...u středních a velkých sedanů luxusní značky je jistě vynikající šetřící nápad. Infinity by se mohlo informovat třeba u Alfy Romeo, jak se vyvíjel odbyt, když řadu 75 nahradila řada 155 s "plebejskou" koncepcí vše vpředu... :-[] Plně to napravila to až nová Giulie. :-):yes: Dalším "úspěšným" příkladem jak zabít v tomto případě novou luxusní značku sdílením masové techniky je DS se "střevy" Citrënu. Ale hlavně, že se ušetří! :D:D:D
U Japonskych automobiliek je to normalne, neviem preco ten hoax v clanku... Honda. Toyota robi to iste s Acurou a Lexusom a niekto si stazuje na japonsku techniku ? To ze sa Nissan snazi zachranit Infi a nechat ju Nissanom je chvalihodne. ak to ma byt pomocou platformy z Altimy a Maximy trebars, tak s pohonom 4x4 ten zadok nebude chybat az tak... ked pridu lepsie casy, nic nebrani Infi si postavit nejaku svoju vlastnu plaftormu a trebars pohony.... pokial budu benzinove 6valce este to bude OK
nejen japonci, Audi je asi co za podvozkový platformy.... A3-Octavia-Golf nebo A4-Passat-Superb, jo u Audi se ti asi(snad) nestane že dostaneš dozadu vlečku místo víceprvku jako u škodovky ale jinak prémii určuje kvalita zpracování, použité technologie, použité materiály , design atd a nakonec i ta celá platforma jde naladit jinak než u konfekce, vůbec bych tohle nedával jako příklad úpadku.
Lexus ma porad svebytne modely, ktere se odlisuji od Toyoty, ale Acura je jen prevlecena Honda. Na americkem trhu to zakaznikum evidentne staci. Auta Buicku, Acury nebo i Lincolny maji lepsi interier a silnejsi motor nez vychozi model a za to si nauctuji premiovou prirazku. Pokud se tou cestou vyda take Infiniti, muze to davat smysl.
Svebytne modely a technika je trochu rozdiel, Lexus pouziva techniku Toyoty od pohonu napr 2.5HYbrid a ine ako aj platformy TGNA:
´´The Toyota New Global Architecture (TNGA) are modular unibody automobile platforms that underpin various Toyota and Lexus models starting with the fourth ...´´