Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mini Cooper SE & BMW i3 – Elektrické stylovky se společnými geny

Na vlnu elektromobilů naskočilo minulý rok také Mini. Prvním elektrovozem je třídvířko v dobře známém kabátku, úplně cizí ale není ani jeho technika, která vychází z druhého testovaného elektromobilu - BMW i3.
Zpět na článek
22. 6. 2020 09:11
Re: Kolmane, Kolmane
NN, jen vlajkovou loď, Teslu S100. A nebylo to překvapení, prostě to co jsem očekával. V rychlostech kolem 100kph to drželo odjezd, při zvýšení padá jako cihla. A to se pořád bavíme o jízdě v jednom, či dvou bez zátěže a bez nutnosti použití více komfortních prvků výbavy.
Proto mě zajímá spíš i3, jako městské a příměstské vozidlo, tam funguje skvěle.

Jinak, jestli se k TM3 dostaneš, dej vědět. Zatím nevím o nikom, kdo by ji měl, nebo kde by se dala vyzkoušet.
Avatar - elektrikar
22. 6. 2020 08:36
Re: Kolmane, Kolmane
Hehe stejný problem, který je ale o řád nižší.

https://youtu.be/YuybH09PI1E

Proč tady píšeš o Chorvatsku s TM3, když i malé dítě ví, že to není vůbec žádný problem a jezdí se to na dvě krátké zastávky. Ano, TM3 opravdu na dálnici nežere jako tank. Doporučuji zkusit tento plánovač tras, aby jsi to pochopil... https://www.tesla.com/cs_CZ/trips?…

Jinak BMW i3 vlastním 4 roky a je to excelentní auto :yes:
22. 6. 2020 05:41
Re: Kolmane, Kolmane
A ty jsi jel TM3 (na dalnici)?

A i3?

Uz jsi neco slysel o aerodynamice (a cx 0,29 vs 0,23)?

PS
Zkus odpovidat na otazky. ;-) Vazne by me zajimalo kam jsi s TM3 jel a jaky jsi mel dojezd. Jestli ten tvuj primer nesedi spis na tebe. :D
22. 6. 2020 03:53
Re: Kolmane, Kolmane
"Ano, doporučuji vyzkoušet opravdový elektromobil TM3 na dálnici a pak pochopíš, jak moc podřadná technika tyto dětské hračky od rencka a mini jsou... BMW nehodnotím, to je pravěk 2013"

Ano, i TM3 má stejný problém v dálničních rychlostech. Je to charakteristický rys EV, nechápu proč se tu tak potírá. Je to fakt a lhát si tu o tom, že tomu tak není je rovno příměru, který jsem napsal.
21. 6. 2020 21:57
Re: Kolmane, Kolmane
Ty jsi TM3 jel?

A nebyl jsi v klidu? :-)

To bylo asi rovnou to Chorvatsko...

Myslel jsem, ze rozdil mezi i3 a TM3 je jasny kazdymu. Tak nejak uz kategorii.
To ale neznamena, ze i3 je spatny.
21. 6. 2020 17:06
Re: Kolmane, Kolmane
i3 není opravdové EV? Ty jsi taková ženská, co nikdy neměla orģáč, ale mluví o tom jaký tom je ;-)

Btw. jestli jsi s TM3 vůbec jel, tak by jsi byl v klidu jedině v případě využívání aero stínu od trucků. Při běžné jízdě totiž TM3 padá dojezd dvojnásobně. ;-)
21. 6. 2020 17:05
Re: Re: Re: Vyhoda maleho akumulatoru -
:yes: Díky za hodnotnou reakci.
Avatar - Seeloewe
21. 6. 2020 16:57
Re: Re: Re: Vyhoda maleho akumulatoru -
Nějaký nástupce i3 určitě dorazí. Ale nejspíš to bude elektrifikovaná 1er (i1). Rozhodně se nebude jednat o takový konstrukční unikát, jako je současná i3. Aktuální vedení BMW potvrdilo prodloužení produkce i3 až do roku 2024. Proto předpokládám, že přijde ještě jeden upgrade akumulátoru založený na článcích 5. generace, které používá iX3, a dostanou je i4 a iNext. A nejspíš dojde i na nějaký další facelift.
21. 6. 2020 16:56
Re: Vyhoda maleho akumulatoru -
Tak se projed ve meste nejdriv Mini se spalovacim motorem (nejlip manual) a pak timhle. Kdyz dalsi vyhody nevidis....
Avatar - CICERO
21. 6. 2020 14:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - elektrikar
21. 6. 2020 10:36
Re: Re: Vyhoda maleho akumulatoru -
Další i3 nebude, možná jim jen Samsung upgraduje bat. články.

BMW právě začalo inzerovat iX3 jako první BEV od BMW.

Tomu se říka schizofrenie v pokročilém stádiu :D
Avatar - elektrikar
21. 6. 2020 10:22
Kolmane, Kolmane
Výhoda malého akumulátoru - rychlé nabití :-[] :-[] Nabíječky s výkonem 50kWh 8-s Nestíhám větší akumulátor za noc nabít, ale malý naštěstí ano (asi bych si měl nechat zmenšit nádrž, abych ušetřil za naftu) Domácí rychlonabíjení :D

Proboha co to je za člověka, že ani po sté nedokáže pochopit rozdíl mezi pojmem výkon a energie?

