Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Rozhovor s Patricií Pagáčovou: Za volantem strašně nadávám!

41 komentářů

Avatar - pradeda777
pradeda777
že ji na silnici nikdy nepotkám..... 😒]
Avatar - zaplosak
zaplosak
😉 😄 😄 😄 😄 😄
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - white label
white label
A jak bys popsal sebe?
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
holden1
ja doufam ze ji nepotkam nikde
Anonym
že je vlezlá e je jí všude plno.
Tak se vydala i na ACZ. Už se bojím otevřít internet, abych jí neviděl.
Avatar - white label
white label
Není to tozhovor pro a.cz, ale pro SM.
Proč "nikdo"? Nepiš za všechny, Patricie je v pohodě, proč má vždycky tolik lidí potřebu odsuzovat někoho, koho osobně nezná, a to jen proto, že je to osoba relativně veřejně známá...
Anonym
Já jí vůbec neodsuzuje.
Já jen náhodou že jsem to teď párkrát slyšel a nejednou je tu... 😒]
Nic proti ní nemám.
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
No jo pane Fostek, holka úplně špatná od a do z. Ještě že máme vás a vy to na celé čáře zachraňujete 😒] Myslím, že to bude normální holka. Nic víc, nic míň. A počkej až vleze i k tobě do baráku, začne jíst tvé jídlo a používat tvé věci. To pak bude teprve vlezlá 😁 Hoď se do klidu chlape 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Kdyby se ti válela v ložnici, tak si ukápneš...., tak tady nedělej 😉
Anonym
tlusťošky ne***m
Avatar - white label
white label
Takhle podle tebe vypadají "tlusťošky"?
A co anorektičky, ty tě naopak berou?
Riceeater
Kde je ta holka tlustá? Co to placas?
Mig_35
aktuální forma. s těma kilama navíc bude vždycky bojovat... https😐/media.super.cz/…46d590500-310162?…
Avatar - Ozzman
Ozzman
Si zaspal tak 5 let 😁 Dej si ji do googlu
ProchyToman
Klasika ceska zavist. Gadze neminaju love 😁
Avatar - CICERO
CICERO
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
Ostatním nadávám. No to je pravda, všichni ostatní jsou blbí, jenom já jsem letadlo. Lidsky nebo esteticky mi dáma nevadí, ale jako předpoklad k dobré řidičce nadpis nezní. Snad jen editorova snaha o kliky a v reálu to nebude tak žhavé.
Avatar - white label
white label
Určitě je to i do značné míry nadsázka😒br /> "Já totiž za volantem strašně nadávám!
Komu?
Ostatním na silnici přece. Vyventiluji se – a je mi pak moc dobře. Maminka i manžel mi vždycky říkají: „Tak se nerozčiluj, vždyť je to jedno.“ Jasně že je to jedno. Já se nerozčiluji, abych dostala infarkt. Mě to zkrátka baví. Ventil na agresi – ale jen tu mluvenou."

Já to dělávám také a moje žena mi pak říká, dávej si bacha, abys nenadával ostatním za to, co sám děláš taky. A občas má (bohužel) pravdu... 😲 😒]
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak tak, já jsem vůbec nejsprostší za volantem. Nadávání je neškodný, dobrej ventil.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To já ještě troubím, třeba včera jsem jel ve svém pravém pruhu na dálnici a náhodou podjel kolonu levoproudařů s klaksonem a vztyčeným prostředníčkem 😁 Ulevilo se mi 😁 Akorát jsem vzbudil malého 😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Silnice jsou plný exotů, levoproudaře taky vytrubuju, to mám pěnu u huby. 100kmh a 5km jede v hustým provozu v levým, přece nepojede 90 mezi kamiony.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Kdyby předjížděl kamiony, to ještě jakž takž chápu, ale oni předjíždějí tak 1km před kamionem a zůstanou v tom levém pořád, i při nízkém provozu na horizontu vidíš auto, které ve 120-130 za pul hodiny dojedou...
