Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Nový Volkswagen Polo s DSG a motory 1,2 TSI, 1,6 TDI

Buď si Volkswagen dává na čas nebo záměrně nechává náskok Škodě a SEATu. Nové Polo se v každém případě objeví na trhu až v roce 2009. Model, který přeroste svými rozměry první Golf, bude i nadále ve stínu věhlasnější ikony...
Zpět na článek
20. 12. 2007 10:13
20. 12. 2007 10:30
20. 12. 2007 11:22
neregistrovaný "Cjoctavian"
20. 12. 2007 12:24
anonym
20. 12. 2007 10:16
neregistrovaný "vladim"
20. 12. 2007 10:17
anonym
20. 12. 2007 11:41
neregistrovaný "e"
20. 12. 2007 13:26
anonym
20. 12. 2007 10:27
anonym
20. 12. 2007 10:36
20. 12. 2007 11:18
anonym
20. 12. 2007 11:43
neregistrovaný "e"
20. 12. 2007 10:31
neregistrovaný "expert0001"
20. 12. 2007 10:48
neregistrovaný "Hooonza"
20. 12. 2007 11:23
neregistrovaný "Hooonza"
20. 12. 2007 12:29
neregistrovaný "BeranK"
20. 12. 2007 16:58
neregistrovaný "Symson"
20. 12. 2007 10:44
20. 12. 2007 10:50
neregistrovaný "Hooonza"
20. 12. 2007 10:55
neregistrovaný "Ada je zase tady"
20. 12. 2007 11:17
anonym
20. 12. 2007 12:16
neregistrovaný "Hooonza"
20. 12. 2007 12:25
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 13:17
neregistrovaný "Mino 1"
20. 12. 2007 18:58
neregistrovaný "Ada je zase tady"
20. 12. 2007 19:12
20. 12. 2007 20:10
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 19:16
neregistrovaný "jouda z vidlakova"
20. 12. 2007 20:15
neregistrovaný "Galant"
21. 12. 2007 08:47
anonym
21. 12. 2007 09:24
neregistrovaný "nepřihlášený Galant"
22. 12. 2007 15:58
anonym
21. 12. 2007 20:43
neregistrovaný "Slepý io"
21. 12. 2007 10:47
neregistrovaný "Mino 1"
21. 12. 2007 11:27
neregistrovaný "A2"
20. 12. 2007 12:23
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 12. 2007 12:35
20. 12. 2007 13:52
neregistrovaný "Beekey"
20. 12. 2007 14:35
20. 12. 2007 14:54
neregistrovaný "No tohle ...."
20. 12. 2007 15:43
neregistrovaný "johnn"
20. 12. 2007 16:12
neregistrovaný "777"
20. 12. 2007 17:37
neregistrovaný "LT"
21. 12. 2007 07:44
neregistrovaný "A2"
21. 12. 2007 10:57
neregistrovaný "ha,ha,"
20. 12. 2007 16:42
anonym
20. 12. 2007 17:35
neregistrovaný "klik-klak"
20. 12. 2007 18:40
neregistrovaný "LT"
22. 12. 2007 21:12
neregistrovaný "Spe"
21. 12. 2007 11:04
neregistrovaný "cimro"
21. 12. 2007 06:45
anonym
20. 12. 2007 14:48
neregistrovaný "A2"
20. 12. 2007 17:35
neregistrovaný "LT"
20. 12. 2007 18:10
neregistrovaný "buran"
20. 12. 2007 18:42
neregistrovaný "LT"
21. 12. 2007 11:29
neregistrovaný "A2"
20. 12. 2007 15:57
neregistrovaný "cccc"
20. 12. 2007 16:00
neregistrovaný "Ji/Ri"
20. 12. 2007 16:10
neregistrovaný "Rocky Rock"
20. 12. 2007 23:22
neregistrovaný "Ji/Ri"
21. 12. 2007 11:08
neregistrovaný "juren"
20. 12. 2007 16:29
20. 12. 2007 17:54
20. 12. 2007 18:31
20. 12. 2007 16:40
neregistrovaný "Ber"
20. 12. 2007 18:06
anonym
20. 12. 2007 18:21
anonym
20. 12. 2007 18:37
neregistrovaný "honzarov"
21. 12. 2007 21:03
neregistrovaný "Slepý io"
20. 12. 2007 19:40
neregistrovaný "Dexter"
20. 12. 2007 20:44
neregistrovaný "Seremeduv"
20. 12. 2007 22:41
neregistrovaný "Dexter"
20. 12. 2007 20:23
anonym
20. 12. 2007 20:43
neregistrovaný "klik-klak"
20. 12. 2007 20:42
neregistrovaný "Seremeduv"
20. 12. 2007 22:08
neregistrovaný "lukasunucka"
20. 12. 2007 22:57
anonym
20. 12. 2007 23:05
neregistrovaný "nextrom"
21. 12. 2007 00:09
neregistrovaný "naseTele"
21. 12. 2007 07:49
neregistrovaný "jsemlump"
21. 12. 2007 10:14
anonym
21. 12. 2007 08:38
anonym
21. 12. 2007 08:45
neregistrovaný "Ivan."
