Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Novinky Fiatu: Příští Tipo jako konkurence pro Qashqai a konečně i nové Punto

Fiat pracuje na rozsáhlé proměně své modelové nabídky. Pomůže tomu už i spolupráce se Skupinou PSA?
Zpět na článek
25. 5. 2020 11:44
25. 5. 2020 12:08
25. 5. 2020 12:28
25. 5. 2020 13:08
25. 5. 2020 13:27
25. 5. 2020 13:30
25. 5. 2020 15:34
25. 5. 2020 15:51
25. 5. 2020 17:31
25. 5. 2020 18:17
25. 5. 2020 20:06
26. 5. 2020 05:04
25. 5. 2020 13:06
25. 5. 2020 13:33
25. 5. 2020 13:49
25. 5. 2020 13:58
25. 5. 2020 14:02
25. 5. 2020 14:18
25. 5. 2020 15:36
25. 5. 2020 16:39
25. 5. 2020 19:03
25. 5. 2020 15:20
25. 5. 2020 11:12
Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu. Třeba to někomu bude stačit.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - speedfred
25. 5. 2020 11:25
Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
Je to smutné, že automobilka ktorá mala tak pekné a úspešne autá v minulosti skončila takto.
Uvidíme ako to dopadne s AR či Mase.
25. 5. 2020 11:33
Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
No taky Peugeoty, ale výsostné znaky AR nebo Maserati. ;-)
25. 5. 2020 11:49
Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
Třeba je udrží. Nejen tyto značky asi také rozhodovaly.
25. 5. 2020 12:43
Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
Snad ano, beru je jako rodinné stříbro Fiatu.
Avatar - pradeda777
25. 5. 2020 11:46
Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
Ano, je to smutné. Bohužel podcenili nástup Korejců na evropský trh a ti je připravili o tradiční zákazníky. Myslím, že k této situaci přispěla i Škodovka, která se v porevoluční době časem "vyšvihla" do segmentu trhu kde Fiat silně působil.
25. 5. 2020 12:42
Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
Fiat dobrovolně rezignoval nejdříve na vyšší střední (tam dnes z evropského mainstream není nikdo), pak na střední třídu, pak do nižší střední nasadil primárně levnější Tipo a vzdal se soupeření s tradičními výrobci. Nakonec i třídu supermini po ukončení Punta vysadil.
25. 5. 2020 13:19
Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
Přesně tak, byla to dlouhá léta nepřetržitá modelová defenziva. Strašné a trestuhodné, jak se Fiat v Evropě nechal po léta vytlačovat z masových segmentů! :-( :no:
25. 5. 2020 11:25
Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
ked to zdielanie funguje pri inych koncernoch, mozno to bude fungovat aj tu
25. 5. 2020 11:30
Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
Jak jsem psal. Třeba to někomu bude stačit.
25. 5. 2020 11:33
Re: Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
Nevim kdo potřebuje další preznackovanou 208 a corsu
25. 5. 2020 11:35
Re: Re: Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
Jestli to tak dopadne je to hodně smutné. Na druhou stranu nechápu na co tedy udelali nové motory firefly kdyz by panda a punto byli pezoti.
Avatar - wakantanka
25. 5. 2020 11:46
Re: Re: Re: Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
Platforma môže byť od PSA a motory si môže Fiat dávať svojej viď 124 Spider.
Avatar - lamal
25. 5. 2020 12:22
Re: Re: Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
pride ti to ine medzi Audi, VW, Skoda, Seat ?
25. 5. 2020 12:25
Re: Re: Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
Už jsem odpověděl. Třeba to někomu bude stačit.
Avatar - lamal
25. 5. 2020 12:35
Re: Re: Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
ideal by bol kazdy zaklad originalny s tym suhlasim... ovsem pre Opel i Fiat to bude podmienka aby prezili, mozno ´´raz´´ budu mat opat na to aby robili svoje veci...
