Napjatě očekávaného Volkswagenu ID.3 se první zákazníci dočkají na podzim. Ještě před tím si jej pečlivě vyzkoušejí i zaměstnanci továren německé automobilky.
Re: Ještě trochu upravit cenu a hurá do nového věku
Přesně tak, pokud by šílená EU skutečna po roce 2030 chtěla zakázat prodej a provoz normálních aut, nezbude nám, než tento nyní neomarxisty ovládaný spolek bez milosti opustit! :-O ;-\ :no:
Re: Ještě trochu upravit cenu a hurá do nového věku
Pokud má VW pocit, že by to měl být "lidový nástupce Brouka", pak asi hodně upravit cenu. Pokud mi něco neuniklo - dosud jsem četl o ceně od cca 3/4mil. za holotu.
Re: Ještě trochu upravit cenu a hurá do nového věku
Super vec. Cez vikend som cistil Citigo, stacil nejaky sprej na plasty a jedna handra. Kde su tie casy, ked treba kozu impregnovat zvlast, potom sa zamaze plast, zase treba ocistit plast, ale to by nemalo prist do styku s kozou. Latkove calunenie na dverach treba po rokoch snad tepovat.
Re: Ještě trochu upravit cenu a hurá do nového věku
"Úvodní edice je přitom poněkud netradičně nabízena ve třech pevně stanovených konfiguracích. Základ podle českého zastoupení stojí necelý 1.000.000 Kč a jeho výbava zahrnuje navigační systém, přijímač digitálního rozhlasového vysílání DAB+, dvouzónovou klimatizaci, vyhřívání sedadel a volantu, světelný asistent nebo 18" kola z lehkých slitin. Už tuto auto je přitom možné dobíjet i stejnosměrných proudem o výkonu 100 kW." citace auto.cz
...který od podzimu 1987 do srpna 1988 použila AZNP u nového Favoritu. V této době ještě nebyl v prodeji pro normální zákazníky, ale testovali ho pracovníci jeho hlavních subdodavatelů! :-)