21. 12. 2007 21:06
neregistrovaný "Slepý io"
21. 12. 2007 15:28
anonym
21. 12. 2007 21:57
anonym
Avatar - da_b0mb
20. 12. 2007 10:13
Lehmann
Ten Lehmannum paskvil na druhe fotce me pokazde dostane >:D
Rozbalit vlákno
3
20. 12. 2007 10:30
Re: Lehmann
No jo.. tak tuhle fotku uz jsem videl u golfa i passatu, cim to asi bude >:D >:D >:D
neregistrovaný "Cjoctavian"
20. 12. 2007 11:22
Re: Lehmann
Uz robil z tejto fotky aj Superb 2 >:D
anonym
20. 12. 2007 12:24
Re: Lehmann
ta druhá fotka je fakt strašná!!!!
neregistrovaný "vladim"
20. 12. 2007 10:16
Konecne ziadne TrojDi
no uvidime, co to bude za auto, ale aspon ze uz tam nedaju trojvalcove diesle, ved to bolo sklamanie na 10 rokov, ked vsetka konkurencia pouziva davno stvorvalce aj pri mensich objemoch
Rozbalit vlákno
1
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
20. 12. 2007 11:04
Re: Konecne ziadne TrojDi
Vzdyt v clanku je, ze bude verze BlueMotion s 1.4TDI a 59kW, jako doposud, takze se tech trivalcu TDI asi nezbavis uplne ;-)
anonym
20. 12. 2007 10:17
!
Pratele, tohle bude revoluce v dejinach automobilismu! :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "e"
20. 12. 2007 11:41
Re: !
>:D >:D srandista
anonym
20. 12. 2007 13:26
Re: !
...hned po vynálezu spalovacího motoru >:D >:D >:D >:D
anonym
20. 12. 2007 10:27
co lze cekat?
teda doufam, ze takhle to auto zezadu vypadat nebude. Osobne si myslim, ze to dopadne jak FII. Prevlecou to do novyho kabatu, technika vicemene stejna s moznosti priplatit za moderni motor. Nic vic, nic min.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - skejpa
20. 12. 2007 10:36
Re: co lze cekat?
ten zadek mi pripomina mazdu 121 :-) doufam ze to tak nenechaj protoze je to hnus >:D
anonym
20. 12. 2007 11:18
Re: co lze cekat?
Zpredu normalka celkom ujde, urcite lepsie ako teraz.Mne za ten zadok tiez nepaci, urcite to tak nenechaju,ale stat sa moze vselico. >:D
neregistrovaný "e"
20. 12. 2007 11:43
Re: co lze cekat?
presne , prva fotka- super konecne mozno VW urobi nieco i pekne, ale posledna fotka-zozadu ma presvedcila o tom ze VW robi tie iste chyby dookola skoda 8-s :no: :no:
neregistrovaný "expert0001"
20. 12. 2007 10:31
prý nejčistší bude tříválec TDI.....
To je děs. Koukám, že globální eteplení už zatemnilo mozky i přitepleným novinářům, kteří v souladu s koncernovou politikou posuzují čistotu aut podle emisí CO2. To je hnus..... :no:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Hooonza"
20. 12. 2007 10:48
Re: prý nejčistší bude tříválec TDI.....
To není v souladu s koncernovou politikou - je to přesně obráceně. Všechny automobilky se přizpůsobili novinářům, kteří s celou tou CO2-hysterií začali. Výsledkem je, že se ke spotřebě paliva všude uvádějí i emise CO2, přestože je to jedno a totéž.
20. 12. 2007 11:12
Re: prý nejčistší bude tříválec TDI.....
:yes:
neregistrovaný "Hooonza"
20. 12. 2007 11:23
Re: Dopr...
JÁ TAM MÁM BLBĚ I!!!! To už se mi hoooooooodně dlouho nestalo... :'-(
neregistrovaný "BeranK"
20. 12. 2007 12:29
Re: Dopr...
Z toho si nic nedělej, tady nejsme na Idnesu - obsah je OK a to je hlavní :-)
neregistrovaný "Symson"
20. 12. 2007 16:58
Re: Dopr...
Jááj, tu si expert!
Avatar - KANKUNEN
20. 12. 2007 10:44
Fastback
Nevypadá to úzké a fastback místo sedanu je supervolba. Čekám 10 let než to konečně někoho napadne.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Hooonza"
20. 12. 2007 10:50
Re: Fastback
Opel Astra už takhle můžeš nějakej ten pátek mít.
neregistrovaný "Ada je zase tady"
20. 12. 2007 10:55
Inu...
Ten zadek je fakt osklivy, dnesni Polo je zezadu vyrazne hezci a praktictejsi. Dale - investovat do benzinovych motoru je ponekud mimo misu, benzinove motory uz patri historii. Common rail je ustupek ekonomum, protoze je jednodussi a levnejsi, nez PD. PD je ovsem schopen dalsiho vyvoje a diky nezavislym vstrikum a elektronickemu rizeni vy se s nim daly delat divy - napr pri castecnem zatizeni odpojovat valce apod. Budoucnost ale stejne patri vicepalivove keramicke turbine a hybridnimu pohonu, nebo u malickych auticek linearnimu dieselu, integrovaneho s elektromotorem pro hybridni pohon.
Takze nove Polo ode mne dostane :yes: tentokrat jen s vyhradami.
Rozbalit vlákno
15
anonym
20. 12. 2007 11:17
Re: Inu...
hlavne aby se nenaplnila tva idea o dieslu. By sme tu vsichni lehli smradem.
neregistrovaný "Hooonza"
20. 12. 2007 12:16
Re: Inu...
No tak vypínat jednotlivé válce není problém ani u commonrailu.
Benzínové motory: To máme zase benzín lít do stok, jako se to dělalo v počátcích průmyslové éry?

