Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot odhaluje chystanou techniku. 1.2 PureTech bude mildhybrid, přijde i dvouspojka

Skupina PSA už začala elektrifikovat svoji nabídku, když letos uvedla na trh řadu elektromobilů a plug-in hybridů. Do budoucna se nevyhne ani mildhybridům.
Zpět na článek
21. 5. 2020 11:01
21. 5. 2020 12:50
21. 5. 2020 13:17
21. 5. 2020 14:41
21. 5. 2020 14:59
21. 5. 2020 15:14
21. 5. 2020 14:51
22. 5. 2020 12:26
22. 5. 2020 13:59
28. 5. 2020 16:32
Avatar - del42sa
21. 5. 2020 09:30
PSA mildhybrid 2021
No bravo PSA, konečně v roce 2021 PSA budete schopní vyrobit nějaké auto s mildhybridním systémem :D :no:

Jen pro představu, v době kdy Citroen byl ještě brán jako průkopník nových technologií měli hotový prototyp Xsara Dynalto a Saxo Dynavolt a později Xsara Dynactive což byl v podstatě plugin hybrid.. Psal se rok 1998 a 2000, to je panečku nějakých 22 let nazpátek ;-)

http://www.citroenet.org.uk/…op/scoop-02.html
http://www.citroenet.org.uk/…lto/dynalto.html#…

https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…

to bylo ještě v sloganu: "Citroen Creative Technolgy"

škoda mluvit....
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
21. 5. 2020 13:25
Re: PSA mildhybrid 2021
My jsme s novým Berlingem Family na výsost spokojeni.
Je to velké auto ale motor 1,5 HDI 96 kW a 8-stupňová převodovka AISIN excelují.

Bojím se spíše že to všechno mild hybridem a 2-stupňovou převodovkou zkurwí.
Jinak Citroën Bravo !!!
21. 5. 2020 13:58
Re: PSA mildhybrid 2021
No, ten 8mi stupňoví automat je opravdu skvělý. Doufám, že ho tou dvojspojkou nenahradí úplně, ale zůstane v nabídce (i když tomu moc nevěřím). Dvouspojka je co do komfortu horší než hydroměnič....
28. 5. 2020 16:25
Re: PSA mildhybrid 2021
Ale bude čínská. Za chvíli bude PSA celý čínský. Číňané asi věděli, proč nenechali PSA zkrachovat.
21. 5. 2020 11:01
Peugeot
Zdarec.
Má peugeot nejaké auto momentálne na trhu, ktoré by sa dalo charakterizovať ako neporuchové? Hľadám niečo pre 4och veľkých pasažierov, s benzínovým agregátom v automate. Kufor aspoň 400l, je jedno či sedan, liftback, kombi, SUV, crossover atd.
Dík za skúsenosti.
2008, 3008, 5008 sa mi páčia.
Rozbalit vlákno
5
21. 5. 2020 12:50
Re: Peugeot
Pro 4 velke pasazery a velky kufr jednoznacne 5008, ktera aktualne neni za spatne penize. S motorem neporadim. O poruchovost bych se nebal, auto je na trhu hodne dlouho.
Avatar - WinDiesel
21. 5. 2020 13:17
Re: Peugeot
Zeť si koupil Berlingo family nebo jak se to jmenuje
a …………………… VYNIKAJÍCÍ.
Každý den to chválíme jako to Citroen dotáhl do dokonalosti, není tam jediná moucha 8-stupňový Aisin je boží.

