Novinky
Asi info pre slaboduchych......Ved z toho co je tu napisane je jasne, ze nova generacia Amaroku nevznikla....vznikol iba Ford Ranger, ktory sa prelepi na Amarok.
No uvidíme jak dopadne Amarok coby přeznačkovaný Ranger. Mohl by lépe než Mercedesem přeznačkovaný Nissan, protože kdo kupuje Mercedes, těžko se spokojí s technikou Nissanu, zatímco pro kupující VW by technika Fordu neměla představovat psychologický problém...
Nesmysl! Nová 4. generace se vyrábí od října 2018. Vloni v prosinci byl test i tady
Ale souhlasim že hlava skoro nebere jak moc a co všechno koncern poslední dobu zanedbali podělal zaostal = mimochodem aktuálně je další odklad id na září = a VW nabírá deset tisíc ajťákú
Ale souhlasim že hlava skoro nebere jak moc a co všechno koncern poslední dobu zanedbali podělal zaostal = mimochodem aktuálně je další odklad id na září = a VW nabírá deset tisíc ajťákú
Ono se to počítá jinak asi proto, že se často liší i technický základ auta. O jiných motorech ani nemluvě. Ideální by bylo, aby se mimo-americké verze jmenovaly jinak.
No tohle sem zrovna dneska připomenul ryccardovi = hoaxy VW po Dieselgate že NEŠLO dělat emisně lepší diesly že za to vlastně může zlá EU a že pokuty za Dieselgate je přivedou do krachu. OBA sem nejen mu tehdy tady v diskuzích vysvětlil = že to je pěkná kravina
VW má sice pěkný výsledky hospodaření, ale rozsah problémů zřejmě taky naprosto reálný
VW má sice pěkný výsledky hospodaření, ale rozsah problémů zřejmě taky naprosto reálný
To nechápu = já myslel že 1, 2, 3, 4 je všude stejný 😉
První generace vyráběná od 1983 se tu neprodávala = asi jako třeba Prius = ale dělat že neexistovala? 😐
První generace vyráběná od 1983 se tu neprodávala = asi jako třeba Prius = ale dělat že neexistovala? 😐
Na jednu věc ale pozor, VW se umí prezentovat jako chudák a otloukánek k politování, zvláště po Dieselgate, kdy třeba zrušil projekt WRC nebo LeMans, údajně kvůli nedostatku peněz, ale reálné obchodní výsledky tomu neodpovídají. Viz výsledek hospodaření za rok 2019.
Musíš rozkliknout položku "International", nikoli "Amerika".
V Americe se to počítá jinak, není Ranger jako Ranger 😉
V Americe se to počítá jinak, není Ranger jako Ranger 😉
No ono to je spíš o dojmech a pocitech = spíš NIJAK nesouvisejících s realitou = ale jo máš pravdu 😄
Nicméně rozsah problémů a asi se dá říct zaostání největšího autokoncernu na planetě a nejen technických problémů je v poslední době https😐/archiv.ihned.cz/…ss-je-v-ohrozeni fascinující
Nicméně rozsah problémů a asi se dá říct zaostání největšího autokoncernu na planetě a nejen technických problémů je v poslední době https😐/archiv.ihned.cz/…ss-je-v-ohrozeni fascinující
V tvym odkazu je že to je ČTVRTÁ generace https😐/en.m.wikipedia.org/…wiki/Ford_Ranger#…
Jen malé upřesnění, aktuální Ford Ranger je facelift 3. generace, která je na trhu od roku 2011, facelift od 2015.
https😐/en.m.wikipedia.org/…wiki/Ford_Ranger
https😐/en.m.wikipedia.org/…wiki/Ford_Ranger
A to je už asi třetí verze příběhu za poslední půlrok.
Ovšem redaktor je v tom nevinně.
To koncern (hlavně VW) sebou poslední dobou mrská jako ryba na suchu.
Vod zdi ke zdi