Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Ada je zase tady
vždyť stejně vyrábí jen nekvalitní kreatury s omezenou životností - dobré jen pro blbečky
Jezdíš v rencku? A jaké auto má neomezenou životnost? To abych včas sbalil spacák a šel si lehnout do fronty na místo v pořadníku...
A preto predávam 10-ročné Kangoo s 250 tisíc kilometrami na krku. Bez problémob, bez investícií a s čerstvou STK a EK... 😁
A proč ho prodáváš, hochu, když je tak skwělé?
Pretoze vek a ma dostatok penazi na dalsie, ci aky potrebujes dalsi dovod?
Ja som kúpil ďalšie, ale scénic nepredávam. Neviem si predstaviť, kto by to kúpil a následne na mňa nenadával, čo som mu to predal 😄
Já bych ho koupil. Kolik za něj chceš? A pokud jde o nadávání, tak třeba při prodeji Le Monde vadil Křetinský proto, protože vydělal na fosilních palivech.
Vobec som zatial nepozeral, za kolko by sa to auto mohlo predat. Grand Scenic v plnej vybave s 1.5 dci a automatom stal novy v auguste 2017 28 000 €.
WinDiesel
Brutální nadvýroba, miliony vyrobených aut na letištích, a potom přijde nějaká krize, je to jedno co.
A bum ho !!!!!!!!!!!!!
Rostly ceny, rostla výroba, rostly prodeje podpořené speciálními podpůrnými nástroji …. a přišel koronavirus. Všechno bylo založeno na křehké rovnováze, prostě obr na hliněných nohou.
A státy, místo toho aby očistily trh tak že nebudou zasahovat, pomáhají udržovat neudržitelnou výrobu a neudržitelné eko-srágory.
Tato story Renaultu je jen začátek velkého cirkusu. Myslím že si lidi napříč zeměmi uvědomili, jak bídně jsou na tom s penězi a že na dluh kupovat není úplně dobrá věc.
EU si chce schválit 750 000 000 000 €uro na rozhazování a jednotlivý politikům už stéká slina po bradě jak se bude utrácet, protože byly nalezeny "zdroje". A když zdroje jsou, tak je třeba je utratit hlavně za blbosti.
A bum ho !!!!!!!!!!!!!
Rostly ceny, rostla výroba, rostly prodeje podpořené speciálními podpůrnými nástroji …. a přišel koronavirus. Všechno bylo založeno na křehké rovnováze, prostě obr na hliněných nohou.
A státy, místo toho aby očistily trh tak že nebudou zasahovat, pomáhají udržovat neudržitelnou výrobu a neudržitelné eko-srágory.
Tato story Renaultu je jen začátek velkého cirkusu. Myslím že si lidi napříč zeměmi uvědomili, jak bídně jsou na tom s penězi a že na dluh kupovat není úplně dobrá věc.
EU si chce schválit 750 000 000 000 €uro na rozhazování a jednotlivý politikům už stéká slina po bradě jak se bude utrácet, protože byly nalezeny "zdroje". A když zdroje jsou, tak je třeba je utratit hlavně za blbosti.
Ty prachy mají jít na ekologii a na udržení EU. Po Renaultu chtěli, aby dělal jen elektroauta.
To by asi chtělo samostaný článek nebo spíš server 😉 Ono když si vezmeš, kolik našeho průmyslu je tak či onak spojeného s automotive, nebude to chtít asi stát nechat jen tak tržně padnout. Navíc spoluvlastníkem Renaultu je pořád ještě francouzský stát, takže tam by se daly nějaké intervence předpokládat (i když by to bylo už evidentně protitržní jednání a asi to jen tak neprojde).
Můžeme spíš očekávat nějaké "šrotovné" nebo eko pobídky, hlavně pro e-Auta. Což je věc, která mě nadšením popravdě nijak nenaplňuje. Je zvláštní, že snad v každém článku o elektroautech se vyskytuje i slovo "dotace".
Můžeme spíš očekávat nějaké "šrotovné" nebo eko pobídky, hlavně pro e-Auta. Což je věc, která mě nadšením popravdě nijak nenaplňuje. Je zvláštní, že snad v každém článku o elektroautech se vyskytuje i slovo "dotace".
EV se prodává málo a i po pobídkách se jich bude prodávat málo a nemůže to automobilky "vyvést z krize".
Co by jim naopak pomohlo jsou vysoké slevy na malých autech a nižší střední třídě.
Když ale dáš do malých aut elektro cena je i po dotacích jako za nižší střední, a totéž když provedeš s nižší střední dostaneš cenu jako za střední třídu.
Lidi by si samozřejmě rádi koupili nové auto ale když budou takhle s elektrem tlačit, půjdou lidi do ojetin.
A pak už je velice blízko k různým typům zákazů a příkazů ale to už jsme tam kde jsme nikdy nechtěli být, zpátky v reálném komunizmu. "Back to the U.S.S.R. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Back to RVHP-2.(East RVHP led by USSR was bad, neomarxists say, West RVHP led by GERMANY is good !!!!!!!!!!!!)
Co by jim naopak pomohlo jsou vysoké slevy na malých autech a nižší střední třídě.
Když ale dáš do malých aut elektro cena je i po dotacích jako za nižší střední, a totéž když provedeš s nižší střední dostaneš cenu jako za střední třídu.
Lidi by si samozřejmě rádi koupili nové auto ale když budou takhle s elektrem tlačit, půjdou lidi do ojetin.
A pak už je velice blízko k různým typům zákazů a příkazů ale to už jsme tam kde jsme nikdy nechtěli být, zpátky v reálném komunizmu. "Back to the U.S.S.R. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Back to RVHP-2.(East RVHP led by USSR was bad, neomarxists say, West RVHP led by GERMANY is good !!!!!!!!!!!!)
On ten VW má svých problémů taky dost.
Já jsem jel s 1,5 HDI + 8 nebo 9-stupeň AISIN, a bylo to neuvěřitelné svezení. Prostě skvělé, bravo AISIN !!!
https😐/www.auto.cz/…vouspojka-134510
Žádná dvouspojka nefunguje jako normální hydrmech automat.
S dvouspojkou máš samozřejmě pravdu, ona už z principu nemůže fungovat stejně jako hydroměnič.Nicméně je to docela zajímavé - dvouspojkáři se snaží, aby jejich převodovky řadily stejně jemně jako hydroměniče a naopak výrobci klasických automatů se snaží o co nejmenší ztráty a nejvyšší rychlost, jako mají dvouspojky.
Mazda má velmi točivý diesel s krásným zvukem a 6-kvalt k tomu parádně sedí.
Je to Renault, čo sa musel po siedmich rokoch (nástup na trh v roku 2013 s Dongfeng Motor Group) mizerných predajných výsledkov stiahnúť z čínskeho trhu osobných automobilov. Zdá sa, že tie "svoje produkty" nie sú schopný predať už ani v Číne.