auto si přece vybíráme po "osezení" a posléze vyzkoušení. Autosalony nabízely právě vynikající možnost fyzicky a pocitově porovnat více aut bezprostředně za sebou. To žádná prezentace na internetu nenahradí.
Možná tak skalnímu fanouškovi konkrétní zančky to vyhovuje kupovat "zajíce v pytli" nebo automobilovýmu analfabetovi kterému jde jen o konektivitu :D
Autá ako Lamborghini lákali ľudí na autosalóny. Vidieť taký superšport naživo bolo často vrcholným momentom návštevy autosalónu. Samozrejme posadiť sa do neho nebolo vždy možné, ale niekomu sa to podarilo. Vôbec sa nečudujem, že autosalóny sú na pokraji "vyhynutia". Mladšie ročníky skôr osloví nový Iphone, Playstation 5... Nejaké trápne auto je úplne na okraji záujmu.
Kto pozerá hlavne na konektivitu, ten ani nezistí, či je dané auto dobré, alebo nie. Kúpi to, čo sa mu bude páčiť dizajnovo a bude to v peknej farbe. Ani Teslu nepotrebuje zákazník vyskúšať - predsa kupuje TOP značku, v ktorej bude IN. Že kvalita je slabšia, to až tak nevadí...