Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeEvropský trh v květnu 2020: Nejhorší květen od roku 1990. Situace se ale začíná zlepšovat
16 komentářů
chytrak1
Čísla jsou sice zdeformovaná krizí, ale stejně je to neuvěřitelný- Škoda před Fordem, Oplem i Toyotou? :yes: :yes:
Anebo jinak, po němcích a francouzech je česká značka hned třetí, před italy, japonci, brity, korejci španěly!!!!
Tvl. :yes: :yes: :yes:
Anebo jinak, po němcích a francouzech je česká značka hned třetí, před italy, japonci, brity, korejci španěly!!!!
Tvl. :yes: :yes: :yes:
Nojo ale ona je škoda už sakra hodně let německá = jen vyráběná v oblasti nižších nákladů
Ale i škodovka už začíná narážet na problém vyšších mzdovejch nároků + je asi na stropě možností cen aut
Takže jestli gratuluješ k úspěchu rakouský rodině danící myslim v Holandsku = tak jo 😉
Jinak ale přínos Škody pod německým vedením pro náš stát rozhodně nesnižuju = narozdíl od největšího zaměstnavatele v zemi kterej si dál a dál úspěšně privatuje stát platí velmi pěkný daně a slušně platí lidi a to sou další daně = prostě privatizace Škody od začátku ať do teď :yes😒br />
Velká škoda že Klaus přes odpor a varování prosadil svou a takhle se neprivatizovala většina firem. No nechtěl napřímo prodat ani Škodovku https😐/www.idnes.cz/…_eko_profily_fih
Ale i škodovka už začíná narážet na problém vyšších mzdovejch nároků + je asi na stropě možností cen aut
Takže jestli gratuluješ k úspěchu rakouský rodině danící myslim v Holandsku = tak jo 😉
Jinak ale přínos Škody pod německým vedením pro náš stát rozhodně nesnižuju = narozdíl od největšího zaměstnavatele v zemi kterej si dál a dál úspěšně privatuje stát platí velmi pěkný daně a slušně platí lidi a to sou další daně = prostě privatizace Škody od začátku ať do teď :yes😒br />
Velká škoda že Klaus přes odpor a varování prosadil svou a takhle se neprivatizovala většina firem. No nechtěl napřímo prodat ani Škodovku https😐/www.idnes.cz/…_eko_profily_fih
To jsou dva příklady v jednom.
Před Toyotou je Škoda v Evropě už dlouho, naopak teď Toyota spíš dotahuje... hlavně díky Corolle, která se jí povedla.
Ford a Opel jsou tradičně prodávanější, ale obě značky se teď trošku potýkají s transformačními problémy. U Opelu to trvá už dýl a Škodovka by ho nejspíš předhonila i bez krize. Ford sice taky připisuje za poslední roky drobná mínuska, ale loni měl pořád komfortní náskok a i letos by se měl někam do top 5 vrátit.
Před Toyotou je Škoda v Evropě už dlouho, naopak teď Toyota spíš dotahuje... hlavně díky Corolle, která se jí povedla.
Ford a Opel jsou tradičně prodávanější, ale obě značky se teď trošku potýkají s transformačními problémy. U Opelu to trvá už dýl a Škodovka by ho nejspíš předhonila i bez krize. Ford sice taky připisuje za poslední roky drobná mínuska, ale loni měl pořád komfortní náskok a i letos by se měl někam do top 5 vrátit.
Tak nějak to zatím vypadá že nám číňan zařídil zajímavý jaro, teď bude jako že se nic neděje občas asi i velmi zajímavý nabídky i naše firmička už dostala léto, ale nejspíš HODNĚ divokej podzim
A časem až si ten čínskej guláš sedne = tak DRAŽŠÍ (nejen) auta = no to je už teď https😐/www.reflex.cz/…ni-nekupuji.html ale i to nejspíš ne(s)končí
Marže výrobců aut sou celkem známý = neni prostor jít dolů. V našem případě se koruna už propadla a může být že to časem bude pokračovat. To u dražšího auta udělá hravě +100.000kč
Marže prodejců bych vůbec nepočítal = spoustu z nich bude rádo že je rádo = že přežili
Predajcovia mainstreamových aut casto predavaju nieco, co spotrebitelia nechcu a za ceny, na ktore kupujuci pravazne nemaju - to je smrtelna kombinacia. Najhorsie je, ze na to doplatia obycajni zamestnanci automobiliek, ked sa trh zmensi o 20-30 percent, pojde aj 20 percent zamestnancov, a nielen v automotive.
- Marže výrobců aut sou celkem známý = neni prostor jít dolů.
Priestor je, napr. netreba vyplacat 7 miliard EUR dividendy a kadejake bonusy a premie. Ale to by chcelo setrit na sebe, to radsej najprv skasiruju statnu pomoc, potom/medzitým prepustiac 20 percent ludi a problem sa bude iba nabalovat a nabalovat
Dalsou vecou je financovanie - napr. v USA su splátky bez urokov. A vsetci su spokojni, lebo radsej prijst o urok, ako nepredat. Dalsou je tlak na EU a zmiernenie emisnych limitov - ale tak minimalne VW do toho nepojde, ked uz ma tu elektricku platformu.
Napr. Renault uz znizuje vyrobnu kapacitu zo 4 na 3,3 miliona aut rocne, len ci to bude stacit...
Dalsim velkym problémom automobiliek je, ze drazeju naklady na zivot celkovo. Cize na auto zostane menej. Este bude veselo...
A ještě od Toyoty (Dolák) : "Přijďte s námi přivítat tohoto nováčka v rodině Yarisů v pohodovém letním stylu s grilovačkou a pivem. Nebo si jen tak popovídat o novinkách a plánech Toyoty, či si vyzkoušet další modely. "
Ale inak ti neprislo od mainstreamu vlastne nic. Sada zimnych pneumatik alebo grilovacka - to je uz ako ked niekedy lakali "podomovi predajcovia" dochodcov na predvedenie vyrobkov a obed zdarma...