Novinky
Alf1k
7
Moje averze ke koncernu VW se poslední dobou prohlubuje s každým krokem, kterej fau vé dělá. A to jsem vlastnil a fandil GTI/R.
Anonym
4
No, já na koncernu skor žiju, ale chápu tě. Poslední dobou se střílej do nohy obden.
onannus
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
onannus
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Wunderschön!
A tak tady máme 8mičku, nejošizenějšího Golfa všech dob.
(autor je (zatím) fanouškem VW)
A tak tady máme 8mičku, nejošizenějšího Golfa všech dob.
(autor je (zatím) fanouškem VW)
Po dieselgate budeme mít elektrogate, po všech těch nesmyslech co zelení vymysleli, začalo to bio palivem z řepky, biomasou ze všeho možného, solárními panely, větrné elektrárny a dnes jsou hitem elektro auta, kolik miliard nás už všechny ty nesmysly stály?? Poučení pořád nepřichází
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
...jak si Evropa pomalu podřezává krk..... 😒 😒]
Ako si podrezava? Ze skupuje cinske automobilky? Keby vsetky esrupske automobilky takto investovali, boli by to dobre spravy.
Ty jeden nešťastníku, jen se objevíš, hned perlíš!
Ve Volkswagenu je velká majetková účast státu (Německo) a investuje do firmy, která je taky státní (Čína).
Pro slaboduchýho: Německo sype prachy do Číny. Samo už není schopné vývoje a výroby. A tak si kupuje akorát tak čas.
Pro někoho, kdo deponoval mozek a neví už ani kde, jsou do "ozaj dobre spravy"
Ve Volkswagenu je velká majetková účast státu (Německo) a investuje do firmy, která je taky státní (Čína).
Pro slaboduchýho: Německo sype prachy do Číny. Samo už není schopné vývoje a výroby. A tak si kupuje akorát tak čas.
Pro někoho, kdo deponoval mozek a neví už ani kde, jsou do "ozaj dobre spravy"
Pořád mi to přijde jako lepší varianta když si německá automobilka kupuje čínské firmy než varianta opačná, když si čínské automobilky koupili Mercedes nebo Volvo.
Podle mě to vyjde v dlouhodobém horizontu nastejno.
Ale vím, jak to myslíš. A máš pravdu.
Ale vím, jak to myslíš. A máš pravdu.
Veď som o tom písal. Kúpia čínske technológie a postavia fabriky na baterky v Európe. Zakázal im niekto európsky výskum a vývoj?
To je samozřejmě blbost, čínské firmy si kupují jenom ze dvou důvodů, jednak tamní levná pracovní síla a druhak přístup k surovinám, které v Evropě nejsou. Tahat suroviny přes půl světa do EU a nakonec ve výrobě zaměstnat drahého Němce by byla ta největší pitomost jakou by mohli udělat. Samozřejmě, že speciálně pro nás by bylo lepší kdyby ty prachy narvali třeba do Bolky, ale pořád je lepší, že evropská firma vlastní zasmrádlý skalp čínského komanče, než když skalpy kdysi evropských firem visí na zdi v obýváku čínského komanče.
Tak jednoduchý to není.
MB taky napřed v Číně nakupoval...prorostou a sežerou.
Oni si u evr. soudů vždy vysoudí korektnos. Ale my u čínských neobhájíme nic.
Komunismus nakonec bude vítězná ideologie.
Netaduju se z toho, jen to tuším.
I ten Nostradamus to věděl.
MB taky napřed v Číně nakupoval...prorostou a sežerou.
Oni si u evr. soudů vždy vysoudí korektnos. Ale my u čínských neobhájíme nic.
Komunismus nakonec bude vítězná ideologie.
Netaduju se z toho, jen to tuším.
I ten Nostradamus to věděl.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Problém Volva, MB nebo celé řady jiných firem (viz třeba Pirelli) byl v tom, že se dostaly do ztrát a protože je za ně nikdo nechtěl zacálovat a jediný kdo byl ochoten ztráty uhradit byli čínští soudruzi, tak se dostali k majetkovým podílům.
Doufám, že ne, ale pokud si třeba EU nechá skoupit strategické firmy, tak se to stát může. Proto bych vždy preferoval variantu, že si evropské firmy kupují čínské než naopak. To první není sice žádná výhra, ale to druhé je tutovka na jízdu do pekel.
Doufám, že ne, ale pokud si třeba EU nechá skoupit strategické firmy, tak se to stát může. Proto bych vždy preferoval variantu, že si evropské firmy kupují čínské než naopak. To první není sice žádná výhra, ale to druhé je tutovka na jízdu do pekel.
Nepstaví v Evropě nic a Číňani ukradnou naše (teda německý) knowhow.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
onannus
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
onannus
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak by to fungovalo, pokud by Číňané nakoupili ve VW. Vycucli by know-how a využili v mateřské firmě. Pokud však VW nakupuje v čínské firmě, tak je to přesně naopak. Know-how nakupuje on, protože přes baterky moc silný není a jako majoritní akcionář získá velkou váhu v hlasování. A bude to VW, kdo může vytahovat know-how z čínské firmy. Samotný JAC to posílí a jeho zisky pak bude z velké části pobírat VW. To, co VW udělal je perfektní tah, pokud ho to finančně zásadně nazatížilo.