To vás do ACZ nabrali z pracáku za minimální mzdu? Nemáte ani přístup na google a do wikipedie? :no:

Ano, doporučuji vyzkoušet opravdový elektromobil TM3 na dálnici a pak pochopíš, jak moc podřadná technika tyto dětské hračky od rencka a mini jsou... BMW nehodnotím, to je pravěk 2013 :-[] :no:
21. 6. 2020 09:58
Re: Re: Vyhoda maleho akumulatoru -
Ze neprijde dalsi i3, je, pokud vim, informace od minuleho managementu.

Jeste muze byt vsechno jinak.

Za i3, i kdyz se mi design exterieru nijak zvlast nezamlouva, kazdopadne :yes:
Nejdrive predbehl dobu.
Ale pomalu se nechava dohanet (kvuli nechopnosti predchoziho vedeni BMW).
Skoda.

A kdyby byl byval vzniknul nastupce i3 pod taktovkou Kabane...
Mohlo uz byt BMW jinde.
A ne u naftovy ctyrky s nehoraznyma ledvinama.
Avatar - xxc
21. 6. 2020 09:37
Re: OK!
Ja som tiez zvedavy na niekoho, kto bude mat benzinove mini, elektricke mini a ako dalsie sa rozhodne len menit olej a dolievat benzin a jazdit za 5 :-)
21. 6. 2020 08:57
Re: OK!
Nevyskúšaš, nevieš. To máš ako keď ti niekto tvrdí, že na elektrických motokárach sa už nezabavíš. Mne napríklad pach benzínu a horúci motor za zadkom nechýbajú...
21. 6. 2020 08:52
Re: Hlavni konkurent?
Hm, súhlas, hoci teda obe autá jazdia skvele, ale obávam sa, že Mini SE malo prísť tak o dva roky skôr, lebo teraz síce vie byť lacnejšie ako Renault Zoe, ale ten dojazd...To už je len na 5 minút slávy.

Inak na margo neho, teraz som s elektrickým Citigo prešiel na jedno nabitie 244 km (nie vkuse), čo ma teda milo prekvapilo a to auto aj fajn jazdí a veľmi účinne rekuperuje, len teda je to Citigo, žiadna imidžovka.

Bude to teda o prioritách. Či chce niekto jazdiť len na elektrinu, či chce poriadny dojazd, pri ktorom dnes už nepotrebuje mať rodinný dom s wallboxom a môže bývať v bytovke alebo k tomu chce aj štýl a tam nech sa Mini bije s Hondou e. :yes:
20. 6. 2020 23:18
OK!
Pěkné, ale nedává mi moc smysl. Zachovává sice tvar a jízdní vlastnosti, ale už to není mini. Nabíjení mimo dům si nedovedu u nás představit. Nemám rád digitální displeje a cenou pro běžného člověka je to ta nejhorší investice. Kdo by ho pak ode mne koupil? Třeba, kdybych už nemohl jezdit? Máme mini 2. gen.v benzinu, ještě bílé analogové budíky. Naprostá radost jezdit! Pro dva lidi skvělé a fortelné auto. BMW je na něm znát. Jen měním olej a dolévám benzin. Díky stavu našich komunikací jezdíme za 5 na 100. Děkuji, nemám zájem!!!
Avatar - Seeloewe
20. 6. 2020 21:52
Re: Re: Vyhoda maleho akumulatoru -
Další generace i3 s nejvyšší pravděpodobností bohužel nepřijde. Ale myslím, že ta aktuální dostane ještě jeden upgrade akumulátoru. Jinak souhlasím, že na jízdy po městě a okolí je i3 geniální.
Avatar - CICERO
20. 6. 2020 21:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 6. 2020 20:42
Re: Vyhoda maleho akumulatoru -
Proč je k ničemu? Věřím, že přijde nová generace i3, jako auto do města mi přijde geniální. To co EV neumí na dálky, to vynahrazuje na dennodenních cestách kolem komína.
20. 6. 2020 20:40
Re: Vyhoda maleho akumulatoru -
Tak to auto podle me k nicemu neni.

"Jen" cena je vysoka...

Jinak ideal do mesta.

Vyhody to ma, ale jiny, nez o kterych se pise...
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2020 20:32
Re: Vyhoda maleho akumulatoru -
pride mi ze chlapci sa snazili najst aspon nejake tie vyhody ( hoc su logicky nelogicke ) ked uz cele taketo el. auto je k nicomu ... tak im to nemajme za zle ... uplne ich chapem ;-)
20. 6. 2020 19:57
Vyhoda maleho akumulatoru -
ze se rychleji nabije. :D :D :D
To me skutecne pobavilo.

A vyhoda male nadrze v aute je - ze neutratim tolik penez za plnou. :yes: :yes: :yes:

Vetsinou se u male baterky uvadi vyhoda nizsi hmotnosti, ceny a ekologicke zateze...
Acz ma na tuto tematiku vskutku specificky pohled.
20. 6. 2020 19:50
Hlavni konkurent?
Stejna cena, stejna delka.
Ale pohon vzadu.
Honda e. :yes: