Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Volkswagen musí opět razantně šetřit. Zatím hledá cesty

22 komentářů

kesumb
Já měl VW docela rád, ve výsledku na Passata B6 a B7 rád vzpomínám, obzvlášť na R36. Ale to co předvádí v posledních letech už je za hranou, už od nich další auto nekoupím.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Alf1k
Alf1k
Očividně nás není málo, já do “pytle na půdu” přihodil ještě Audi, bohužel. Displeje, převodovky, pár motorů... :no:
kesumb
Ja taky, ale mrzi me to. Zena ma sestku c7 a kdyz se clovek povznese nad to, ze to proste neni na okresky, tak je to pohodlny a prijemny auto treba na hory. 3,0tdi s tim nenucene hejbe a i pres to, ze to ma dsg to funguje velmi dobre. Ale to co predvedli ve stavajici generaci s naladenim prevodovky je neakceptovatelne.
Avatar - Alf1k
Alf1k
Jo je to škoda ;-\ C7 mě nějak minula, ale ve své době i C6 byla fajn auto, vždycky když se řekne Audi A6 tak si jí automaticky spojím s 3.0tdi a Quattro nějak to k sobě odjakživa sedí “jak prd.l na hrnec” A to v té době nebyl problém mít A6 i s osmiválcem, měl to kdysi soused a ten zvuk byl parádní co si tak vzpomínám. Jen mám pocit, že dnes už to nejde od 10 k 5, ale teď už opravdu od 5 k 0..
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Rád jim poradím! Pro začátek bych začal takhle😒br /> 1. Vyhodit Diesse, toho druhého stratéga a zrušit pozici firemního ekoteroristy.
2. Usměrnit investice vrážené do EV a velkou část přesměrovat do hybridních technologií. Přestat zatěžovat zájemce o klasické modely těmito náklady.
3. Nevyhazovat peníze za nesmyslné projekty typu sdílená mobilita, které měly jen vyžehlit image.
Anonym
Chtěl jsem něco napsat, ale napsals to ty.
Jankon1
Měl jsem tu smůlu jezdit s výtvorem Psaat kombi alltrack s dieselovým motorem bi turbo...konzumace oleje cca půl litu na 1000 km, vyezená kožená sedačka po 18.000 Km prošlapeané koberce,že byl důlek v podlazea jako třešina na dortu rekuperace výfukových plynů..ve 104.000 Km kdy mě VW vyvětlil,že už není v záruce provizorní oprava za 65.000 na kterou mi po výhrůžkám soudem v SRN milostivě přispěli 26.000 Kč... ve 136.000 Km stená závada...no u auta s necovkou 1.450.000,- docela síla..
Anonym
Mám zušenosti s biturbem - ale jiné. Nicméně ti věřím - ta sedačka je klasika. Buď rád, že šla na záruku. Jak bys měl porušený nitě, boxovali by!
Jankon1
No ona e vymačkala kůže na starně jako papír..sedačku vyměnili až po upozornění,že jí dám soudnímu znalci,,,myslím,že to nebylakůže,ale koženka..
Anonym
V moderních autech této třídy pravou kůži nehledej - to snad nemůžeš ani myslet vážně.
jiras_
No pokud to pojmenují v konfigurátoru kůže, tak to má být sakra kůže. Nenávidím tenhle lžimarketing. Je to koženka, ok, tak ať tam napíšou koženka nebo napodobenina kůže a není problém.
Jankon1
Ai mohu,když je v ceníku napsáno kožené čalounění sedaček...
Anonym
proč Ford i Fiat atd. v osmdesátkách dělali lepší káry a postupem času VW všechny zválcoval kvalitou i prodejema? A proč teď padá a padá....jedno jméno "Piech"
Ti blábolící panáci, co tam mají teď, jsou proti němu jako směšné figurky.
ericn
No a ty směšné figurky rvou prachy do pofidérní bateriové technologie (a zpátky ni krok), která jim navíc moc dobře nefunguje, viz iD3. Bohužel i normální auta se jim nedaří, viz zpracování a chyby G8... :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jsem moc zvědav, na čem chtějí dal šetřit. Už porovnání G7 a G8 je skoro k pláči. A to nemluvím o tom, že jim to pořádně nefunguje.
jiras_
Otáčkoměr není potřeba, výdech topení stačí jeden, madla ve dveřích a na střeše, tapec nahradit všude plastem, lampičky nejsou potřeba, kliky dveří už se nebudou ani pokovovat, nechá se holý plast, přístrojovka bez měkčených plastů a rovnou z hnusného recyklátu s plaketkou"eko", takovejch věcí co se dají osekat 😁 Je teda fakt, že si to pak už nikdo nekoupí...
Avatar - iudex
iudex
No aby sa napokon nestalo pred pár rokmi nemožné a nepredstaviteľné, že kórejské autá budú mať kvalitnejší interiér ako donedávna "supermainstream". Kolega GTI, autor a dlhodobý presadzovač tézy o lepšom-ako-mainstreamovom VW musí trpko zaplakať.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Myslel jsem šetření takové, co by ještě pak někdo koupil.
Ale jo, otáčkoměr, když mají digitální štít vlastně nemají.
Výdechy topení/klimatizace nemůžou kvůli proudění vzduchu úplně eliminovat, doufám. Nějak si nedokážu představit, jak by to automatická klimatizace řídila
Madla na střeše, to už jsem někde viděl, že chybělo, ale nepamatuju si kde. Tam můžou pár korun ušetřit 😁
Kliky dveří, dobrej postřech, ještě určitě bych přidal nějaké chromové doplňky, které můžou vyměnit za černé "sportovní".
A tvrdej recyko-eko plast, bojím se, že to přijde.
ptr078
Golf 8, all new, all digital. To je reklamny slogan v uk
Avatar - pradeda777
pradeda777
....jak razantně šetřit, měli by jej pak přeposlat naší vládě, protože těm borcům v Praze vypadlo slůvko šetřit ze slovníku..... 😒]
Avatar - Beefcake
Beefcake
Nemat zbytocne x modelov a z kazdeho n verzii.