PD opravdu je schopen dalšího vývoje, ale museli by na tom dělat všichni. Konkurenční tlak přiměl Volkswagen zastavit vývoj III. generace PD (270-300 MPa tlak, homogenní spalování nafty při částečném zatížení, a to vše pro rok 2008), protože to bylo pro jedinou automobilku příliš drahé.

Mezitím se ovšem objevil Common-rail v4.0 využívající injektory HADI (injektor s hydraulickým zesílením), jež zatím čeká na implementaci do motorů (250 MPa vstřikovací tlak v prvních verzích).

aha... Lineární motor-generátor... No proč ne, ale to je palivový článek účinnější.
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 12:25
Re: Inu...
270-300MPa ?? Až tak ?Kde to jednou skončí...(tím nemyslím v servisu) :-)
neregistrovaný "Mino 1"
20. 12. 2007 13:17
Re: Inu...
No pokial si myslis, ze investovat do benzinovych motorov je mimo misu, tak ta musim vyviest z omylu. Benzinovy motor ma este stale znacne rezervy v ucinnosti, co potvrdzuju samotne automobilky ako aj vyrobcovia prislusenstva (Bosch, Siemens), nehovoriac o tom, ze jazda s nim je stale prijemnejsia ako s dieslom a vacsinou s nim po mechanickej stranke byva aj o nieco menej problemov. No a to uz nechcem hovorit o celkovo cistejsich vyfukovych spalinach ;-) . Takze benzin a historia - toto spojenie zatial este nejakych par rokov nebude platit (mozno az po r. 2020).
neregistrovaný "Ada je zase tady"
20. 12. 2007 18:58
Re: Inu...
Nechci polemizovat o vecech jasnych, nicmene zaujala mne jedna tva opravdu skvela myslenka - ze "jazda s benzinom je prijemnejsia ako s dieslom". Konstatuji, ze take v tomhle ohledu jsi vedle, jak ta jedle. S dieselem se SAMOZREJME JEZDI MNOHEM LEPE, protoze ma plochou charakteristiku. Prijemne pocity, ktery ridici dava 2 litrovy diesel, zazijes az u 4 litroveho benzinu, ktery ovsem zere 20 litru. A mimo jine take proto ma diesel v osobnich vozech budoucnost zarucenu.
20. 12. 2007 19:12
Re: Inu...
No kazdy ma ine predstavy o jazde autom. Ale napr. aj pre mna je jazda benzinom PODSTATNE prijemnejsia nez jazda s dieslom. Mozno je to preto, ze neznasam "turbokopance" a "turbodiery" a taktiez nemam rad prilis maly vyuzitelny rozsah otacok u diesla... osobne povazujem nelogicku oblubenost dieslov v osobnych autach v europe za CHORU... zatial jediny diesel, ktory by som bol ochotny akotak akceptovat v osobnom aute je od 2,2-ka od Hondy, pretoze jediny sa realne priblizil kulturou chodu a rozsahom pouzitelnych otacok k benziniakom...

apropo, aj ked koncernove auta nemusim, tak s velkym potesenim sledujem snahu koncernu o zlepsenie a spopularizovanie turbobenzinov...
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 20:10
Re: Inu...
naprostý souhlas, benzín je něco úplně jinýho(lepšího), zvlášť šestiválec :yes:
neregistrovaný "jouda z vidlakova"
20. 12. 2007 19:16
Re: Inu...
ado nechci te napadat, ale meles pekny blbosti, do deseti let v evrope po dieselu nikdo ani nestekne a to mi ver. ve vyvoji benzinovych motoru jsou obrovske rezervy - viz. motor mercedes dies-otto.. a s ti srovnanim 2.0 tdi vs. stejny benzin taky nesouhlasim - a nejsem sam, kdo si to mysli. priklad? nedavny test octavie rs tdi proti octavii rs tfsi na autowebu..
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 20:15
Re: Inu...
myslím že jde POUZE o tvůj subjektivní pocit ;-) plochá charakteristika : "nic, nic, trošku něco, kopanec do zad, nic, vůbec nic" opravdu nepřináší příjemné pocity...zato šestivál vytočený na trojku, plynulý zátah až do šesti tisíc, lahodný zvuk - to jsou příjemné pocity :yes: jo a spotřeba - s dvoulitrem v pohodě do osmi, s dieselem to máš za šest,ty dva tisíce měsíčně navíc dám milerád, není co řešit..
anonym
21. 12. 2007 08:47
Re: Inu...
...zato šestivál vytočený na trojku, >:-[] >:-[] >:-[]

Mně by docela zajímalo, kde můžete na plný plyn vytáčet šestiválec v běžném hustém provozu.

A račte taky pochopit, že životní priority minimálně 90% populace jsou úplněně někde jinde.

Pro mě jou mimochodem 2000,- á měs zanedbatelné peníze, akorát nechápu, proč bych měl pálit PHM zbytečně.
neregistrovaný "nepřihlášený Galant"
21. 12. 2007 09:24
Re: Inu...
zřejmě si to nikdy nezažil :-) nepsal jsem na plný plyn, to nemusíš - ale zažiješ to často, např. při předjíždění na okreskách (já denně tak 2x, 3x), chápu že na dálnici či vě městě to potřeba není. Ostatně - psal jsem že toto vše je subjektivní pocit, pokud tě těší drkot dýzlu, není co řešit, tvoje volba. Co se týče nákladů, nemyslím že by na tom byl benzín hůř(tedy pokud denně nejezdíš po dálnici 500km), ohledně "zbytečnosti", tomu jsem se opravdu zasmál :-) to můžeš vztáhnout úplně na všechno - doufám že máš digitálky od větnamců, ty taky ukazují čas. Mimochodem pro mě 2tis nejsou nezanedbatelné peníze, takže životní priority populace celkem chápu, ale o tom tu nebyla řeč :-!
anonym
22. 12. 2007 15:58
Re: Inu...
