Novinky
CICERO
Krachujici i bez krize se cpe tam, kde je plno... No autor článku má pravdu, bode čujno… 😒]
jinak má to hodnotu téze: babka říkala... kaban tak říkal a pak zdrhl, takže tak... 😁
jinak má to hodnotu téze: babka říkala... kaban tak říkal a pak zdrhl, takže tak... 😁
Niekde v britskej tlaci som cital, ze ma jag a lr v najblizsom obdobi ohlasit rusenie niektorych modelov, jag nevyraba je zavrety minimalne do septembra, tata predalo v uk oceliarne... Sam som zvedavy ako to dopadne
CICERO
Machala málo plakala... A kde je ta presstitutka Simča... nebude náplavka 2020 ták asi šla dokolen kvůli Machalovi a ted ho prosí, jestli může... ehm však víš...
>>> takovej příběh ze serie ´´co dům dal´´
ha ha ha 😒]
>>> takovej příběh ze serie ´´co dům dal´´
ha ha ha 😒]
Opravdu nechápu, proč údajně "nejlepší jízda na webu" musí zaměstnávat redaktory této úrovně. Asi kvalitiního a zkušeného redaktora nejsou ochotni patřičně zaplatit.... ;-\
Kabaň "nezdrhl", ale odešel hrdě středem, když ho šéfdesignér BMW nutil do tvorby obludných nových Baworáků, přizpůsobených čínskému nevkusu (vč. hnusných megaledvin). Takže asi tak. 😐
Poněkud mě znechutilo Vaše přejímání hloupých informací, popř. nesprávný převod do češtiny. Ano, Jag hledá jednoho nástupce za dva současné modely, ale cestou k tomu není náhrada XE a XF "kompaktním hatchbackem". Kompaktní hatchback ještě není na stole, pokud bude rozhodnuto o vyčlenění peněz na takový model, práce na něm teprve započnou. A zcela určitě nebude vycházet z konceptu starého 17 let.
Všechna 3 Vaše tvrzení Vám každý jen trochu v průmyslu zorientovaný čtenář omlátí o hlavu. Vaši hlavu. Opravdu máte tento typ článků zapotřebí?!