Technika
Takže tu máme výsledok EU buzerácie. Malé autá v cene 17-20 tisíc euro (Yaris, Jazz) pritom za tie prachy môžeš mať strednú triedu... Pritom ešte pár rokov dozadu sa táto trieda pohybovala v cenách 10-15 tisíc (áno, bez "sporných" a dnes povinných asistentov). :no:
Je to tak přitom víme že za tu dobu NIC jinýho NEZDRAŽILO :-!
Pokud si pamatuju před nějakejma 5ti lety ste měli na Slovensku mínusovou inflaci = všechno zlevnilo u dražších věcí jako auto se to projeví víc = teď už posledních 4-5 let jedete zase.. no ne jako my https😐/www.irozhlas.cz/…y_2005201953_ada
Plus celej svět teď je furt eště pod vlivem řešení minulý krize = tištěním miliard tedy zajištěnou INFLACÍ teď s bonusem čínskýho viru = propadu jak kráva což přinese zrovna u aut ZDRAŽENÍ
U nás ale jinak taky za všechno může EU = no za něco Kalousek a Havel :😉
Pokud si pamatuju před nějakejma 5ti lety ste měli na Slovensku mínusovou inflaci = všechno zlevnilo u dražších věcí jako auto se to projeví víc = teď už posledních 4-5 let jedete zase.. no ne jako my https😐/www.irozhlas.cz/…y_2005201953_ada
Plus celej svět teď je furt eště pod vlivem řešení minulý krize = tištěním miliard tedy zajištěnou INFLACÍ teď s bonusem čínskýho viru = propadu jak kráva což přinese zrovna u aut ZDRAŽENÍ
U nás ale jinak taky za všechno může EU = no za něco Kalousek a Havel :😉
Pred 5. rokmi som kúpil žene Swifta za 10 litrov, minulý rok výmena za Yaris 1,5 atmo. Yaris stál (vyššia výbava) 13,5. Nový v podobnej výbave 17-18. Som zvedavý aké ceny nastaví Hyundai na nový i20, ci pôjde tiež o 2-3 litre hore alebo udržia cenu +/- na úrovni aktuálneho modelu... ;-\
Yaris R4 1.5 atmo manuál mě jak sem psal vedle fakt POZITIVNĚ zaskočil. Byl to fakt dobrej motor = škoda že do týhle generace už je nahrazen 3válcem
Za 20 litrov strednú triedu? Ktorú?
Keď sa budeme baviť o "cene od..." tak skoro všetko. Napr. i30 aj s lepšou výbavou a nie základnou motorizáciou. 😉
Aha,takže NIŽŠÍ střední třídu, to potom jo.
Insignia Trend 1.5 Turbo 103kW - 539.990 - to by se asi dalo uznat, ne?
To je hodně dobré
Aktuální posun kurzu to nejspíš trochu poupraví a budoucí dost možná dorazí
Ale teď by chvíli MOHLO být období zajímavých nákupů = u Lexu teď prodali vrcholné kupé s půlmilionovou slevou a vrcholný sedan je se slevou mibl. Podobně se dá ukecat skladovka 8er a další
Jen nevím jak dlouho to bude trvat = tak nějak (bez druhé vlny) mi vychází že PROPAD všeho zřejmě včetně kurzu přijde hned až na podzim lid opět zvolí ANO
Ale teď by chvíli MOHLO být období zajímavých nákupů = u Lexu teď prodali vrcholné kupé s půlmilionovou slevou a vrcholný sedan je se slevou mibl. Podobně se dá ukecat skladovka 8er a další
Jen nevím jak dlouho to bude trvat = tak nějak (bez druhé vlny) mi vychází že PROPAD všeho zřejmě včetně kurzu přijde hned až na podzim lid opět zvolí ANO
Zkoušel si jí? Já jsem po ní koukal, když jsem bral Mondeo, bylo by to nové auto, ale trochu jsem se bál, že motor je slabý.
Insignii jsem krom 2.0 benzínu jezdil v tý běžný naftě (120kW nebo kolik) a v tý silnější 1.5 (121kW), oboje v liftbacku. Pro běžný cestování to byly obě dostatečný motrizace, bez výhrad... a podvozek byl i v té neadaptivní verzi výbornej. Slabší 1.5 jsem nejezdil. Ale není důvod, aby to bylo nějak tragický, běžný dvoulitrový naftě by to +- stačit mělo.