Nic jiného než s tímto souhlasit nejde... :yes:
neregistrovaný "Slepý io"
21. 12. 2007 20:43
Re: Inu...
Životní priority celé naší populace, milej zlatej, nejsou v dýchání karcinogenních mikročásteček způsobeným dieselovými motory. Benzín je mnohem čistčí,příjemnější a do osobních aut i mnohem více logický pohon, než je nafta. A o pěnězích se nemá cenu bavit. Pokud nelítáte cca 35 000 km ročně, s dieselovým motorem oproti benzínu neušetříte.
neregistrovaný "Mino 1"
21. 12. 2007 10:47
Re: Inu...
O akej plochej charakteristike to vlastne tocis? Ach taak mas na mysli dole nic, potom masivny turbokopanec a hore zase nic. Tak to je teda vazne ploche >:D . Mimochodom stvorlitrovy benzin, o ktorom tu pises by ten tvoj 2 litrovy diesel doslova prevalcoval. Toto si trosku neodhadol. Ano diesel bohuzial buducnost zarucenu ma, ale benzin este nevytiahol z rukava rozhodujuce tromfy. Takze o buducnost zazihovych motorov si velke starosti nerobim. Ale nech si kazdy jazdi na com chce.
neregistrovaný "A2"
21. 12. 2007 11:27
Re: Inu...
To snad nemyslíš vážně, takový bludy. Turbobenzín má mnohem delší spektrum využitelných otáček s plným krouťákem, předjíždíš s Tdieslem a ve 4000, max.4500ot. konec, nehneš se, Tbenzín nastoupí taky od 2000, ale pak.... vyzkoušej sám.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 12. 2007 12:23
POLO
já myslel,že VW konečně dostane rozum,ale jak je vidět,tak ne.Beztak je to jen spekulace,něco takového přece nemůže vyjet do ulic.Lidé by z toho měly trauma,hlavně v noci a při pohledu zezadu..... :-O 8-s
Rozbalit vlákno
0
20. 12. 2007 12:35
Pro autora:
Golf první generace měl na délku něco málo přes 3,7 metru. Až druhá generace byla čtyřmetrová. Polo tedy už první golf přerostlo ve třetí generaci v roce 1994 (modernizaci Pola z podzimu 1990 nepovažuji za novou generaci).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beekey"
20. 12. 2007 13:52
Kde je GTI?
Jak to ze jeste nepsal GTI???
Rozbalit vlákno
0
20. 12. 2007 14:35
KRÁL SUBKOMPAKTŮ
Králem subkompaktů z hlediska základních kategorií, sledovaných řidičem, praktikem, který má k autům vztah (pocit z jízdy, řazení, řízení, pedály, jejich odpor a nástup brzdy, ergonomie) je dnes jasně a bezkonkurence Corsa. Co je však v kontextu k článku důležité, je to, že dvojkou je POLO. Fiestu již neboduji, neb vizualitou je již daleko za přitažlivostí pro roky 2008 a násl. Polo na Corsu ztrácí jen v pocitech z jízdy. Corsa je jaksi zábavnější, lépe řečeno sportovnější. To ovšem nevnímej (logicky) jako negativum POLA. Můžeme být jen rádi, že ve Fabii máme obdobného premianta, jakým je POLO, zejména co se týká pocitů při jízdě, byť mi velmi vadí vyšší posaz a některé estetické detaily - ovládání klimatizace. Co je až neuvěřitelné, že ani Punto, ani Mazda 2 nemohou postavit proti těmto autům hráz lepšího. Jedině Clio, které je neskutečně jízdně odladěné (s ergonomickým prohřeškem u kolen) a Peugeot, který je svým pojetím vlastně takový "malý kompakt" bodují svým "jiným" charakterem. Až přijede nové POLO, stane se rázem nejlepší volbou v segmentu. Konkurenci můžeme čekat jen od nové Fiesty. Ostatně dvojspojková převodovka, fascinující motory a malá CR nafta... co více si v tomto segmentu přát. Zbývá snad jen si napsat, v čem tkví to, že POLO je premiantem třídy. No, je to právě v těch až referenčních vlastnostech všeho - vůbec nejlepší tlaky na pedály, nejlepší posaz za volantem, nejlépe zracovaná sedadla, proště je to ten etalon třídy. Někdo jím ostatně být musí. Pokud by ses snad domníval, že je jím Punto, pak ti vřele doporučuji absolvovat v jednom dni trojtest - projeď se v Puntu, pak v Corse a na závěr v POLU... uvidíš, že potvrdíš, co píši - Corsa ti (jsi-li mladý a sportovně založený) okamžitě po sto metrech jízdy učaruje, u POLA ustrneš nad kvalitou všeho a na Punto si večer ani nevzpomeneš.
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "No tohle ...."
20. 12. 2007 14:54
Re: KRÁL SUBKOMPAKTŮ
Najednou je Corsa první, hlučný Golf v testu vrže, Volvo je premiant .... Copak, přišel pokyn "zpomalit" z Anima Publishers ?
neregistrovaný "johnn"
20. 12. 2007 15:43
Re: KRÁL SUBKOMPAKTŮ
To je zajímavé GTI,před 2 lety jsme vybíraly malé auto,ale Polo vypadlo jako první.Opravdu netuším kde se schovává ta kvalita a krása.
neregistrovaný "777"
20. 12. 2007 16:12
Re: KRÁL SUBKOMPAKTŮ
GTI,ty si trieda. :no:
Porovnaj tak základné motorizácie GP a Fábie 2.
