Tak do nějakého krámu do zásuvky dají 1,6 T, ale do klasické verze nacpou jen 1,3. Ano ten motor je velice dobrý, ale klidně nad ním ta 1,6 mohla být a to už klidně pro tu 160ti koňovou verzi.
Popravdě jsem se to tam nedočetl, spíše jsem usuzoval z trendu doby.
Pokud by byla T, tak by určit ěnebyl problém jí mít ve více verzích, kde by splňovala i emise. Dle textu je nově vyvinutá, takž eb ymohla mít k tomu předpoklady.
Pokud to je atmo, tak by to zase bylo celkem dobrý jako základ pro nenáročné řidiče, nebo ty co chtějí "blbuvzdorný" motor a motor na poposkakování, kde nehrozí případné problémy s turbem.
To ano, ale vem si že by to nebylo jediné takové auto. Občas je turbo jen "taková korekce" i přes to, že by i menší motor s turbem zvládl více. Ale to by nebylo na škodu
potvrzuju
byla doba, kdy sem soucasne provozoval 150k atmosferu a 160k turbo, oba benziny, obe oktavky a do mesta byla mnohem prijemnejsi ta atmosfera, ale uz na okreskach to bylo utrpeni, proti tomu turbu neskutecne lina, castecne ale i proto, ze to byla 4kolka, tedy tak o 100 kilo tezsi ...
Tak najprv som sa potešil, že zvýšili výkon normálneho RS na 300k, aby to vzápatí zabila informácia, že RS už nebude môcť mať samosvor. Tak 280k verzia samosvor mala a 300k nebude? To čo je za logiku? Fakt som zvedavý, ako tie predné kolesá budú zvládať 300 koní v otvoreným difom. Takže buď kúpiť Trophy, čo nemusí každému vyhovovať, predsalen je to tvrdšie, ultimatívnejšie auto zamerané na okruhy, alebo sa uspokojiť s bežným RS bez samosvoru (ktorý bude na okreskách dosť chýbať).
Jasné, bude tam nevypínateľné ESP, EDS, whatever a tá elektronika to nejak ukočíruje, ale na úkor životnosti bŕzd (viď horiace brzdy minulého Focusu ST), rýchlosti a efektivity a nakoniec aj zážitku z jazdy. Proste 300 koní na predok samosvor potrebuje a podľa mňa to, čo získa RS vyšším výkonom stratí horšou schopnosťou ten výkon efektívne preniesť na cestu.
A samozrejme zase ide o okresávanie ponuky, kým doteraz malo RS 3 verzie (RS, RS Cup a RS Trophy), teraz ostali len dve. Pritom ten RS Cup bol ideálnym kompromisom, trochu ostrejší ako základné RS (bez samosvoru), ale nie tak utlimatívny ako Trophy.
Ale mne je to úplne všetko jasné čo píšeš, len som poukázal na spôsob ako železo nahradia. A stavím sa, že aj prezentovať to budú ako elektronický diferenciál s pokročilou trakčnou kontrolou, resp. nazvú to nejak inak. 🙂
...ani moc nepotřebovalo a taky kvalitou a útulností to byla i před modernizací pořád špička neprémiové nižší střední tř. A s jeho největším nedostatkem - vzadu stísněným interiérem modrnizace samozřejmě nic nezmůže, tady by pomohla jen prostorově efektivnější platforma a pár cm výšky navíc... ;-\
Škodovka by se mohla učit. Zatímco třeba tahle lehoučká modernizace krásné auto ještě zhezčila, v tuzemsku se klepu, co každý nový facelift vzhledově povedeným a vyváženým autům provede. A nenarážím na čtyřokou octavii, to je ještě úplně jiný level.