Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Skomírající Lancia rozšířila nabídku jediného modelu o hybrid

13 komentářů

Anonym
pořád boxuje!
😁
Forza Lancia :yes:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
To jméno ještě existuje? :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
sa nepredava aj mimo italie... kludne aj v showroomoch alfy alebo fiatu.... ked uz vlastne zazemie znacka nema lebo je nenavratne prec... pretoze o taketo nieco sikovne male do mesta ako ypsilon bude vzdy zaujem ( a za mna urcite radsej takuto praktickejsiu Ypsilonku ako trojdverak fiat 500vku s rovnakou technikou ) .... a viem si predstavit ze by hybridna Ypsilonka mohla zabodovat aj v dansku ci beneluxe pripadne aj v nemecku rakusku ... ale ok... asi je to uz zbytocne pisat co by bolo keby bolo...
KIaudius
Človeče, ty prečo smrdíš na Slovensku, keď si taký odborník? Taliani by ti bozkávali ruky. Teba je tu fakt škoda...
Avatar - peprnik
peprnik
Souhlasím se 3_diamanty. Sám jsem Lancii přes tři roky vlastnil a nechápu, proč se neprodavala víc. Čekám, ze nulový marketing a žádne všimné redaktorum. Autíčko do města, s pěti dveřmi, žádný divoch, ale fajne odhlucnene a zpracováne. V Belgii jich jezdilo a stále jezdí celkem dost, je tu italská národnostní menšina. A pak to Fiat cele odpískal.
KIaudius
No prečo asi? Od čias HF Integrale šla len dolu vodou. Na vlne starého úspechu sa nedá viezť donekonečna. AKo chceš udržať značku v kurze, keď do nej neinvestuješ? Ypsilonka je už beznádejne zastaraná, posledná Delta bola rozpačitá už keď prišla na trh, a značka prakticky opustila všetko, na čom dovtedy stavala. Nulový marketing, áno, ale nie iba ten. Nulové všetko.
Gagarin235
Jako nevím, jestli tomu ten mild hybrid vypomáhá jen při startu nebo i při jízdě, ale zdá se mi manuální šestikvalt docela brutál na 70 koní a 92 N.m 😁 Že by extrémně krátké zpřevodování a šestka je k tomu, aby to vůbec jelo po dálnici na snesitelné otáčky ? 😁 Jestli je to dělané standardně a 5,6 jsou overdrive tak to musí být docela zlo 😁
Anonym
No co já pamatuju tak to začalo před haldou(víc jak 20 asi) let u litrovýho Punta. Tehdy jsem se tomu poprvé podivoval.
Avatar - Avanti
Avanti
Punto nemalo nikdy litrový motor, ale ak myslíš prvú generáciu, tak zrejme máš na mysli verziu EL s 1.1 FIRE 1108 cm3, ten sa predával ako 6 stupňový manuál. V jeho prípade však boli rýchlosti poskladané viac na seba, preto prekvapivo pri stovke "točil viac" ako klasický 5 stupňový manuál.
Pri druhej generácii mal trojdverový Sporting tiež 6 stupňový manuál spolu s 1.2 FIRE 16V, tam však bolo sprevodovanie o minimum kratšie ako 5 kvalt..
Gagarin235
Doufám, že to s takovým spřevodovánim alespoň mělo OK zrychlení 😁
Avatar - Avanti
Avanti
Bude o chvíľu test, spotrebou to neprekvapilo ale prevodovka je oveľa lepšia ako pri starom 1.2 FIRE. Prvé tri rýchlosti sú perfektné do mesta, ďalšie dva ukážkovo pasujú na okresky a 6tka fakt len rýchlobežka na udržanie rýchlosti 110-130..
Avatar - Avanti
Avanti
BSG dodáva 5k a 20 Nm, takže parametrami je na úrovni 1.2 fire, resp. s mierne lepším krútiacim momentom.
Ja osobne som zvedavý na osud 0.9 TwinAir, pretože kto reálne tento motor jazdí, nemôže naň povedať nič zlé... Jemu by sa tá 6stupňová prevodovka hodila akurát viac.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Klasika u Fiatu, stejně tak Tipo má se základní atmosférou šestikvalt.