Je mi trochu záhadou, proč je tak dobré auto, jako nejnovější Insignia na našich silnicích takovou popelkou, zvláště pak při tak výhodných cenách... ;-\
Já se úplně nedivím. Firmy nepotřebují tolik aut D segmentu ( navíc nevím, kolik Opel nabízí slevu oproti VW ), soukromá osoba preferuje spíše vybavenější auto a dost často je ani nenapadne kolem 0.5M koukat po Déčku. Navíc tam se dále hledí na provozní náklady. A nejspíš servis bude mít D segment dražší než C segment
Tak jasně že to je firemní segment... ale Insi má i ty firemní konfigurace dobré, běžná dvoulitrová nafta v manuálu i automatu funguje líp než Passat a je levnější.
Problematičtější je kombík... Passat je tak akorát velký, s dobře využitým prostorem... Insi je obzvlášť v kombíku už hodně velká a ne každýmu se líbí.
Jinak myslím, že za tím je hlavně setrvačnost trhu... loni byly nějaké turbulence v nabídce motorů... letos zase korona... Insi by si zasloužila lepší prodeje, ale takovejch aut je spousta.
Problematičtější je kombík... Passat je tak akorát velký, s dobře využitým prostorem... Insi je obzvlášť v kombíku už hodně velká a ne každýmu se líbí.
Jinak myslím, že za tím je hlavně setrvačnost trhu... loni byly nějaké turbulence v nabídce motorů... letos zase korona... Insi by si zasloužila lepší prodeje, ale takovejch aut je spousta.
1.5-ka je na zvazenie, podla mna je to cena ako u novinky a bude o par mesiacov nejaka edicia typu "Best" za mozno aj tisicku lacnejsie co je pri tej vybave atd. fakt na seriozne zvazenie. 1.0 nedava zmysel - asi iba reklama cena od... hybrid je pre nas trochu prestreleny cenovo.
Co mna na tom aute zaujima najviac je ako je na tom na dialnici a s odhlucnenim. Ze je kufor maly, ok, kupujuci fabie nepojde do yarisa, ale so vsetkou tou výbavou a pri cene napr. 15000 a viac EUR by to uz malo byt plnohodnotne auto aj na dlhe trasy, nie ze z toho pri rychlosti nad 100 km/h bude "hŕkalka", hluk od podvozka a vetra a neista jazda.
Je mnoho ludi, ktorym staci male auto, cestuju max. dvaja a pod. a chcu aj vybavu a bezpecnost, len to chce aj odhlucnenie a suverennu jazdu vo vyssich rýchlostiach.
P.S.
Podla mna bude segment B u novych aut rast - ludia nemaju kopirky na prachy a mnohi pojdu do radsej mensieho, ale nového, vybaveného, bezpecneho... Do tych 15 ci 16 tisíc EUR. Len to chce plnohodnotne auto...
Co mna na tom aute zaujima najviac je ako je na tom na dialnici a s odhlucnenim. Ze je kufor maly, ok, kupujuci fabie nepojde do yarisa, ale so vsetkou tou výbavou a pri cene napr. 15000 a viac EUR by to uz malo byt plnohodnotne auto aj na dlhe trasy, nie ze z toho pri rychlosti nad 100 km/h bude "hŕkalka", hluk od podvozka a vetra a neista jazda.
Je mnoho ludi, ktorym staci male auto, cestuju max. dvaja a pod. a chcu aj vybavu a bezpecnost, len to chce aj odhlucnenie a suverennu jazdu vo vyssich rýchlostiach.
P.S.
Podla mna bude segment B u novych aut rast - ludia nemaju kopirky na prachy a mnohi pojdu do radsej mensieho, ale nového, vybaveného, bezpecneho... Do tych 15 ci 16 tisíc EUR. Len to chce plnohodnotne auto...
Prečo by malo byť auto za 15 litrov plnohodnotné? Na trhu je veľa (nezmyselne drahých) áut ktoré podľa tvojej optiky nedávajú zmysel (napr. Mini). Ja som ho kúpil žene na cesty po meste (deti do školy, práca, bežné nákupy) a ani som nepozeral či za tie prachy by som mohol mať niečo väčšie. Skratka, také auto som chcel a potreboval. Na dlhšie cesty ideme mojim väčším... Ale ak to berieš ako jediné auto do rodiny tak OK.
Tak mini je premia, tam sa cena velmi neriesi.
No veci ako adapt. tempomat, jazdne pruhy, vykonny motor v meste nevyuzijes, su idealne pri dlhych cestách, no a tam nechces odhlucnenie typu Suzuki swift...
Beriem to tak, ze segment B sa stava plnohodnotnymi autami, niektore aj priestorovo ako i20, rio...
No veci ako adapt. tempomat, jazdne pruhy, vykonny motor v meste nevyuzijes, su idealne pri dlhych cestách, no a tam nechces odhlucnenie typu Suzuki swift...
Beriem to tak, ze segment B sa stava plnohodnotnymi autami, niektore aj priestorovo ako i20, rio...
Docela zvláštní, že 1.5 nehybrid bude přímovstřik a hybrid nepřímovstřik, ale s GPF. Asi k tomu mají své důvody, ale je otázka, jak se nehybrid vyrovná s c0uračkami po obchodech.
No vyrovná ale na to je přece HLAVNĚ ten hybrid. Minulá verze R4 1.5 mě když sem jí měl půjčenou když sem byl v servisu docela zaskočila KU.VA dobrej motor
Jo, ta jednapětka 82kw je fajn, škoda, že zbytek auta není víc, jako Fiesta, nebo Clio 😊 Ale 1.3VVTi má taky něco do sebe, škoda toho motoru. Tyhle R4 atmosféry zvládají cestovat i po dálnici 140-150 bez zadýchání.
Jednu Yarisku sme mali doma, primárne na nej jazdila žena. Maličké mrštné autíčko do mesta, zvnútra oveľa väčšie, ako by sa zdalo zvonka. Aj vzadu bol priestor bezkonkurenčný a praktičnosť ešte zvyšovali posuvné zadné sedadlá aj výklopné sedáky. Z pohľadu spoľahlivosti absolútne bezproblémové. Z domu šlo po 10 rokoch a 75 tisícoch prakticky len mestských kilometrov.
Čo ma na tom aute štvalo, bol zbytočne tvrdý podvozok, aj na 15" gumách bolo cítiť každý kamienok. Slabé mi prišli brzdy, resp. ich posilňovač, bolo treba na pedál riadne dupať - čo mi s určením autíčka predovšetkým pre ženy prišlo trochu nelogické. Tretím menej príjemným aspektom bol minimalistický kufor s vysokým prahom a nemožný, krytom, upevneným cez suchý zips o zadné operadlá.
Pri pohľade na tento nový model mám pocit, že niektoré doterajšie prednosti Toyota pustila k vode. V prvom rade mi chýba dostatočná plocha okien. Výhľad bude asi slabší ako doteraz - a v kombinácii s maximálne hnusným celočiernym interiérom to vyzerá, že v Yariske bude tma ako riti. Priestor na zadných sedadlách už mi nepríde až taký veľkorysý, hlavne silne sklonená sedacia časť dôveru nevzbudzuje. Pri trojštvrťovom pohľade na auto odhadujem, že ani so šírkou interiéru to už veľká sláva nebude - voči zbytku karosérie výrazne vysunuté blatníky berú zo šírky minimálne 10cm, a to bude v kabíne asi cítiť. Kufor je opäť maličký.
Má štýl, má šmrnc, ale na úkor praktických atribútov. Hybridný pohon mi príde príliš ťažký a masívny pre také malé žihadlo, ale môžem sa mýliť, s hybridom skúsenosti nemám.
Čo ma na tom aute štvalo, bol zbytočne tvrdý podvozok, aj na 15" gumách bolo cítiť každý kamienok. Slabé mi prišli brzdy, resp. ich posilňovač, bolo treba na pedál riadne dupať - čo mi s určením autíčka predovšetkým pre ženy prišlo trochu nelogické. Tretím menej príjemným aspektom bol minimalistický kufor s vysokým prahom a nemožný, krytom, upevneným cez suchý zips o zadné operadlá.