Avatar - wakantanka
25. 5. 2020 12:59
Re: Re: Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
Posledné Punto a Corsa boli tiež platformovo spriaznené modely. Každý výrobca si do svojho modelu dával aj svoje, aj cudzie motory. Zvonku príbuznosť tiež veľa nenaznačovalo a obe sa veselo predávali všade. Ak zvolí FCA a PSA podobný prístup nevidím žiaden problém. Pod plechmi skrytý skelet a platforma od PSA, vonkajší kabát, interiér a motory od Fiatu.
25. 5. 2020 13:23
Re: Re: Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
No jo, ale malé Fiaty se vždy vyznačovaly až zázračnou prostorností (vůči svému půdorysu). Už od dob Una (až do posledního Punta) totiž geniálně těžily ze své nadprůměrné výšky. Ale ta se nyní kvůli debilním emisím CO2 nenosí. Proto je nejnovější generace hatchbacků B segmentu tak placatá a výsledkem je zoufalá malá prostornost (proti předchůdcům). Zvláště patrné je to právě v případě nové generace 208 a Corsy. Pokud by tedy nové Punto nemohlo dostat ve srovnání s těmito modely o pár cm vyšší karoserii, jedna z jeho největších předností bude fuč! :-( :-( :-( Třeba by v takovém případě nové Punto mohlo dostat alespoň delší rozvor... ;-\
25. 5. 2020 14:10
Re: Re: Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
K8mo, nemůžu se po čtení tvého příspěvku zbavit dojmu, že cestuješ zásadně v cylindru anebo po vzoru Afričanek se džbánem vodx na hlavě... :D :D :D
Ale prostě jsi asi jen velkej. Mě jen připadá, že vzduchu nad hlavama se vozí dost v SUVkách napříč segmenty, tak proč i v kompaktech?
25. 5. 2020 15:32
Re: Re: Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
I v malém kompaktu mám rád opravdu velkorysou prostornost, a to nejen kvůli své výšce necelých 1,8 m, ale i pocitu nestísněnosti kolem hlavy a dobrého výhledu (třeba na semafory nebo při couvání). A v mém Puntu Evo naleznou dostatek místa i cestující vzadu, nehledě na velmi snadné nastupování a vystupování díky výše položené střeše. A ne, nepovažuji za správné řešení vedle hatchbacku nabízet i předražený crossover se zbytečně zvýšenou hmotností a spotřebou, mě prostě do města a okolí ideálně vyhovuje super prostorný malý hatchback.
25. 5. 2020 16:38
Re: Re: Další Peugeoty s tříválcem se znakem Fiatu.
To je akoby si sa spýtal, že či niekto potrebuje preznačkované Polo.... Pritom Fabiek vidím vcelku dosť
25. 5. 2020 11:44
snáď využijú
To dobre, čo Fiat robiť vie - motory.

V nafte je Fiat svetová špička, snáď ich motory preziju.

Na druhej strane, marketing a dizajn fiatu rozhodne potrebuje vylepšiť.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Dinar
25. 5. 2020 12:06
Re: snáď využijú
Přiznávám, že dýzly od fiatu nějak nesleduju, proto by mě zajímalo, který že z nich je momentální světová špička?
Avatar - Stejsn
25. 5. 2020 12:20
Re: snáď využijú
Chceš-li poznat co je svízel, kup si fiat, nejlíp diesel :)
25. 5. 2020 12:34
Re: snáď využijú
Jseš srup? :D
Fiaťácké diesely patřily dlouho k naprosto nejlepším.
Ale ty to víš.
Avatar - lamal
25. 5. 2020 12:25
Re: snáď využijú
Nostalgia z minulosti, JTD boli s TDi, HDi medzi tymi lepsimi ... ako spolahlivejsi commonrail aj s 2,4 JTD 5valcom boli OK.... dnes tie 2.2 JTD a 1.6JTD funguju tiez, ci su na spicke to si nemyslim, mozno po 20 rokoch sa to dozvieme :-!
25. 5. 2020 12:35
Re: snáď využijú
1.9 a 2.4 JTD byly jedny z nejlepších dieselů všech dob. Až na vyhoňené verze.
Avatar - lamal
25. 5. 2020 12:41
Re: snáď využijú
S tym suhlasim preto som ich spominal, akurat rotačky a 2.0HDi (od dob EU4 vyssie), aktualne 1.5HDi a pod., boli na tom podobe... zaznelo to slovo BYLY. ..
Avatar - Dinar
25. 5. 2020 13:07
Re: snáď využijú
Ale jo, já jen, že ten chlapec píše v přítomném čase, proto se ptám. ;-)
25. 5. 2020 13:26
Re: snáď využijú
No v pohodě, však také současný čtyřválec 1.6 M-Jet je naprosto špičkový motor. Můžeš ho mít třeba v Tipu. V něm i při svižné jízdě jezdí s průměrem lehce nad 6 l/100 km a dynamikou stačí 2.0 TDI! :-) :yes: Kultivovanost a hlavně životnost je taky parádní! :-) :yes: :yes: :yes: Ne kvůli škodlivinám ve výfukových plynech, ale samozřejmě kvůli idiotským flotilovým limitům EU na CO2! :-O :-( :-( :-(
Avatar - Dinar
25. 5. 2020 13:45
Re: snáď využijú
Pokud bych se omezil na dýzlové čtyřválce, tak pod pojmem světová špička si představuju např. aktuální dvoulitr od mercedesu. Nemluvě o tom, že napíše-li někdo, "v naftě je fiat světová špička", pak bych čekal nějakou řadu motorů, čtyřválce, šestiválce (příp. i osmiválce), které ta firma má akt. v portfoliu, a které ukazují konkurenci záda. Argumentace nějakou jednašestkou v lowcost autě je pro podporu podobného prohlášení jaksi velmi nedostatečná. :-)
25. 5. 2020 14:01
Re: snáď využijú
Asi máš pravdu. Jinak ta poslední věta měla patřit k příspěvku o vynuceném konci motorů FIRE a ne k tomuto dieselu, nějak se mi ta věta dostala do jiného příspěvku. ;-)
25. 5. 2020 14:14
Re: snáď využijú
Tak to bych klidně 2.0TDI, protože žere stejně i míň ve větším autě, 7,000km se superbem kombi průměr 5.4. Ale fakt klidná jízda,
Jinak s 2,OTDI co máme v Transporterech...204PS asi úplně taky krok nedrží,že.
Ale lepší jak 1.6TDI je určitě.
25. 5. 2020 12:08
no konečne
myslím, že toto je tá správna ekonomická cesta
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
25. 5. 2020 12:28
Fiat
Myslím si, že odejít ze segmentu kompaktních hb by byla chyba, je to základ evropského trhu. Crossoverů má jen samotné PSA víc než dost. Na Punto se těším, ale bojím se, že s Fiatem nebude mít mnoho společného.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - lamal
25. 5. 2020 13:08
Re: Fiat
aspon ten FIRE keby tam ostal a tych par ostatnych s t-jetmi...
25. 5. 2020 13:27
Re: Fiat
Bohužel, výroba legendárnívj čtyřválců Fire pro evropské trhy letos po 35 letech skončí.... :-( :-( :-( :no: :no: :no:
Avatar - lamal
25. 5. 2020 13:30
Re: Fiat
sucasna 500vka to celkom jasne reflektuje... skoda, ze im nepomohol ani mildhybrid
25. 5. 2020 15:34
Re: Fiat
A to všechno jen kvůli současným nesmyslně nízkým flotilovým emisím CO2, vyhlášeným EU. Jinak tyto motory by byly schopné plnit i budoucí Euro7... :-(
Avatar - lamal
25. 5. 2020 15:51
Re: Fiat
no aj male z principu ekologicke auta (velkost, vaha, benzin MPi atd) su drezurovane... mali by sa zamerat na SUV a crossky
Avatar - twistedTSD
25. 5. 2020 17:31
Re: Fiat
Přitom líp než 1.2 ten hybrid nejede a spotřeba prý lepší asi o dvě deci. Kvůli tomu zrušit desítkami let prověřenou techniku a nacpat tam baterku, která bude za 10 let dost možná po smrti, to je smutná ukázka evropského emisního šílenství.
