Novinky
Cuba66
4
...ale plíce 😄 Fuj to je hnus, ale zase dobrá příležitost pro tunery na nějaký body-kit celého předního nárazníku včetně masky 😄
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nechápu, jak z končící 4er, která je objektivně velice pohledná, dokážou přejít na takový paskvil.
Před 5-6 lety zčínštilo Céčko, kde zejm. W204 po FL se mi hodně líbí (myslím, že ty "asijský" světlomety vypadají líp, než před FL), ale W205 nedokážu přijmout.
Před 5-6 lety zčínštilo Céčko, kde zejm. W204 po FL se mi hodně líbí (myslím, že ty "asijský" světlomety vypadají líp, než před FL), ale W205 nedokážu přijmout.
Takže další "vir" spojený s Čínou... :no:
Čínský virus ve spojení s autodesignem je extrémní chromování, to je čínská nemoc, tohle auto jí zcela jistě netrpí. 😉
Podle mě (a samozřejmě se mnou nemusíš souhlasit) je to nejen to masivní chromování, ale i určitá "omezeně neomezená" okázalost, jejíž součástí je právě to chromování.
Není problém udělat na daném trhu nějaký chrom line paket ("luxury") s chromovanými megaledvin(k)ami a lištami.
A v interiérech je to obecně slabost Číňanů pro velké "tablety".
BMW v tomto ohledu nehraje prim (v rámci D3 + VW), ale těmi megaledvin(k)ami se k tomu "trendu" přidává.
Není problém udělat na daném trhu nějaký chrom line paket ("luxury") s chromovanými megaledvin(k)ami a lištami.
A v interiérech je to obecně slabost Číňanů pro velké "tablety".
BMW v tomto ohledu nehraje prim (v rámci D3 + VW), ale těmi megaledvin(k)ami se k tomu "trendu" přidává.
Vůbec si nemyslím, že by ty obří ledviny měly něco společného s Čínou, je tu prostě generace nových designérů, chtějí se zapsat, značku někam "posunout" atp., atd., známe to z rozhovorů s nimi. Že se přístup zdůrazňování značkových markant nemusí líbit nám "starochům" neznamená, že se nelíbí nastupující generaci kupců bmw, sám jsem čučel, když jsem se s obrázky studie 4er ptal mladších kolegů, kolika z nich (prakticky všem) se to líbí. Prostě určitý způsob okázalosti, značka musí být vidět, rozpoznat ihned, je teď trendy, a opravdu nemyslím, že by zrovna tohle k nám přišlo z Číny.
Každopádně, to auto rozhodně není paskvil, je to designově parádní kupé, u mě s výhradou ledvin, být tam klasické, ve stylu předchozí 4er, bylo by to na velkou pochvalu, takhle je to s povzdechem... 😉
Každopádně, to auto rozhodně není paskvil, je to designově parádní kupé, u mě s výhradou ledvin, být tam klasické, ve stylu předchozí 4er, bylo by to na velkou pochvalu, takhle je to s povzdechem... 😉
Jo, tak to bude a z pohľadu dizajnéra sa tomu dá rozumieť, ale nie všetko, čo je dizajnérsky nápadité, musí byť aj pekné. Z môjho pohľadu je to zlý smer, začatý X5, 7er a X7. Ale kým na vlajkovej lodi, luxusnej limuzíne sa určitá nabubrelosť a ostentatívne zdôrazňovanie luxusu á la Rolls Royce dá ešte pochopiť, tak na štíhlom elegantnom kupé sú takto veľké obličky ako päsť na oko. Osobitne to vynikne vedľa faceliftu 5er, ktorá je spredu elegantná, čistá a aj bez obrmasky dostatočne luxusná a reprezentatívna:
https😐/img2.auto.cz/…ull/6356123_.jpg
porovnaj s 4er: https😐/img2.auto.cz/…ull/6364632_.jpg
https😐/img2.auto.cz/…ull/6356123_.jpg
porovnaj s 4er: https😐/img2.auto.cz/…ull/6364632_.jpg
Souhlas, taky se mi to nelíbí, a zrovna na sport laděné modely to vůbec nepasuje, jen říkám, že nevidím souvislost s Činou. 😉
Prave tu na ACZ bola niekedy v zime sprava, ze to robia kvoli Cine a USA, a ze Europa je uz pre BMW minoritny trh...
