... byla vždy pěkné auto. S interiérem ani volantem problém nemám. Měřím 196 cm a paráda.
Když jsem si byl projet 3008ku, tak jsem byl mile překvapen. První vůz se sedačkou, který mi podepřel stehna. Současná modelová řada Peugeotu vypadá perfektně. Sice mi trochu vadí absence benzinového 2.0 ale tu nejspíše dodá FCA jako mildhybrida.
To auto sa mi stále páči ale nevedel by som si vybrať ktorý motor.Známi z Česka ho majú a musím povedať že vo vnútri má velmi kvalitné materiály.Škoda len tej palety motorov.
Dřív byly důležitý údaje po krajích, aby je nezakrýval volant, kterej je třeba mít na koulích. Když se podívám na tohle foto, troufám si tvrdit, že z nedůležitého údaje "jakou rychlostí jedu" , nově promítaného doprostřed displaye, tato slečna nevidí celá čísla https://www.auto.cz/…a-bohatou-vybavu?…
Na druhou stranu - když jsou zákazníci spokojení......
To, že rychlost není důležitá, byl pochopitelně sarkasmus.
Ano, nemá volant na koulích, proto nevidí na celý display.
V této galerii vidím rychlost jen uprostřed, dřív byla i na krajních budících. Samozřejmě může být v jiných zobrazeních i nadále a toto zobrazení může být určeno jen osobám nad....190cm? nebo těm, co mají rádi volant na koulích, nebo těm, co rádi řídí s hlavou u stropu, nebo mají mezi trupem a sedákem úhel 80 stupňů. Když si to tak po sobě čtu, musím uznat, že se nejedná o nic omezujícího.
Tak já nevím. Mám 178cm, volant mám od nohou jako jiný velký volant v jiném autě, budíky vidím komplet.
Poměřovat zda slečna vidí nebo nevidí na reklamním snímku - to je zbytečné komentovat.
Už to tu bylo probíráno asi milionkrát a je to zbytečné. Automobilka s tím má pravděpodobně úspěch, prodeje stoupají, Peugeot se opět dostal do kondice jako před dvaceti lety.
Jo, souhlasím, komentovat, že dokonce ani na propagačním snímku figurantka nevidí úplně na display, je už vlastně zbytečný. Já to vytáhl jen proto, že nové zobrazení budíků stran vidění na ně, je ještě horší, než dřív. Tedy komentoval jsem změnu, o které je článek. Přišlo mi to zcela k věci.
Nesplňuju ani jeden z těch tvých nesmyslů, které jsi popsal. A přitom ve všech Peugeotech na přístroje bez problémů vidím. A stejně tak plno dalších jiných lidí u nás v práci, kteří mají Peugeoty. Ale asi zase něco děláme všichni špatně, protože Kájovi to nevyhovuje...
Ne, určitě dělám něco špatně já a tisíce dalších, včetně automobilových závodníků.
Zásadní rozdíl mezi náma je ten, že mě ani nenapadne popírat, že existují lidé, kteří na budíky vidí.
Ty máš zřejmě pocit pupku světa a opakovaně tu pláčeš co děláš špatně, že zrovna ty vidíš, pak kecy o tom, jak ostatní zřejmě za volantem leží a pod.
Stačí když se podíváš na mnou postnutou figurantku, určitě přijdeš na to, co dělá špatně, že rovina z jejich očí přes vrch volantu sahá asi do půlky displaye. Asi tam leží rozvalená jak nemocná koza.
Já jsem nepopřel vůbec nic. Na budíky vidí osoby splňující alespoň jedno z těchto kritérií: Jsou vyšší postavy, mají zvednutou sedačku, mají spuštěný volant.
Děvče na obrázku není vysoké postavy, sedí nízko a volant má nedostatečně spuštěný. Pokud by se změnila alespoň jedna z těchto proměnných, jistě by přes volant mohla vidět.
Ked si hodim ten obrazok do paint-u a pridam rovnu ciaru spajaju jej oci, hornu hranu volantu ,a pristorojovy stit, je jasne ze viac ako polovicu displeja vidiet nemoze. Pritom voci polohe sedadla a volantu sa neda nic namietat, to ma nastavene v ramci moznosti spravne...