Je velká chyba jít do 2-spojky
21. 5. 2020 14:41
Re: Peugeot
Aktualne benzinove motory nemaju nejake extra problemy, resp mali by uz byt vyriesene. U 1.2 Puretech ta mohla stretnut rozpadavajuci sa rozvodovy remen - zvycajne menene na zaruku rovno s celymi rozvodmi. Kamos na 3008 absolvoval vymenu pri cca 80k km. Uz by mal byt remen z noveho materialu. Mna tento problem ale nestretol a s motorom som bol spokojny (308SW). 1.6 Puretech ma o poznanie viac vykonu, spotreba prakticky rovnaka, idem akurat na buduci tyzden na garancny servis, tak som zvedavy ako to vyzera. Zatial ziadne problemy (5008). Osobne by som siel do 1.2 114kW ak je uz pri niektorom modeli dostupny. Spolahlivosti by som sa nebal, zaruky su pomerne dlhe a pristup sa lisi od dilera k dilerovi - tak ako vsade.
21. 5. 2020 14:59
Re: Peugeot
1.2 PureTech nebrat! Nachylny na palivo, dokonca v technicaku mam iba 98 oktan, tankujem EVO100 a žeby to išlo nejako dobre sa povedať neda, prvých 20 tisic v pohode ale potom klesanie a vibrácie na voľnobehu, pri 40k menené komplet rozvody lebo remeň sa doslova rozpustal v oleji. Auto niekedy vynecháva, pri 48k výmena sviečok (nepomohla), momentalne servis doporučuje kompletnú dekarbonizaciu motora! Podotýkam že jazdené väčšinou prímestské trasy, a servisný interval vždy 1 rok/15 tisic. Keď už benzín tak 1.6 puretech (kedysi THP), tam už majú vychytanu väčšinu chýb, len nejazdiť v eko režime lebo tiež problem s karbonom
21. 5. 2020 15:14
Re: Peugeot
Nachylne na palivo boli prve verzie. Od 2017 toto nie je problem, posuval som kvoli tomu auto do vyroby a tankovana iba 95. Rovnako ako dalsie 1.2 v mojom okoli u znamych. Jediny co mal problem s remenom, ale nove by mali byt uz poriesene. Dekarbonizacii sa nevyhne casom ziaden priamovstrek.
21. 5. 2020 14:51
Chyba
Skoda že chcú ten Aisin vymenit, mal som možnosť vyskusat spolu s 2.0 HDI a funguje skvele, dodáva tomu motoru krídla.. Dvojspojky sa trochu obavam, napríklad s DSG skúsenosti moc dobre nemam.
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2020 12:26
zaruky
Peugeot nie sú dlhé.
Záruku má pezot 2 roky, dlhšiu si môžeš dokúpiť. A nie je to záruka, len asi nejaká poistka.

Pre info, na 5008 predĺženie záruky na 7 rokov, 160000 km - teda niečo, čo má Kia ako štandard!! Stojí v pezote 2235€!!!!!

Asi vedia prečo toľko pýtajú ;-)
Rozbalit vlákno
2
22. 5. 2020 13:59
Re: zaruky
Standard je 4r/80k km. S moznostou predlzenia do 8r/200k km s moznostou modifikacie ako veku, tak km alebo oboje naraz. Predlzovat zaruku mozes aj viackrat pocas tejto doby kym je auto v zaruke. Ak mas zaruku 2r, bude to najskor predvadzacka alebo "specialna" predajna cena, kedy clovek vybabral len sam so sebou.
Zaujimalo by ma co myslis pod pojmom, ze to nie je zaruka ale nejaka poistka. V zmluve som nenasiel ziadne vyluky, ktore by napriklad vylucovali motor alebo ine dolezite a drahe komponenty. Iba spotrebak - co je vo vyluke uplne vsade.
EDIT: A ani s tou cenou nemas pravdu, na 7r/160k je to ako sucet sum, odpocitaj si standard. Cize 2235 - 512 =1723. Tych 2235 plati v pripade, ze nemas ani ten dodavany zaklad.
28. 5. 2020 16:32
Re: zaruky
PSA je skoro ve všech statistikách spolehlivosti hodně vzadu. Dávají peníze jen tam, kde je to na první pohled vidět. Třeba materiály v interiéru jsou OK.