25. 5. 2020 20:06
Re: Re: Fiat
Naopak litr jede lepe a žere o 1 az 1.5l méně
Avatar - twistedTSD
25. 5. 2020 20:47
Re: Re: Fiat
Rasto v přímém srovnání tvrdil něco jiného.
26. 5. 2020 05:04
Re: Re: Re: Fiat
No ja mám zase jiný zdroj informaci. Quattroruote, alvolante, nebo teď poslední svět motorů
25. 5. 2020 12:39
Ten úvodní obrázek
zapáchá Crosslandem X.
Budou to trojčata Fiat, Pažout, Opel a vlastně i Citrón, čili čtyřčata.
Bohužel jsou to značky s podobných pater trhu a nemají tu hierarchii jako v koncernu VW.
Asi bych to celý sjednotil jako jednu velkou značku Eurounion, :)
Jako kdysi vznikl Autounion. :D
Rozbalit vlákno
6
Avatar - wakantanka
25. 5. 2020 13:03
Re: Ten úvodní obrázek
ten úvodný obrázok skôr zaváňa nasilu preznačeným JEEPom Compas? :D
Jedna euro značka síce v nákladiakoch tu už je a volá sa IVECO. :D
Avatar - Blue Sun
25. 5. 2020 13:12
Re: Ten úvodní obrázek
Já ti nevím, ale hiearchie koncernu VW? Tři značky si lezou navzájem do zelí, u některých modelů už společný základ ani nemaskují, výbavy a ceny skoro totožné... Čím se to liší?
25. 5. 2020 13:31
Re: Ten úvodní obrázek
No minimálně vnějším i vnitřním designem a taky naladěním podvozku a mírou odhlučnění. Stejná konstrukce motorů a podlahových platforem přece nevadí. Co bys chtěl v dnešní době víc? :-)
25. 5. 2020 14:17
Re: Ten úvodní obrázek
Právě že v nich je mnohem větší rozdíl., než u těchto čtyř. Liší se to v kvalitě a použitými materiály (a to i v technických částech, nemyslím vnitřek třeba) plus co napsal Arese. Mohl bych to rozvést a uvést příklady součástek, ale nemám čas.
Akorát VW teď škaredě ubralo na kvalitě, tak se to trochu kazí ten systém. Donutěj stejně ubrat i Škodovce časem
Avatar - Blue Sun
25. 5. 2020 19:01
Re: Ten úvodní obrázek
Tak hlavně, že víš, jak ta auta budou vypadat, a že budou všechna stejná...
Avatar - twistedTSD
25. 5. 2020 17:41
Re: Ten úvodní obrázek
Tak koncern o mnoho lépe definovanou hierarchii nemá. Citroen sice nevím, kdo si kupuje, ale prodeje má a asi je profilovaný dobře, Peugeot je cool mainstream s lesklými plastíky a Opel "100% Němec". Otázkou je, co bude s Fiatem. Rád bych věřil, že nebude jen přebouchávat Pežoty.
Avatar - KANKUNEN
25. 5. 2020 12:41
Za mě jen dobře
Lepší je Puňťa na 208ce než nic. Nebožtík SM vedl Fiat na zisk teď a ukončil vývoj všeho. Jen bych raději design Punta nebo Brava, současnému designu Tipa čouhá z pod auta utržený výfuk (sláma z bot). ;-)
Rozbalit vlákno
5
25. 5. 2020 13:11
Re: Za mě jen dobře
Kupci těhle aut to stejně neřeší, pokud to bude mít správnej design... To je stejný jako tříválce, přední pohon u BMW atp.
25. 5. 2020 13:32
Re: Za mě jen dobře
Náhodu design Tipa se velice povedl. Jen to auto potřebuje kvalitnější interiérové plasty. :-)
Avatar - Blue Sun
25. 5. 2020 19:02
Re: Za mě jen dobře
A lepší design interiéru. To je zoufalství, jak čínská hračka.