Podobny problem som mal ja v 508: to auto sa mi strasne paci, a velmi som ho chcel. Bohuzial, nijako som nemohol najst dobru poziciu za volantom aby som sa citil pohodlne a videl na pristroje. Fakt to neslo. Bol to jediny dovod koli ktoremu som napokon 508ku nekupil...
Genderová nevyváženost v galerii je otřesná. Jak může redakce nebo snad spolu s importérem i výrobcem něco tak odporného tolerovat? No fuj! Být to reklama tak je už zakázaná, ale nám je to tu cpáno přímo do očí! Otřesný a zcela netolerovatelný příklad ukazující muže jen jako pouhé zvíře pro zastání práce, manipulace s velikou těžkou krabicí. A žena? Jen vyzobává rozinky, vozí se novým autem. Opravdu nepěkné a ukazující předsudky a nezdravé stereotypy společnosti, výrobců ba dokonce i médií.
Ale fuj, takto propagovat ty hnusné bílé tvory, kteří tak strašně historicky poškodili všechny menšiny a civilizačním rozvojem zničili tuto planetu! :D
Pozor na stereotypy! Ako mozes vediet, ktora z tych osob je muz, a ktora zena? Co ked su to obaja muzi? Alebo obe zeny? Alebo nejake trans-neutrale hermafrodity? V dnesnej sialenej dobe si uz nicim nemozes byt isty...
ale ten nizko posadeny volant prekryvajuci vencom budiky ... toto nie je moc premyslene riesenie... v com spociva vlastne vyhoda i-cocpiu... v kamaratovej este predoslej 208 som siel a na ziadnu realnu vyhodu voci klasickemu kokpitu som neprisiel a nezaznamenal som nic co by bolo prinosom voci klasickej kabine .... snad len ten maly volant a la motokara je pri riadeni fajn... ale tak zase mat medzi nohami nejake magakormidlo ani nejde ze jo ... takze to je tak... auto pekne ale ta kabina je u mna neskusnutelna :-(
Podla mna ten i-cockpit nema ziadnu realnu vyhodu. Naopak, u niektorych ludi s tym moze byt prave problem (ako u mna), ak maju "nevhodne" telesne proporcie.
Ovela lepsia je podla mna klasicka pristrojovka, a par udajov premietanych na sklo. Ked uz nic ineho, tak head-up displej si clovek tiez moze posuvat a nastavit vhodnu polohu. Lenze frantici zase raz postavili dizajn nad ergonomiu...
Nie frantici to maju ako lacnejsiu alternativu k headup premietaneho na skle. A samozrejme ze vyhodu ma - maly volant je sikovnejsi a nepozeras sa na pristroje cez ale ponad volant. Ja som si vdaka tejto koncepcii kupil druheho pezota pretoze mi vyhovuje ovela viac nez ta klasicka.
Peugeot 308 sice má relativně kvalitní materiály v interiéru a docela pěkně jezdí, ale jinak je na něm spousta věcí špatně: 1) U hatchbacku je zoufale málo místa pro nohy zadncíh cestujících (a u kombíku je to navzdory masivnímu prodloužení rozvoru jen o fous lepší!), 2) i-Cospit mi nikdy nesmí do baráku - mizerná funkčnost (vyšší postavy buď nevidí na budíky, nebo mají volant u rozkroku), většina funkcí ovládaná na dotykovém displeji je vysloveně nebezpečné řešení, 3) Kromě špičkové drahé verze auto nemá čtyřválcové benzinové motory, 4) verze SW má nehezké jezevčíkovité proporce. Takže za mě 308 rozhodně ne! :-(:no:
Zajímavé, dost často tu píší docela vysocí lidé (190 cm), kteří vidí a nemusí mít volant u rozkroku. Kde bude chyba? Dotykové ovládání u 308 je celkem snadné, není nutné nijak dlouho koukat na displej. Takže žádné nebezpečné řešení. A je o hodně bezpečnější než všedotykové ovládání u novinek od koncernu VW.
Že svou vyhlášenou skvělou ergonomii ovládacích prvků VW u nové generace svých modelů nižší střední třídy totálně podělal, o tom žádná.... :-(:-(:-(:no::no::no:
mne na 308 vadilo odskakovanie zadnej napravy, ma sice prijemne makke ulozenie a nebucha, ale zadok je priecne velmi nestabilny na nerovnostiach a to aj na rovine, nie este v zakrute...