsem jistý, že víc downsizingu je ta správná cesta pro dosažení reálného efektu, ale budiž. Jenže Jeep ve dvoukolce je zločinem proti lidskosti a podmínit čtyřkolku plug-inem, který plnohodnotně využije jen někdo, to je zvěrstvo. Dosavadní Compass má dvě (!) různé verze plnohodnotné čtyřkolky. O tom, co to udělá s cenou, nemluvě.

Stupidní flotilové emise. :no:
zlysoused
jestli se budou dál dovážet i nějaké z Amerických verzí. Jinak motiv téhle změny je jasný. Snížit flotilové emise CO2.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Aby si člověk mohl koupit Jeep v normální motorizaci a ve čtyřkolce, bude ho muset "pašovat" z USA. Tomu říkám pokrok.
Avatar - Anonym
Anonym
z USA se toho vozí mraky https😐/www.sauto.cz/…adiator/18599428?…

https😐/www.sauto.cz/…herokee/17742892?…

V Ofiko nabídce je akoráta Grandčíro i s tím největším motorem https😐/www.sauto.cz/…herokee/18709063?…
nevimdal
V americe tyhle auta řídí ženský a těm je jedno co je pod kapotou. To samý u Chevroletu model Equinoxx, kterej už asi dva roky má pouze 1.5 turbo. Malý motory v těchto menšísh SUV nejsou žádná novinka.
Avatar - Anonym
Anonym
je tam ještě 2,0 R4 LTG s 252 HP.

Pravda, přechozí generace měla 3,6 V6 LFX, tady podladěný na 300 HP (v Camaru dával 323 HP).