Spolková rada v Německu apeluje na snížení hluku způsobeném dopravními prostředky. V rámci této akce chce zakázat cesty motorkářů o svátcích a nedělích.
Neviem aký je limit, no napríklad moje BMW R1150R má podľa TP 86 dB a moja Honda CB1100EX 90 dB.
Mnoho nových motoriek (napríklad Kawasaki Z900, Ducati Multistrada a mnoho ďalších) majú dokonca z výroby viac ako 95 dB
Čerokí,
Ono ty tři barvy jsou vzájemně neoddělitelně spojeny. Smíchej si rudou a zelenou, vyjde ti hnědá. Nejen v politice, ale i v barevném spektru
A všem nejde o nic jiného, nežli o moc - absolutní a nade všemi
To byl ten problém, nikdo nechtěl vědět reálné emise. Hybridy ty reálné emise mají, i když jen na prvních 100 km, což se mi také moc nelíbí.
Ptal jsem se, kolik je limit při homologaci ( já to nevím ), když tu jsou stížnosti, že daný limit 80 dB je nižší než u homologace.
Oni nemci su na hluk vseobecne dost citlivi. Su bytovky, kde proste nemozes mat psa kvoli hluku. Alebo ja som svojho casu prebyval v bytovke (nic estra, trochu lepsi standard), kde bolo zakazane sa kupat vo vani po 22:00 kvoli hluku. A o aute som v najomnej zmluve nic nemal, ale po tyzdni startovania escortu 1.8 d pri teplote okolo nuly (zvuk podobny mlateniu kladivom do bloku motora) mi pani z realitky dosla povedat, ze sudedia sa stazuju na zvuk toho auta, ci by som to mohol parkovat inde (startoval som to o 5:50 rano). Pisal sa rok 2003. Vtedy mi hlavne to kupanie prislo postavene na hlavu (bol som chalan z dediny), ale teraz, preco nie. Klud je fajn :). Tam kde teraz byvam ma sused tuneny vyfuk na maluchovi a druhy ma i30N. Maluch je teda strasny kraval, ale srartuje to po osmej, to sa uz da. I30 chodi o siedmej, ale zasa to nie je taka diskoteka. Na druhek strane, keby tu kazdy druhy teenager mal mat ladak (ako to v nemecku bezne je (breiter und lauter)) asi by som spominanu regulaciu uvital :)
...takže dalším krokem zřejmě bude omezení jízdy na motocyklu ve vymezených zónách a úsecích, a ve finále, řekněme kolem r. 2030 motorky zakáží úplně, protože jsou 1) hlučné, 2) produkují nebezpečné emise, 3) jsou velmi nebezpečné, protože se na nich každý rok v EU zabijí tisíce lidí. :-[] Levičácké dobroserství prostě nemá hranic, braňme se! Nechci skončit v totalitě "dobra", jako ve filmu Demolition Man! Lidský život by pak už byl jen strašlivou karikaturou sebe sama! :-(:-(:-(:no::no::no:
Škoda, že "Zápaďáci" nevěří východoevropanům, kteří už "výhody" socialismu plně zařili v praxi. Takto Západ bude muset tím levičáckým morem kompletně projít a pořádně si nabít hubu, aby se jim rozsvítilo! :-(:-(:-(:no:
No když sme byli mladí, neotravovali jsme ostatní hlukem a kouřem. K bezohlednosti není dobry bejst smířlivej... Jako kdyby to bylo jednou za čas, ale u nás je to norma...
Náhoda asi ne. Velké firmy pro velké průsery používají většinou Ernst and Young, to je vždycky znamením, že jde o něco většího. Pokud je to interní audit (byť z HQ) tak je to jen patálie. V rámci farmabusinessu jsem zatím nezažil, že by se to někam dotahovalo k soudům, ale to se samozřejmě nemusí týkat externistů, tam nejde o chránění dobrého jména bezchybné společnosti.
Ja to neschvalujem, co Vam obom asi nedoslo. Akurat dokazem pochopit pohnutky. Nemci uz dlhodobo poluju aj na upravene auta - najviac sa stazovali ludia v okoli vojenskych zakladni, kde prislusnici predovsetkym US army svoje nenazrance prehanali s upravenymi vyfukmi a bol z toho zbytocny hluk. Bol aj tu tak cca 2 roky dozadu clanok o tom. A to nebola prva situacia. Jednoducho kvoli idiotom to zakazu vsetkym. A rozhodne ta argumentacia chaba je a pisem to nizsie, ze ma niekto nejaky osobny komplex z motorkarov kedze ked uz sa tak argumentuje, malo by to platit pausalne pre vsetky prostriedky. Akurat mnohi aj tu asi nie su schopni sa vcitit do koze obyvatelov tych miest, kde to uz ocividne je nad ramec tolerancie. Tu u nas natahuju proti stvorkolkarom v lese ocelove lana. Tiez to neschvalujem, ale rozhodne chapem, ze niekto ma uz toho dost. Policajti sa ich ani nesnazia nahanat, lebo vedia, ze im zdrhnu.
