Pro mě obrovské zklamání, těch 7,4kwh bylo málo a 11 je určitě lepší ale zásadní problém je DC charging které je prostě pomalé, 100kwh to dává asi do 10 - 15% pak to jede na 86kwh do asi 50 - 55% a pak to dal zpomaluje, zatímco E-Tron jede do 80% 140 - 150kwh a pak teprve zpomaluje ale i tak v 99% pořád bere 50 - 60kwh a dá se s ním cestovat, protože I-Pace je sice jinak super a líbí se mě víc, ale každých 250km (na dálnici) čekat 50 - 6o minut se mě fakt nechce. Proto je to auto také spíš zklamání co se prodejů týče a DC charging je hlavní problém, kdyby to jelo 100kwh až do nějakých 80 - 85% tak už by to bylo celkem ok, ale takto ne.
Proč máš potřebu furt opakovat = že nevíš neznáš svět ti utek ničemu nerozumíš? Už to VÍME
Už ti hlava zpracovala
1. ŽE nafta JE DOTOVANÁ
2. ŽE bez tý TRVALÝ DOTACE provozu by osobní dieslový auta = skoro neexistovaly?
3. ŽE když ze dne na den zrušíš DOTACI NAFTY tak bazary budou zaplavený nafťákama bez šance je prodat?
Zkus bejt na základě informací alespoň maličko progresivní = co třeba bod 1. ten už si dal, nebo?
auto aj celkom pekne ale inak docela prepadak nie? ktovie kolko na nom jag uz prerobil a pritom na rozhadzovanie tam prachov moc nemaju... tak neviem... lebo za jagom by mi bolo fakt smutno ... ale snad vedia co robia
Tak hlavně díky přechodu z 1 do 3 fází jste schopen při polovičním zatížení jističe o polovinu rychleji nabíjet auto.
To jednofázové nabíjení je strašná bolest těchto aut...