Odjinud
Naznačit někomu - jsi nebezpečný (vůl), i třeba důrazně, je občas žádoucí. To není vychovávání, prostě jenom důrazné upozornění prostředky, které k tomuto účelu v autě jsou. Často ani předvídavá jízda nepředpokládá borce, který s klidem zastaví před/za nepřehlednou zatáčkou (asi zazvonil mobil). Levoproudaři tzv. vychovatelé jsou naštěstí rozpoznatelní na sta metrů daleko, ignoranti, co to pošlou do levého v "úsporné" rychlosti 110-120 (skutečná), aniž by věnovali pohled zrcátku, jsou předvídatelní o něco méně.
Opačný příběh ze soboty, jedu si svých nelegálních 140-145 (gps, nikoli tacho), předjíždím, protože v pravém dlouhá plejáda dodávek, klobouků a vůbec vozový park nad deset let staří. (Nic proti tomu, nejde o nic více, než se navzájem respektovat.) Vyšší rychlost vzhledem k okolnímu provozu pokládám již za nepřiměřenou. Přiřítí se borec v passatu, nalepí se (ač na skle mám nepřehlédnutelné upozornění na dítě v autě) a začne zuřivě problikávat. Takže za vola jsem pro změnu já. Nebo?
Nebo tady chybí něco jako práce PČR, která by oba extrémy nekompromisně odchytávala.
Avatar - CICERO
CICERO
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ProchyTom
Dobry bomby tady jedou svejkove 😁
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - _Karel_
_Karel_
to je ale náhoda, že pózuje zrovna s novým Golfem...
Avatar - N6600
N6600
To neni nahoda. Vzdyt je ambassador znacky VW v CR. Nez dostala tohodle Golfa, jezdila na T-Roc. Ktery taky dostala.
Arese
Na té úvodní fotce je krásně vidět, jak je ten čumák nového Golfu nepěkný, kvůli těm dole utopeným nízkým světlům působí neuvěřitelně "přefoukle"... 😒 :no:
MarekN
To opravdu nemá Svět Motorů na to, aby dělal rozhovory s opravdovými osobnostmi a ne s touto "béčkovou" seriálovou skoro herečkou ? Vždyť je to ostuda u tak prestižního média. Copak ty její hloupé názory někoho tady zajímají ?
Mig_35
Rudolf Hrušínský zemřel a Bolek Polívka nebyl střízlivý posledních 30 let, takže logicky nemohl řídit...
Avatar - white label
white label
O hloupých názorech (jiných) tu píše někdo, kdo považuješ SM za prestižní médium!
Svatá prostoto...
megacruiser
tím ještě víc vynikne jeho nepěkný přetažený design. Jakoby někdo vzal světla z čtyřky a zmuchlal je. Chápu snahu o designové přiblížení problémovým a stále ještě neprodávaným elektromobilům od VW, ale toto je prostě krok vedle. Stejně tak nový Caddy s tím podivným plastovým čumákem a šílenými proporcemi zmačkané krabice od bot - nový díky množství různých prolisů vypadá jak po bouračce. Dávno pryč jsou doby kdy VW udával směry v designu, dnes už líp vypadají snad i Kie.
Arese
Ono se bohužel zdá, že celá tato generace Golfu je pořádný "krok vedle", viz ta hrůzná ergonomie ovládacích prvků. U VW, který byl právě v této disciplíně po desetiletí na absolutním vrcholu celého trhu, je to neuvěřitelná ergonomická sebevražda! 😒 :no: :no: :no:
Avatar - palix
palix
Tak to vyzerá, že pomyselné "žezlo" prevzala mladá generácia dizajnérov, inžinierov... Tí starší robili veci maximálne funkčné, odolné, ergonomické... Dnes sú dôležitejšie iné veci.