Pri pohľade na tento nový model mám pocit, že niektoré doterajšie prednosti Toyota pustila k vode. V prvom rade mi chýba dostatočná plocha okien. Výhľad bude asi slabší ako doteraz - a v kombinácii s maximálne hnusným celočiernym interiérom to vyzerá, že v Yariske bude tma ako riti. Priestor na zadných sedadlách už mi nepríde až taký veľkorysý, hlavne silne sklonená sedacia časť dôveru nevzbudzuje. Pri trojštvrťovom pohľade na auto odhadujem, že ani so šírkou interiéru to už veľká sláva nebude - voči zbytku karosérie výrazne vysunuté blatníky berú zo šírky minimálne 10cm, a to bude v kabíne asi cítiť. Kufor je opäť maličký.
Má štýl, má šmrnc, ale na úkor praktických atribútov. Hybridný pohon mi príde príliš ťažký a masívny pre také malé žihadlo, ale môžem sa mýliť, s hybridom skúsenosti nemám.
Neviem o akom ročníku píšeš, ja môžem zhodnotiť aktuálny, teda predošlý (2019). Priestorovo prekvapujúco veľký, aj kufor podľa mňa dostačujúci, technika OK, jazdné vlastnosti nezáludné, neutrálne, posilňovač akurát, podvozok aj na 16" diskoch optimálny. Auto má ale aj zopár "mušiek" napr. multifunkčný volant nieje podsvietený (nakoľko s tým autom jazdím len príležitostne a v mojom aute sú tlačidlá inak v noci neviem čo stlačiť), jas displeja rádia sa nastavuje osobitne nie spolu s "budíkmi", lakťová opierka "ala autobus" je aj pre mňa (192cm) príliš vysoko - v podstate nepoužiteľná, trojklik sa dá vyriešiť len montážou modulu, vzadu parkovacia kamera no senzory neboli (dal som rovno domontovať)...
Pred 2 týždňami šla po 10 rokoch z domu... 😉 Čiže niečo takéto: https😐/www.autorevue.cz/GetFile.aspx?…
Kabína fakt nadpriemerná, ale kufor naozaj biedny - ešteže išiel zväčšiť posunutím zadných sedadiel. U tejto novej mám pocit, že kabína je stiesnenejšia a atribúty kufra max.rovnaké, teda krátky a s vysokým prahom. Namiesto Yarisa teraz máme C3 a to auto je predsa len citeľne väčšie.
Kabína fakt nadpriemerná, ale kufor naozaj biedny - ešteže išiel zväčšiť posunutím zadných sedadiel. U tejto novej mám pocit, že kabína je stiesnenejšia a atribúty kufra max.rovnaké, teda krátky a s vysokým prahom. Namiesto Yarisa teraz máme C3 a to auto je predsa len citeľne väčšie.
Hmm, pěkný malý hatchback opravdu vypadá jinak... ;-\
To je asi jak pro koho pro někoho https😐/www.novinky.cz/…aris-gr-40309539 pro někoho hybridní verze a pro tebe?
Mě se současný designérský styl Toyoty prostě vůbec nelíbí, u některých modelů je tento dojem silnější, u některých slabší. Ale prostě si moc nedovedu představit, že bych si auto této značky koupil.... Vůbec mi tyhle auta nesedí ani svým interiérovým designem, třeba jejich přístrojové desky se mi zdají vysloveně ošklivé... ;-\ Na druhou stranu ale samozřejmě uznávám, že co se týče bezporuchovosti a cekové výdrže, Toyoty jsou špička, a to vč. hybridních verzí! :yes:
Tu máme doma, kufr je pro srandu 😁 Hezké to není, ale skvěle se s tím parkuje (neuvěřitelný rejd, je tam dost chytrých řešení na úkor estetiky, třeba prostor pro kolena a hlavně tam vše funguje 😊
Moc šikovnej prcek, který uvitř kupodivu zas takový prcek není :-! Dlouhodobě skvělá auta. 😉
Už si v tejto poslednej generácii sedel? Ja nie a zmám pocit, že práve v tom vnútornom priestore excelentná nebude.
neseděl jsi v něm, ale už víš že bude stísněný. Aktuální Yaris stísněný nebyl ( tedy při mých 186cm )
Neviem, odhadujem, mám pocit. Nepripisuj mi veci, ktoré som nenapísal. 😉 Že dosluhujúci Yaris stiesnený nie je, už niekto vyššie písal a tie predchádzajúce boli tiež fajn...
A táto posledná generácia? Evokujú to vo mne široko vytiahnuté blatníky, o ktoré je samotná kabína logicky užšia. Tiež si v novej Yariske nesedel, a vieš, že je priestorná, lebo aj predchádzajúca priestorná bola? 😄
A táto posledná generácia? Evokujú to vo mne široko vytiahnuté blatníky, o ktoré je samotná kabína logicky užšia. Tiež si v novej Yariske nesedel, a vieš, že je priestorná, lebo aj predchádzajúca priestorná bola? 😄
První Yaris, který se mně opravdu líbí :yes:
..si radsej kupim Ladu Nivu v plnej vybave a este mi zostane na vylet po byvalych krajinach SSSR,
alebo UAZ Hunter s ktorym nebudes mat problem prejst cely Sibir.
alebo UAZ Hunter s ktorym nebudes mat problem prejst cely Sibir.
Tak jízda v Nivě byla pro mne a trest. Na krátké trasy do terénu super, ale na silnici je to masochismus.
Hold niekto ma rad tvrdsiu jazdu a nepovazuje ju za masochisticku.
Ale dobre pisete,ze je to hlavná auto do terenu.
Ale dobre pisete,ze je to hlavná auto do terenu.
Niva je bezesporu mimořádně povedené (a taky stylové) auto a její zastaralost se desetiletími stává pro určité skupiny zákazníků velmi přitažlivá. Ale že bych investici za novou generaci Yarisu srovnával s koupí tohoto ruského off-roadu + výlet do bývalých zemí SSSR, tomu tedy říkám diagnóza! Děláš "čest" svému nicku! 😁 😁 😁
Auto pro holky. Dosud byly vždy kvalitní, také proto, že používali atmosférické jednoduché motory. Bude i teď normální motory nebo to je už jen auto pro hybridy?
Hm tak tohle je prvni Yaris, ktery se mi opravdu libi. Takova spravně nasrana a drza mini bugina. Interier taky docela ujde. Fajnověji se jevi i ta atmo 1.5 s manualem.
No my měli v rodině prvni generaci, ktera mi, už tehdy přišla, že vypada jak nějaka zvětšena hračka, prostě takovy sice originalni, ale divny design. Jinak to auto bylo hrozne. Na jednu stranu slušny prostor na to jak to bylo male, ale to na ukor posazu, kde se sedělo jak v autobuse a samotna "sedadla" byla vyloženě nouzova a to navic s neprodišnou latkou takže se v tom člověk potil jako prase. Kvalita zpracovani interieru hrozna, permanentni povrzavani, skřipani, no prostě hromada pazvuku. Jo ještě motor byl docela slušně srdnaty na to, že to byl atmo litřik a z mirneho kopce tam dokazalo digitalně svitit i 19 a cosi. Jinak do 100tkm yarda sloužil bez jedine zavady no hned po jak když utne a přišlo par nepřijemnosti a 2x se musel dokonce odtahnout.
No my měli v rodině prvni generaci, ktera mi, už tehdy přišla, že vypada jak nějaka zvětšena hračka, prostě takovy sice originalni, ale divny design. Jinak to auto bylo hrozne. Na jednu stranu slušny prostor na to jak to bylo male, ale to na ukor posazu, kde se sedělo jak v autobuse a samotna "sedadla" byla vyloženě nouzova a to navic s neprodišnou latkou takže se v tom člověk potil jako prase. Kvalita zpracovani interieru hrozna, permanentni povrzavani, skřipani, no prostě hromada pazvuku. Jo ještě motor byl docela slušně srdnaty na to, že to byl atmo litřik a z mirneho kopce tam dokazalo digitalně svitit i 19 a cosi. Jinak do 100tkm yarda sloužil bez jedine zavady no hned po jak když utne a přišlo par nepřijemnosti a 2x se musel dokonce odtahnout.
Jezdil jsem se všemi modely Ech👋Yaris a vždy spokojenost. Ale pozor! Všechny až na toho posledního, byly vyrobeny poctivě....Made in Japan.... :-!
No ta prvni generace, kterou pořidili rodiče byla za mě hrozna a ja bych s něčim takovym spokojeny určitě nebyl. Takove autičko spiš pro duchodce, už jen tim posazem jak na štokrly. Taky měli ještě japonce, ale co to mělo za vyhodu netušim. Kvalita zpracovani byla prostě jednoduše špatna. Spolehlivosti jo do 100tkm to sloužilo aniž by praskla žarovka, ale pak se několik problemu objevilo a co jsem chodil na jine forum tak vim, že tam jednoho majitele potkaly stejne problemy. Co si vzpominam tak tam předčasně u toho litra praskaly pomocne řemeny což byl i jeden z duvodu proč bylo auto odtažene. Ale taky pravda, že nic fatalniho nepřišlo.
Jako motor byl opravdu fajn, ale zřejmě citlivy na kvalitu paliva, občas se rozsvitila kontrolka motoru a servis se vyjadřil tak, že vše je v pořadka a zřejmě pujde o to, kde se tankuje benzin.
Ono jizdně to byla taky docela mizerie a to včetně kultivovanosti, alespoň to bylo svym zpusobem zabavne. Do města by to bylo dnes pro hodně lidi nevhodne, protože to nemělo ani posilovač řizeni. Ja jsem to po několika letech vzal do ruky než se prodaval a na absenci posilovače jsem jaksi pozapoměl. Takže když jsem odjižděl od obchoďaku tak mi volant proklouzl v rukou a malem jsem to opřel do přede mnou stojiciho auta.
Jako motor byl opravdu fajn, ale zřejmě citlivy na kvalitu paliva, občas se rozsvitila kontrolka motoru a servis se vyjadřil tak, že vše je v pořadka a zřejmě pujde o to, kde se tankuje benzin.
Ono jizdně to byla taky docela mizerie a to včetně kultivovanosti, alespoň to bylo svym zpusobem zabavne. Do města by to bylo dnes pro hodně lidi nevhodne, protože to nemělo ani posilovač řizeni. Ja jsem to po několika letech vzal do ruky než se prodaval a na absenci posilovače jsem jaksi pozapoměl. Takže když jsem odjižděl od obchoďaku tak mi volant proklouzl v rukou a malem jsem to opřel do přede mnou stojiciho auta.
První yaris, to je jediná gen se kterou jsem nejezdil. Obecně sedačky v Yarisech mi přijdou takové "židličkové". Uvidíme co tenhle aktuální
Sedadla tam byly poměrně mala a bočni vedeni prakticky nebylo. Co si vzpinam tak to byly takove vaničky. Ale spiš jejich ukotveni, takže byly vysoko což v tomhle segmentu neni nic vyjimečneho, ale u něj, už to bylo na mě až moc. Jako zase diky tomu bylo to auto na svoji velikost prostornějši než jak to zvenku vypadalo. Vzadu bylo před koleny třeba volněji než v jedničkove octavii, ale jak pišu, bylo to na ukor toho autobusoveho posazu v předni časti.
Ano to je skutecne zasadni a usnadni to parkovani 😒]
Pokud yaris hybrid bude stát kolem 500tis, jak potom naceni chystany yaris cross? V hybridu bude - stejně dráhý jako c-hr.. Nebo má yaris cross nahradit c-hr?
Jinak za mě yaris 👍
Jinak za mě yaris 👍
Nový Yaris stojí 374-519k. CHR 564-864k. Dejme tomu strop pro CHR se slabším hybridem je 789k (když chceme porovnávat). Takže Yaris Cross bude zřejmě někde mezi, dává mi to smysl.
Mimochodem ta verze Yarise za 500k je na B segment dost nabitá a udělá velkou parádu. Za mě lepší než základní CHR - pokud někdo nepotřebuje/neocení více prostoru CHR - např. auto pro manželku apod.
Mimochodem ta verze Yarise za 500k je na B segment dost nabitá a udělá velkou parádu. Za mě lepší než základní CHR - pokud někdo nepotřebuje/neocení více prostoru CHR - např. auto pro manželku apod.
Auto širší, kratší (ano, malá auta nám přerůstala - bylo na čase).
Těžiště níž a posez taky (to ale není dnes moc žádané, hodně lidí chce "vyšší posez" - nevím proč)
Samý dobrý čísla u pohonu. Atmo..41% účinnost, elektrojízda 130. Bezva. Takhle vypadá evoluce a tak nějak mi to v tomto případě dává smysl. Na rozdíl od jiných, tak nějak násilných počinů dnešní doby.
Tak uvidíme cenu a tak.
Jenom...ten objem ...mohl bejt R4. A byl. Asi jim to vycházelo takhle líp - nejen ekonomicky, ale i technicky.
Ajatolláh Kojotu nemusí, ale tohle je zajímavý kousek - jestli je to i dobrý cekově rozhodne hlavně...cena.
Momentalne sa predava za zvyhodnenu cenu.
Slusne nalozeny hybrid so vsetkym co k zivotu potrebujes u nas kupis za zvyhodnenych 17790 euro.Niekto tvrdi,ze to je cena,ktora je ok na dnesnu dobu,ked auta na cene stupaju a niekto tvrdi,ze to je vela ,kedze starsia generacia vychadzala lacnejsi.
Ale jedno sa neda Yarisu upriet,ze vyzera zdaleka lepsie ako starsie generacie Yarisov.
Tie "svaly" jej svedcia :yes:
OK.
Nevím sice, jak je ten jarin za ty prachy vybavenej...
ale z tohohle pohledu...se kloním k první skupině.
– Systém detekcie únavy vodiča (SWS)– Látkové čalúnenie sedadiel
– Podpora Android AutoTM a Apple CarPlayTM
– Predkolízny bezpečnostný systém (PCS)
– Automatické prepínanie diaľkových svetiel(AHB)
– Zadná parkovacia kamera
– Hmlové svetlá
– Inteligentné stierače predného okna so senzorom dažďa
– Trojramenný volant obšitý kožou
– Systém rozpoznávania dopravných značiek (RSA)
– Adaptívny tempomat (ACC)
– Asistent udržiavania vozidla v jazdnom pruhu (LTA)2
– Systém upozornenia na opustenie jazdného pruhu (LDA)
so zásahmi do riadenia (SC)3
– Senzor šera
– Hlavica radiacej páky obšitá kožou
– Lakovaná predná mriežka
– Bi-LED predné svetlomety
– Hmlové LED svetlá
– Zadné LED svetlá
– LED predná a zadná svetlovodná trubica
– LED predné smerové svetlá integrované
do svetiel denného svietenia
– 16" disky kolies z ľahkých zliatin,
pneumatiky 195/55 R16
– Zatmavené zadné okná
– Vyhrievané sedadlá vodiča a spolujazdca
– Digitálny rýchlomer
– Digitálny otáčkomer
– Vnútorné spätné zrkadlo s automatickou clonou
– 6 reproduktorov
– Toyota Touch® 2 - farebná dotyková obrazovka (8")
– Elektricky ovládané zadné okná
– Povrchová úprava zadných dverí z plsti
Vybavovo tiez podla mna nebude tak natom ako Yaris pri rovnakej cene.
A dizajnovo uz ani nehovorim,vratane interieru...
Design je subjektivní. Ten design Yarisu bude mít víc příznivců i odpůrců. Fabia je každýmu jedno.
https😐/pdf.sites.toyota.cz/…k_novy_yaris.pdf
Fabii jsem vybavil na úrovni Yarise. Cena Fabie 466tis, Yaris ceníkově 519tis ( úplně ta nejvyšší limitovaná edice ). Chybí jí pár elektronických asistentů, ale to bych pominul. Má třeba navíc možnost panoramy.
Nemá automat, hybrid, vyhrivany volant, HUD. To jen namátkou, co z těch hlavních vidím.
Jen mě narychlo napdal cena fabie.
Ale fakt to nejde takhle řešit a podle mě ty auta, ač ve stejné třídě, nejsou moc konkurenti.
Jinak ale jo Yaris je v rámci nabídky výrobce fakt příměstký autíčko https😐/www.autoweb.cz/…esnil-youtubery/ uvidíme jaký bude s tříválcem https😐/www.garaz.cz/…achback-21003247 😄
Výbava dobrý, ale... jak si třeba potrpím na lepší světla, tak u městskýho auta bych je asi nutně nepotřeboval. 540t je hodně peněz.
Nejhorší je bi kámoš. 😲
A bi-kupec 😁
TWL
Je bi-a vypadá jako nějakej hybrid ---ááááááááááááááááááá!!!!!!
Napsal jsem tomu paku, že jde na HL a von mi dál vodepisuje.
Proč by byly bihalogeny hrůza? Však s tím jezdí pořád většina aut u nás...
Bi-halogeny do městskýho autíčka asi nebudou problém = argumentovat že BY MOHLY být poruchový jako někdy u nějakýho modelu zcela jiný značky = to asi nebude ta správná argumentace
Jo městské levné auto = nejlevnější řešení. Neznamená že musí být špatné = uvidíme
Kdo jezdí trochu dál než příměstský provoz nebo má o fous víc peněz = je tu http😐/karty.atarot.cz/karmicke-karty?…
Světla s dvojí optikou, to jsem nikdy neslyšel,.
Ono ale obecně bi-halogen je hodně divnej název. neboť Bi-LED nebo Bi-Xenon je označení použití dané výbojky pro potkávačky a také pro dálkové. Ne nutně jednou výbojkou. Ale když má světlo halogen pro potkávačky, tak pro dálkové bude opět halogen. Když nebylo "Bi", tak bylo použití jen pro potkávačky a dálkové opět halogen.
https😐/moje.auto.cz/?…
Ta dvojí optika, já to nikdy neslyšel, takže se v tom možná zamotavam.
Mně všechny halogeny přijdou hrozné. Ale do města nemám problém, tam nejsou od toho, aby osvetlovaly. V novým budou parabolicky LED, na ty jsem zvedavej hlavně v porovnání s Corollou.
https😐/upload.wikimedia.org/…lt11GTLfront.jpg
a "lepší" se dvěma.
https😐/upload.wikimedia.org/…x-Renault_11.jpg
Jinak halogenům se dá docela pomoct lepší žárovkou, jezdil jsem s NightBreakery v Laguně II a docela se to dalo. Asi nejhůř svítil minulej Ceed, nebo mi to tak aspoň přišlo.
Pokles svetelneho toku u skla je blbost a totalna... tj aj pre projektor. Pokial to koncern vyraba z plastu tak šhadé. ( to bolo pre TwistedTSD)
musim ale priznat ze jak som sa na novy yaris tesil tak nakoniec vacsia corolla mi je vizualne blizsie a za mna je proste krajsia ... a aj kabinou mi to uz nepride take toyotacke ako som cakal ale ok.. je to male auto ... uspech je tu jasny... navyse nadalej je to jeden z najdostupnejsich realne fungujucich hybridov :yes:
za mna yaris nadalej vizualne nejak neprekrocil svoj tien a ma na viac... ale inak ok.. auto to bude paradne jasne .. aj ked mi celkom nie je jasne na co skracovali dlzku a natahovali to do sirky ... auto s podorysom v tvare uz skoro akehosi stvorca ( ten problem ma aj fabia ) neposobi nikdy tak elegantne ako proporcne klasicke natiahnutejsie a tvarovo aj sirkou vyvazenejsie kusky vzhladom k dlzke auta ( clio, P208, jazz a pod )
Takže stačí, že to někdo napíše v diskuzi?
Takže když napíšu, že leon je nejhnusnejsi auto na světě, už to v diskuzi a tudíž je to pravda?
Jak jsem psal, ve FR se mi líbí, jinak je to koncernová šeď jako golf nebo octavia.
I když vlastně jedno hodnocení designéra jsem měl, když jsem byl u zákazníka a jejich designér si prohlížel Camry, byl z ní nadšený. a na celý koncern VW se vyjádřil negativně. Tedy z odborníků mám zkušenost spíše opačnou, než říkáš.
Já mám svůj názor též a řídím se podle něj. Ale to neznamená, že ho budu někomu nutit, nebo že ho budu považovat za obecnou skutečnost a fakt