Novinky
To dobre, čo Fiat robiť vie - motory.
V nafte je Fiat svetová špička, snáď ich motory preziju.
Na druhej strane, marketing a dizajn fiatu rozhodne potrebuje vylepšiť.
V nafte je Fiat svetová špička, snáď ich motory preziju.
Na druhej strane, marketing a dizajn fiatu rozhodne potrebuje vylepšiť.
Přiznávám, že dýzly od fiatu nějak nesleduju, proto by mě zajímalo, který že z nich je momentální světová špička?
Chceš-li poznat co je svízel, kup si fiat, nejlíp diesel 😊
Nostalgia z minulosti, JTD boli s TDi, HDi medzi tymi lepsimi ... ako spolahlivejsi commonrail aj s 2,4 JTD 5valcom boli OK.... dnes tie 2.2 JTD a 1.6JTD funguju tiez, ci su na spicke to si nemyslim, mozno po 20 rokoch sa to dozvieme :-!
1.9 a 2.4 JTD byly jedny z nejlepších dieselů všech dob. Až na vyhoňené verze.
Ale jo, já jen, že ten chlapec píše v přítomném čase, proto se ptám. 😉
No v pohodě, však také současný čtyřválec 1.6 M-Jet je naprosto špičkový motor. Můžeš ho mít třeba v Tipu. V něm i při svižné jízdě jezdí s průměrem lehce nad 6 l/100 km a dynamikou stačí 2.0 TDI! 😄 :yes: Kultivovanost a hlavně životnost je taky parádní! 😄 :yes: :yes: :yes: Ne kvůli škodlivinám ve výfukových plynech, ale samozřejmě kvůli ***ským flotilovým limitům EU na CO2! 😲 😒 😒 😒
Pokud bych se omezil na dýzlové čtyřválce, tak pod pojmem světová špička si představuju např. aktuální dvoulitr od mercedesu. Nemluvě o tom, že napíše-li někdo, "v naftě je fiat světová špička", pak bych čekal nějakou řadu motorů, čtyřválce, šestiválce (příp. i osmiválce), které ta firma má akt. v portfoliu, a které ukazují konkurenci záda. Argumentace nějakou jednašestkou v lowcost autě je pro podporu podobného prohlášení jaksi velmi nedostatečná. 😄
Myslím si, že odejít ze segmentu kompaktních hb by byla chyba, je to základ evropského trhu. Crossoverů má jen samotné PSA víc než dost. Na Punto se těším, ale bojím se, že s Fiatem nebude mít mnoho společného.
aspon ten FIRE keby tam ostal a tych par ostatnych s t-jetmi...
Bohužel, výroba legendárnívj čtyřválců Fire pro evropské trhy letos po 35 letech skončí.... 😒 😒 😒 :no: :no: :no:
sucasna 500vka to celkom jasne reflektuje... skoda, ze im nepomohol ani mildhybrid
A to všechno jen kvůli současným nesmyslně nízkým flotilovým emisím CO2, vyhlášeným EU. Jinak tyto motory by byly schopné plnit i budoucí Euro7... 😒
Přitom líp než 1.2 ten hybrid nejede a spotřeba prý lepší asi o dvě deci. Kvůli tomu zrušit desítkami let prověřenou techniku a nacpat tam baterku, která bude za 10 let dost možná po smrti, to je smutná ukázka evropského emisního šílenství.
zapáchá Crosslandem X.
Budou to trojčata Fiat, Pažout, Opel a vlastně i Citrón, čili čtyřčata.
Bohužel jsou to značky s podobných pater trhu a nemají tu hierarchii jako v koncernu VW.
Asi bych to celý sjednotil jako jednu velkou značku Eurounion, 😊
Jako kdysi vznikl Autounion. 😁
Budou to trojčata Fiat, Pažout, Opel a vlastně i Citrón, čili čtyřčata.
Bohužel jsou to značky s podobných pater trhu a nemají tu hierarchii jako v koncernu VW.
Asi bych to celý sjednotil jako jednu velkou značku Eurounion, 😊
Jako kdysi vznikl Autounion. 😁
ten úvodný obrázok skôr zaváňa nasilu preznačeným JEEPom Compas? 😁
Jedna euro značka síce v nákladiakoch tu už je a volá sa IVECO. 😁
Jedna euro značka síce v nákladiakoch tu už je a volá sa IVECO. 😁
Já ti nevím, ale hiearchie koncernu VW? Tři značky si lezou navzájem do zelí, u některých modelů už společný základ ani nemaskují, výbavy a ceny skoro totožné... Čím se to liší?
