Mnohé automobilky odcházejí ze segmentu miniaut, nebo alespoň svoje zástupce nahrazují elektromobily. Ne tak Toyota, která se svým miniautem nadále počítá.
Nevím, co se na tom nedá pochopit, už současná generace v nějaké výbavě za 250+ je v Česku těžko prodejná proti dospělejšímu Hyundaii a ve své době i zmíněnému Citigo. S tím jak Toyota přitvrdila u nás (bavme se jen o našem trhu) v cenách bude vozidlo kategorie mini za 300 těžko prodejné. Stejně radši sáhne každý raději po větších nejlevnějších Fabiích apod.
Aygo dostane nástupce předpokládám příští rok. i10 má větší kufr a více místa vzadu. Ale dle mého, tohle není úplně potřebné pro taková auta. Rozvoz dětí a jízda po městě nemusí být ve velkém autě. Aygo jsem měl párkrát jako náhradní a určitě v daném rozložení nejsem cílovka. Nikoliv kvůli prostoru, to je dostačující i pro rozvoz 3 dětí, ale z důvodu použitých motorů. Když nabídnou EV kolem 0,5M-0,6M, beru ho hned.
A proč bych dal přednost před Hyundai. S těmi níkými řadami i10 a ix20 mám také své zkušenosti a tohle by do baráku nesmělo. i30 už je akceptovatelná
Budú lacnejšie batérie, nevidím dôvod platiť viac za ev. Prípadne to dajú bez DPH a cena bude porovnateľná. Inak súhlasím, po meste to stačí aj na 3 deti, ak dopredu dajú isofix. Malá veľkosť a šírka je dosť veľká výhoda, celkom sa čudujem, že sa to málo vyzdvihuje.
To je fakt, ze kvalita nevyzera dobre, uz mam presuchane calunenie po 3 mesiacoch na sedadlach :-) Ale na druhej strane, nic nevrzga. Raz mi ostalo tesnenie z okna pri zatvarani dveri. Som ho zacvakol naspat a vyzera funguje :-)
Mít 300 s úkolem koupit ženě auto, tak si nebudeme nalhávat, že takové auto má minimální šanci vyhrát, pokud si o něj teda přímo neřekne. Dobré je to jen optikou "by" kupce
tak až budeš BYkupovat auto, dej vědět. Mluvíš s někým, kdo auta neBYkupuje.
Ale souhlasím, raději dám 450 za nového yarise, než tohle. Ale pokud tam strčí full hybrid, nebo čisté elektro, nemám problém za to dát klidně 500 a využít přednosti EV ve městě.