BMW řady 3 v generaci E36 samozřejmě nemohlo opomenout na vrcholnou verzi M3. Dorazila dva roky po představení E36, hned ve třech karosářských verzích.
Bangle byl až e90. Po e36 přišel skutečný designový vrchol 3er v podobě e46, M3 coupé e46, to je tak krásné auto a dodnes designově nepůsobí nějak nepatřičně ("zastarale"), na rozdíl od e36 a starších g. e36 je proti ní jak složená z "kostek" od Lega o interiéru ani nemluvě. https://i.pinimg.com/…551fd789dd85.jpg
Dokonalé a stále nepřekonané...
Souhlas, ten originální styl "sedanokupé" (2dv. sedan křížený s kupé) byl pro 3er kupé signifikantní.
Aktuální trend 4er s linií střechy padající jako u 911 apod. se mi nelíbí, navíc je nepraktický z hlediska prostoru na hlavu vzadu.
Práve E46 je jedno z najkrajších áut, ktoré sa kedy robili. To modré kupé na obrázku od "white label" pôsobí aj dnes súčasne. Na takom by som sa nehanbil jazdiť ani o 30 rokov :). Keď si raz (deti vyrastú, budem mať 55+ a veľa času...) budem kupovať auto - len tak pre radosť, tak E46 bude v užšom výbere. To auto je také nádherné. Je jedno, či je to 4 dverový sedan, 2 dverové kupé, alebo kabrio (kombi je najslabšie) Naproti nemu je E36 dosť dizajnovo nevýrazné auto.
Som si vedomý, že to nebude jednoduché. Tie autá už často skončili u "n-tého" majiteľa, ktorý sa o to už veľmi nestará = auto je v biednom stave. Stačí, že to ide s minimálnymi nákladmi - keď sa pokazí, často je už nerentabilné to opravovať. Vždy sa ale nájdu pekné kúsky (=vyššia cena).
Teraz kúpil známy BMW 5 (E34) r.v. 1993 - to auto má nie extrémnu výbavu, je v stave, v akom je, ale je na ňom vidieť, že to auto bolo robené "na veky" :). Je zaujímavé vidieť, akú slabú výbavu malo to auto a aké bolo drahé ako nové :). Na druhej strane sa tam "nemalo čo pokaziť" - lepšie povedané = nebolo tam toľko vecí v porovnaní s dneškom, ktoré by sa pokazili.
Samozrejme sa dajú kúpiť také BMW aj po prvom majiteľovi vo veľmi dobrom stave... tie ale niečo stoja.
Sedan e46 a stejně i kabrio pořád vidím po boku coupe. Mně se líbí doteď, zvlášť zachovalé a nepoznanmenane tuzingem. Kombík zestarnul, stejně jako tehdejší derivát x3.
Dobra otazka. Kdyz to zuzim na M3, tak jsou za me top E30, E46 a E92. Jsou za me hodne, hodne blizko a tezko se mi vybira jedno jedine. E46 pomohlo ze m3 nedostala FL kukuc, a zustala postavena na predFL po celou produkci. U e92 bych to videl naopak, tam by podle me FL predku pomohl (nastesti dostaly FL alespon zadni lampy). E30 je proste klasika, a souhlas s tebou ze tvar karoserie ala 2 dverovy sedan ji svedcila (to mi prislo super i na 1M coupe, ktera tomu byla rel. blizko).
Ad e46, s fl omladla, ale tvar svetel byl za me lepsi predfl. U sedanu/touru je to na debatu, u coupe predFL vzdy a vsude. Jinak to "zestarnuti" predFL sedanu jde podld md hodne na vrub toho ze vetsina tehle prvni produkce byla jeste kdyz nebyl Mpaket 1 ani Mpaket 2. Vetsina je proste stock, a to vadi.
ProchyTom a postup výroby sranců
1) Vlízt do diskuse o nějakým sporťáku
2) Říct, že všichni jsou zoufalci a nemají na něj a jen o tom kecají atd. Protože sám to tak má
3) Zásadně NIKDY NIC nenapsat k danému autu. Protože nic neví.
4) Opět se ztrapni svým zbytečným ubohým žvástem
Pro mě člověk, který mi v dětství ve svém BMW BASTOS visel nad postelí. Před dvěma lety mě pak za polárním kruhem učil jezdit na hřebech v klasických rallye verzích Porsche 911. ;-)
Ta lehkost a bravurnost pohybů volantem, tanec po pedálech.... :yes: