Veterány se silným motorem stojí desítky i stovky milionů českých korun. Navzdory méně známým jménům některých z nich se o symboly historie automobilismu v USA perou bohatí sběratelé.
..a tym je Plymouth Road Runner Superbird 426 Hemi V8..srdcova zalezitost.
ACZ diky za clanok.Prijemne nastartovanie do pracovneho tyzdna v ekologickej EU,kde su taketo krasne stroje nepriatelom naroda.
to zadne ( dorobene ) megakridlo tam ale vobec nepasuje.... inak ok :yes:
z galerii v clanku sa mi najviac paci asi tento chevy https://img2.auto.cz/…ull/6377961_.jpg s tymi decentnymi chromovanymi lemami blatnikov aj s velmi elegantne natiahnutou kasnou
Keď pominiem že HemiCuda sa rozhodne nepredáva za 130t (tá suma je rádovo vyššia) tak tam tých áut chýba strašne veľa. Od Superbirda/Daytony, Boss 429, Yenko GM až po Olds 442. Tá história je naozaj veľmi bohatá.
V Itálii a Británii 60-80 let by se něco našlo co by se přivřením oka dlo za muscle car považovat, už proto že to mělo často i americké V8, ale zas tomu neodpovídala cenovka :-)
o výkonu elektrobicyklu, s hodnotou flašky rumu, designem od analfabeta a karosérií která se kroutila už když z ní na lince muklové obrušovali hloubkovou korozi se mezi melancholickými znalci dnes označuje pojmem sportovní a její ceny už překračují jen o trochu obyčejnější verze aut z článku. Ale nic netrvá věčně a zase se budou měnit za tu flašku chlastu.