anebo odvozu tuny na korbě se na dlouhý vzdálenosti nejvíc hodí uslintanej benzínovej čtyřválec. Jak se vybijou baterky, vezme si 15.
Vskutku je děsivé, že autor toto vypíchl jako nejzajímavější z uvedených motorizací.
Je vidět, že nemá tušení o preferencích a potřebách lidí, co kupujou pickupy na práci a o tom, na co ty auta jsou. Myslí si, že pro těch pár blbečků, co s se tím zoufale snažej zafrajeřit.
Ale vlastně byl na Novinkách nedávno článek vo RAMU a krafal tam podobnej zoufalec.
:no: skutečná spotřeba bude astronomická, o 1/3 výše než u 6-válcového dieselu.
2-litrový diesel bude někde úplně jinde.
Australané potřebují pracanty a tím benzín v pickupu nikdy nebude.
:yes::yes::yes:
podívej, napsali jsme téměř ttéž.
Mára zase bublá z mrákot.
Ten motor je tam na šmé, kvůli emisím. Je to takovej novej dieselgate, tyhle nikým nechtěný motory. V tomto případě jde o extrémní kravinu.
Ví to výrobce, ví to dealeři, ví to kupci, ví to BYkupci, ví to každej usmrkanec.
Ten jedinej, kdo to neví, o tom píše. A rovnou to napálí: Podle něj je to nejzajímavější motorizace. OMG
Nie žeby som apriori nesúhlasil, ale v poslednej dobe vídavam čoraz viac full vybavených takýchto pickupov ako typické mestské leštenky čo sa málokedy pozrú von z mesta. Pre takýchto majiteľov bude ten hybrid ako stvorený.
Zaplaťpánbůh, aspoň jeden pick-up na trhu se bude dá koupit v benzínu. Kolega, majitel dvou Wranglerů CRD pořídil nového s benzínovým dvoulitrem. Říkal, že mu spotřeba z předchozích 11 litrů nafty stoupla o půl litru, ale má o 70 koní navíc a jede to nesrovnatelně líp. Nechtěl jsem mu věřit, ale spritmonitor to jen potvrzuje. Nafta 10-11, benzín 12.