V Číně a USA mají stejný vkus? Nebo, co chceš vlastně říct? Že u bmw vědí, že tyhle ledviny budou v Číně hitem a proto je tam dali? Tedy, že dělají design podle přání, vkusu Číňanů? Jak víš, že se Číňanům líbí zrovna tohle? Atd., atp., prostě nesmysl, tvrdit, že bmw udělalo čtyřku, aby se líbila hlavně Číňanům... proč?
A k prodejům bmw (2019)
Čína - 545 tis ks
USA - 324
Evropa - 825
Čísla jsou za BMW brand, ne BMW group, což je při diskusi o designu bavoráků podstatné, prosím neplést!
A k prodejům bmw (2019)
Čína - 545 tis ks
USA - 324
Evropa - 825
Čísla jsou za BMW brand, ne BMW group, což je při diskusi o designu bavoráků podstatné, prosím neplést!
A ako píšeš, noví dizajnéri, nový smer (preto bol Kabaň odídený, lebo s týmto smerovaním nesúhlasil) a práve to je najhoršie, pretože môžeme očakávať tento trend postupne na všetkých modeloch BMW, proste záujem zjednotiť portfólio novým dizajnovým jazykom. Tá 5er asi bude posledným Mohykánom.
O Kabaňovi můžeme jen spekulovat, ale jinak souhlas, myslím, že půjdou tímto směrem, ať se nám to líbí nebo ne. Jak jsem tu už psal, pokud se něco podobného objeví na příští pětce, jdu k mercedesu. Ono moc kam jít není, třeba tahle obludnost mi přijde ještě výrazně horší, vč. toho čínského chromoviru. 😁 https😐/www.audiglenwoodsprings.com/…f4065046efc3.htm
No tak to je jeden za 18 a druhý bez 2 za 20... Třeba verze Allroad by dopadla lépe.
Nejdřív se ptáš, jestli mají v USA a Číně stejný vkus... a pak tu sám dáš k "čínskému chromoviru" odkaz na USA stránky Audi.
Dal jsem první fotku té masky, která na mě jukla, že je to audi usa, a co? V Evropě se to prodává úplně stejné, jedna tahle nádhera zamřížovaná mi stojí pod oknem. Nikde netvrdím, že to audi dělá kvůli Američanům nebo Číňanům, říkám, že jestli něco nazvat čínským virem, pak spíše než velikost masky právě přemíru chromování, tím jsou v Číně prodávané modely typické.
Pokud chceš zrovna masku aktuálního A6 allroadu vydávat za příklad bohatého chromování, tak je to trochu argumentační sebevražda, nebo se Audi podbízelo (maskou alllroadu) Číně víc před 14 lety, než dnes. Podívej se na masky posledních tří (2. 3. 4.) g. (A6) allroadu. Ta aktuální (4.) z nich má jednoznačně nejméně "chromovanou" masku, a to přitom pomíjím fakt, že můžeš mít i její celo černou verzi, viz test i tady.
https😐/img2.auto.cz/…ull/6142056_.jpg
2.g.
https😐/upload.wikimedia.org/…%C3%BClfrath.jpg
3.g.
https😐/upload.wikimedia.org/…antomschwarz.JPG
současná 4.g.
https😐/www.audi.cz/…galerie-3-oe.jpg
https😐/img2.auto.cz/…ull/6142056_.jpg
2.g.
https😐/upload.wikimedia.org/…%C3%BClfrath.jpg
3.g.
https😐/upload.wikimedia.org/…antomschwarz.JPG
současná 4.g.
https😐/www.audi.cz/…galerie-3-oe.jpg
Tahle debata nikam nevede, o čínském viru jste začali vy, nesmyslně s odkazem na velké ledviny. Já říkám, že jestli je něco čínský virus, pak přehnané chromování, a znova opakuju, nikde netvrdím, že audi chromovalo a chromuje kvůli Číňanům, jen říkám, že pokud nějaký dnešní model trpí "čínským virem" tak je to ten, který zdůrazňuje chromování. A protože jsi do té debaty psal ty, dal jsem ti příklad od audi.