25. 5. 2020 19:41
Re: Za mě jen dobře
Ty plasty vypadají opravdu lacině a zastarale, ale po designovo-ergonomické stránce nemám žádných námitek - krásně robustní volant i řadicí páka, široká možnost seřízení volantu, výborná sedadla. A hlavně auto není zamořeno nesmysly jako jsou el. parkovací brzda, digitální přístrojový štít, startování tlačítkem či nebezpečným dotykovými ovladači i základních funkcí. :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Blue Sun
26. 5. 2020 07:33
Re: Za mě jen dobře
Jo, my vím, že jsi zatím nevylezl z pravěku.
Avatar - skopikk
25. 5. 2020 13:06
Fiat
Ital nezná ten zázrak, a tak mu chátrá těéééélo. Ital nezná ten zázrak, pívo vepřo knedlo zelo. Fiátku, co s tebou bude dál, když nejdeš vlastní cestou?? :'-(
Rozbalit vlákno
9
25. 5. 2020 13:33
Re: Fiat
Tak tak, nezbývá se než modlit, že si Fiat i v PSA zachová dostatek osobitosti, italského šarmu a vlastní skvělé motory. Na druhou stranu, taky už tady ta značka vůbec nemusela být..... ;-\
P.S. Doufejme, že nová generace Tipa kromě SUV nabídne i hatch, kombík a sedan...
Avatar - Dinar
25. 5. 2020 13:49
Re: Fiat
Chápu, že jako fanda doufáš a věříš, ale tohle už vypadá na předsmrtné křeče, fiat sebou už hodnou chvíli jen tak nějak škube... a konec je na dohled.
25. 5. 2020 13:58
Re: Fiat
No, pokud mu teď PSA dodá potřebné finance na nové modely... ;-)
Avatar - Dinar
25. 5. 2020 14:02
Re: Fiat
Takhle to nefunguje, psa si fiat nekoupilo, aby sypalo něco do vývoje fiatu, ale aby si prostřednictvím další značky rozšířilo trh, tj. bude prodávat tu svou techniku s nálepkou fiat, dokud z toho něco bude...
25. 5. 2020 15:36
Re: Fiat
Ale PSA si přece Fiat nekoupilo, jedná se o spojení rovnoprávných partnerů, nebo ne? :-O
Avatar - CICERO
25. 5. 2020 16:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skopikk
25. 5. 2020 15:20
Re: Fiat
A s ním i Alfa, Lancia a Masseratti. Naproti tomu Ferrari i Jeep prosperují...
25. 5. 2020 19:17
Chceme novou Multiplu! ☝️❤️✌️
Cng, hybrid nebo e... :yes:
Rozbalit vlákno
4
25. 5. 2020 19:45
Re: Chceme novou Multiplu! ☝️❤️✌️
Proboha jen to ne, tedy mám na mysli designovou stránku. :-O :no:
Avatar - speedfred
25. 5. 2020 22:02
Re: Chceme novou Multiplu! ☝️❤️✌️
mne sa tá prvá Multipla fakt páči doteraz, a priestorovo fakt super.
Avatar - wakantanka
26. 5. 2020 12:26
Re: Chceme novou Multiplu! ☝️❤️✌️
Ehm, ona je taká škaredá ... až je pekná. :D svojim spôsobom. Ale je fakt, že to auto predbehlo dobu. Dnes sa nad rozdelenými hlavnými svetlami pomaly nikto nepozastavuje.
Avatar - 3_diamanty
25. 5. 2020 19:52
tipo ako prekapotovany compass?
to hadam nie... pevne verim ze pridu s vlastnym dizajnom a ked tak zhodna ostane len plosina

ovela viac som ale zvedavy na nove punto .. tu fakt si nemozu dovolit experimenty... tu sa musi ist na istotu ... takze som zvedavy ako to zmaknu :yes:

PS: a co inak bude s klasickym tipom hatchbackom a kombikom? zmiznu uplne na ukor spominaneho terenneho tipa? sila ako tie SUVecka vsetky ine segmenty pozeru... brutal
Rozbalit vlákno
0