Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
Tak tato modernizace se jednoznačně povedla, facelift je O.K. a nejdůležitější je, že si Ateca ponechala pořádné praktické mechanické ovladače a tlačítka!!! 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
P.S. Pokud by alespoň za příplatek nabízela také mechanickou parkovací brzdu, ovládací prvky by u mě dostaly velkou 1! 😄 :yes:
P.S. Pokud by alespoň za příplatek nabízela také mechanickou parkovací brzdu, ovládací prvky by u mě dostaly velkou 1! 😄 :yes:
Souhlas, Ateca vypadá po FL skvěle až na jednu pihu na kráse v interiéru a tou je volant, ty kolmá střbrná ramena... Ale přežít se to dá 😉
To je úlet.
Kam až nás výrobci zahnali.
Budem se dovolávat mechanické ručky za příplatek. 😲
Já tě plně chápu, ale je to krutej paradox.
Kam až nás výrobci zahnali.
Budem se dovolávat mechanické ručky za příplatek. 😲
Já tě plně chápu, ale je to krutej paradox.
Keď ale zoberieš do úvahy, čo všetko dnes šoféruje ... tak tá elekr. ručka začína aj dávať zmysel. Nadšení vodiči čo to berú na ručnú na každej ostrejšej zákrute proste vymierajú 😊
No ale vždyť já ji automobilovým nekňubům a lenochům neberu, ale ať mám možnost si taky vybrat mechanickou klasiku!!!
no, nemám nič proti nadšeným vodičom, ale "brať za ručnú v každej ostrejšej zákrute" , to je dosť silný úlet a rozhodne nepatrí do bežnej premávky :no:
Už si to niekedy skúsil aspoň na skúšobnom polygóne - napr. v rámci nejakej "školy šmyku" ?
Takmer každý recenzent nad tým vyplakáva, aká hrozná strata pre nadšených šoférov to je, ale v reále ju vie správne počas šmyku použiť tak max. jeden zo 100 recenzentov :no:
Už si to niekedy skúsil aspoň na skúšobnom polygóne - napr. v rámci nejakej "školy šmyku" ?
Takmer každý recenzent nad tým vyplakáva, aká hrozná strata pre nadšených šoférov to je, ale v reále ju vie správne počas šmyku použiť tak max. jeden zo 100 recenzentov :no:
Ale vždyť ono v případě té ručky vůbec nemusí jít jen o to utrhávání zadku. Já mám prostě pořádnou páku mezi sedačkami hrozně rád (zejména když má kůží čalouněnou rukojeť) a rád ji svou pravou rukou mechanicky ovládám i při běžném používání (po zaparkování a poté před odjezdem zase povoluji). Je to prostě otázka jisté tradiční řidičské kultury, rituálu a požitku z ovládání svého stroje! 😄 :yes: :yes: :yes: Tlačítek a elektrických sračiček je snad i tak v moderních autech až moc, ne? ;-\ Čili čím více zůstane v autě ovládací mechaniky, tím větší zážitek z jeho obsluhy! 😄 :yes: :yes: :yes:
Emel
No nevím, za mě nic moc. Tohle je taková ta city verze... hodně chromu, zadní (a vlastně i přední) nárazník vypadá jak u O3 Scout... a že ten font nápisu na zádi je divnej už jsem psal. Za mě radši originál... a nebo třeba přijde nějaká Xperience verze? Prostě více v černé, méně vystajlované v chromu...
https😐/www.firstforseatcars.com/…ateca-launch.jpg
https😐/www.firstforseatcars.com/…ateca-launch.jpg
Opravdu raději originál. Nevím. Proč kupovat Škodovku se znakem Seatu. To si Seat ani Škodovka nezaslouží.
No protože Ateca má mnohem hezčí předek i zadek než Karoq, to je snad jasné! 😉 :yes:
Ateca měla být původně nový Yeti ,,Karoq’’. VW zavelel a na Yetiho se lepilo logo Seat. Ostatně tyto dvě auta vyvinula Škodovka 😊
Quest1
Trochu mě zarazilo,že v nabídce chybí TDI Evo ve verzi 147kw co by nástupce 140kw nafty. Pořád doufám,že ve Škodě Karoq se objeví v MR 2021 (konec července tohoto roku) . Nemá někdo bližší info??
Švýcarský ceník Karoqa MY 2021😒br />
http😐/imagepool.spruenglidruck.ch/pageflip/skoda_pl/d/d_pl_karoq/index.html
2.0 TDI 140 KW tam je.
http😐/imagepool.spruenglidruck.ch/pageflip/skoda_pl/d/d_pl_karoq/index.html
2.0 TDI 140 KW tam je.
Díky za reakci! 😄 Ono asi hraje roli,že Švýcaři nejsou členy EU,protože pro všechna auta prodávaná v EU platí od 1.1. 2021 nové emisní normy - konkrétně Euro 6AJ a Euro 6AP (Euro6D). Straré 2.0Tdi EA288 (bez "dvojité močoviny",kterou má Evo) splňuje pouze Euro 6D-temp. Proto musí staré EA288 od příštího roku z trhu EU zmizet. Nevím jak to ve "švajcu" dělají že mají v nabídce MR2021,když ten se objeví až ve 28 kalendářním týdnu tohoto roku 😄
3_diamanty
cakal som presne masku uz po vzore leonu a tarraca takze super .. v tomto je to velky vizualny posun vpred .. ... pochvala aj za ponechane mechanicke ovladace .... zacina mi byt ateca konecne sympaticka
Ostatně jako vždycky u Seatu. ...Chtělo by se napsat.
Ale ouvej...Karoq dál zůstává s Amunsenem a Columbusem. A Ateca už se veze s novým infotainmentem.
Skoro bych počkal s objednávkou Karoqa. Podle mě bude od MY21 taky předělanej. Ale nevím, Jen hádám. Vždyť se to vyrábí skoro dohromady.
Uvidí se, jestli se také nezmění cena. Ale na našem trhu je to vzhledem k marginálním prodejním číslům Atecy skoro jedno.
U infotainmentů koncernu VW to platí poslední dobou docela často.