Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Záchrana Nissanu v Evropě? Zřejmě konec sporťáků a důraz na SUV

11 komentářů

Anonym
že japonský auta nejsou můj šálek čaje (Bože, jak je ten fostek dnes diplomatický!)
Ale sakra spousta lidí je má rádo, i já si nějaký koupil a prostě se mi nelíbí...že je v podstatě vyžene evropská ekofašistická parta pablbů v Bruselu.
Vím, vím, že problémy Nissanu jsou globální, ale v takové chvíli firma volí restrukturalizaci a samozřejmě nejdříve odejde z trhů, kde se jí nejméně daří. No a to je Evropa. Proč asi. Nedají se tady v podstatě už prodávat normální auta.
Mino 1
Predaje Nissanu v Europe ako na hojdacke uz dlhodobo. Za 2019 tu predali skoro 400.000 aut, kym v 2017 to bolo este 560.000. Vratili sa tak cca na uroven r. 2009. Problemy ma uz dlhsie a zvalit to cisto len na Brusel by nebolo uplne fer.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Vždy se mi na Nissanu líbilo, že uměl jednak výborná a relativně dostupná sportovní auta a jednak většinou solidní offroady a SUV. Jestli utrpí "syndrom Mitsubishi" a vrhne se výhradně na výrobu tuctových crossoverů, bude to smutné. Navíc časy, kdy drtili trh Kaškajem, jsou dávno pryč.

Asi je to nastupující trend, že automobilky, pro které evropský trh není stěžejní (tzn. mimo VW, Renault, PSA, Toyotu a možná Ford), nabídku výrazně omezí, protože vrážet šílené částky do vývoje technologií, které mimo šíleně přeregulovaný EU trh nemají uplatnění, nedává smysl.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tak ono to vypadá, že nabídky budou omezovat všechny značky. Doby, kdy se vymýšlely nové třídy pro nové modely, zase na chvíli ustoupí. Už teď někteří výrobci plánují nahradit více modelů jedním (bohužel nejčastěji cross nebo SUV).
mrazik
A tak co si budeme nalhavat, drive automobilkam stacili tri-ctyri modely 😒br /> Polo - Golf - Passat
Fiesta - Escort - Mondeo
atd.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
No právě. A dnes jich máš kolik? V každé třídě ještě tři varianty - klasiku, MPV, SUV... t
Avatar - del42sa
del42sa
Stejně krachnou 😉 , jako Renault 😒]
Meky
sa vydal zaujimalvou cestou.
Kaskaj stoji v pouzitelnej vybave okolo 25000 €.
Model na dochodku, so zakladnym benzinom.
v nafte 27000 €.

Kto si to kupi za tie peniaze by mal vratit obciansky preukaz a posunut sa k psychiatrovi.

Pritom nedavno (cca 2 mesiace dozadu) rovnake auto bolo o 5000 € !!!!!!!! lacnejsie.

Ako hovori klasik - Vam musi jebať chalani..
Avatar - hugino
hugino
Môj názor je taký že ak automobilka nemá v ponuke auto segmentu C tj.Focus,Golf,Astra atď tak jednoducho je odsúdená prakticky na zánik viď Alfa alebo Lancia alebo Nissan.Nie každý chce SUV alebo Crossover.A to som čítal že Renault chce zarezať Megane.Reálne aspoň v mojom okolí je drvivá väčšina áut v segmente BaC ktoré plnia funkciu rodinných áut.Takže pokial Nissan neurobí konkurencie schopné auto ako v minulosti napr. Almeru povedzme v cene 15-17 000 Eur bude mať velké problémy naďalej. :no: Aj keď Qashqai aj nový Juke sú pekné.
Meky
Píšu, že Nissan v Európe konci.
Tommy911
Tak asi si musime na to zvyknut ze niektore sportove modely automobilka vypusti. Co je teda smutne ze tu budeme vsetci jazdit v nevyraznych krabiciach. Ale doba je taka ze ani mladi ludia netuzia po sportovych autach. Nejaky kombik, alebo SUV je je pre nich vhodnejsie, pohodlnejsie, vacsi priestor, viac ludi sa odvezie, mensia spotreba, a ked si vyberu este motor s turbom tak v podstate aj to zrychlenie maju podobne a na tu ich sportovu jazdu im to staci 😒
Ale v porovnani s tymto mojim nazorom nerozumiem preco sa tak uz roky dari trebars Mazde MX5 😁