GP,má na rozdiel od trojvalca F2 44 kW,štvorvalec s výkonom 48 kW a lepšou reálnou spotrebou a hlavne pružnosťou.Cena a vybavenie GP je priaznivejšia oproti F2.Jazdné vlastnosti má GP lepšie.
Exteriér GP krajší,interiér,to je individuálne,bezpečnosť GP lepšia ako F2.
Takže základné parametre má GP lepšie a ostatok,čo sa tebe nepáči je individuálne.
Čo sa týka Mazda2,tá boduje hlavne veľmi dobrou základnou motorizáciou,štvorvalec 55 kW s najnižšou spotrebou v tejto triede.Okrem toho má na rozdiel od F2 pekný a vyvážený exteriér.
Plusom F2 je len ten trocha väčší kufor,rozšírenosť,servis.
neregistrovaný "LT"
20. 12. 2007 17:37
Re: KRÁL SUBKOMPAKTŮ
To ani nejde srovnávat, Fabia je na silnici k smíchu, GP je prostě jiná liga. (Design, výbava, motory atd.)
20. 12. 2007 19:15
Re: KRÁL SUBKOMPAKTŮ
Neber to tolik přes peníze. Já psal o pocitech řidiče za jízdy. Bez ohledu na to, co jaké auto má v základu za vybavení.
neregistrovaný "A2"
21. 12. 2007 07:44
Re: KRÁL SUBKOMPAKTŮ
Tys těmi auty opravdu nejel, jak už ti tu někdo psal, v GP máš totiž mnohem větší zážitek, je tvrdší, do 5000 ot. o motoru nevíš tj. neruší jako HTP nebo 1.4. Fabia je obyčejné auto, ničím tě nenadchne, prostě jedeš a lokty stále mlátíš do výplní dveří,připadáš si jako blbec, nad hlavou místa jak ve vlaku, ale otočit se nemůžeš.
neregistrovaný "ha,ha,"
21. 12. 2007 10:57
Re: KRÁL SUBKOMPAKTŮ
Jak se jedna o VW tak ti najednou jde hlavně o pocity, vybava jde stranou.U ostatních značek vnímáš řadu věcí jinak, převážně negativně. Ty pocity, myslím že ani není zas tak moc co závidět. Hlavně že je VW ! Inu značka prostého lidu. Ale proti gustu žádný "dišputát".
anonym
20. 12. 2007 16:42
Re: KRÁL SUBKOMPAKTŮ
ty si takovej blabolil. Defacto ti staci jedna sablona textu a zmenit jmena aut. Na tvuj text by uz slo napsat i algoritmus, ze by web aplikace po odeslani prispevku sama rozpoznala odesilatele, tudiz by ses ani nemusel logovat.Bohuzel na muj text to nefunguje, takze to odesilam jako anonym. Nicmene, abych se vratil k tvemu prispevku. Diky ze uz vim jak se mi ktere auto ma libit a kde si jak moje * pohodlne ustele. Jen bych te chtel pro priste poprosit, zda bys mohl za me nekdy taky uvarit a skocit do prace, stejne vis nejlip co a jak....
20. 12. 2007 17:02
Re: KRÁL SUBKOMPAKTŮ
To ze bude nove polo najlepsie, je v tejto chvili len Tvoje zbozne prianie, pricom to prezentujes ako hotovy fakt. Nepochybujem ze v Tvojom dalsom superteste vsetkych prevalcuje. Ja ale pozriem na fotky a vidim ze toto bude kral iba prednych poz, pretoze ked pozriem na ten zadok tak vidim...ako to napisat...stiahnutu * pudla ked nad nim zavrci doga. Snad to zachrani ten spravny odpor pedalov.
neregistrovaný "klik-klak"
20. 12. 2007 17:35
Re: KRÁL SUBKOMPAKTŮ
Ctím tvou loajalitu k VW je to tvůj job,a deláš to převážně dobře(vzhledem k tomu co si zde musíš vytrpět)ale někdy mám pocit že té reklamy je moc a působí kontraproduktivně.Zvláště když na všeobecně známé fakty odpovídáš několika stále se opakujícími frázemi.Např.když všichni víme,že FII chybí přiměřená základní motorizace(vědí to i u WV proto nový 1.2)dostane se nám poučení o ohromujícím kroutaku HTP.Fajn,šikovný motor do města to beru,ale v zemi kde si ze známých důvodů drtivá většina pořizuje nový vůz o třídu níž než na západě místo npř.Focusu či Golfu to je žalostné.Dnes si přečtu že Polo je vlastně to téměř nejlepší co v segmentu dostaneš.To je snad vtip ? Vedle Clia a Peugeota? Nemluvím o Corse(ta je z jiné galaxie vedle Pola)Mně Punto trochu zklamalo ale na(pro řidiče)nejnudnější auto segmentu má 2 délky náskok.Nezdá se ti že tvoje dvě role zde(udržovač diskuse a mot.odborník)se jaksi perou,zbytečně ztrácíš kredit servírováním marketingových nesmyslů.