Jasně, že Audi/VW (typicky mezigeneračně Touareg) více (a více, než BMW) chromuje hlavně kvůli Číňanům, akorát zrovna ta maska allroadu byl špatný (spíš opačný) příklad. Nová A8/A6 je třeba zezadu (v detailech) jasně přizpůsobena čínskému vkusu a zároveň tento styl určitě uvítá více Američanů, než Evropanů. Bohaté chromování je projevem/součástí jisté formy okázalosti, čím víc chromu, tím více "luxusu", čím více pruhů, tím víc adidas a čím větší ledwinky, tím víc BMW.
Takže vůbec v tomto ohledu (obecně) neobhajuji Audi/VW (naopak), a jak jsem psal, nemusíš se mnou souhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat.
Takže vůbec v tomto ohledu (obecně) neobhajuji Audi/VW (naopak), a jak jsem psal, nemusíš se mnou souhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat.
Existují designérská řešení, která i po letech mají co nabídnout - např. "od BMW" si Dodge Challenger vypůjčil Angel eyes a to auto vypadá přesně tak, jak vypadat má, byť pluje na retro vlně. Nebo Charger - sice USA desig. škola, ale jedná se o svébytný a moderní styl.
Sice nejsem designér a na první dobrou mě nanapadá, jakým směrem by se prémie měla designově ubírat, nicméně, když už nikoho nic moc nenapadá, proč nejít po určité období cestou evoluce? Třeba Golf, to je ideální příklad (nemyslím 8. gen), ale k německému přístupu postupné cizelování docela patří, takže lehce pozměněná 4er by mě určitě neurážela. 😄
Sice nejsem designér a na první dobrou mě nanapadá, jakým směrem by se prémie měla designově ubírat, nicméně, když už nikoho nic moc nenapadá, proč nejít po určité období cestou evoluce? Třeba Golf, to je ideální příklad (nemyslím 8. gen), ale k německému přístupu postupné cizelování docela patří, takže lehce pozměněná 4er by mě určitě neurážela. 😄
Buď spravedlivý, tomu autu tvarově nic nechybí, je to opravdu dokonalé kupé, lepší než předchozí 4er a zcela jistě evoluce, bohužel celou dobrou práci zabíjí "revolučním" prvkem nozder. 😄
Designově parádní kupé je M8, viděl jsem naživo a obzvláště odlišnost od běžné osmy, tady kupec ví, za co zaplatil :yes:
teď vidím tu hrůzu, nová 4 cabrio s textilem? achjoooo... tak to je úplný konec cc...
teď vidím tu hrůzu, nová 4 cabrio s textilem? achjoooo... tak to je úplný konec cc...
Tak ja som si M8 prehliadol (a jazdil som M850i) poriadne a síce je pravda, že tá M verzia (ako obvykle) vyzerá lepšie ako bežná, ale inak ma 8er moc neoslovila, je trochu tvarovo a líniami generická, už príliš dlhá na športiak a príliš malá vnútri na pohodlné granturismo, dozadu sa nemá zmysel sni skúšať posadiť a vpredu je to taká stredná trieda. V kabriu 8er je miesta porovnateľne ako v Z4. A celkovo nevidím moc prínos 8er oproti 4er, ak teda človek nevyhnutne nechce V8 (a aj dynamicky ten V8 v podobe 850i nejde nejak dramaticky lepšie ako 40i v tej Z4). Ale ak berieme túto novú 4er s jej bobrím predkom, áno, 8er je potom krajšia.
Komu je malá, může mít Gran coupe... Jinak je to prostě nová šestka...
