Jinak ta korveta vypadá jako nějaký disproporční fejkový ferrari, měli zůstat u původního konceptu, tohle všechno vzadu kabina dopředu jim nějak nejde :no:
Aktuálně zlobí ten přední parkovací senzor podle nálady ( někdy zima, někdy teplo, někdy sucho, někdy mokro :D, hlavně v servisu se styděl ukázat svoje sko***ny ( edit, co to je sakra za cenzuru, má tam být skopi.činy), ale v pátek se konečně povedlo ), ale jinak v pohodě.
U stromů je problém s erozí, resp, když se odlesní, je problém, aby vůbec začaly růst, viz některé oblasti Řecka nebo Anglie.
Vodík se mi líbí, ale to skladování a infrastruktura už moc ne.
až do té chvilky, než si člověk uvědomí, že stejná věc má za oceánem cenu o mega nižší...
no ale tase tam bijou černochy /čertovský, double twisted smajlík/
Ale tam není doprava, DPH (19%), clo (pokud je-EU 10%) a hlavně několik set tisíc za emisní pokuty, tak už se všichni vzpamatujte. To auto stojí stejně. Ten milion sežere systém+doprava, homologace atd.
Kecy kecy kecy
No ok beru, ale není tak, že si na tom tady zastoupení mastí kapsu.
To jen v USA je normální kapitalismus a tady úřednickej socialimus. A to něco stojí.
Co je tam jinak?
Zavoláš šilerový a ona ti odpustí dph? Která v USA není. (19%)
Nebo co ee jinak? Nebo do Bruselu a oni ti dpustí těch 200-300litrů za emise co jsou u tohohle už v ceně? Co je jinak?!?!
Nebo to propašuješ bez cla (10%)
CO JE JINAK VOLE! Co ty MYSLÍŠ?!
Jinak je, že víte houvno a kecáte a pak mínusujete toho, kdo ví.
Ukidni se prosimte ty blbecku jo. V US ze se neplati dan? Samozrejme ze plati, stat od statu je to jine. A Chevy to od sebe rozhodne nekupuje s dani, ale za nakupku ze ktere se potom plati clo. A cena dovozu je v takovych cisel smesna ty hnupiku...
DPH v USA není. A to, co jí nahrazuje je průměrně asi o 14% míň, než DPH v ČR: A někde není skutečně nic.
Blbečku, TY jsi ten, kdo tu daň zaplatí při koupi, ne Chevy. Vyndej si tu hlavu z pr...le ale fakt už! Ekonomie bude tvoje hodně slabá stránka. Větší žvást než jsi napsal o tom DPH jsem neviděl. Rafni tašku s ešusem a mazej na vrátnici, ekonome. Máš noční.
A co to clo...10%?
A co ta pokuta?
CO TO TADY K U RW A MELEŠ ZA SRANCE!
Ano ja sem ten kdo dan plati u chevy, ale chevy necli tu cenu s dani, ale jejich nakupni cenu. Dan pak platis v zemi prodeje.
Ani nevim proc to tady takovemu ubozakovi vysvetluju. Vem si prasek a bez si vyhonit u materidousky, ja se jdu projet svym novym V8 truckem.
Pac a pusu ty nulo :-[]
Aaaa,tu sa porovnavaju pindiky :-[]
Tak pridam rozmer toho svojho americkeho redneck pindika..
9.4L V8 620 koni 875 Nm
Taky motor ti EU neda "ooo velky" :-[];-)
And I'm just playin', Fostku
You know I love you :-!
Preco by som ta mal ukamenovat? :-!
Pytas sa a ja ti v pohodicke odpoviem.
Nie,nie je to Viper,kedze ten sa robil od 8-8.4L a hlavne to bola V10.
Ja mam len V8.
Jedna sa o 572 cu. in. Chevy Big Block co je v prepocte 9.4 L.