No minimálně vnějším i vnitřním designem a taky naladěním podvozku a mírou odhlučnění. Stejná konstrukce motorů a podlahových platforem přece nevadí. Co bys chtěl v dnešní době víc? 😄
Právě že v nich je mnohem větší rozdíl., než u těchto čtyř. Liší se to v kvalitě a použitými materiály (a to i v technických částech, nemyslím vnitřek třeba) plus co napsal Arese. Mohl bych to rozvést a uvést příklady součástek, ale nemám čas.
Akorát VW teď škaredě ubralo na kvalitě, tak se to trochu kazí ten systém. Donutěj stejně ubrat i Škodovce časem
Akorát VW teď škaredě ubralo na kvalitě, tak se to trochu kazí ten systém. Donutěj stejně ubrat i Škodovce časem
Lepší je Puňťa na 208ce než nic. Nebožtík SM vedl Fiat na zisk teď a ukončil vývoj všeho. Jen bych raději design Punta nebo Brava, současnému designu Tipa čouhá z pod auta utržený výfuk (sláma z bot). 😉
Kupci těhle aut to stejně neřeší, pokud to bude mít správnej design... To je stejný jako tříválce, přední pohon u BMW atp.
Náhodu design Tipa se velice povedl. Jen to auto potřebuje kvalitnější interiérové plasty. 😄
A lepší design interiéru. To je zoufalství, jak čínská hračka.
Ty plasty vypadají opravdu lacině a zastarale, ale po designovo-ergonomické stránce nemám žádných námitek - krásně robustní volant i řadicí páka, široká možnost seřízení volantu, výborná sedadla. A hlavně auto není zamořeno nesmysly jako jsou el. parkovací brzda, digitální přístrojový štít, startování tlačítkem či nebezpečným dotykovými ovladači i základních funkcí. 😄 :yes: :yes: :yes:
Ital nezná ten zázrak, a tak mu chátrá těéééélo. Ital nezná ten zázrak, pívo vepřo knedlo zelo. Fiátku, co s tebou bude dál, když nejdeš vlastní cestou?? 😢
Tak tak, nezbývá se než modlit, že si Fiat i v PSA zachová dostatek osobitosti, italského šarmu a vlastní skvělé motory. Na druhou stranu, taky už tady ta značka vůbec nemusela být..... ;-\
P.S. Doufejme, že nová generace Tipa kromě SUV nabídne i hatch, kombík a sedan...
P.S. Doufejme, že nová generace Tipa kromě SUV nabídne i hatch, kombík a sedan...
Chápu, že jako fanda doufáš a věříš, ale tohle už vypadá na předsmrtné křeče, fiat sebou už hodnou chvíli jen tak nějak škube... a konec je na dohled.
No, pokud mu teď PSA dodá potřebné finance na nové modely... 😉
Takhle to nefunguje, psa si fiat nekoupilo, aby sypalo něco do vývoje fiatu, ale aby si prostřednictvím další značky rozšířilo trh, tj. bude prodávat tu svou techniku s nálepkou fiat, dokud z toho něco bude...
Cng, hybrid nebo e... :yes:
Proboha jen to ne, tedy mám na mysli designovou stránku. 😲 :no:
to hadam nie... pevne verim ze pridu s vlastnym dizajnom a ked tak zhodna ostane len plosina
ovela viac som ale zvedavy na nove punto .. tu fakt si nemozu dovolit e😜erimenty... tu sa musi ist na istotu ... takze som zvedavy ako to zmaknu :yes:
PS: a co inak bude s klasickym tipom hatchbackom a kombikom? zmiznu uplne na ukor spominaneho terenneho tipa? sila ako tie SUVecka vsetky ine segmenty pozeru... brutal
ovela viac som ale zvedavy na nove punto .. tu fakt si nemozu dovolit e😜erimenty... tu sa musi ist na istotu ... takze som zvedavy ako to zmaknu :yes:
PS: a co inak bude s klasickym tipom hatchbackom a kombikom? zmiznu uplne na ukor spominaneho terenneho tipa? sila ako tie SUVecka vsetky ine segmenty pozeru... brutal
Uvidíme ako to dopadne s AR či Mase.
Ale prostě jsi asi jen velkej. Mě jen připadá, že vzduchu nad hlavama se vozí dost v SUVkách napříč segmenty, tak proč i v kompaktech?