20. 12. 2007 17:52
Re: KRÁL SUBKOMPAKTŮ
Těší mě, že mě považuješ za motoristického odborníka, ale jestli tedy odborník jsem, pak v úplně jiné oblasti. S diskuzí mám společné jenom to, co ty - psaní. Vedle tomo mám najeto mnoho set tisíc kilometrů Takže když nahoře popisuji své hodnocení uvedených aut, z pozice zkušeného šoféra (ovšem nikoli se zaměřením na drásání krajnic), opírám se o to, jak na mě zapůsobila (a uceleně o tom píšu vedle na blogu v Supertestíku) při jízdě. Tedy nevycházím, jako kolegové nahoře s představ a tužeb, nýbrž z velmi intenzivního reálu. Clio například je z pozice požitku z jízdy (mimo těch obou kolen) po Corse nejzábavnější auto. Tohle mě překvapilo při jízdách snad nejvíc. čekal jsem propadák a vidíš, nekoná se. 207 je auto fakt na pomezí tříd, zejména s odkazem na vnitřek, v němž utekl všem o celou délku. POLO mimo mírně přeposilovaného volantu (což ale jaksi patří k luxusu toho auta) je i přes své stáří dvojkou na trhu. Ergonomii má lepší než Corsa, nejlepší ve třídě, neb u corsy tě může trochu tlačit střední panel do kolene. a poaradox, ten který působí nejsportovněji, nejdravěji, totiž Punto,je při jizdě nijaký, s rozhozenými pocity jedeš - jedovaté bzdy, mírně tvrdší podvozek. Prostě nekoná se harmonie souladu. Jo, a sbírá body zejména za odhlučnění.
neregistrovaný "LT"
20. 12. 2007 18:40
Re: KRÁL SUBKOMPAKTŮ
Celé hodnocení, které zde uvádíš je vytrženo z článků motoristických časopisů, ale úplně přesně, termíny, spojení slov, kromě GP, tam ses neodvážil opsat hodnocení, bylo příliš dobré, naopak Fabii a Polo sis přikrášlil.
Ty totiž žádné osobní zkušenosti s těmito auty nemáš, jen tu sprostě lžeš.
20. 12. 2007 19:13
Re: KRÁL SUBKOMPAKTŮ
Zkus mokrý hadr na hlavu. Případně dva. A vůbec nejlepší bude, když tu uveřejníš zkušenosti své. Potom je můžeme zkonfrontovat. Evidentně jsi ani Fabii ani Punto nejel, nemohl bys tu psát ty bláboly nahoře. ale vidím, že máš zajímavý životní postoj... opisovat z časopisů >:D středoškolák, co? ;-) :yes:
neregistrovaný "Spe"
22. 12. 2007 21:12
Re: KRÁL SUBKOMPAKTŮ
Ale kdopak se nám to tady tak čertí, že by odborník na auta? Já jsem ty tvoje fráze taky už někde četl. A tvůj zápisníček se v trafice asi nedá koupit, ne ?? Ale spousta časopisů o autech ano. Pořádně si přečti co jsi napsal a pak někomu doporučuj mokrej hadr na hlavu. Tohle je můj první a taky asi poslední příspěvek do jakékoli diskuse o autech (nejen o nich), neboť co člověk to názor , ale lidí , kteří chtějí rozumně poklábosit je poskrovnu a možná ještě míň. A ty jsi, pro mne, toho největším důkazem. A to vůbec neber jako poklonu a zařazení tě do té žalostné menšiny, která to myslí trochu vážně, ale naopak. Každý názor jiný než tvůj se snažíš jen zesměšnit, teda hlavně autora. A jelikož umíš fabulovat tak se ti to i celkem daří. Nejsi schopen uznat jinou značku než VW a koncenrnové "děti". Dost dobře nedokážeš pochopit, že někdo o některých autech chce prostě jen snít, protiřečíš si v nespočetně případech atd atd atd Nemá cenu see rozepisovat.
Proč jsem vlastně psal ? ........ No prostě pohár přetekl.
Dovolil bych si jednu citaci na závěr: Po všetkém je ho.no , enem po včelách med.
23. 12. 2007 18:04
Re: KRÁL SUBKOMPAKTŮ
To, že je to tvůj první příZpěvek ani nemusíš psát, to tu pozná i vrátnej, nemá to ani patu, o hlavě raději nemluvit, viď. Tak jen snad ode mne přijmi tu pravdu - Corsu nevyrábí Koncern VW... taková prokotina, Spe :-)

P.S. Ty okolní popěvky plejstejšnových znalců subkompaktů (jako, že Punto je dokonalé dělo...), ty snídám. Ani jeden z nich nebyl o žádného subkompaktu blížeji než na pět metrů. Tak to na mě zkus příště jinak, mohli jsme si báječně pokecat, třeba o subkompaktech. Tedy, pokud o nich něco málo víš.
neregistrovaný "cimro"
21. 12. 2007 11:04
Re: KRÁL SUBKOMPAKTŮ
Ťuk hřebíček na hlavičku. Pěkný příspěvek, ale nemá cenu ho kritizovat, bav se, směj se!
anonym
21. 12. 2007 06:45
Re: KRÁL SUBKOMPAKTŮ
Jako vždycky německá auta vítězí v subjektivních pocitech a tím končí protože v ostatních parametrech nestíhají na konkurenci.
neregistrovaný "A2"
20. 12. 2007 14:48
Jen jeden
Skvost v tomto segmentu je jak všichni víme Fiat GrandePunto, ani neobjektivní kecy některých na tom naštěstí nemohou nic změnit.
(vyzkoušel jsem téměř všechny zástupce)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "LT"
20. 12. 2007 17:35
Re: Jen jeden
;-) :yes:
neregistrovaný "buran"
20. 12. 2007 18:10
Re: Jen jeden
ach bóźe, na tohle jsem čekal - kynutý knedlík s čumákem z maserati - punto grande, více těsta - rána prkýnkem - bravo (co, že grande bravo?). Hlavně že tvoje kecy jsou objektivní, viď. Skvost, nevím jestli clio, corsa, počkám si na nástupce fiesty, ale tahle plečka tedy rozhodně ne. :no: :no:
neregistrovaný "LT"
20. 12. 2007 18:42
Re: Jen jeden
Kup si Fabii, ta je povedená >:D >:D
neregistrovaný "A2"
21. 12. 2007 11:29
Re: Jen jeden
Ty seš fakt jen "buran" bez smyslu pro estetično.
neregistrovaný "cccc"
20. 12. 2007 15:57
1.2TSI
motor 1.2TSI bude mit pouze vyfukove turbodmychadlo, varianta v kompresorem a turbodmychadlem bude dale pouzita pro motor 1.6 a 2.0L
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ji/Ri"
20. 12. 2007 16:00
Tak tu máme
dalšího herce. Ale je dobrý úplně mě roze :-) a šulda gti se plazí při svém orgasmu..... . Boooožatko, hoď tu adresu a já ti k Vánocům pošlu všechny prospekty od vw, které mi dají. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rocky Rock"
20. 12. 2007 16:10
proč tak nevypadá nová fabia???
Takhle mohla trošku vypadat nová fábie a ne takový designérský paskvil jako je ted!!! Polo vypadá good!
Rozbalit vlákno
4
anonym
20. 12. 2007 16:33
Re: proč tak nevypadá nová fabia???
pravda pravdoucí, polo super!!!!
20. 12. 2007 17:55
Re: proč tak nevypadá nová fabia???
Tohle je jen obrázek lehmann boys, ale je pravdou, že POLO bude výrazně vizuálně omlazeno a zacíleno i na mladé řidiče. Takže jisté dravější linie můžeme čekat.
neregistrovaný "Ji/Ri"
20. 12. 2007 23:22
Re: proč tak nevypadá nová fabia???
Zacíleno na mladé řidiče? to jim jako poházej po autě piškoty? >:D >:D >:D
neregistrovaný "juren"
21. 12. 2007 11:08
Re: proč tak nevypadá nová fabia???
Dravější línie a motor 1,2, to bude bomba.
20. 12. 2007 16:29
Bluf...
Nijak inak sa to nazvať nedá. Pochybujem, že tieto obrázky majú niečo spoločné s realitou. Lehmann asi keď nič zaujímavého nemá, tak si to jednoducho spraví...
Zatiaľ teda niet príliš o čom diskutovať, nové Polo si Volkswagen drží pod pokrievkou. Asi je to aj dobre, najmä pokiaľ ho ešte stále varí. Možno naň budú mať vplyv ešte aj dnešné novinky, pod vplyvom ktorých spravia nejaké tie korekcie...
Každopádne novinka nebude tak skoro, asi si dávajú na nej záležať. Na druhú stranu čas beží, súčasné Polo je už za horizontom, povedal by som, že viac ako zmieňovaná Fiesta, a je najvyšší čas uviesť nový model.
Rozbalit vlákno
2
20. 12. 2007 17:54
Re: Bluf...
Nejde přece o obrázky. Zrovna tobě to mám psát? Jde o informaci - DSG a malej CR nafťáček. To stačí ne?
20. 12. 2007 18:31
Re: Bluf...
A? O tom nepíšem, lebo to je už napísané, treba si len počkať na realitu. Skôr som reagoval na ten ôzhnusený" pokrik, aké bude Polo zase škaredé... ;-)
neregistrovaný "Ber"
20. 12. 2007 16:40
Základní motory.
Já bych viděl jako největší problém, že základní motory 1.2 a 1.4 benzín stále zůstanou tragické. Nafta bude stále řádově o 50-60 tis. dražší, takže se skoro nikomu nevyplatí a 1.2 TSI bude jiste super, ale protože bude stát řádově jako dnes -benzín 1.6 77 kw, těžko může tvořit masu prodejů v benzínu.
Navíc je úlet , že bude nafta 1.4 59 kw a 1.6 55 kw- to je trochu nelogické ne.Vždyť by se kanibalizovaly navzájem.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
20. 12. 2007 16:57
Re: Základní motory.
1,6 TDi 55 kW zde u Pola nebude použita, ta bude použita ve vozech jako je Caddy a u vozů, kde by 1,4 opravdu nestíhala, např. u Octavie...
anonym
20. 12. 2007 18:06
co to je
voľáke POLO-auto >:D
Rozbalit vlákno
1
anonym
20. 12. 2007 18:21
Re: co to je
:yes: :yes:
neregistrovaný "honzarov"
20. 12. 2007 18:37
asi takhle
Zaujala mě druhá věta v článku, že se design bude odvolávat na klasické rysy Volkswagenů. To je co ??? Klasické (či spíše charakteristické v daném čase) rysy má Peugeot, Ford, Citroen.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Slepý io"
21. 12. 2007 21:03
Re: asi takhle
Klasické rysy VW = zakonzervovaná německá nuda,ryzí nenápaditost spolu s trapnou těžkopádností. Ale toto snad ví každé malé děcko ;-)
neregistrovaný "Dexter"
20. 12. 2007 19:40
Klobouk dolů
Myslím že už vím proč je nová Fabie tak nepěkná a nepřináší nic nového. Kdyby totiž vypadala jako nové Polo, byla taky větší a za stejnou cenu jako stará, o nepochybně dražší Polo by nebyl takový zájem. VW po dlouhé době představilo auto, co vypadá k sežrání a nabídka motorů je jednoduše řečeno pestrá. Hlavně motor 1.6 TDI se měl v koncernu VW objevit už dávno. Co na to říct, u VW zaspali, ale snad teď budou mít dost energie na nápravu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Seremeduv"
20. 12. 2007 20:44
Re: Klobouk dolů
to byl vtip vid? >:D 8-s :-! :no:
neregistrovaný "Dexter"
20. 12. 2007 22:41
Re: Klobouk dolů
Proč? Já to myslel vážně, a to nejsem nějaký zaujatý přítel VW. Ale po těch hrůzách v podobě nové Fabie, Clia a 207 (ten jejich nový agresivní design mi už vážně leze krkem) je to konečně vzhledově povedené malé auto a technicky na tom bude taky líp. Jestli máš na to jiný názor tak zkus být trochu konkrétnější.
anonym
20. 12. 2007 20:23
hrůza!!
otřesný,prej král subkmpaktu >:-[] >:-[] >:-[]
něco mezi záporžcem a nsu prinz >:D etfujno mno aď žyje gétéý a fujxvágn
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "klik-klak"
20. 12. 2007 20:43
Re: hrůza!!
Viděls vůbec někdy Prinze,asi ne jinak bys takovou pitomost nenapsal...
neregistrovaný "Seremeduv"
20. 12. 2007 20:42
bléé
fakt hruza, a ke vsemu maxipolo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lukasunucka"
20. 12. 2007 22:08
1.6 TDI motor škodovky
Mám takovej pocit, že se hovořilo jak o té 1.2 nové tak o 1.6 TDI ve Škodovce, tudíž 1.6TDI je také z vývoje škody auto..jen tak dál :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 12. 2007 22:57
Motor s mechanickym kompresorom
nemoze byt uspornejsi ako atmosfericky plneny... ak sa jedna o tu istu technicko-technologicku uroven. Dream on.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nextrom"
20. 12. 2007 23:05
Volba auta
Pro toho kdo hleda vuz stredni velikosti, kterym dnes uz Polo je, je Polo jednou z nejlepsich voleb v Evrope. Od tri valcu a tedy vozu pro lidi kteri nechteji za auto vydat vsechny sve penize az po silne TDI ktere dokaze z 1200kg pekne zatocit. Ne ze by to byl nejaky atlet, ale silu ma stejne, kdyz se podivate na nejsilnejsi motor a jeho parametry. Polo ma dnes velikost a vahu Golfu II, ale kvalitou je o nekolik schodu dal. VW vi, ze si nemuze dovolit dnes velke chyby a tak pracuje na jistotu coz se mu do dnes dari.

Jestli je auto pekne a nebo nepekne to vi kazdy sam pro sebe, kazdopadne je to jen jeden aspekt. Uzitna hodnota, cena a pak take dobra ci spatna prodejnost vozu jako opotrebovaneho jsou kazdopadne aspekty podle kterych se da kvalita objektivne posoudit.
Jsou jina auta lepsi 8-s - ano, jsou lepsi - prvnim rokem... nektera i druhym rokem a maloktera tretim rokem, pak prijde ctvrty rok a to uz je Polo jen s malo konkurenty na jevisti. Paty rok pri prodeji je Polo hned pryc, ale ti LEPSI si stale jeste prostavaji pneumatiky...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "naseTele"
21. 12. 2007 00:09
motory 1,2
tak HTP se asi sice dělaj tady v český kotlině, ale ten 51 kW není českej, to je německej motor:-) Českej je jen ten slabší.
Jinak to turbo 1.2 TSI, pokud by mělo 74 kW a konečně bylo daleko lepší, co se týká spotřeby, tžak to bdue revoluce a ti, co teĎka koupí HTP, tak budou přemýšlet, kam s ním--- :-! >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jsemlump"
21. 12. 2007 07:49
Go fiesta, go go!!!
Polo se s novou fiestou nedá srovnat... uvidíte tu pecku!!! Go Ford go... Ford - automobily s výborným podvozkem a karoserií z pevného plechu... žádný hliník... trvanlivost, síla, kvalita... ford - feel difference!!!
Rozbalit vlákno
2
anonym
21. 12. 2007 10:14
Re: Go fiesta, go go!!!
Doporučuji T-34, z pevného plechu a síly budeš ohromen a hlavně žádný hliník!
21. 12. 2007 10:15
Re: Go fiesta, go go!!!
>:D
anonym
21. 12. 2007 08:38
A co?
Motor Renault 1,2 TCE (100 k), zcela běžně v Cliu a v novém Tvingu! Zase má konkurence co dohánět. Tak se chlapci snažte!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ivan."
21. 12. 2007 08:45
rozměry
Bude Polo stejně úzké jako Fabia II? (jestli budou sdílet stejnou platformu...)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Slepý io"
21. 12. 2007 21:06
Re: rozměry
To by VW sám sobě neudělal..
anonym
21. 12. 2007 15:28
golf
ze předu je to jednoznačně golf..takže neserte s polem!!!!!! :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 12. 2007 21:57
mohlo to bejt lepší
Předek daleko lepší od F2, zadek sice hezký lampy, ale buď je špatně nafocenej, nebo je opravdu tak hroznej s tou sešláplou hranou pod zadním oknem, tady je na tom daleko lépe F2. Motor 1.2 TSI s uvedeným výkonem bych bral hned, ale tipuju cenově se dostane na TDI. ;-\
Rozbalit vlákno
0