Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Skomírající Lancia rozšířila nabídku jediného modelu o hybrid

Lancia má v současnosti v nabídce pouze jediný model, nově ho však lze pořídit i se stylově označeným hybridem EcoChic.
Zpět na článek
31. 5. 2020 16:58
17. 6. 2020 10:28
31. 5. 2020 16:58
Lancia
pořád boxuje!
:D
Forza Lancia :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
1. 6. 2020 00:42
Re: Lancia
To jméno ještě existuje? :no:
Avatar - 3_diamanty
31. 5. 2020 19:31
skoda ze Ypsilon
sa nepredava aj mimo italie... kludne aj v showroomoch alfy alebo fiatu.... ked uz vlastne zazemie znacka nema lebo je nenavratne prec... pretoze o taketo nieco sikovne male do mesta ako ypsilon bude vzdy zaujem ( a za mna urcite radsej takuto praktickejsiu Ypsilonku ako trojdverak fiat 500vku s rovnakou technikou ) .... a viem si predstavit ze by hybridna Ypsilonka mohla zabodovat aj v dansku ci beneluxe pripadne aj v nemecku rakusku ... ale ok... asi je to uz zbytocne pisat co by bolo keby bolo...
Rozbalit vlákno
3
1. 6. 2020 07:46
Re: skoda ze Ypsilon
Človeče, ty prečo smrdíš na Slovensku, keď si taký odborník? Taliani by ti bozkávali ruky. Teba je tu fakt škoda...
Avatar - peprnik
1. 6. 2020 14:27
Re: skoda ze Ypsilon
Souhlasím se 3_diamanty. Sám jsem Lancii přes tři roky vlastnil a nechápu, proč se neprodavala víc. Čekám, ze nulový marketing a žádne všimné redaktorum. Autíčko do města, s pěti dveřmi, žádný divoch, ale fajne odhlucnene a zpracováne. V Belgii jich jezdilo a stále jezdí celkem dost, je tu italská národnostní menšina. A pak to Fiat cele odpískal.
2. 6. 2020 13:41
Re: skoda ze Ypsilon
No prečo asi? Od čias HF Integrale šla len dolu vodou. Na vlne starého úspechu sa nedá viezť donekonečna. AKo chceš udržať značku v kurze, keď do nej neinvestuješ? Ypsilonka je už beznádejne zastaraná, posledná Delta bola rozpačitá už keď prišla na trh, a značka prakticky opustila všetko, na čom dovtedy stavala. Nulový marketing, áno, ale nie iba ten. Nulové všetko.
1. 6. 2020 09:06
šestikvalt
Jako nevím, jestli tomu ten mild hybrid vypomáhá jen při startu nebo i při jízdě, ale zdá se mi manuální šestikvalt docela brutál na 70 koní a 92 N.m :D Že by extrémně krátké zpřevodování a šestka je k tomu, aby to vůbec jelo po dálnici na snesitelné otáčky ? :D Jestli je to dělané standardně a 5,6 jsou overdrive tak to musí být docela zlo :D
Rozbalit vlákno
6
1. 6. 2020 09:19
Re: šestikvalt
No co já pamatuju tak to začalo před haldou(víc jak 20 asi) let u litrovýho Punta. Tehdy jsem se tomu poprvé podivoval.
Avatar - Avanti
1. 6. 2020 16:55
Re: šestikvalt
Punto nemalo nikdy litrový motor, ale ak myslíš prvú generáciu, tak zrejme máš na mysli verziu EL s 1.1 FIRE 1108 cm3, ten sa predával ako 6 stupňový manuál. V jeho prípade však boli rýchlosti poskladané viac na seba, preto prekvapivo pri stovke "točil viac" ako klasický 5 stupňový manuál.
Pri druhej generácii mal trojdverový Sporting tiež 6 stupňový manuál spolu s 1.2 FIRE 16V, tam však bolo sprevodovanie o minimum kratšie ako 5 kvalt..
2. 6. 2020 13:14
Re: šestikvalt
Doufám, že to s takovým spřevodovánim alespoň mělo OK zrychlení :D
Avatar - Avanti
17. 6. 2020 10:28
Re: šestikvalt
Bude o chvíľu test, spotrebou to neprekvapilo ale prevodovka je oveľa lepšia ako pri starom 1.2 FIRE. Prvé tri rýchlosti sú perfektné do mesta, ďalšie dva ukážkovo pasujú na okresky a 6tka fakt len rýchlobežka na udržanie rýchlosti 110-130..
Avatar - Avanti
1. 6. 2020 16:46
Re: šestikvalt
BSG dodáva 5k a 20 Nm, takže parametrami je na úrovni 1.2 fire, resp. s mierne lepším krútiacim momentom.
Ja osobne som zvedavý na osud 0.9 TwinAir, pretože kto reálne tento motor jazdí, nemôže naň povedať nič zlé... Jemu by sa tá 6stupňová prevodovka hodila akurát viac.
Avatar - twistedTSD
2. 6. 2020 12:29
Re: šestikvalt
Klasika u Fiatu, stejně tak Tipo má se základní atmosférou šestikvalt.