Novinky
Na fotkách 8 a 9 jsou dva různé Quadricicly, které se v detailech liší. Počítám že jsou to obě repliky. Ví se co se stalo s původním autem, které Ford prodal za 200 usd? Dochovalo se?
EDIT: tak jsem si to našel na wikipedii: "Production: 1896–1901 Ford sold his first Quadricycle for $200 in 1896 to Charles Ainsley. He later built two more Quadricycles: one in 1899, and another in 1901. He eventually bought his first one back for $60.[1] (according to Ford Museum records)"
EDIT: tak jsem si to našel na wikipedii: "Production: 1896–1901 Ford sold his first Quadricycle for $200 in 1896 to Charles Ainsley. He later built two more Quadricycles: one in 1899, and another in 1901. He eventually bought his first one back for $60.[1] (according to Ford Museum records)"
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Z tohohle výtvoru Google Translatoru až bolí oči 😒 😒 😒
BTW, jsem jen prostý chlapec z vesnice, ale JAK mohl "první" model A (vyráběný v letech 1903-1904) sjíždět z pohyblivé montážní linky, kterou u Fordů spustili k 1/12/1913? To asi u Fordů jen tak mírnyx-tírnyx vynalezli stroj času, ne? 😄 😄 😄