Mega problém je to, že tyto mladší generace mají vymytý mozek z kantorů, kterým je vymyly kantoři už v 60tých letech minulého století. Řada těchto "vypatlanců" dnes zastává význačné funkce v politice, ve státní správě i v průmyslu. A to bohužel platí o celém vyspělém západním světě. :-(
Ano, ale to je problém homologace.
Číst umím, a také, že to není problém všech, ale jen těch, které, i přes homologaci, nesplňují dané kritérium.
Nemám problém, aby nesměli ani některé sériové, ale ať potom stát na vlastní náklady nechá tyto stroje upravit, nebo ať se to nevztahuje na již vyrobené a změní homologaci.
To ale není přesné, že Němcům vadí "všichni" lidí. Muslimští příchozí jsou zde jak známo vítáni s otevřenou náručí, aby "obohatili" a "osvěžili" zdejší příliš křesťansky založenou, a přitom málo se množící společnost.... ;-\
Předpokládám, že si Němci jen tak neřekli - hmm, koho bychom mohli šikanovat, vzít svobodu apod. Může za to určité procento bezohledných pitomců..jako vždy. A na ty "překvapivě" hněv a výtky směřují jen minimálně.
Běžně potkávám motorkáře s dost hlučnou motorkou na volnoběh (a laďákem, ale asi bez db killeru) a jako bonus musí i ve městě držet motorku pod krkem v otáčkách, občas si i zatúrují. Občas to připomíná styl nahluchlého důchodce ve Fábii. Žiju v údolí, kudy za den projede dost vlaků a velké množství aut. Přesto je jasně slyšet i jediná taková motorka ženoucí se přes údolí. Přeřve vlak, i všechna ta auta. Dokonce i já na své motorce v přilbě se špunty v uších občas poznám i na 200m jinou blížící se motorku. Jak je to možné?
A že bych byl paranoidní se mi nezdá. Na foru motorkářů se na moje poměry až příliš často řeší vykuchávání výfuků i postesk nad šikanou, že v Rakousku chytají takto upravené motorky. Dokonce se tam řeší i věci jako jak vyváznout z nehody, kdy člověk zavinil nehodu výrazným překročením rychlosti při předjíždění přes plnou. A utěšují se tam, že je to v pohodě. A tihle lidé jako první křičí o omezování práv a zaujatosti proti motorkářům.
A někdo se diví, že pak jednou přijde něco takového?
Tak většinou ty počítače patří tomu nadnárodnímu podniku a "zabavují se" většinou pokud je podezření z trestné činnosti. Taky se při takové akci vytisknou dokumenty ze všech tiskáren, které se tiskly v poslední době (myslím, že to jde za rok i více), takže se může ledacos zajímavého najít.
Jo, bezohledný je skoro každý, kdo žije. Lidi jsou hluční, produkují emise a celkově jsou neekologičtí. Zakázat a pozabíjet. Přesně v duchu těl nejlepších evropských hodnot.
To je na tom asi jediny problem, ale pravda, ze ak sa to snazi schovavat za hluk, tak by mal platit pre kazdy prostriedok rovnako inak ide len o akysi osobny komplex.
Nemcom vadia asi hlavne bezohladni ludia, ktori upravuju stroje nad prijatelnu hranicu a potom otravuju zivot tym, ktori z toho nadseni nie su. Potom sa netreba cudovat tomu co robia.
Ať zavedou přísnější předpisy pro homologaci a následně řeší nelegální úpravy. Ale zakazovat provoz oficiálně homologovaných a prodávaných strojů, to je nesmysl.
Včera zakazovali dízle,dnes moto, zajtra autá v meste a potom nám dajú zákaz vychádzania (však sme si to na nečisto už vyskúšali teraz).
V nejakých nadnárodných podnikoch tu v ČR sa začali robiť čistky a zabavovanie počítačov (viem o 3 podnikoch).
Mne aj elektricka dost vadi, hlavne ked prechadza okolo. Ale oproti hlucnej motorke je to asi este tiche. Je dobre, ze hluk idu riesit, ale nech vsetkych riesia rovnako. Ti, co byvaju pri letisku, tiez podakuju aspon v nedelu.
To je právě ono. Nakoupí si výfuky z číny, nebo to vykuchají. Já mám taky laděný výfuk místo originálního, ale homologovaný s homologační vložkou, se kterou jezdím.
Rozhodně to není tak hrozné jako některé motorky. Ale upřímně, i některá auta.
Neházel bych to do jednoho pytle, ale na hluk v tomto směru bych se určitě zaměřil.