Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeČeský trh v květnu 2020: Hyundai před VW, Octavia přišla o titul nejprodávanějšího auta
75 komentářů
Yazaman
Zajímal by mě důvod prodejního propadu Octavie. Jestli to je dané malou dostupností, tím SW průserem, nebo celkovou drahotou nového modelu. Při převažujících prodejích do firem bych se ani nedivil poslední možnosti, protože dát za nejlevnější TDI 600 tisíc, to je docela pálka. Ostatně jsem zvědav, jak se to bude do budoucna řešit u nás, ale už před časem se nám do Octávkové šedi na firemním parkovišti dostaly dva Seaty a dva Hnujdaje.
Pro dokreslení obrázku - za duben je Octavia druhé nejprodávanější auto v Evropě, po Golfu.
Nezapomínej, že se pořád registruje OIII. Kdyby byla jen čtyřka, tak bych řekl pomalý náběh + problémy se SW.
Ta corona čísla je potřeba brát s rezervou...
Nezapomínej, že se pořád registruje OIII. Kdyby byla jen čtyřka, tak bych řekl pomalý náběh + problémy se SW.
Ta corona čísla je potřeba brát s rezervou...
No, pokud to vezmeme tak, že většina Octavií se prodá v Německu, tak tam ten koronavirový sešup nebyl tak hrozný, jako Španělsko, Francie, Itálie, kde se prodá nejvíc francouzských aut.
Ovšem ten Golf je tragický. Tam mi spíše přijde, že když si typický německý důchodce nedokázal ani po půl hodině nastavit foukání vzduchu na čelní sklo, prostě si řekl, že už dožije se 7.generací.
Ovšem ten Golf je tragický. Tam mi spíše přijde, že když si typický německý důchodce nedokázal ani po půl hodině nastavit foukání vzduchu na čelní sklo, prostě si řekl, že už dožije se 7.generací.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hlavním důvodem, že Oktávie kupují především firmy, obyčejný člověk si Oktávii většinou nekoupí. A firmy teď nakupují minimálně a do konce roku asi ani nebudou. Nové služebáky pro manažery se škrtají jako první. U fyzických osob nebude ten propad tak velký. Kdo má na nové auto, tak na tom nebude příliš špatně a ta krize ho tak nezasáhla.
Je tady hromada úřadů a lidí placených státem, kterých se krize zatím nedotkla. Ti dál kupují a možná i věří, že jim se to vyhne.
U nás si lidi nový auta víceméně NEkupujou = ani absurdně LÍP placený státní zaměstnanci než ti co je živí a kterým mají sloužit
U nás si naprosto dominantně kupujou nový auta FIRMY = a těch teď část určitě skončí. A ta většina co neskončí zčásti něco jako nákup auta ODLOŽÍ
Stejně tak jako případný nákupy aut odloží VŠECHNY města a obce = děkujeme Andreji a https😐/www.seznamzpravy.cz/…atni-kasy-106024 😄
U nás si naprosto dominantně kupujou nový auta FIRMY = a těch teď část určitě skončí. A ta většina co neskončí zčásti něco jako nákup auta ODLOŽÍ
Stejně tak jako případný nákupy aut odloží VŠECHNY města a obce = děkujeme Andreji a https😐/www.seznamzpravy.cz/…atni-kasy-106024 😄
Zrovna obce a města si asi myslí, že se nic neděje a budou fungovat dál jako před krizí.
"....Obce na jihu Moravy a kraj musí přispět na podporu živnostníků. Rozhodli o tom poslanci. Starostové uvažují o zadlužení a zaškrcení výdajů...."
To je snad dobře? Proč by měli zůstat mimo?
To je snad dobře? Proč by měli zůstat mimo?
a jsme u toho
za to, ze obce nepostavi novy chodnik nebo neopravi materskou skolku muze zivnostnik, podobne, jako kulak v 50 letech za cokoliv co nebylo.
StBak to ma dobre vymysleny, jeho dotace jdou z rozpoctu, kterej se letos nevejde do 500mld sekyry, (EU od jeho dotaci dava ruce pryc), nenavist za to ze obce nebudou mit na investice nasmeroval na svyho tridniho nepritele - zivnostniky
za to, ze obce nepostavi novy chodnik nebo neopravi materskou skolku muze zivnostnik, podobne, jako kulak v 50 letech za cokoliv co nebylo.
StBak to ma dobre vymysleny, jeho dotace jdou z rozpoctu, kterej se letos nevejde do 500mld sekyry, (EU od jeho dotaci dava ruce pryc), nenavist za to ze obce nebudou mit na investice nasmeroval na svyho tridniho nepritele - zivnostniky
Když stát a všichni zchudnou, tak chodník nebo profi liga nebude. Co by jsi s tím chtěl dělat? V Africe taky nemají všude chodníky.
Proč by za to mohl živnostník? Připadáš si normální?
jasne ze zivnostnik za to nemuze, ale StBak to na nej hodil.
obce prijdou o penize proto, ze obce musi zivnostnikoj zaplatiti 1/3 "petadvacitky" a obci pak na ten chodnik penize nezbydou.
co na tom, ze StBak tvrdil, ze vsechno zacaluje rozpocet, co na tom, ze tvrdil, ze stat da 1bln korun a zatim dal jen 50 mld.
dulezity jsou sliby, ne to jaka je skutecnost.
prinejmensim pro koblihy
obce prijdou o penize proto, ze obce musi zivnostnikoj zaplatiti 1/3 "petadvacitky" a obci pak na ten chodnik penize nezbydou.
co na tom, ze StBak tvrdil, ze vsechno zacaluje rozpocet, co na tom, ze tvrdil, ze stat da 1bln korun a zatim dal jen 50 mld.
dulezity jsou sliby, ne to jaka je skutecnost.
prinejmensim pro koblihy
Na nikoho to nehodil. A obce by se měly co nejrychleji vrátit do reálného světa.
aha
a co ta 1/3 co na ne StBak hodil?
podobne pronajimatelum hodil na krk najemniky a chlubi se, jak to vyresil.
ale co chtit od tehle "protikorupcni vlady", ktere v mire korupce v 50 hodnocenych zemich skoncila na poslednim 50. miste ...
a co ta 1/3 co na ne StBak hodil?
podobne pronajimatelum hodil na krk najemniky a chlubi se, jak to vyresil.
ale co chtit od tehle "protikorupcni vlady", ktere v mire korupce v 50 hodnocenych zemich skoncila na poslednim 50. miste ...
To jo. Měli by také podstatně snížit stavy úředníků. Problém ale je...kterého kamaráda nebo příbuznou vyhodit jako první....... :-!
neblazni.
urednici a duchodci jsou jeho volici.
to StBak neudela, podriznout si pod sebou vetev ???
urednici a duchodci jsou jeho volici.
to StBak neudela, podriznout si pod sebou vetev ???
Máš pravdu, ale prostor pro to je. U nás (MRP 11000 obyvatel) na radnici zaměstnávali za bolševika 27 úředníků a teď jich je 252...... 😒]
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To by museli zrušit administrativní pí*oviny, třeba jako registr smluv, kde po celé republice denně nedělá 2000 lidí nic jiného než cpe objednávky a smlouvy do registru 😄
Mimochodem to nevymyslel sTBák ale ten de*il od STAN, že 😄
Mimochodem to nevymyslel sTBák ale ten de*il od STAN, že 😄
stbák vymyslel EET...to zaměstnává 30 000 úředníků...... 😒] ...a co extra se s pomocí EET vybere....to stačí tak akorát na platy těch úředníků....chytře vymyšleno..... 😒
Čo si ja tak všímam, tak firmy často pomenili rebríček, teda ten kto mal predtým Octaviu, nafasoval Scalu, kto mal Superba alebo Octu v plnej dostane Octu trochu vybavenú a Superb ostáva pre vyšší manažment. A cenová politika Škody tomu ide v ústrety.
Octavie jsou registrované na firmu, ale takovou registrací je třeba i operativní leasing, který Škoda poskytuje svým zaměstnancům a jejich rodinám. A tam třeba Octavia letos nešla vůbec objednat, i kolega musel brát Scalu.
Blue Sun
některé značky dost "překvapila", co se týká skladových zásob. PSA ani Renault neměli v ČR moc skladových aut, ze kterých by se dalo vybírat, novinky v podstatě chyběly úplně. I přes velmi příznivé ceny tak nebylo co prodávat.
Anonym
Dodge - 5
Chevrolet - 1
Chrysler - 1
RAM - 1
Tesla - 20
Mustang - 29
Renegade - 15 (12x benzín)
Compass - 25 (11 benzín)
Cherokee - 1
Grand Cherokee - 10 (1x benzín)
Wrangler - 17 (6x benzín)
Chevrolet - 1
Chrysler - 1
RAM - 1
Tesla - 20
Mustang - 29
Renegade - 15 (12x benzín)
Compass - 25 (11 benzín)
Cherokee - 1
Grand Cherokee - 10 (1x benzín)
Wrangler - 17 (6x benzín)
Anonym
UAZ - 8
Lada - 6
GAZ - 5
Ural Moto -1
Lada - 6
GAZ - 5
Ural Moto -1
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Výsledky Mercedesu a BMW překvapením nejsou, v krizích vždy nejméně trpí prodeje luxusního zboží, jehož zákazníci nejsou nuceni k drastickým opatřením.
Kdo chce hybrid, zpravidla koupí Toyotu.
Spíš mě překvapuje neúspěch Audi. Jasně, výjimky se najdou, třeba A6 3.0TDI není úplně ono, ale počínaje A3 (vč. RS3), A4, allroady, pohledné a praktické sportbacky, až po Q7 (vč. SQ7), Q8 (vč. SQ8, RSQ😄 - všechno jsou skvělá auta.
Toyota jde primárně za Corollou, která je velký progress oproti Aurisu. Slušná čísla drží ještě CHR a RAV (59, 102) a ProAce (69).
Kombík za půl mega je normálka, Octa začíná na 600. Spíš Hyundai jede tu linku low budget.
Jo a zaslechl jsem, že se má zdražovat od 1.7. a od 1.9.
Koukám že dnes každý potřebuje minimálně 150koni, aby byl schopen řídit.
Nebo z jakého důvodu je nepoužitelný?
Má 185Nm myslím, ty lepší malá turba mají 200... to není 50Nm.
Ale prostě porovnávat základ se základem.
Prostě je Toyota o chlup dražší značka než ty budgetové (Fiat, Hyundai, Renault)... ale 1.2T je prostě základ.
Díky
Ale stačí jen sednout do interiéru kde je obrovský skok.
V motoru 2.0, který má i kus dynamiky pro radost navíc
V designu, který prodává
V provedení interiéru
Ostatně... trh ukazuje, co si o tom myslí...