Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Jaguar I-Pace nabídne rychlejší nabíjení a novou techniku

Ondřej Mára Ondřej Mára 24. 6. 2020 • 00:40
40
11
Zobrazit náhledy (40)
Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace

První britský elektromobil prošel modernizací, která nabídne rychlejší nabíjení i modernější infotainment.

Zřejmě nejdůležitější inovací omlazeného Jaguaru I-Pace by měla být výkonnější palubní nabíječka pro nabíjení střídavým proudem, jejíž rychlost se zvýšila z původních 7 kW na 11 kW. Při zapojení do domácího wallboxu o výkonu 11 kW tak I-Pace získá dojezd zhruba 53 km za hodinu.

Plné nabití by tak mělo trvat okolo 8.5 hodin, zatímco před modernizací nabíjel I-Pace rychlostí cca 34 km za hodinu, což znamenalo plné nabití za necelých 13 hodin. V  rychlonabíjení se nic nezměnilo, což znamená podporu rychlonabíjení při výkonu až 100 kW, díky čemuž lze získat za 15 minut dojezd až 127 kilometrů.

Technický základ vozu ovšem zůstává stejný, což znamená dvojici elektromotorů o systémové výkonu 294 kW (400 k) s točivým momentem 696 N.m. Baterie s kapacitou 90 kWh pak slibuje dojezd až 470 kilometrů (dle WLTP).

Další významná změna se odehrála v interiéru, kde se nově objevuje invotainment systém Pivi Pro. Ten byl přitom dosud vyhrazen pouze pro nový Land Rover Defender.

Nový infotainment kombinuje 12.3 palcový digitální přístrojový štít s dvojicí dotykových obrazovek o úhlopříčce 10.0 a 5.0 palce. Systém podporuje bezdrátové stahování aktualizací a průběžné vylepšování navigačního systému, který nabídne aktuální informace o dopravě a nabíjecích místech.

Jak je u elektromobilů běžné, systém bude schopen vypočítávat trasu v závislosti na dojezdu a dostupnosti nabíječek. K nim by navíc měl být schopen poskytnout i informace o dostupnosti, ceně a odhadovanou dobu nabíjení. To vše je možné díky zabudované eSim kartě s podporou 4G.

Interiér lze dále vybavit bezdrátovou nabíječkou mobilního telefonu, která v rámci paketu Smartphone zaručí podporu Android Auto, Apple CarPlay i možnost připojit přes Bluetooth dvě zařízení současně.

Novým prvkem standardní výbavy se stal 360° kamerový systém, který zajistí snazší manévrování. S výhledem dozadu nově pomůže volitelné zpětné zrcátko ClearSight, které umí zobrazovat obraz z kamery umístěné vzadu na střeše v anténním modulu.

Delší cesty zpříjemní upravený audio-systém Meridian, který dík přidání dvou nových reproduktorů ve stropnici nabízí 3D prostorový zvuk s 16 reproduktory a 1 subwooferem. O alergeny a další škodlivé částice ve vzduchu se pak postará nový ventilační systém s ionizační jednotkou a kabinovým filtrem schopným zastavit částice o velikosti PM2.5. Filtrování je přitom možné spustit ještě před cestou.

Zajímavější vzhled slibuje nabídka nových laků a rozšíření nabídky litých kol. Zákazníci si také mohou objednat nové lakování masky v odstínu Atlas Grey, nebo zcela nový Bright Pack, který přináší chromovaný rámeček masky v odstínu Noble Chrome, chromování kolem oken Satin Chrome a kryty zrcátek i zadní difuzér lakovaný do šedé barvy v odstínu Atlasy Grey.

Související články

Témata
24. 6. 2020 18:49
Zklamání
Pro mě obrovské zklamání, těch 7,4kwh bylo málo a 11 je určitě lepší ale zásadní problém je DC charging které je prostě pomalé, 100kwh to dává asi do 10 - 15% pak to jede na 86kwh do asi 50 - 55% a pak to dal zpomaluje, zatímco E-Tron jede do 80% 140 - 150kwh a pak teprve zpomaluje ale i tak v 99% pořád bere 50 - 60kwh a dá se s ním cestovat, protože I-Pace je sice jinak super a líbí se mě víc, ale každých 250km (na dálnici) čekat 50 - 6o minut se mě fakt nechce. Proto je to auto také spíš zklamání co se prodejů týče a DC charging je hlavní problém, kdyby to jelo 100kwh až do nějakých 80 - 85% tak už by to bylo celkem ok, ale takto ne.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 12:49
Re: Jaguár výborně
No Jaguar ještě https://www.autoforum.cz/…je-sve-veritele/
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 12:43
Re: Pěkný auto
Proč máš potřebu furt opakovat = že nevíš neznáš svět ti utek ničemu nerozumíš? Už to VÍME

Už ti hlava zpracovala

1. ŽE nafta JE DOTOVANÁ
2. ŽE bez tý TRVALÝ DOTACE provozu by osobní dieslový auta = skoro neexistovaly?
3. ŽE když ze dne na den zrušíš DOTACI NAFTY tak bazary budou zaplavený nafťákama bez šance je prodat?

Zkus bejt na základě informací alespoň maličko progresivní = co třeba bod 1. ten už si dal, nebo?
Avatar - WinDiesel
24. 6. 2020 12:04
Re: Jaguár výborně
V prodejích je to ovšem stále zoufalé.
Avatar - WinDiesel
24. 6. 2020 12:03
Re: Pěkný auto
Jojo dva progresivní blbci se tady zase potkali.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku