Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Mikesus
5
Dnes, když chce větší rodina velké auto, je tlačena do SUV nebo dodávek. Takových aut je škoda
xxc
0
Pisu, ze je stale k dispozicii a budu to postupne inovovat. Viac autu velmi nechyba. Mozno nove adaptivne led svetla a modernejsi infotainment.
mirek661
1
Neviem či sa inováciou da nazývať to, že z ponuky odstránili výborné natáčacie bixenony a jedinou možnosťou sú teraz halogeny
xxc
0
Takto to Tavares osekal, aby mali vacsie zisky. Zase tie bixenony boli len obycajne nizkovykonne. Aj ked asi lepsie ako halogeny, ktore svietia podla mna dost zle.
Mikesus
3
Zatím je k dispozici, ale už neplánují nástupce.
KIaudius
1
Čo je škoda. Ostal by prakticky jediným výrobcom kompaktných MPV,m a to by mu mohlo zabezpečiť dostatočný odbyt. Nemyslím si, že by spravili nejaký kiks, ktorý by podobné auto potopil, Citroen MPV vie.
3_diamanty
pruzenie v haji.. mpv v haji.... zo stareho dobreho citrona ostane uz len ozaj velky trt .... nevidim dovod potom uz ist do takejto znacky ktora prisla o vsetko to cim bola vzdy zaujimava .. navyse ten sucasny amorfny knedlo dizajn ktory je uz po 2 rokoch zastaraly... kam kracas citron?
Jasné, ASX je ASX. 😉
Víš, co je blbý? Že má v podstatě pravdu. Z Citroenu toho moc nezbylo, jen poněkud divný design, jinak je to auto jako každé druhé, ničím nevyniká, nakonec ani tím designem... vlastně se jem to zcrvklo na celkem pěknou C3, tlustý knedlík C3 Aircross, Cactus po FL není ani vidět, C5A je slušné, ale uvnitř celkem malé SUV, C4GP končí, Berlingo dostalo ten divný předek, takže je ve stínu Rifteru a... a co tam máš dál? ;-\
Kedy v historii mali modelov viac? Ktore konkurencne auto niecim vynika?
Podle mě zhruba 2005-2010 - C1, C2, C3, C3 Pluriel, C3 Picasso, C4, C4 Picass👋Grand, C5 sedan/combi, C6, C-Crosser, Berlingo, Jumpy a Jumper... zapomněl jsem na něco? 😉
Z pohľadu fajnšmekra má pravdu, pravoverným je a bude za atypickými riešeniami, hydropneumatickým pružením a ďalšími vychytávkami určite smutno. Na druhú stranu najviac predávali klasiku bez týchto technických vymožeností, pretože bola jednoducho lacnejšia. Dokonca aj poslednej C5 sa predalo viac s konvenčným podvozkom. V rámci prežitia sa Citroen prispôsobil trendom. Čo je lepšie, spomienky na Citroen ako priekopníka, ktorý dnes žije a vyrába, alebo spomienky na priekopníka, ktorého vlastná invencia pochovala a ostáva len v spomienkach?
P.S. S tvojim hodnotením súčasných Citroenov nesúhlasím.
P.S. S tvojim hodnotením súčasných Citroenov nesúhlasím.
Já ti nevím, ale jestli vše, co si z Citroënu pamatuješ je hydropneumatika a MPV, tak si pamatuješ hodně málo. Což mě ale u tebe ani nepřekvapuje.