Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Modernizovaný Renault Mégane prozrazuje detaily. Nabídne jediný turbodiesel a nově plug-in hybrid

Faceliftovaný Renault Mégane odhaluje svoji nabídku motorů. Tři benzinové jednotky doplní jediný turbodiesel a nově i plug-in hybridní derivát.
Zpět na článek
29. 5. 2020 13:16
29. 5. 2020 13:39
29. 5. 2020 13:50
29. 5. 2020 13:57
29. 5. 2020 15:23
29. 5. 2020 13:57
29. 5. 2020 14:06
29. 5. 2020 13:19
29. 5. 2020 13:32
29. 5. 2020 13:50
29. 5. 2020 13:57
29. 5. 2020 13:59
29. 5. 2020 14:20
29. 5. 2020 14:57
29. 5. 2020 15:27
29. 5. 2020 15:21
29. 5. 2020 15:28
29. 5. 2020 15:37
29. 5. 2020 13:51
29. 5. 2020 13:56
29. 5. 2020 15:11
Avatar - xxc
29. 5. 2020 13:16
Este tak
dat ten plugin hybrid za cenu 1.7 dci a mohlo by to byt :-)
Rozbalit vlákno
6
29. 5. 2020 13:39
Re: Este tak
v pripade superbu je cena 160kW plug-in hybridu a 140kW chrochtu stejna
Avatar - xxc
29. 5. 2020 13:50
Re: Este tak
Veď na to narážam, aby cena nebola nezmyselná.
Avatar - WinDiesel
29. 5. 2020 13:57
Re: Este tak
ha ha ha skutečná spotřeba phev vysoko přes 10 litrů, když to zmáčkneš
ale to ty nepochopíš wole
Avatar - WinDiesel
29. 5. 2020 13:57
Re: Este tak
stačí dát 1,7 dci a phev nepotřebuješ :-!
Avatar - xxc
29. 5. 2020 14:06
Re: Este tak
potrebujem, chcem obiehat ihned a na jazdy po meste je lepsi elektricky pohon
Avatar - kari.laz
29. 5. 2020 13:19
PHEV
Tak do nějakého krámu do zásuvky dají 1,6 T, ale do klasické verze nacpou jen 1,3. Ano ten motor je velice dobrý, ale klidně nad ním ta 1,6 mohla být a to už klidně pro tu 160ti koňovou verzi.
Rozbalit vlákno
10
29. 5. 2020 13:32
Re: PHEV
Za tím jsou asi flotilové emise. Ta 1,6 bez elektromotoru už by je asi moc zvyšovala.
Avatar - xxc
29. 5. 2020 13:50
Re: PHEV
Ale ta 1.6 je bez turba, nie?
Avatar - CICERO
29. 5. 2020 13:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 5. 2020 13:59
Re: PHEV
A je to opravdu 1.6 T?
Avatar - kari.laz
29. 5. 2020 14:20
Re: PHEV
Popravdě jsem se to tam nedočetl, spíše jsem usuzoval z trendu doby.
Pokud by byla T, tak by určit ěnebyl problém jí mít ve více verzích, kde by splňovala i emise. Dle textu je nově vyvinutá, takž eb ymohla mít k tomu předpoklady.
Pokud to je atmo, tak by to zase bylo celkem dobrý jako základ pro nenáročné řidiče, nebo ty co chtějí "blbuvzdorný" motor a motor na poposkakování, kde nehrozí případné problémy s turbem.
29. 5. 2020 14:57
Re: PHEV
Nevím nic o tom, že by měl Renault problémy s turbem.
Avatar - kari.laz
29. 5. 2020 15:27
Re: PHEV
Neber to doslova, to bylo myšleno obecně. Prostě atmosféra je na poposkakování určitě vhodnější. A obecně je to takový více blbuvzdorný motor.
Avatar - iudex
29. 5. 2020 15:21
Re: PHEV
Jasné že nie, to bude atmosféra. Kombinovaný výkon 1,6T a dvoch bateriek by bol len 118 kW? Veď to dáva 1,3T samotná.
Avatar - kari.laz
29. 5. 2020 15:28
Re: PHEV
To ano, ale vem si že by to nebylo jediné takové auto. Občas je turbo jen "taková korekce" i přes to, že by i menší motor s turbem zvládl více. Ale to by nebylo na škodu
29. 5. 2020 15:37
Re: PHEV
potvrzuju
byla doba, kdy sem soucasne provozoval 150k atmosferu a 160k turbo, oba benziny, obe oktavky a do mesta byla mnohem prijemnejsi ta atmosfera, ale uz na okreskach to bylo utrpeni, proti tomu turbu neskutecne lina, castecne ale i proto, ze to byla 4kolka, tedy tak o 100 kilo tezsi ...
Avatar - Emel
29. 5. 2020 13:51
Facelift
Tak se přiznejte... kdo jako já hledal rozdíly mezi fl a původní?
https://img2.auto.cz/…ull/6162003_.jpg
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CICERO
29. 5. 2020 13:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
29. 5. 2020 15:11
Re: Facelift
Ja. :D Chvíľu mi trvalo, než mi došlo, že to je všetko FL.
Avatar - iudex
29. 5. 2020 15:17
RS bez samosvoru?
Tak najprv som sa potešil, že zvýšili výkon normálneho RS na 300k, aby to vzápatí zabila informácia, že RS už nebude môcť mať samosvor. Tak 280k verzia samosvor mala a 300k nebude? To čo je za logiku? Fakt som zvedavý, ako tie predné kolesá budú zvládať 300 koní v otvoreným difom. Takže buď kúpiť Trophy, čo nemusí každému vyhovovať, predsalen je to tvrdšie, ultimatívnejšie auto zamerané na okruhy, alebo sa uspokojiť s bežným RS bez samosvoru (ktorý bude na okreskách dosť chýbať).
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CICERO
29. 5. 2020 16:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
29. 5. 2020 16:54
Re: RS bez samosvoru?
Namiesto poctivého železa tam dajú nejakú elektronickú odrbávku a potom to prenesie hocikoľko koní. 🙂
Avatar - iudex
29. 5. 2020 17:16
Re: RS bez samosvoru?
Jasné, bude tam nevypínateľné ESP, EDS, whatever a tá elektronika to nejak ukočíruje, ale na úkor životnosti bŕzd (viď horiace brzdy minulého Focusu ST), rýchlosti a efektivity a nakoniec aj zážitku z jazdy. Proste 300 koní na predok samosvor potrebuje a podľa mňa to, čo získa RS vyšším výkonom stratí horšou schopnosťou ten výkon efektívne preniesť na cestu.
A samozrejme zase ide o okresávanie ponuky, kým doteraz malo RS 3 verzie (RS, RS Cup a RS Trophy), teraz ostali len dve. Pritom ten RS Cup bol ideálnym kompromisom, trochu ostrejší ako základné RS (bez samosvoru), ale nie tak utlimatívny ako Trophy.
Avatar - wakantanka
29. 5. 2020 20:38
Re: Re: RS bez samosvoru?
Ale mne je to úplne všetko jasné čo píšeš, len som poukázal na spôsob ako železo nahradia. A stavím sa, že aj prezentovať to budú ako elektronický diferenciál s pokročilou trakčnou kontrolou, resp. nazvú to nejak inak. 🙂
30. 5. 2020 00:15
Podle mě to auto facelift....
...ani moc nepotřebovalo a taky kvalitou a útulností to byla i před modernizací pořád špička neprémiové nižší střední tř. A s jeho největším nedostatkem - vzadu stísněným interiérem modrnizace samozřejmě nic nezmůže, tady by pomohla jen prostorově efektivnější platforma a pár cm výšky navíc... ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
30. 5. 2020 15:12
Re: Podle mě to auto facelift....
Spíš zlepšit odhlučnění, a dát řízení a řazení z Clia5, pak by to byla pecka
1. 6. 2020 08:18
Re: Podle mě to auto facelift....
U toho řazení bych byl opatrný. Třeba u Scénica 3 byly 3 různé manuální šestikvalty a u jednoho vím, že po pár tisíci fungoval trochu jinak.
30. 5. 2020 08:22
Krásný, decentní facelift...
Škodovka by se mohla učit. Zatímco třeba tahle lehoučká modernizace krásné auto ještě zhezčila, v tuzemsku se klepu, co každý nový facelift vzhledově povedeným a vyváženým autům provede. A nenarážím na čtyřokou octavii, to je ještě úplně jiný level.
Rozbalit vlákno
0