Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Renault Mégane prozrazuje detaily. Nabídne jediný turbodiesel a nově plug-in hybrid

David Bureš David Bureš 29. 5. 2020 • 01:56
61
30
Zobrazit náhledy (61)
Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane Grandtour Renault Mégane Grandtour Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy

Faceliftovaný Renault Mégane odhaluje svoji nabídku motorů. Tři benzinové jednotky doplní jediný turbodiesel a nově i plug-in hybridní derivát.

Renault Mégane se v dnešní čtvrté generaci prodává od roku 2015, a tak letos nastal ideální čas pro modernizaci. Ta se měla představit na zrušeném ženevském autosalonu, a tak jeho detaily výrobce odhaluje až nyní, společně se zahájením prodeje na domácím francouzském trhu. K prvním zákazníkům se má auto dostat v průběhu léta.

Už dopředu automobilka avizovala, že hlavní novinkou modernizovaného Méganu bude plug-in hybridní varianta E-Tech, zpočátku nabídnutá výhradně v provedení kombi. Mégane E-Tech se spoléhá na nově vyvinutou benzinovou šestnáctistovku kombinovanou hned se dvěma elektromotory o celkovém výkonu 118 kW (160 k).

Baterie s kapacitou 9,8 kWh využívají napětí 400 V a postačují na ujetí až 50 kilometrů v čistě elektrickém režimu podle kombinovaného cyklu WLTP. V něm vůz dosahuje spotřeby 1,3 l/100 km. Plug-in hybridní Mégane mimochodem vždy startuje na elektřinu, přičemž v tomto módu jede nejvýše rychlostí 135 km/h.

Mimo to ale modernizovaný Mégane bude dostupný také se třemi benzinovými jednotkami, s obchodním označením TCe 115, TCe 140 a TCe 160, což znamená zážehovou třináctistovku ve variantách s 85 kW, 103 kW a 117 kW. Turbodiesely protentokrát zastoupí výhradně Blue dCi 115, alias patnáctistovka s 85 kW. To znamená, že minimálně pro tuto chvíli v Mégane končí naftová sedmnáctistovka se 110 kW.

Vrchol nabídky pak samozřejmě zastoupí Mégane R.S. Nadále zůstávají dvě verze, když tu výchozí doplňuje Mégane R.S. Trophy. Nově oba modely nabídnou přeplňovanou benzinovou osmnáctistovku s výkonem 221 kW (základ měl dosud 206 kW) s tím, že Trophy bude primárně sloužit jako provedení pro jízdu na okruhu. Pro základ dosud dostupný podvozek Cup se samosvorným diferenciálem Torsen nově dostanete výhradně k Trophy, které se navíc chlubí tužšími pružinami a tvrdším stabilizátorem.

Facelift se ale dotkl také dalších oblastí. Všechny varianty nově disponují full-LED světlomety, které doplňuje přepracovaný nárazník. Vzadu najdeme koncová diodová světla s přepracovanou 3D grafikou. Uvnitř se objevuje digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 10,2“ a nový multimediální systém Easy Link s výběrem dvou obrazovek na středovém panelu – sedmipalcové a 9,3“. Plusem je možnost spárování s chytrým telefonem pomocí služeb Android Auto a Apple CarPlay.

Nabídka asistenčních systémů se pak rozrostla o adaptivní tempomat s funkcí stop & go nebo aktivní držení v jízdním pruhu. V nabídce verzí pak R.S. Line nahrazuje dosavadní GT Line. Sportovně laděné provedení se liší novým zdobením, 17palcovými koly nebo dvojitou chromovanou koncovkou výfuku, uvnitř zase nabízí dekor z kartáčovaného hliníku či kožené čalounění.

Facelift Méganu se v tuto chvíli představil pouze pro karosářské verze hatchback a kombi. Jaká je další budoucnost odvozeného sedanu, je v tuto chvíli nejasné.

Související články

Témata
1. 6. 2020 08:18
Re: Podle mě to auto facelift....
U toho řazení bych byl opatrný. Třeba u Scénica 3 byly 3 různé manuální šestikvalty a u jednoho vím, že po pár tisíci fungoval trochu jinak.
Avatar - Ozzman
30. 5. 2020 15:12
Re: Podle mě to auto facelift....
Spíš zlepšit odhlučnění, a dát řízení a řazení z Clia5, pak by to byla pecka
30. 5. 2020 08:22
Krásný, decentní facelift...
Škodovka by se mohla učit. Zatímco třeba tahle lehoučká modernizace krásné auto ještě zhezčila, v tuzemsku se klepu, co každý nový facelift vzhledově povedeným a vyváženým autům provede. A nenarážím na čtyřokou octavii, to je ještě úplně jiný level.
30. 5. 2020 00:15
Podle mě to auto facelift....
...ani moc nepotřebovalo a taky kvalitou a útulností to byla i před modernizací pořád špička neprémiové nižší střední tř. A s jeho největším nedostatkem - vzadu stísněným interiérem modrnizace samozřejmě nic nezmůže, tady by pomohla jen prostorově efektivnější platforma a pár cm výšky navíc... ;-\
Avatar - wakantanka
29. 5. 2020 20:38
Re: Re: RS bez samosvoru?
Ale mne je to úplne všetko jasné čo píšeš, len som poukázal na spôsob ako železo nahradia. A stavím sa, že aj prezentovať to budú ako elektronický diferenciál s pokročilou trakčnou kontrolou, resp. nazvú to nejak inak. 🙂

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku