Ale vždyť ono v případě té ručky vůbec nemusí jít jen o to utrhávání zadku. Já mám prostě pořádnou páku mezi sedačkami hrozně rád (zejména když má kůží čalouněnou rukojeť) a rád ji svou pravou rukou mechanicky ovládám i při běžném používání (po zaparkování a poté před odjezdem zase povoluji). Je to prostě otázka jisté tradiční řidičské kultury, rituálu a požitku z ovládání svého stroje! :-):yes::yes::yes: Tlačítek a elektrických sračiček je snad i tak v moderních autech až moc, ne? ;-\ Čili čím více zůstane v autě ovládací mechaniky, tím větší zážitek z jeho obsluhy! :-):yes::yes::yes:
no, nemám nič proti nadšeným vodičom, ale "brať za ručnú v každej ostrejšej zákrute" , to je dosť silný úlet a rozhodne nepatrí do bežnej premávky :no:
Už si to niekedy skúsil aspoň na skúšobnom polygóne - napr. v rámci nejakej "školy šmyku" ?
Takmer každý recenzent nad tým vyplakáva, aká hrozná strata pre nadšených šoférov to je, ale v reále ju vie správne počas šmyku použiť tak max. jeden zo 100 recenzentov :no:
cakal som presne masku uz po vzore leonu a tarraca takze super .. v tomto je to velky vizualny posun vpred .. ... pochvala aj za ponechane mechanicke ovladace .... zacina mi byt ateca konecne sympaticka
Díky za reakci! :-) Ono asi hraje roli,že Švýcaři nejsou členy EU,protože pro všechna auta prodávaná v EU platí od 1.1. 2021 nové emisní normy - konkrétně Euro 6AJ a Euro 6AP (Euro6D). Straré 2.0Tdi EA288 (bez "dvojité močoviny",kterou má Evo) splňuje pouze Euro 6D-temp. Proto musí staré EA288 od příštího roku z trhu EU zmizet. Nevím jak to ve "švajcu" dělají že mají v nabídce MR2021,když ten se objeví až ve 28 kalendářním týdnu tohoto roku :-)
Trochu mě zarazilo,že v nabídce chybí TDI Evo ve verzi 147kw co by nástupce 140kw nafty. Pořád doufám,že ve Škodě Karoq se objeví v MR 2021 (konec července tohoto roku) . Nemá někdo bližší info??
Keď ale zoberieš do úvahy, čo všetko dnes šoféruje ... tak tá elekr. ručka začína aj dávať zmysel. Nadšení vodiči čo to berú na ručnú na každej ostrejšej zákrute proste vymierajú :)
No nevím, za mě nic moc. Tohle je taková ta city verze... hodně chromu, zadní (a vlastně i přední) nárazník vypadá jak u O3 Scout... a že ten font nápisu na zádi je divnej už jsem psal. Za mě radši originál... a nebo třeba přijde nějaká Xperience verze? Prostě více v černé, méně vystajlované v chromu... https://www.firstforseatcars.com/…ateca-launch.jpg
No, otázka je, jestli někdy neznamená "později" i "lépe". Podle fotek by mělo být zachováno minimálně ruční ovládání klimatizace, což by bylo jen dobře. Ostatní změny jsou také jen ku prospěchu, nové motory atd. Ostatně jako snad jediný zápor se tady řešil použitý font písma...
Uvidí se, jestli se také nezmění cena. Ale na našem trhu je to vzhledem k marginálním prodejním číslům Atecy skoro jedno.
Tak tato modernizace se jednoznačně povedla, facelift je O.K. a nejdůležitější je, že si Ateca ponechala pořádné praktické mechanické ovladače a tlačítka!!! :-):yes::yes::yes::yes::yes:
P.S. Pokud by alespoň za příplatek nabízela také mechanickou parkovací brzdu, ovládací prvky by u mě dostaly velkou 1! :-):yes:
Jasně. Věci, které jsou u konkurence nebo u jiných koncernových aut už dávno.
Ostatně jako vždycky u Seatu. ...Chtělo by se napsat.
Ale ouvej...Karoq dál zůstává s Amunsenem a Columbusem. A Ateca už se veze s novým infotainmentem.
Skoro bych počkal s objednávkou Karoqa. Podle mě bude od MY21 taky předělanej. Ale nevím, Jen hádám. Vždyť se to vyrábí skoro dohromady.