Presne tak nech už idú do ***e s tou elektrikou.A ináč nebol až taký lacný v roku 1985 sme kupovali Škodu 105 L a stála 56 000 Kčs a malúch stál 48 000 Kčs.Takže rozdiel 8 000 Kčs ale embečka bola o min triedu väčšie ale aj lepšie auto.
Asi ti to ušlo, ale o záchrane tu hovorí autor článku v nadpise.
Maluch navyše žiadnou záchranou nie je, záchranou pre Fiat je Fiat 500 a trhy mimo pupka sveta - Európy.
500 sa predáva vo verziách L a X, to sú spolu s originálnym modelom 500 3 modelové varianty, nie šestnásť. K uhlu a rozsahu pohľadu na vec sa vyjadrovať nebudem, niekedy si treba rozhľad rozšíriť aj trochu ďalej ako po hranicu vesnice. Už prístup celému komentáru "šestnáct způsobů" hovorí sám za seba...
Tak začni, tvůj rozhled je hooodně malý. Vím, že nekritickému fandovi těžko něco vysvětlovat, ale podívej se, kam se Fiat s tou svou politikou "jednoho" modelu dostal. Je totálně v ... a to mu krach oddálilo alespoň trochu Tipo.
Lancii zazdil a ta přežívá jen v Itálii. Alfa paběrkuje s prodeji. Takže fandi dál dalším X reinkarnacím pětistovky, místo toho, aby přišlis novými modely.
Skôr tvoj rozhľad bude na rozhraní jedného bodu, pretože nič konštruktívne si zatiaľ nevypustil.
Hovorili sme o Fiate ako jednej značke, nie o Alfe a Lancii. Ak sa chceš vyjadrovať o FCA, tak by si si mohol naštudovať komplexné veci a vývoj, ktorý prebiehal, prebieha a bude prebiehať.
Tak tohleje to nejhnusnější, co jsme za posledních 40 let viděl. Jakým právem to může někdo nazvat záchranou. I to nešťastný Sandero má líbivější design. :-[]
zachrana nepojde cez ziadne elektro ktore v konecnom dosledku bude len a len stratove.... zachrana by ale mohla ist cez nove punto s novym 1.0 a 1,3 turbom z vacsieho 500X .... a za mna urcite by to chcelo aj nejake to vynosne SUVecko ako konkurenta pre sportage tigiho tucson RAVku a pod.. kedze 500X moze konkurovat max tak T-rocu alebo nissanu juke ... ale ako vsetci vieme mat len jedno male SUVecko dnes uz fakt nestaci .... takze moj nazor je spravit nove male auto.. potom aj nove SUV vacsie od 500X ... no a potom by urcite nebolo odveci rozmyslat uz aj o nastupcovi tipa ale uz nie ako nizkonakladovky z turecka ale spravit z tipa skutocneho konkurenta golfu leonu octavky ci corolly... a ak toto vsetko fiat zvladne tak neverim ze neprezije ... :yes:
a potom si zober ze ked uz europske znacky to tu maju doma v europe take tazke tak co potom japonska honda mitsu mazda suzuki a dalsi ... asi to uz dlho neptrva a europsky trh bude fakt len o cliu passate golfe a este nejakej tej premii ( aj to len z povinnosti ) .. a cely ten zbytok uz bude rozlezeny po svete kde je to este ok a kde si clovek este moze aj nadalej kupit normalne auto
golfa by som uz dnes ani nechcel za tie prachy ... uprimne to uz radsej ASX alebo corollu pripadne nejakeho ineho japonca ... kto da za litroveho golfa 18 tisic eur je fakt frajer klobuk dole... a zase za cenu 1,5tsi golfa uz fakt mozes mat rodinne SUVecko a nejedno uz rovno v 4kolke ... podla mna golf bude predajne padat aj nadalej bez ohladu na nastup novej generacie ... k tomu este priratajme odklon zakaznikov v tychto cenach uz k imidzovejsim SUVeckam a je jasne ze jeho slava sa tiez raz uz skonci ... posledny rok dva golf uz prichadza o zakaznikov po celom svete a to vcelku vyrazne ... .. ved dnes uz vo svete aj SUV tigi predava viac ako golf
Jedna vec je Golf jako hatchback.
Uplne jina je ASX jakoze SUV.
Bez si je oba projet a pokud mas vsechny smysly v poradku, oci, usi, zadnici, musis si vsimnout, ze to jsou auta naprosto jine kvality.
Golf 1.5 neni zadny ubohy auto (pro majitele porsche samozrejme ano). Otevru sauto, naklepu golf 1.5 tsi 2020 s 2 tisici km za 450 tisic bum. V cem je problem s touhle cenou? Nemas na to? Rok 2019 s 16 tisici km za 380 tisic. Ale no tak, to je prece dobra cena za Golfa s 1.5 tsi.
Ono je to jako vykrikovat, ze za Mercedes E s sestivalcem muzes mit 4 Dacie. Jo muzes, ale co jako. Takhle auto prece nikdo nevybira.
Tiguan je potom uplne jinde - jak cenove, tak kvalitou. Kvalitou je podle me jeste dal nez Passat, tak proc neco takoveho tahas do myslenek o ASX...
Jen pro predstavu z sauto -2020 tigi nafta zacina 730, 4x4 zacina 890. Si uvedom, jaky auta tady mezi sebou michas.
Sice si s tím autor vyhrál, ale má to docela dost podstatných vad:
- proč je to auto sakra zvedlé? Vždyť to má být auto do města. Tohle asi těžko přejede přes Jižní Ameriku. Navíc je nesmysl takhle zvedat těžiště.
- ten předek mi měl stejně jako Cybertruck zřejmě problém s ochranou chodců.
- takové auto těžko bude záchranou. Malá auta se přestávají vyrábět, protože náklady na bezpečnost, asisenty, elektroniku začínají výrazně převyšovat náklady na těch pár plechů a plastů, když uděláte auto trochu větší. Proto taky na malých autech je malá marže. Nehledě na to, že taková elektrická varianta by stála aspoň milion.
Automobilkám sa nevyplatí vyrábať pre domáce trhy, trendy určujú Číňania, meradlom auta už pomaly nie sú parametre ale úroveň infotainmentu, dizajnérov nahrádzajú nezávislí grafici s Photoshopom... Je to všetko v riti.
A jestli si Fiat myslí že tato obludka ho zachrání, a to v elektrice, tak už si mohou připravovat pohřební řeč.
Fiat se brzy odebere do věčných automobilových lovišť i se svými elektromobily.
Ale až do úplného kopce budou křepčit ty své sebevražedné elektromobilní tanečky.