A jestli je osma malá tak čtverka bude hádej co😊
A jestli je osma malá tak čtverka bude hádej co😊
Stejně velká, nebo klidně i větší, uvnitř. BMW nikdy nemělo velikost vnitřku určenou vnějšími rozměry auta, akt. 3er je uvnitř prostornější než 8er. 😉
vnitřní šířka 1456 u trojky vs 1534 u osmy. výšku u nízkého kupé snad nikdo nečeká větší než u sedanu. a sedačku si dáš u osmy kam chceš...
Jenže je tu podstatně širší středový tunel i výplně dveří u 8er, samotné číslo šířky interieru o prostornosti úplně nevypovídá. A podélný prostor, co do ieálnosti posazu, je více než rozsahem posuvu sedačky (která je u 3er min stejná jako u 8er) dán rozsahem přitažení volantu, který je u 3er i 8er stejný. Jinými slovy, raději, než abys hledal čísílka na internetu, si běž do obou těch aut sednout.
vnitřní šířka se snad měří mezi dveřmi, nebo ne?a širší tunel je snad dobře, nebo mají sedačky v letadle v první třídě širší opěradla a tudíž jsou víc stísněné?
Tak ale od takto veľkého auta by človek čakal, že sa dozadu posadí aspoň osoba menšieho vzrastu. Ale proste tie zadné sedadlá sú tam len na ozdobu, resp. len pre malé deti. To je síce u kupé bežné, ale vo veľkostnej triede 4er. Od auta dlhého ako Superb by človek dôvodne očakával viac.
V kterém velkém coupe si dozadu sednou dva dospělí, pohodlne? Od toho je GC...
No a tu sa vraciame oblúkom naspäť k tomu čo píšem vyššie ja i dinar, totiž že s 8kou priestorovo nič nezískaš oproti takej strednej triede, ktorá ponúka rovnako priestoru (ostatne ako majiteľ 3er by si to mal vedieť sám porovnať). Preto nevidím moc prínos 8er kupé pre kupujúceho okrem image a dostupnosti V8 motorov.
Jéjdanáčky. A teď si vezmi takovou dodávku, kolik je uvnitř místa...
Přesně tak. Teď jsem do firmy kupoval Doblo za 350bez DPH a je to prostorově naprostá pecka. Doporučuji Všem! Na M8 se vyserte, tam je ho málo...
BTW až v této diskusi mi začalo docházet, proč potkávám v provozu tolik sračkoidních podaut, jako je Passat, Superb, Mondeo atp. Majitele (schválně nepíši řidiče) totiž zajímá pouze užitný prostor 😄
Já se třeba na M8 Cabrio Competition vyloženě těším, byť tam naložím úplné H O V N O :-!
BTW až v této diskusi mi začalo docházet, proč potkávám v provozu tolik sračkoidních podaut, jako je Passat, Superb, Mondeo atp. Majitele (schválně nepíši řidiče) totiž zajímá pouze užitný prostor 😄
Já se třeba na M8 Cabrio Competition vyloženě těším, byť tam naložím úplné H O V N O :-!
Presne ako písal dinar, to, že je 8er taká veľká (dlhá) zvonku ešte nič nevypovedá o jej vnútornom priestore. Ten je veľmi malý i v absolútnom meradle, o to viac v kontexte vonkajších rozmerov.
jedna věc jsou dojmy, a druhá pojmy /tvrdá čísla/...
Tvrdé čísla hovoria, že auto s dĺžkou 4,85m odvezie reálne len dvoch ľudí. To síce platí aj pre 4er, ale práve preto tu niet žiadnej pridanej hodnoty z tých o dosť väčších rozmerov.
podélný prostor vpředu 8er 890/1120 mm 3er 900/1120 mm
šířka vpředu 8er 1540 mm 3er 1480 mm
Tedy, podélný prostor má lepší 3er, maximum je stejné, jak píšu výše, je to dáno limitem přisunutí volantu. Vnitřní šířku má 8er větší o 6 cm, o které je širší už jen samotný středový tunel, takže ta tvrdá čísla jen potvrzují, co tu píšeme.
šířka vpředu 8er 1540 mm 3er 1480 mm
Tedy, podélný prostor má lepší 3er, maximum je stejné, jak píšu výše, je to dáno limitem přisunutí volantu. Vnitřní šířku má 8er větší o 6 cm, o které je širší už jen samotný středový tunel, takže ta tvrdá čísla jen potvrzují, co tu píšeme.
běžný člověk je širší ramenou než v zadku, nebo se pletu? když jsi v tom seděl, protože ty už tu osobní zkušenost máš :yes: tak jsi seděl zadkem na tom středovém tunelu?
celkově tvrzení
BMW nikdy nemělo velikost vnitřku určenou vnějšími rozměry auta, akt. 3er je uvnitř prostornější než 8
je blábol, proč by asi prodávali sedmičku a pětku a trojku, když by bylo víc místa v těch levnějších vozech, proč by asi někdo kupoval ty dražší...
edit: reálná zkušenost je ošemetná, tvrdá čísla nelze rozporovat, reálná zkušenost je spíš skoro jako "názor", snadno se pak stane, že někdo má reálnou zkušenost s tím, že má tříválec pěkný zvuk a dieselový šestiválec vlastně připomíná benzínový osmiválec...
celkově tvrzení
BMW nikdy nemělo velikost vnitřku určenou vnějšími rozměry auta, akt. 3er je uvnitř prostornější než 8
je blábol, proč by asi prodávali sedmičku a pětku a trojku, když by bylo víc místa v těch levnějších vozech, proč by asi někdo kupoval ty dražší...
edit: reálná zkušenost je ošemetná, tvrdá čísla nelze rozporovat, reálná zkušenost je spíš skoro jako "názor", snadno se pak stane, že někdo má reálnou zkušenost s tím, že má tříválec pěkný zvuk a dieselový šestiválec vlastně připomíná benzínový osmiválec...
Tohle už je jen zoufalé blábolení, třílválče, faktem prostě je, že uvnitř 8er není víc prostoru než v 3er, proč to tak bmw dělalo a dělá, se zeptej v Mnichově.
Kontrastem je nejbližší konkurence, v s-klasse coupe se řidič rozvalí na citelně větší sedačce než v céčku, kabina vzdušnější, prostě jiný přístup, bmw si tou stejnou prostorností napříč třídami jede svou kokpit sport lajnu. Ale neznat tenhle fakt a chtít tu “zasvěceně” rozebírat bmw, to je na ručník...
Kontrastem je nejbližší konkurence, v s-klasse coupe se řidič rozvalí na citelně větší sedačce než v céčku, kabina vzdušnější, prostě jiný přístup, bmw si tou stejnou prostorností napříč třídami jede svou kokpit sport lajnu. Ale neznat tenhle fakt a chtít tu “zasvěceně” rozebírat bmw, to je na ručník...
Co to meleš? Psal jsi, ze vnější rozměry nekoresponduji s vnitřními, trojka je užší, vyšší - a přesně tak je to i v interiéru. Ale stejně bychom asi měli srovnávat sedan se sedanem - ale tam už tahle tvoje “pravda” dostává totálně na pr...
Kdybys aspoň uměl číst, já jsem nic z toho, co tvrdíš, nepsal. Honíš se tu za vlastním ocasem, tříválče...
Co jsi nepsal?
"Stejně velká, nebo klidně i větší, uvnitř. BMW nikdy nemělo velikost vnitřku určenou vnějšími rozměry auta, akt. 3er je uvnitř prostornější než 8er. "
Otázka: bude mít nová Čtyři míň prostoru než aktuální Osm? nemůžu sloužit přímou odpovědí, pamatuji si, když jsem ze Šest přesednul do Tři, místa bylo méně. Asi jsi chtěl říct, že velikost exteriéru u BMW až tak moc nesouvisí s interiérem, že by člověk čekal větší rozdíl, vzhledem k velikosti vozu, nicméně rozdíly tam opravdu jsou, vsadím se že vnitřní šířka se bude zvětšovat od jedničky k sedmičce po pár centimetrech, ale bude. A že sedany jsou trochu jiná věc, než kupé.
Nicméně, naprosto určitě nemá Z4 stejný vnitřní prostor jako osmička, v Z4 si ani nesklopíš sedačku na podřimování vedle spolujezdce, za tebou je střecha.
"Stejně velká, nebo klidně i větší, uvnitř. BMW nikdy nemělo velikost vnitřku určenou vnějšími rozměry auta, akt. 3er je uvnitř prostornější než 8er. "
Otázka: bude mít nová Čtyři míň prostoru než aktuální Osm? nemůžu sloužit přímou odpovědí, pamatuji si, když jsem ze Šest přesednul do Tři, místa bylo méně. Asi jsi chtěl říct, že velikost exteriéru u BMW až tak moc nesouvisí s interiérem, že by člověk čekal větší rozdíl, vzhledem k velikosti vozu, nicméně rozdíly tam opravdu jsou, vsadím se že vnitřní šířka se bude zvětšovat od jedničky k sedmičce po pár centimetrech, ale bude. A že sedany jsou trochu jiná věc, než kupé.
Nicméně, naprosto určitě nemá Z4 stejný vnitřní prostor jako osmička, v Z4 si ani nesklopíš sedačku na podřimování vedle spolujezdce, za tebou je střecha.
Naprosto souhlasím Dinare. Patřím do mladší generace a tyhle novinky mě vůbec neuráží a vlastně jsem svým způsobem rád, že se to někam posouvá.
Všichni tu řeší ledvinky. Ty jsou určitě kontroverzní a teda jsou asi moc i na mě, ale mám problém víc v provedení než tvaru - protože jestli jsou z jednolitého plastu stejně jako nová 3er, kde to třeba v černém provedení vypadá zblízka jak záchodové prkénko, tak to působí lacině.
Jinak kromě ledvinek, ta silueta a design je teda super a smysluplně se odlišuje od 3er. Předchozí 4er byla fajn, ale byla to prostě taková 3er liftback a chyběl tomu ten extra sex appeal.
Všichni tu řeší ledvinky. Ty jsou určitě kontroverzní a teda jsou asi moc i na mě, ale mám problém víc v provedení než tvaru - protože jestli jsou z jednolitého plastu stejně jako nová 3er, kde to třeba v černém provedení vypadá zblízka jak záchodové prkénko, tak to působí lacině.
Jinak kromě ledvinek, ta silueta a design je teda super a smysluplně se odlišuje od 3er. Předchozí 4er byla fajn, ale byla to prostě taková 3er liftback a chyběl tomu ten extra sex appeal.
Prakticky všem??? Tak to máš evidentně kolem sebe výrazně jiné mladé kolegy, než třeba já (včetně syna a jeho vrstevníků).
Vsadím boty, že tohle se většině! evropanů líbit nebude. Že si to tady někteří koupí navzdory těm megaledwinám, je jiná věc.
Vsadím boty, že tohle se většině! evropanů líbit nebude. Že si to tady někteří koupí navzdory těm megaledwinám, je jiná věc.
Tak argument o predajoch vo vzťahu k dizajnu je vždy ošemetný. To, že sa auto predáva, nevyhnutne neznamená, že sa jeho dizajn všeobecne páči (a naopak, ak sa nepredáva, že je to dôsledok práve nevydareného dizajnu). Zvlášť v prípade prémie je to otázne, nakoľko to auto má aj iné kvality okrem dizajnu prednej časti. Ako píše dinar, tvarovo je to vydarené elegantné kupé, technika bude obdobná s 3er a teda špičková, interiér ako ostatné moderné BMW je už na úrovni a jazdné vlastnosti budú iste výborné (ak majú byť ešte lepšie ako pri 3er). Teda mnohí si 4ku kúpia aj s týmto novým kontroverzným dizajnom, pretože proste ostatné kvality auta prevýšia jednu vadu. Problém je, ak si to vedenie BMW bude vykladať ako fakt, že sa nová maska páči.
Mě to udivilo, ptát jsem se šel tehdy právě po první diskusi o 4er, protože jsem četl, jak se to bude mladým líbit a nevěřil jsem tomu.
Mému synovi se to taky nelíbí...
Mému synovi se to taky nelíbí...
Maska je velká, jako u všech mých předchozích BMW dohromady, nicméně mi to vůbec nebrání v tom, pochválit auto, jako celek. Vypadá nabroušeně, agresivně a mám pocit, že trochu chtějí uspět i v US rybníku proti všem těm retro kárám. Nijak mi to nepřekáží a naopak, takovou změnu vítám.
...a ten "tlačí" na větší masku chladiče. Jak větší je už moc velká, to nakonec rozhodnou kupci. Pokud měl stylista také na mysli "okamžité rozpoznání modelu", tak myslím, že tady uspěl. Neříkám, že se mě tato věc zrovna líbí, ale nechal bych to přinejmenším "uzrát".... :-!
„Ledvinky byly vždy charakteristickým rysem vozů BMW. Koncept BMW 4 představuje sebevědomý a elegantní přístup k tomuto ikonickému detailu,“ komentoval tvar těchto „ledvin“ šéfdesignér značky Domagoj Dukec
A co vy myslíte takým slovom "elegantný", Kefalín?
A co vy myslíte takým slovom "elegantný", Kefalín?
"...will focus BMW brand design more consistently on modern products with a distinctive character.” To je tak, když si význam slova "distinctive" vykládáme každý jinak.
Vím, že je to v podstatě Němec, ale něco z toho Balkánu v něm být musí, ty ledviny jsou pozůstatkem stylu velkých slunečních brýlí, růžence na zrcátku atp., tohle prostě musí být v genech...
Vím, že je to v podstatě Němec, ale něco z toho Balkánu v něm být musí, ty ledviny jsou pozůstatkem stylu velkých slunečních brýlí, růžence na zrcátku atp., tohle prostě musí být v genech...
Myslíš ničo takéto? 😁 https😐/www.imdb.com/…wer/rm3711253504
Může být, ale spíš něco takového https😐/www.last.fm/music/Mile+Kitic/+images/4d1651a499aa4271b07a08517ae5c918 Něco z tohohle Balkán macho stylu musí mít Dukec v sobě, borcům tohoto typu se budou ledviny líbit bez ohledu na věk. 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Linie coupe jsou tu pěkné stejně jako jiné detaily, ale to má i aktuální c-coupe a vedle jeho “masek” jsou tyhle divné plochy srandovní už z obrázku, ale uvidíme jak se k tomu postaví konkurence do budoucna. Když přišlo BMW s X6 taky jsem si říkal co to je za obludu a kolik se jich nakonec prodalo a určilo novej trend víme všichni. Ale definitivní názor si udělám, až tohle uvidím v reálu. Zatím to na mě působí jako ta pitka na prvním obrázku, asi dobré tělo, ale výraz to zabíjí. :-!
najděte si jak vypadají masky na BMW mezi lety 1940 a 1960, tohle je návrat ke kořenům, původní poznávací znak BMW jsou ledvinky přes celou masku.
... že mu huba neupadne! ;-\ Tenhle čtverec je nejhůř vypadající mnichovské kupé, jaké jsem kdy viděl a to i ve srovnání s Banglovou 6er.
Když se objevilo BMW 5 E60 od Chrise Bangla, nikomu se příliš nelíbilo, ale postupem času se z něj stala žádaná ojetina.
Velké ledvinky nemusí být vůbec špatné, jen by mohly být nepatrně užší a elegantnější. Audi nebo Jaguar mají také velký gril a nikdo se z toho nehroutí.
Důvod zděšení je asi v tom, že BMW zmeškalo nejvhodnější dobu, kdy bylo optimální a vyloženě moderní přijít s velkou maskou a velkými ledvinkami. Aktuální skok je poměrně razantní a zpožděný. Historická BMW obří ledvinky mají a nikoho nepobuřují. Jde tedy jen o zvyk a o zpracování. Osobně bych zvážil, jestli by mřížka grilu neměla být oproti obrysům ledvinek posazená více dozadu. Tím by vznikl prostorový efekt a také bych asi změnil strukturu mřížky, která je poseta zvláštními drážkami. Klasická "drátěnka" s jemnějším vzorem by asi vypadala lépe.
Velké ledvinky nemusí být vůbec špatné, jen by mohly být nepatrně užší a elegantnější. Audi nebo Jaguar mají také velký gril a nikdo se z toho nehroutí.
Důvod zděšení je asi v tom, že BMW zmeškalo nejvhodnější dobu, kdy bylo optimální a vyloženě moderní přijít s velkou maskou a velkými ledvinkami. Aktuální skok je poměrně razantní a zpožděný. Historická BMW obří ledvinky mají a nikoho nepobuřují. Jde tedy jen o zvyk a o zpracování. Osobně bych zvážil, jestli by mřížka grilu neměla být oproti obrysům ledvinek posazená více dozadu. Tím by vznikl prostorový efekt a také bych asi změnil strukturu mřížky, která je poseta zvláštními drážkami. Klasická "drátěnka" s jemnějším vzorem by asi vypadala lépe.
Jak jsem psal výše, "obří" ledvinky měla jen některá BMW do 30. let a paradoxně jen ta nejlevnější. Dražší modely si naopak držely krásný štíhlý tvar.
A ad E60 - ta je dnes žádaná kvůli nízké ceně, designově mezi ostatní pětky nikdy nepasovala.
A ad E60 - ta je dnes žádaná kvůli nízké ceně, designově mezi ostatní pětky nikdy nepasovala.
Ony obří ledvinky ze třicátých let jsou větší než ty dnešní nové a i ty štíhlé jsou plochou velké.
Jde jen o to, jak ty obří ledvinky vhodně moderně pojmout.
Ať je to s E60, jak chce, dnes nikomu vzhledově zvláštní nepřijde.
Jde jen o to, jak ty obří ledvinky vhodně moderně pojmout.
Ať je to s E60, jak chce, dnes nikomu vzhledově zvláštní nepřijde.
Design je urcen spise tem na vychode a hlavne v cine. Znamena, ze jedete v BMW.
Mozna ze se staneme svedky nove tuningove sceny, kdy budou ruzne spolecnosti menit predek do klasiky.
Zajimave je, ze v dnesni eko dobe se porad u automobilek nosi velike nasavaci otvory vpredu. Ty jsou k tomu, aby se neprehral motor, pro lepsi ucinnost mezichladice, pro ofuk brzd. V dnesni dobe ty otvory namaluji do obludnych rozmeru, pak je zaslepi. Vykonne verze se stovkami koni pod kapotou sem tam nekde tu dirku maji. WRC pouziva polovinu plochy pro vstup vzduchu, nez ji ma namalovanou dvoulitrovy diesel. Na jednu stranu mame tak nizke CO2, jsme modrozeleni, a podivejte, jak musime krotit ten nas vykon.
Mozna ze se staneme svedky nove tuningove sceny, kdy budou ruzne spolecnosti menit predek do klasiky.
Zajimave je, ze v dnesni eko dobe se porad u automobilek nosi velike nasavaci otvory vpredu. Ty jsou k tomu, aby se neprehral motor, pro lepsi ucinnost mezichladice, pro ofuk brzd. V dnesni dobe ty otvory namaluji do obludnych rozmeru, pak je zaslepi. Vykonne verze se stovkami koni pod kapotou sem tam nekde tu dirku maji. WRC pouziva polovinu plochy pro vstup vzduchu, nez ji ma namalovanou dvoulitrovy diesel. Na jednu stranu mame tak nizke CO2, jsme modrozeleni, a podivejte, jak musime krotit ten nas vykon.
Takže trend do budoucna je jasný - kapoty u vyšších tříd už nepovedou až k ledvinám ale budou přeseknuté a k nim naroubovaný plastový nárazník jako u třídy 1 a 2. Škoda. BMW tím klesá designově na úroveň KIA, Hyundai,...