Tak Bratislava je v podstate taka vacsia "dedina" ,takze k tomu sa perfektne hodi taky redneck pick up s poriadnym motorom a dalsimi specialnymi vymozenostami ;-)
Tak to je kazdodenna klasika,ked si niekto dovoli oponovat "ooo velkemu" Zeusovi,vladcovi automobiloveho Olympu,velkemu Guru-ovi a vesticovi..ten sa potom nasere a lietaju potom v diskusii hromy,blesky :-!
myslim, ze to bude hlavne proti us verzi dost priskrceny, precijenom 6l v8 atmosfera, to tady nemuze regulerni cestou projit pres ten euro eko holocaust, nebo jak uz tu zaznelo, pokuty jak prase a rovnou s nima pocitaji v cene vozu.
to netusim, rekl bych, ze kazde auto se musi preci testovat samostatne. A jestli je nejaky celkovy koeficient, ktery nesmi automobilka prekrocit, tak tim pro GM jedine hur, kdyz vezmeme v potaz, jaka dalsi auta prodavaji.
V podstatě můžeš prodávat co chceš. Ale ty pokuty to znemožní. Tahle vette to bude mít ve stovkách tisíc korun. K tomu DPH...atd Dovoz, přestavba.
Strašidelný BYkupci vždycky kvílejí vo US cenách a vědí vo realitě úplný prd. Jen to DPH 19%..to snad musí dojít každýmu idiotovi a clo 10%. Proboha už.
Ty realito, jediny bi tupec jsi tady ty. Ja za oceanem ziju nejspis dyl, nez ty mas let ty tydyde :D
Znova je to fabrika tak dovoz a prestavbe je minimalni naklad. Bez si radsi cist ctyrlistek ty ubozacku :D
Kde ty momentálně nádeničíš je mi u pr...d ele. Jsi blbej jak kus lejna.
Důkaz toho, že mám pravdu je ten rozdíl cen.
Tak rafni mop a praskej uklízet supermarket - nebo co tam děláš.
Já jsem zamindrákovanej?
Proč ty trosko? By kupec nejsem - mám rychlejší a silnější auto a moc mě tohle nezajímá. Možná ZR1.
A pak teda - že mám pravdu se clem a pokutama a DPH? Proč bych měl mít z toho mindrák - to je odvěká představa blbců, že vědomosti jsou přítěž. Mě to baví bejt lepší. To na mindrák není. :-!
jj
zvažoval jsem kompressor od MTM(802PS) ale bylo to moc drahý. Bastltuning není problém 1000 koní. Ale kašlu na to. O výkon motoru už nejde.
Všechno je to hrozně těžký. Tvoje ještě víc.
btw..taky bys chtěl jezdit v pickupu s bakelitovou palubkou a dělat vlny? :*)
chtel jsem rs6 s v10, skoda ze do c7 uz nedelali, nabizeli me huracan, ale ja uz do toho auta potrebuji nasypat obcas i rodinu a f10 jsem proste nechtel poustet. ale mel jsem moznost svest se v DE s tim co mas ty s biturbo od klasen motors a to bylo neco neskutecnyho.
Tak to věřím. :yes:
Stejně...na stěně pokoje bylo kdysi Diablo nebo F40. Kdo by si pomyslel, že budeme jezdit v rychlejších kárách...a dokonce to bude kombajn u někoho :)
ff (for fostek)
Na to, že se tu pasuješ do role ekonoma, bys mohl vědět, že 19% sazba DPH u nás byla naposledy v r. 2009 a že už od roku 2013 je to 21%.
keď sa pozriem vedľa ako má vypadať nová M4, tak fakt priplatím niečo naviac a mám po dizajnovej stránke auto o 2 galaxie dalej. A to mám BMW fakt rád.
Eko šialenstvo v EU pokračuje: GPF a pokuty do bruselskej kasy za CO2. Tlieskam.
Pitchus curwasportiva ti ty pokuty vysvětlí. Že on myslí, že je to jinak. I clo. I DPH. I vesmír a vůbec.
Máme tady nový uslintaný hovado..
Jeho teorie o DPH opravňuje kdekoliv na světě kohokoliv ho střelit z milosti do hlavy. :-!
Done,uz som sa zlakol,ze sa ti paci sportove cisto benzinove auto,ale potom som si pustil video a upokojil som sa,ked som zbadal,ze je tam Vette postavene proti Tesle 3 a ty si si pustil to video kvoli Tesle :-!
Tak ta cena je tak horka asi jako nanuk v zadku. Usa kchar byli a jsou lakavy jen ze za 1,3 mas kus zeleza a v8 5.0. Což je spolehlivy a jedes rovne po dalnici a pak delas v zatacce ze se snazis mokrou madraci dostat na půdu, viz mustang. Dobre tohle je sportak, ale to uz si na cenach porsche. Takze proste jen nabidka za 2,6-3 mega, a to uz muzes mit cokoli.
Asi najbližší konkurent Corvetty je koncepčne Audi R8 RWD: tvarovo a technikou klasický superšport, veľkoobjemová atmosféra, motor v strede, dvojspojka, RWD, proste podobnejšie auto ku Corvette nenájdeš.
No a teraz k cenám: Corvette 2.595.900 Kč, R8 3.609.900 Kč. Teda rozdiel vyše milióna.
A na cenách Porsche tiež zdaleka nie si, Carrera S je o stupeň nižšie a napriek tomu začína na 3.239.000 Kč, výkonovo/charakterom bližšie bude skôr GT3, ktoré ešte nie je, ale cenovo bude tak na 4 mega, teda opäť úplne iná cenová.
Kto sníva o cene bez dane, za ktorú sa to predáva v USA a teda čaká 500-koňový superšport za cenu vybavenejšieho Passata, tak by si mal ísť opláchnuť hlavu studenou vodou.
Proste aj európska cena je fantastická a som presvedčený, že v EU sa po tých dodaných kusoch len zapráši.
To je OK, zrejme aj ja, ale to sa bavíme o iných veľkostných kategóriách, akoby som povedal, že radšej malý obratný hotheč typu Cupra R než veľký hotsedan typu C43AMG. Áno, lacnejšie, menšie, agilnejšie, ale proste iná liga, veľkostná, výkonová. Ako som písal Corvette súťaží s o triedu väčšou 911kou, aj to v tých výkonnejších verziách (možno GTS, možno GT3, ťažko povedať, keď tie ešte nie sú vonku). Každopádne ak by si dal prednosť Caymanu GTS pred Corvettou, rovnako by si mu dal prednosť pred Carrerou GTS/GT3 alebo pred Audi R8.
I díky kurzu koruny k euru začíná aktuální cena 911 CS až na 3.462.000,- Kč a cena základní rwd Carrery na 3.023.000,- (což už je docela mazec), takže s tou optimistickou cenou GT3 (na 4 mega) bych spíš nepočítal, pokud do té doby koruna výrazněji neposílí.
Přesun motoru doprostřed je sice chvályhodný z hlediska ideálního rozložení váhy, ale jak se ukazuje, není každému dáno potom kolem toho postavit hezkou kastli. Corvetta ztratila charakteristickou štíhlou a placatou siluetu a tohle co vidím, je stará domorodkyně s křivicí a rozpláclou zadnicí. Příkladů elegantního designu této koncepce historie několik zná:
1) je drahej dolar
2) doprava
3) clo
4) dph
5) homologace pro EU
6) úpravy pro EU
7) marže dealera
8) záruka , ta se musí z něčeho krýt
Takže asi tak je to s cenou.
Komu se nelíbí, může si to individuálně dovéz z USA/Kanady a vypapírovat sám, bude to mít lenvnější, ovšem bez záruky.
Nebo koupit od neofiko dovozce typu Simix, Auto Outlet a ušetřit třeba 200-300 tis.