Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
twistedTSD
3
Ať si Dánsko banuje, co uzná za vhodné, a nemontuje se do ostatních.
Xylo
3
Asi by bylo potřeba jim to dát vědět a pobrat jim kola, aby pocítili o co vlastně jde 😁
Arese
1
Přesně tak, pokud by šílená EU skutečna po roce 2030 chtěla zakázat prodej a provoz normálních aut, nezbude nám, než tento nyní neomarxisty ovládaný spolek bez milosti opustit! 😲 ;-\ :no:
_Karel_
3
Pokud má VW pocit, že by to měl být "lidový nástupce Brouka", pak asi hodně upravit cenu. Pokud mi něco neuniklo - dosud jsem četl o ceně od cca 3/4mil. za holotu.
twistedTSD
1
K tomu interiér jak v městském mini. To chceš.
xxc
0
Super vec. Cez vikend som cistil Citigo, stacil nejaky sprej na plasty a jedna handra. Kde su tie casy, ked treba kozu impregnovat zvlast, potom sa zamaze plast, zase treba ocistit plast, ale to by nemalo prist do styku s kozou. Latkove calunenie na dverach treba po rokoch snad tepovat.
Xylo
2
"Úvodní edice je přitom poněkud netradičně nabízena ve třech pevně stanovených konfiguracích. Základ podle českého zastoupení stojí necelý 1.000.000 Kč a jeho výbava zahrnuje navigační systém, přijímač digitálního rozhlasového vysílání DAB+, dvouzónovou klimatizaci, vyhřívání sedadel a volantu, světelný asistent nebo 18" kola z lehkých slitin. Už tuto auto je přitom možné dobíjet i stejnosměrných proudem o výkonu 100 kW." citace auto.cz
Arese
0
...který od podzimu 1987 do srpna 1988 použila AZNP u nového Favoritu. V této době ještě nebyl v prodeji pro normální zákazníky, ale testovali ho pracovníci jeho hlavních subdodavatelů! 😄
Zatím to nejde úplně podle plánu https😐/www.idnes.cz/…917_automoto_fdv