Príklad😒br /> Syn (13r) mi minule spomínal nejakého spolužiaka, ktorý má tie super bezdrôtové slúchadla od Apple za nekresťanskú cenu... Tak sme sa bavili a zistil som ,že pre jeho spolužiaka je u slúchadiel dôležitý dizajn, konektivita.... až na poslednom mieste zvuk. Tak si trochu naivne myslím, že hlavnou funkciou slúchadiel je poskytnúť čo najlepší zvuk 😊.
Presne o tom je to s novou generáciou - menia funkčne perfektné veci, ktoré sú roky zaužívané = tlačidlá za displaye,... Hlavne aby to vyzeralo COOL a na iné nevýhody si zvykneme, že áno.
Arese
No dobře, ale nová auta přece kupuje hlavně generace 40+, mladší na nová auta většinou nemají dost financí. To VW vážně už zákazníky tohoto a vyššího věku úplně odepsal?! To je marketingová sebevražda, vždyť starších lidí stále přibývá a dětí se naopak ve vyspělých zemích rodí čím dál méně! Až si německý důchodce půjde koupit svůj x-tý golf, po usednutí do toho nového zázraku (poté, co mu prodejce názorně předvede "jednoduchost" jeho ovládání) buď vezme rovnou nohy na ramena, nebo nedobrovolně zvolí jiný model této značky (Polo, Tiguan atd.). Toto ve Wolfsburgu opravdu chtěli?!! Pokud ne, tak nechápu, že alespoň do jedné výbavy (dejme tomu Classic) nenabídnou palubku s perfektně funkčními a bezpečnými ovládacími prvky z minulé generace (a totéž i v příapadě Leonu a Octavie). Vždyť to mají vyvinuté a platforma má shodné rozměry, takže náklady by byly minimální, zato prodejní potenciál veliký!
Avatar - palix
palix
No veď práve. Aj u nás v okolí si nové autá kupujú ľudia nad 35 rokov. Často majú požiadavky hlavne na kvalitu a spoľahlivosť na dlhšie obdobie. Píšem o obyčajných ľuďoch ako ja, ktorí si kúpia maximálne auto nižšej strednej triedy v rozmedzí 10 000 až 20 000€. Auto si kupujeme na cca 10 rokov a viac.
Autá by sa mali predávať aj v nejakej klasickej výbave ako píšete "Arese". Sú to síce peniaze navyše na vývoj (všetko iné ako štandard stojí peniaze), ale môže to prilákať zákazníka.
Minule jedna moja známa (50+) kupovala firemné auto. Voľba padla na VW, pretože celá firma na nich jazdí + centrálu majú v DE, tak musia podporovať nemecké autá.
Nakoniec si vzala VW T-ROC. Rozprávala ako prišla po auto a povedala predajcovi - "mám hodinu na prebratie auta" - ak ma všetko nenaučíte za ten čas a neukážete mi funkcie + nastavíte ich, tak idem preč a auto si tu nechajte 😊. Predtým jazdila Fabiou 1 a bola spokojná. Len ju vedenie presvedčilo, že je nedôstojné, aby riaditeľ firmy jazdil Fabiou 1. generácie 😁 . Ona chcela spoľahlivé, jednoduché auto, ktoré bude šoférovať sama. Nakoniec toho nového VW vzala s tým, že ju na to syn presvedčil. Postupne všetko prispôsobili a dnes používa tuším minimum asistencie auta. Síce trochu nadávala, ale nakoniec si zvykla. Na druhej strane jej auto nie je nejako extrémne vybavené.
Ak sa pozriem okolo seba, ľudia by chceli auto, ktoré je pekné, spoľahlivé, nie drahé, má nejakú výbavu (klíma, rádio...), možnosť pripojenia mobilu... V podstate toho nie je veľa. U väčšiny z nás je ale na jednom z prvých miest cena. Dnes už bežný človek ani nerieši nejakú kvalitu - Japonec, Francúz... pre väčšinu je to jedno. To len my riešime ber Nemca, nie Japonca... 😊
Avatar - lordlord
lordlord
ona už nenosí píšťalku jojongo...