Konečně se v EU Toyotách objeví aspoň trochu důstojný motor. Problém je, že už tam dávno takový měl být. Předpokládám, že ho dostane Land Cruiser (na konci životního cyklu). To jsem zvědavý jak moc pomůže dynamice a nevím v čem se liší od současné 130kw verze, to ukáže až reálný test.
Přesně tak, L-C 150 a Hilux jsou od roku 2015 s přechodem na nové motory řady GD dost podmotorované. Ještě v roce 2015 měla končící řada motorů KD možnost výkonu až 150kW, takže se po 5-ti letech vracíme tam, kde jsme byli...
Ten už by potřeboval nástupce velmi výrazně. Předchozí L-C 120 se vyráběla mezi lety 2002-2009, tedy 7 let, současný L-C 150 se vyrábí od roku 2009, takže má za sebou 11 let a začíná to být hodně znát. Vždyť interiér má hezčí už i užitkovější Hilux...
Evropa je pro Toyotu okrajový trh, ale prostor pro off-road typu L-C tu snad pořád je. Konkurence ubývá, ale auta jako M-B G, Jeep Wrangler nebo L-R Defender se tady pořád prodávají.